Sen ihmisen mielestä, jota eniten arvostat?
Millainen ihminen olet?
39
1492
Vastaukset
- ---------------
----------------
- CannedHeat
tuota äkäisyyttä, vai oletko hänelle "äkäinen", koska arvostat häntä ja se muodostaa asian?
- tiltamari
törmännyt ennenkin - ketä ihmistä arvostan.
Mitä tuo arvostaminen pitää sisällään?
Tärkeää, tärkeää on pyrkiä elämään omaa elämäänsä niin, että voi itse itseään arvostaa.
:)- sivullinen,
ArtDirectorHarleyDavidson ?
- CannedHeat
tämä on vain yksi "metodi": Arvostamisen "mittaaminen" lienee helpointa, jos ajattelee, että kaikki ihmiset ovat vain "kadonneet" maapallolta ja jäljelle on jäänyt vain yksi sinulle tärkeä ihminen.
Enhän kysynyt kuka tuo ihminen on ja vielä vähemmän
pyydän sinua edes "tunnustamaan" sitä... kuitenkin tuo ihminen on....
Laulu:
ihminen, ketä tuo ihminen arvostaa?
PS. Totta ennen kuin "uskaltaa" jättää vain yhden
ihmisen jäljelle... se vaatii rohkeutta... enkä minä usko olevani se, en edes pahastuisi. Se on henkisen rehellisyyden kuka?
- itse olet
kun olet kerran galluppiin ryhtynyt?
- CannedHeat
kysyit.
Olen hiljainen, looginen, hauska ja äärettömän kohtelias. Matemaattisesti ja loogisesti fiksu, mutta omituisella ja kierolla tavalla lapsellinen.
- Mandi55
Tämä on ihan hyvä keskustelun aihe.
Ensimmäinen ongelma on, että on ihmisiä joita arvostan suuresti, mutta he eivät minua tunne.
Toiseksi ongelmaksi koen, että jos kerron millaiseksi ihmiseksi arvostamani henkilöt, jotka tuntevat minua ovat persoonaani kuvanneet voi käydä vanhanaikaisesti, lunta alkaa tulla tupaan niin, etten ehdi ulos lapioida eli narsistin ja omahyväisen ihmisen nimen siitä vaan saisin ;) upea nainen, älykäs ihminen, kekseliäs, hupsu, rohkea, rehellinen, ajatteleva, aito, varma, epävarma, lämmin, luottavainen, joskus liian hyväuskoinen ym. ym. ja sen lisäksi ainakin välillä tosi idiootti, joka yhtäkkiä keksii jotain täysin älytöntä eikä edes häpeä sitä, vaikka munaisi itsensä - julkisestikin. Eli hän tuntee minut hyvin.;D))
Vastaisitko itse omaan kysymykseesi?systeemi vähän tökki ja huomasin vasta nyt, että olit jo ehtinyt vastata. Kohtalias anteeksipyyntöni.;))
Mandi55 voi nyt huolettomana seurata sivusta, kun minä yritän selviytyä ilman lapiota. Katsotaan, miten käy! Onneksi suokin alkaa jo jäätyä, ettei kovin syvään uppoa.- CannedHeat
Loistava taitelija, pelottavan looginen ihminen, joka lukee kaikkia ihmisiä ja kohta oletkin novellinna, joka naurattaa ja vihastuttaa. Silti kaamea ihminen, josta ei koskaan voi sanoa mitään "missä mennään", koska ollaan hiljaa hiljaisuudessa ja musiikissa "kauhistuttavaa meteliä" enkä tunne tuota maanikkoa, joka kohta on ylin ystäväsi...ja jää kun muut poistuvat. Ja lähtee, kun on tylsää.
- namisuku
...Hyville ja Hyvä Pahoille!
Tällä hetkellä P.......n Vihainen!- pappharainen
setän polvelle ja saat tikkarin, laske hitaasti kymmeneen ja laitetaan rusettinauhat letteihin ja heitä se sammakko pihakaivoon muiden luokse.
