Törömökillä ollaan

etsivivä-amadeus

Meillä mökötetään,ei puhuta ei pussata,kun eriäviä kannanottoja tulee.Kuinka teillä muilla?
Lenteleekö lautaset,paukkaako ovet.
Pidennetty pilkkipäivä amateuksella,ainahan se kotiolot voittaa,raitis ulkoilma

9

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maisisko

      Kuule, kyllä se lakkaa helpottamasta, kunhan toinen poistuu ruokavahvuudesta.

      Ei ole riitaa ei mykkäkoulua.

      • Tämähän voisi olla jopa suositus.
        Sitäkö tarkoitat?


      • maisisko
        Jopel kirjoitti:

        Tämähän voisi olla jopa suositus.
        Sitäkö tarkoitat?

        Ei tämä ainainen yksinolo ole mitään herkkua.
        Tottuuhan tähän ja kun aikaa käyttää, niin vaikka aidan seipäänä olemaan.

        Täytyy vain välillä lähteä ihmisten ilmoille.
        Seurassakin on kivempi olla yksin.


    • Kuulehan,pahenee vaan.Miehelläni on sama sairaus.
      Ensimmäiset kuusi vuotta olivat aivan kamalia,mutta sitten joutui petipotilaaksi.Nyt on vain..käännetään syötetään ym..ei saa mitään kontaktia enää..Sanoja ei ole tullut moniin vuosiin.Nyt 7 v. sairaalassa jo. Mutta elämä jatkuu.Sairaus on todella pitkäkestonen..meillä jo 14:sta vuosi menossa.Minun mieheni oli tosi väkivaltanen,,sai pelätä..Näillä sairailla on ihmeen paljon voimaa. Mutta voimia sinulle ja yritä pitää mielesi iloisena, kaikesta huolimatta!
      Terveisin Irkku

      • sinun miehesi

        mikään väkivaltainen oli. Mieluummin Suomalanen perusmies. Onneksi se aika ei enää palaa.


      • sinun miehesi kirjoitti:

        mikään väkivaltainen oli. Mieluummin Suomalanen perusmies. Onneksi se aika ei enää palaa.

        Ei se muutoin ollutkaan,vaan tähän sairauteen kuuluu se agressiivisuus.Etkö tiennyt..
        Kun ei muistanut,kuka olin, ihmetteli,miksi olen täällä kotona,ja väkivalloin yritti saada ulos.
        Myös suihkuttamiset olivat todella vaikeita,nyrkki heilui.Jos olin puhelimessa,
        se oli kans sellainen vaikea asia..myös ,jos satuin näkemään,kun hän piilotti tavaroita(kuuluu
        tämän sairauden luonteeseen ) kyllä jo nyrkki heilui.. mutta ne ajat ovat ohi,nyt apaattisena
        on sängynpohjassa, Joten se siitä...


      • uzma-m
        irkku-37 kirjoitti:

        Ei se muutoin ollutkaan,vaan tähän sairauteen kuuluu se agressiivisuus.Etkö tiennyt..
        Kun ei muistanut,kuka olin, ihmetteli,miksi olen täällä kotona,ja väkivalloin yritti saada ulos.
        Myös suihkuttamiset olivat todella vaikeita,nyrkki heilui.Jos olin puhelimessa,
        se oli kans sellainen vaikea asia..myös ,jos satuin näkemään,kun hän piilotti tavaroita(kuuluu
        tämän sairauden luonteeseen ) kyllä jo nyrkki heilui.. mutta ne ajat ovat ohi,nyt apaattisena
        on sängynpohjassa, Joten se siitä...

        tarkoitan miten aloit epailla alzheimer sairautta?Oliko miehesi heti laakityksella?
        Viime kesana USA:ssa miehellani todettiin taudin lieva alku vaihe ja han onhyvalla laakityksella,ei ole ednennyt huomattavasti,ulkoapain ei kukaan arvaa hanen sairastavan alzheimeria,han on aina ollut iloinen ja hyvatuulinen todellinen herras mies,nyt han vaittelee vastaan,mutta ei ole aggressivinen ainakaan viela.Jaksamista kaikille .


      • uzma-m kirjoitti:

        tarkoitan miten aloit epailla alzheimer sairautta?Oliko miehesi heti laakityksella?
        Viime kesana USA:ssa miehellani todettiin taudin lieva alku vaihe ja han onhyvalla laakityksella,ei ole ednennyt huomattavasti,ulkoapain ei kukaan arvaa hanen sairastavan alzheimeria,han on aina ollut iloinen ja hyvatuulinen todellinen herras mies,nyt han vaittelee vastaan,mutta ei ole aggressivinen ainakaan viela.Jaksamista kaikille .

        On sairastanut jo siinä 14vuotta..Alussa kokeiltiin erilaisia lääkkeitä, yksi teki apaattiseksi ja yhdestä sai huimausoireita,ei oikein sopineet hänelle. On hienoa,jos jollekin on heti löydetty hyvät lääkkeet,ennenkuin
        kehittyy näin pitkälle sairaus.No,käyn syöttämässä häntä,niin usein ,kun vain ennätän,mutta surullista on,ei saa mitään yhteyttä enää.. 7 vuotta jo on ollut sairaalassa .Semmoista on elämä..mielenkiintoista
        aina kuitenkin.. Hyvää päivänjatkoa t.Irkku


      • uzma-m
        irkku-37 kirjoitti:

        On sairastanut jo siinä 14vuotta..Alussa kokeiltiin erilaisia lääkkeitä, yksi teki apaattiseksi ja yhdestä sai huimausoireita,ei oikein sopineet hänelle. On hienoa,jos jollekin on heti löydetty hyvät lääkkeet,ennenkuin
        kehittyy näin pitkälle sairaus.No,käyn syöttämässä häntä,niin usein ,kun vain ennätän,mutta surullista on,ei saa mitään yhteyttä enää.. 7 vuotta jo on ollut sairaalassa .Semmoista on elämä..mielenkiintoista
        aina kuitenkin.. Hyvää päivänjatkoa t.Irkku

        ensin alkuun hanelakin oli huimausta mutta se meni ohi,hanella on myos masennus laakitys,toistaiseksi menee hyvin,lahi muisti temppuilee,ei muista,kuukautta ,paivaa,ym ja olemme aina etsimaasa jotakin,han ajaa viela tuttua reittia,laakarikin sanoi sen olevan ok.
        aijon pitaa paivakirjaa hanesta,hoitsuna olen hoidellut miehesi vaiheessa olevia,vaan ei meilla ole kokemusta taudin alkuvaiheista.Hyvaa jatkoa ja iloista mielta sinullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe