Onko naisytäviä olemassa?
Hei kaikki rakkaat ystvät
23
908
Vastaukset
- ihmeen
rakkaat ystävät, sisaret, ynnä muut?
Itse minä valitsen ystäväni, kanssaihmiseni.
Ei täällä minulle niitä kukaan pakkosyötä. - Tosi pettynyt
Tekisi mieli sanoa että niinkauan on ku jotain sinusta hyötyvät.Olen tällä hetkellä vain niin pettynyt ystävättäreeni,miten joku voi olla niin itsekäs ja katsoa joka asiassa vain oman etunsa.
- HTZA
lässytys tästäkin tulee...
"rakkaat ystävät", ihan kuin teini tai todella vanha ihminen.- etkö usko,
nuoruuteen?
Miksi aina ja iäti kysyt, onko kirjoittaja nuori?
Mitä sitten, nuoruus aina voittaa meidät vanhukset. - HTZA
etkö usko, kirjoitti:
nuoruuteen?
Miksi aina ja iäti kysyt, onko kirjoittaja nuori?
Mitä sitten, nuoruus aina voittaa meidät vanhukset.olen 50v. ja kirjoitan palstalle 50v. niin tympii keinotekoinen "nuorekas" imago.
Pashaa! Sanon minä!
Vanhoja ollaan, ja sen mukaan pitäisi valittaa. - vain yhdestä
HTZA kirjoitti:
olen 50v. ja kirjoitan palstalle 50v. niin tympii keinotekoinen "nuorekas" imago.
Pashaa! Sanon minä!
Vanhoja ollaan, ja sen mukaan pitäisi valittaa.kyssäristä kysy.
Miksi aina ja melkein ikuisesti, melkein kaikilta kysyt, onko kirjoittaja 50 ikäinen?
Miksi luulet melkein kaikkia alaikäisiksi????Mikä trauma sulla lienee? HTZA kirjoitti:
olen 50v. ja kirjoitan palstalle 50v. niin tympii keinotekoinen "nuorekas" imago.
Pashaa! Sanon minä!
Vanhoja ollaan, ja sen mukaan pitäisi valittaa.Tähän sinun ikään ainainen saman asian jauhaminen.
Aloitusten arvostelu/ oikeinkirjoitus.
Mitenkä minusta tuntuu, että uskot jopa itse, että sinun käytös on sitä oikeaa, vanhan aikuisen käytöstä, jossa kenelläkään ei ole sananvapauden vapaata käyttöoikeutta ilman sinun nälväilyä.
Uudista nyt vanha ja fiksu mies tyyliäsi äläkä jauha samoja kymmeniä kertoja toistuvia jorinoitasi.
Meistä jokainen jo tietää sinun ensimmäisen viestin sisällön, jonka aloituksen alle kirjoitat, koska sama toistuu toistuu toistuu toistuu toistuu toistuu toistuu!;))- kukaan olla
emw34 kirjoitti:
Tähän sinun ikään ainainen saman asian jauhaminen.
Mitenkä minusta tuntuu, että uskot jopa itse, että sinun käytös on sitä oikeaa, vanhan aikuisen käytöstä, jossa kenelläkään ei ole sananvapauden vapaata käyttöoikeutta ilman sinun nälväilyä.
Uudista nyt vanha ja fiksu mies tyyliäsi äläkä jauha samoja kymmeniä kertoja toistuvia jorinoitasi.
Meistä jokainen jo tietää sinun ensimmäisen viestin sisällön, jonka aloituksen alle kirjoitat, koska sama toistuu toistuu toistuu toistuu toistuu toistuu toistuu!;))enemmän oikeassa, kuin sinä?
Mitä ihmettä on toisten oikeinkirjoitusten arvostelijalla aivoissaan?
Mitä hän tarkoittaa arvostellessaan toisten kirjoitusten arvoa, jota hän ei koskaan tavoita?¨ - HTZA
emw34 kirjoitti:
Tähän sinun ikään ainainen saman asian jauhaminen.
Meistä jokainen jo tietää sinun ensimmäisen viestin sisällön, jonka aloituksen alle kirjoitat, koska sama toistuu toistuu toistuu toistuu toistuu toistuu toistuu!;))oikolue tekstisi.
Vastaan mielelläni kysymyksiin ja väitteisiin.
Jos ne kysymykset ja väitteet ovat aina samat niin samat ovat vastauksetkin.
Kumpi sitten on inhottavampi? - HTZA
kukaan olla kirjoitti:
enemmän oikeassa, kuin sinä?
Mitä ihmettä on toisten oikeinkirjoitusten arvostelijalla aivoissaan?
Mitä hän tarkoittaa arvostellessaan toisten kirjoitusten arvoa, jota hän ei koskaan tavoita?¨niitä on vaikea ymmärtää, melkeinpä mahdotonta.
Huomautus oikeinkirjoituksesta on tavallaan opetusta, mutta myös osa hupia, ja niin kuin huomaat itsestäsi, se saa aikaan keskustelua.
H. - kaikkitietävää,
HTZA kirjoitti:
oikolue tekstisi.
Vastaan mielelläni kysymyksiin ja väitteisiin.
Jos ne kysymykset ja väitteet ovat aina samat niin samat ovat vastauksetkin.