- helisevä
säkin saat olla vihainen kun on syytä-sinusta ainakin olen saanut käsityksen lojaalisuudesta.
- kulkuset kulkuset
helisevä kirjoitti:
säkin saat olla vihainen kun on syytä-sinusta ainakin olen saanut käsityksen lojaalisuudesta.
ilmeisesti on h-hetki. Heh heh.
- CannedHeat
P....n ... Perkeleen vihainen?
PS. Minusta naisten, jotka kirjoittavat kuten kirjoitit pitäisi mennä.... vaikkapa peilin eteen ja sanoa, että olen...... - namisuku
helisevä kirjoitti:
...jyy, veri mats=D
- namisuku
CannedHeat kirjoitti:
P....n ... Perkeleen vihainen?
PS. Minusta naisten, jotka kirjoittavat kuten kirjoitit pitäisi mennä.... vaikkapa peilin eteen ja sanoa, että olen.........Olen aina ollut, jo lastenkin takia, huono päästeleen ärräPäitä:)
- namisuku
pappharainen kirjoitti:
setän polvelle ja saat tikkarin, laske hitaasti kymmeneen ja laitetaan rusettinauhat letteihin ja heitä se sammakko pihakaivoon muiden luokse.
...heh, Sakusta En luovu;)
Istahtaa voin kyllä, hetkeksi, kun pitää niin kiirettä:)
- TaikaröNsy
Ennen himoitsin olla enemmän kuin olen.
Nyt kuuntelen ja etsin itsessäni tuntematonta;
"Tunne itsesi tuntemattomus."
Tätä etsintää me arvostamme toisissamme/ eniten
arvostamani ihmisen kanssa.- CannedHeat
"Tunne itsesi tuntemattomus."
Tätä etsintää me arvostamme toisissamme/ eniten
arvostamani ihmisen kanssa.
Tietysti! Ok!
Ja hiljaa, ettei Pikku-myy herää... shhhhh!
Kuin näet sen nyt
valinta on sinulla
millainen se on
Essolla minua pidetään rehellisenä ja hövelinä miehenä. Juuri tästä syystä toiminkin siellä puheenjohtajana.
- CannedHeat
ihminen jota arvostat sanoisi saman. Ja miksi minulla olisi syytä olla asiaa uskomatta... ei mitään. Yhtä vähän minulla on syytä olla uskomatta, että maailmassa on keisari ja sen nimi on pusss.
- Aarre
Petkutan kanssaihmisiäni politiikassa, kaupankäynnissä, parisuhteessa ja työelämässä niinkuin kaikki muutkin ihmiset tekevät. Siis ollakseni rehellinen.
- CannedHeat
ystäväni?... kuka tietää, vaikka olisitkin?
- RosaLiiin
ujo, lempeä, hempeä, älytön, lapsellisen taiteellinen hupsu
- CannedHeat
tavallista! Hienoa, että olet sellainen.
- tanssiva_tamma
Hajamielinen, toisaikanen, alakuloinen? Mielikuvitusrikas, työteliäs, lukutoukka? Poikamainen, viatonkatseinen, vetäytyjä? Mukavuudenhaluinen, saamaton, epäjärjestelmällinen? Filosofinen, lakoninen, ironinen? Reipas, päättäväinen, luotettava? Luotettava kuin kallio?
Eniten arvostan ystäviäni, joita on aika monta. Tosi kirjavaa sakkia, joista jokainen näkee mut vähän erilaisena riippuen omista lähtökohdistaan. Kuitenkin kaikki varmasti pitää mua luotettavana, järkevänä ja depikseen taipuvaisena :). - äidin tyttö
Arvostan äitiäni suuresti,myöskin monia ystäviäni ja voinkin sanoa että jokainen heistä näkee minut eri
persoonana.
