Onnellista uutta vuotta!

Remanderit

Toivotamme keskustelupalstalaisille terveyttä, vaurautta ja paljon ystäviä v. 2008.
Siis oikein onnellista uutta vuotta!

Irmeli ja Riku

12

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin teille Irmeli ja Righard,
      onnellista, paljon rakkautta antavaa vuotta 2008!

      Toivotan samalla onnelista ja kaikkea hyvää tuovaa vuotta kaikille palstalla kirjoittaville, lukijoille ja ylläpidosta huolehteville!
      Tuokoon vuosi 2008, rauhaa ja rakkautta!

    • Kaikkea hyvää teille kaikille, yhteisesti ja erikseen.

      Kuulkaas Irmeli ja Riku! Mistä tietää kumpi teistä kirjoittaa? Onko teillä molemmilla sormet näppäimillä vai kirjoitatteko yhteisellä päätöksellä?

      Älkää vaan loukkaantuko! Yhtään huonoa kirjoitustanne en ole nähnyt.

    • Hintriika*

      Missäs Remantereita on pidetty, kun ei ole näkynyt aikoihin? Oikein sydänalassa ailahti, kun luin viestinne. Huomasin, että olen ikävöinyt teitä!

      Valakaa hyvän näköisiä tinoja ja olkaa onnellisia kuin kaksi pientä tipua! Hyvää Uutta Vuotta niin Irmelille ja Rikulle kuin kaikille muillekin palstalaisille!

      • lepomieli

        Oikein hyvää uuttavuotta niin Remandereille kuin kaikille palstalaisille, toivotan myös rakkautta jokaiselle jos on kaveri entinen tai uusi ja meille kaikille eläkkeiden nousua että päästään hummailemaan vaikka ulkomaille, ja yksi joka on tärkeä asia on se jos tulee liukkaat että pysymme pystyssä eikä tule mitään vahinkoja muutenkaan, oikein hyvää ja rauhaisaa uutta vuotta!!!


      • lepomieli kirjoitti:

        Oikein hyvää uuttavuotta niin Remandereille kuin kaikille palstalaisille, toivotan myös rakkautta jokaiselle jos on kaveri entinen tai uusi ja meille kaikille eläkkeiden nousua että päästään hummailemaan vaikka ulkomaille, ja yksi joka on tärkeä asia on se jos tulee liukkaat että pysymme pystyssä eikä tule mitään vahinkoja muutenkaan, oikein hyvää ja rauhaisaa uutta vuotta!!!

        Remandereille ja ihan kaikille.
        Toivotaan että ensivuosikin menee leppoisasti ja mukavasti ihan onnellisissa merkeissä.
        Terveyttä toivottelen ,, sekään kun ei ole itsestään selvä asia.
        Pienellä rahalla ja iloisella positiivisella mielellä "pötkitään pitkälle" kun on vaan terveyttä!
        Oikein HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE !


    • my.mm.eli

      ja myös kaikille "palstalaisille" haluan toivottaa tässä samalla kaikinpuolin onnekasta ja menestyksekästä vuotta 2008! Voikaa hyvin ;-D

      Olen tovin (siis aika pitkän sellaisen!!) taas yrittänyt päästä niin Suomi24-postiin kuin tänne keskustelusivuillekin. Kovin vaikeaa näyttää olevan - jälleen.

      Yritän vielä - jos tämä nyt vaikka ihan onnenkantamoisena livahtaisi jostain rakosesta perille!

      Iloista vuodenvaihtumista toivottelen myös kaikille "kahvipirttiläisille" jos en sinnekään koko iltana pääse piipahtamaan ;))

      Nähää, heippssan!

    • Maalaismies*

      Ihan totta, tein Pyhiinvaellusmatkan Italian renessanssikaupunkiin Firenzeen. Halusin kävellä samoja vanhoja katuja kuin Lionardo, Michelangelo ja monet muut olivat 500-vuotta sitten astuneet, nähdä aitoina rakennuksia ja taideteoksia, joita olin kirjojen välityksellä ihaillut.