Kumpi sitten on inhottavampi?sen minä, olen nähnyt lakiastuvan.
- HTZA
vain yhdestä kirjoitti:
kyssäristä kysy.
Miksi aina ja melkein ikuisesti, melkein kaikilta kysyt, onko kirjoittaja 50 ikäinen?
Miksi luulet melkein kaikkia alaikäisiksi????Mikä trauma sulla lienee?niistä jutuista joita kommentoin/kiukuttelen paistaa läpi uskomaton lapsellisuus!!!
En pysty aina uskomaan että kaikki ovat 50 .
Dementikkoja ymmärrän mutta en usko että täällä on niin monta. - jos kukaan,
HTZA kirjoitti:
niitä on vaikea ymmärtää, melkeinpä mahdotonta.
Huomautus oikeinkirjoituksesta on tavallaan opetusta, mutta myös osa hupia, ja niin kuin huomaat itsestäsi, se saa aikaan keskustelua.
H.ei osaa enemmän kirjoittaa väärin, varsinkin välimerkkien kanssa.
Vai mitä, osaatkos sanoa?? - suakin
HTZA kirjoitti:
niistä jutuista joita kommentoin/kiukuttelen paistaa läpi uskomaton lapsellisuus!!!
En pysty aina uskomaan että kaikki ovat 50 .
Dementikkoja ymmärrän mutta en usko että täällä on niin monta.jo vaivaa?
- HTZA
kaikkitietävää, kirjoitti:
sen minä, olen nähnyt lakiastuvan.
tuli sana jota en ymmärtänyt.
Ja minähän en leiki.
Muistaa voin jotain väärin mutta kaikki mitä kirjoitan on muistini tai mieleni mukaan oikein.
Otan vastaan innostuneena korjauksen juttuihini, jos on syytä. Minä ainakin haluan oppia lisää viisaammiltani. - HTZA
jos kukaan, kirjoitti:
ei osaa enemmän kirjoittaa väärin, varsinkin välimerkkien kanssa.
Vai mitä, osaatkos sanoa??mitä itse luen, en tee mitään toisten kehotuksesta.
Ja, jokunen pilkku saattaa, vuodessa, mennä pieleen minultakin. Minä kun en ole robotti.
Näppäimistö kyllä menee uusiksi, nykyinen on täynnä tupakantuhkaa ja joitakin juomia.
Uusi on tuossa kaapin päällä paketissa.
Jospa sen saisi asennettua viikonloppuna. - HTZA
suakin kirjoitti:
jo vaivaa?
me kaikki olemme taas menossa.
Eikä se minua vaivaa, jotkut jutut vain. - ottaa kantaa,
HTZA kirjoitti:
mitä itse luen, en tee mitään toisten kehotuksesta.
Ja, jokunen pilkku saattaa, vuodessa, mennä pieleen minultakin. Minä kun en ole robotti.
Näppäimistö kyllä menee uusiksi, nykyinen on täynnä tupakantuhkaa ja joitakin juomia.
Uusi on tuossa kaapin päällä paketissa.
Jospa sen saisi asennettua viikonloppuna.heidän, joista siihen on.
Liekö sinusta, enpä luule?
Kuin tuhka tuuleen, sinun sanasi lienevät? - HTZA
ottaa kantaa, kirjoitti:
heidän, joista siihen on.
Liekö sinusta, enpä luule?
Kuin tuhka tuuleen, sinun sanasi lienevät?enimmäkseen käy.
Vain mestarien kynänjälki jää.
Saas nähdä mikä minusta tulee isona. - enpä aidosti usko
HTZA kirjoitti:
tuli sana jota en ymmärtänyt.
Ja minähän en leiki.
Muistaa voin jotain väärin mutta kaikki mitä kirjoitan on muistini tai mieleni mukaan oikein.
Otan vastaan innostuneena korjauksen juttuihini, jos on syytä. Minä ainakin haluan oppia lisää viisaammiltani.Alkuperäinen kysymys oli tuo. Ei kannata sitten aikuisijän saavutettuaan luottaa liiaksi kehenkään naiseen. Ja sittenhän ne alkaa tippua kun tulee perhe ja perheystävät. Omiin sisariini luotan en edes niinsanotusti "henki"ystävääni.Ei kantsi päästää ketään niin lähelle, ja kotiasiat puhutaan vain kotona.Kelpasiko?
- HTZA
enpä aidosti usko kirjoitti:
Alkuperäinen kysymys oli tuo. Ei kannata sitten aikuisijän saavutettuaan luottaa liiaksi kehenkään naiseen. Ja sittenhän ne alkaa tippua kun tulee perhe ja perheystävät. Omiin sisariini luotan en edes niinsanotusti "henki"ystävääni.Ei kantsi päästää ketään niin lähelle, ja kotiasiat puhutaan vain kotona.Kelpasiko?
kiitos!
Olen samaa mieltä, surullista kuitenkin että niin on.
H. - luulen
HTZA kirjoitti:
enimmäkseen käy.
Saas nähdä mikä minusta tulee isona.mä.
- HTZA
HTZA kirjoitti:
enimmäkseen käy.
Saas nähdä mikä minusta tulee isona.minäkin.
Mutta, elämä ilman toivoa on kuollutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu741710- 591678
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1671410Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3101358Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671270Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081239Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611096- 601089
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin961029Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57980