Itse rehellisesti oma kuvaukseni olisi;ehdottoman luotettava,maanläheinen,spontaani ja räiskähtelevä,iloinen hulluttelija,työteliäs touhuaja,monta rautaa tulessa,nyttemmin jo kyllä laiskistunut-luvalla.
Eläinrakas,ei emo-tyyppi,siisti.Teräväkielinen(puolustautuessa)ja herkkä,syvästi tunteva,pohdiskelija...
Jokohan riittäis..?Säästäväinen unohtui! - Anskuliini
sanoisi että olen periksi antamaton rohkea sisupussi, joka yrittää kaiken mahdottomankin muuttaa mahdolliseksi rakkaudessaan lähimmäisiin.
- tammikuun likka
Tomera ja tekee mitä haluaa..*hmmmmm*
- Angel of The Morning
9 vuotta vanhempi siskoni on ainakin yksi "arvostamani" ihminen. Hän sanoi minulle joskus...15 vuotta sitten:
- en ole koskaan tavannut sellaista ihmistä kuin sinä. Kuinka sun itsetunto Voi olla yhtäaikaa melkein maantasossa ja melkein taivaassa.
Sitä minä en tiedä mitä systeri tarkoitti mutta siinä sen mielipide. (mitään diagnoosia minulla ei ole) - tämä.-
kuumakannu joku suopon kätyri,vai oliko se valpo,
erittäin epäilyttävä nimimerkki.olet tarkkailun
alla,.t:suopo/valpo.tarkkailemme sinua. - arvostamani ihmisen
mielestä erittäin fiksu, hauska ja mukavaa seuraa, myös lojaalinen muita kohtaan.
Kuinka pikku-myy ei ole tullut vastanneeksi tähän kysymykseesi? Mahtaneeko olla niin huonot välit kaikkiin, ettei kukaan häntä arvosta? - Pirre*
kysymys itse vastattavaksi, kun ei ole tullut kysyttyä tuota asiaa keneltäkään...:/
- päässyt
kysymään. Kuollut jo vuosituhansia sitten.
- Kaivanto
hän ei ole sitä koskaan sanonut. Toivottavasti se johtuu siitä, ettei ole ollut tilaisuutta, eikä siitä, että ei ole uskaltanut.
eilen aamulla.
Tällainen viesti oli kahvinkeittintä vasten herättyäni kahdeksan aikaan.
(sanasta sanaan)
HUOMENTA!
Heissan iskä
En raaskinut herättää
(kävin kyllä sängyn vieressä kaksikin kertaa)
Terv.Äiti
Johtopäätös! Olen joskus aamu-uninen, mutta ilmeisen 'hellyttävä' vieläkin tai aamu'äreä', kun vaimo ei raaski herättää!!:))
Henkilö, jota eniten olen arvostanut, on oma isä.
Nyt jo edesmennyt, mutta tiedän hänen arvostaneen minussa työn kuin työn, tekemisen asennetta sekä muita ihmisiä, heidän elämänarvoja sekä taustoista riippumatonta tasapoulista kohtelua ja lojaalisuutta.- Otto-Vaan
Suolapanoksilla.:)Ketä eniten arvostat.....Jaahasta...jaa.
Kumpa joskus tietäisi mitä he ajattelevat.
Arvostan useita tuttuja ja minua tuntemattomia.
Tällä hetkellä en keksi ketään jonka voisin korottaa toisista yläpuolelle.
Kokemuksesta tietän että jotkut ystävät heistä kiittävät
ja kehuvat avuliaaksi ja auttavaiseksi hymy
pojaksi.Toiset taas haukkuvat kieroksi
savolaiseksi ja pahantekijäksi.
Jos tästä tekee johto päätöksen henkilö luvun ja
yhteen lasketun painon mukaan.Lopputulos näyttäisi
olevan aika reippaasti ensimmäisen vaihto ehdon puolella.
Tämä tutkimus perustuu kolmenkymmenen viimeisen vuoden
otokseen ja virhe marginaali on /- 5%.:)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960