      Se oli Pyhiinvaellukseni, viimeinen lentoni ulkomaille. Nyt voin tyytyväisenä siltä osin päättää ilmaston rasittamisen pakokaasuilla. Vanha Volvoni on enimmäkseen tallissa. Siinä Uudenvuoden lupaukseni.

      Kaikkea hyvää kaikille vuoden 2008 aattona!

      • Katicat2

        Olet käynyt hienossa kohteessa, joka on kuin suuri museo hienoine maalauksineen ja rakennuksineen. En muista olivatko Michelangelo, Dante, Machiavelli Galileo Galilei, joiden hautapaadet siellä näin, haudattu Firezen Duomoon vai johonkin muuhun kirkkoon, joita siellä on tosi paljon.

        Kuitenkin tuntuu juhlalliselta seisoa niiden historiasta tuttujen suurmiesten haudoilla tänä päivänä. Turistithan viedään aina Uffizin galleriaan, joka on täynnä arvokkaita maalauksia ja veistoksia.

        Siitä sitten katutaiteilijoiden ohitse Ponte Veccion sillalle, joka vie Arno-joen yli. Taitaa sillan puotien tavarat olla aika kalliita.

        Siellä käynti jättää sellaisen tunteen, että on käynyt jossain edesmenneessä ajassa. Tajuaa kuinka arvokasta on säilyttää kaikkea vanhaa eikä vaan tuhota.


      • Maalaismies*
        Katicat2 kirjoitti:

        Olet käynyt hienossa kohteessa, joka on kuin suuri museo hienoine maalauksineen ja rakennuksineen. En muista olivatko Michelangelo, Dante, Machiavelli Galileo Galilei, joiden hautapaadet siellä näin, haudattu Firezen Duomoon vai johonkin muuhun kirkkoon, joita siellä on tosi paljon.

        Kuitenkin tuntuu juhlalliselta seisoa niiden historiasta tuttujen suurmiesten haudoilla tänä päivänä. Turistithan viedään aina Uffizin galleriaan, joka on täynnä arvokkaita maalauksia ja veistoksia.

        Siitä sitten katutaiteilijoiden ohitse Ponte Veccion sillalle, joka vie Arno-joen yli. Taitaa sillan puotien tavarat olla aika kalliita.

        Siellä käynti jättää sellaisen tunteen, että on käynyt jossain edesmenneessä ajassa. Tajuaa kuinka arvokasta on säilyttää kaikkea vanhaa eikä vaan tuhota.

        Vaikka Firenzen suuruuden ajoista on puolentuhatta vuotta, humaani rauha lepäsi kaupungin kaduilla ja yllä. Kävelimme eräänä iltana vaimoni kanssa kahdestaan vanhoilla kauppakujilla ja kaduilla. Ihmisiä hyöri tungokseen saakka, mutta pienintäkään rauhattomuutta ei ollut ilmassa.

        Myös museoiden ilmapiiri heijastaa samaa: ei aseistettuja vartioita mestariteoksia suojelemassa, naisvartijat lähinnä muistuttivat ihmisiä siitä, että kuvaaminen on kiellettyä.

        Vaikka kaupunki elää paljossa turismista, aggressiivista kiirettä ja rahastusta ei ollut. Tulee miettineeksi, että rauhoittaako vanhan kaupungin säilyttäminen, siis arkkitehtuuri ihmisten käyttäytymistä?


    • Oikein hyvää ja onnellista uutta vuotta 2008!

      • Remandereille ja kaikille tänne kirjoittaville.
        Onnellista uuttavuotta.


    • Aleksanteri Viidestoista

      Kiittäen lämpimästä toivotuksestanne haluan toivottaa Teille ja kaikille muillekin oikein menestyksellistä uutta vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe