Keskustelua

Jopel

Eilen sanottiin huomenta.

Tänään näyttää tulevan vähän hiljaisempi päivä.

12

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuki vastaan tuolla alakerrassa olen aina muutaman sanan vaihtanu koiran kanssa ollaan tutut ennestään.
      Toinen naapuri alkoi valittaan että oli kuullut koiran haukkumista.
      Vaistosiko koira moitetta mutta kuitenki se nosti kovan äläkän tätä naapuria vastaan.
      Miten naapuri saa lepytettyä koiran jää nähtäväksi.

      • Meidän koiramme oli vuosikausia kirjeenvahdossa ystäviemme kissan kanssa. Se oli mukava tapa hoitaa suhteita.
        Jospa se sinun naapurisi ensi hätään yrittäisi hieroa sopua kirjoittamalla oikein kauniin kortin sille kääpiöpiskille.


      • jjoutava

        anteeksi naapurin koira:


      • Hintriika*
        Venlastiina kirjoitti:

        Meidän koiramme oli vuosikausia kirjeenvahdossa ystäviemme kissan kanssa. Se oli mukava tapa hoitaa suhteita.
        Jospa se sinun naapurisi ensi hätään yrittäisi hieroa sopua kirjoittamalla oikein kauniin kortin sille kääpiöpiskille.

        - Minun koiranipa osaa lukea.
        - Joo, olen kuullut.
        - Mistä sinä sen kuulit?
        - Minun koirani kertoi sen minulle.


      • Venlastiina kirjoitti:

        Meidän koiramme oli vuosikausia kirjeenvahdossa ystäviemme kissan kanssa. Se oli mukava tapa hoitaa suhteita.
        Jospa se sinun naapurisi ensi hätään yrittäisi hieroa sopua kirjoittamalla oikein kauniin kortin sille kääpiöpiskille.

        samalla parantais isäntienkin välejä.
        Kyllä hienotunteisuus on naisten laji, huomasin tuon yhdys-sana virheenikin hienotunteisesta kirjoituksestasi.


      • jjoutava5 kirjoitti:

        samalla parantais isäntienkin välejä.
        Kyllä hienotunteisuus on naisten laji, huomasin tuon yhdys-sana virheenikin hienotunteisesta kirjoituksestasi.

        Jos tarkoitat, että otsikosta puuttui yksi ässä, ei se maalta merelle vie. Sehän saattoi ihan olla sormen tai näppäimistön vika.
        Minulla oikean käden keskisormessa ei lääkärintarkastuksessa todettu mitään vikaa. Selvästi se on luulosairas, koska on koukistunut ja kipeä. Pätemisen tarpeessa se koheltaa sinne sun tänne ylimääräisiä kirjaimia.
        Välilyöntinäppäinkin on lastenlasten pelaamisten jäljiltä väsähtänyt ja toimii vain inspiraation yllättäessä.
        Mutta mitäs me pienistä. Kirjoitellaan edelleenkin!
        Vielä siihen meidän koiraamme ja ystäviemme kissaan: kumpikaan ei osannut lukea eikä kirjoittaa, joten kissan "äiti" ja koiran "mummu" toimivat sekä sihteereinä että tulkkeina.


      • Venlastiina kirjoitti:

        Jos tarkoitat, että otsikosta puuttui yksi ässä, ei se maalta merelle vie. Sehän saattoi ihan olla sormen tai näppäimistön vika.
        Minulla oikean käden keskisormessa ei lääkärintarkastuksessa todettu mitään vikaa. Selvästi se on luulosairas, koska on koukistunut ja kipeä. Pätemisen tarpeessa se koheltaa sinne sun tänne ylimääräisiä kirjaimia.
        Välilyöntinäppäinkin on lastenlasten pelaamisten jäljiltä väsähtänyt ja toimii vain inspiraation yllättäessä.
        Mutta mitäs me pienistä. Kirjoitellaan edelleenkin!
        Vielä siihen meidän koiraamme ja ystäviemme kissaan: kumpikaan ei osannut lukea eikä kirjoittaa, joten kissan "äiti" ja koiran "mummu" toimivat sekä sihteereinä että tulkkeina.

        ässähän siitä puuttu jominä aattelin mikä väli tuossa.
        Suotuisasti, hienotunteisuudessasi osaat selittää nämä onglema kohat.
        Kännykkä se vasta epel on niin lähekkäin on ne näpyt, koko ajan joutuu vainuaan näytöstä menikö oikein.


      • jjoutava kirjoitti:

        anteeksi naapurin koira:

        meinaa ottaa meillä ylivallan. Se on sellainen
        koira ( iso koira pienissä nahoissa),ainakin itse luulee niin.
        Mutta onneksi osaan tulla toimeen Jerrycottonin kanssa .


      • Meidän tutuilla on sellainen seropi karvaturri, joka aamu sanoo isännälle kuonollaan huomenta ja vaatii aamulenkille.
        Siinä nyt ei ole mitään kummaa, mutta kun hän klo 10 tienoissa vaatii emäntää lenkille ja isäntä ei kelpaa. Iltapäivällä on taas isännän vuoro ja emäntä ei kelpaa. Illalla on taas emännän vuoro.
        Tämä on kuulemma toistuvaa ja tuo turri osoittaa selvästi paheksuntansa, jos sen valitsemaa rytmiä vaihdetaan.
        Varsinainen ulkoiluttaja.


      • Onkkelis
        Jopel kirjoitti:

        Meidän tutuilla on sellainen seropi karvaturri, joka aamu sanoo isännälle kuonollaan huomenta ja vaatii aamulenkille.
        Siinä nyt ei ole mitään kummaa, mutta kun hän klo 10 tienoissa vaatii emäntää lenkille ja isäntä ei kelpaa. Iltapäivällä on taas isännän vuoro ja emäntä ei kelpaa. Illalla on taas emännän vuoro.
        Tämä on kuulemma toistuvaa ja tuo turri osoittaa selvästi paheksuntansa, jos sen valitsemaa rytmiä vaihdetaan.
        Varsinainen ulkoiluttaja.

        Sellainen karvaturri pitäis meikämummollakin olla, että monta kertaa päivässä lenkille saisi.


      • Katicat2
        Onkkelis kirjoitti:

        Sellainen karvaturri pitäis meikämummollakin olla, että monta kertaa päivässä lenkille saisi.

        Yleensä puhutaan koiran ulkoiluttamisesta, mutta taitaa olla pikemmin niin että koirat ne ovat jotka ulkoiluttavat ihmisiä. Jos minulla olisi koira, niin ilman muuta koira ulkoiluttaisi minua. Eihän minua kukaan ulos saisi varhain aamulla, vesi- tai räntäsateessa.


      • Katicat2 kirjoitti:

        Yleensä puhutaan koiran ulkoiluttamisesta, mutta taitaa olla pikemmin niin että koirat ne ovat jotka ulkoiluttavat ihmisiä. Jos minulla olisi koira, niin ilman muuta koira ulkoiluttaisi minua. Eihän minua kukaan ulos saisi varhain aamulla, vesi- tai räntäsateessa.

        Niin se meidänkin koiramme ulkoilutti meitä - joko yhdessä tai erikseen.
        Minä sitä koulutin, ja se totteli kuin ajatus.
        Mutta sovinisti se oli. Jos olimme kolmisin liikkeellä, ja minä komensin koiran sivulle, se meni kuuliaisesti "vaarinsa" sivulle.

        Kyllä koira hyödyllinen oli, ja kyllähän sekin puolestaan meitä koulutti. Se ei yhtään pitänyt metelistä, vaan tuli heti väliin, jos karjuimme toisillemme. Pakko siinä oli totutella tappelemaankin kuiskaamalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe