70+ onko noita

sopiva ikä

Löytyykö täältä, 70 osastosta, iältään yli 70- vuotiaita? Käytättekö aktiivisesti sähköpostia? Mitkä asiat kiinnostavat? Onko tietokoneajokortti suoritettu? Mikä niistä, @-, A-, AB-? Kiinnostaako matkustaminen? Missä ulkomailla olette viimeksi vieraillut? Kokemuksia kertokaa.

17

1387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalluppi

      Unohit kysyä, harrastetaanko seksiä.

      • Valitan

        Hänellä puhe, mistä puute.


      • Valitan kirjoitti:

        Hänellä puhe, mistä puute.

        Suurin osa on yli 70v...Siinä iässä olemme vielä pirteitä ja energisiä.Todella hyvä ikä! Tietysti
        matkustelemme,niin usein,kun kukkaro antaa myöden,
        sehän piristää mieltä.Henkilökohtaisesti,en pidä rantalomista,menee aika hukkaan,vaan kaupunki-
        lomista. Kiva nähdä uusia paikkoja,hienoja
        rakennuksia,museoita,kirkkoja ym.. Tietokonetta osaamme käyttää,kuten huomaat ja sähköposteja,
        miksi emme osaisi? Seuraamme,mitä tapahtuu koti-
        ja ulkomailla.Minä en seuraa pörssi-uutisia,kun ei ole osakesalkkua.Monet ,joilla on,varmasti kiinnostuneena seuraavat niitäkin...Jos kysymyksesi oli tarkoitettu vitsiksi,niin,me emme ole mitään vitsejä,vaan vireä ikä-luokka! t.Irkku


      • möhläsi
        Valitan kirjoitti:

        Hänellä puhe, mistä puute.

        terve mies/nainen , kun tulee seksi mieleen. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.


      • Hintriika*
        möhläsi kirjoitti:

        terve mies/nainen , kun tulee seksi mieleen. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Minusta on hieman epäkorrektia tehdä kysymyksiä esittelemättä mitenkään itseään ja kertomatta, mihin aikoo kyselyn tuloksia käyttää.

        Mikä on kyselijän oma ikä? Mikä on hänen suhteensa utelemiinsa asioihin? Tutkijakin kertoo, mitä ja miksi tutkii.


      • harmaa karhu

        Vastaapa itse, oletko yli 70v ja onko sinulle se sexi vielä päällimmäiseksi tärkein asia?
        Hyvä, jos on vielä virtaa. Jääkö energiaa vielä muuhunkin?


    • kaveri puuttuu

      Matkustelisin minäkin mielelläni, vaikka ikää on jo yli tuon 70v. Matkavakuutuskin on vielä voimassa. Olisi tosi kiva löytää ikäisiensä ryhmä, jossa seurassa olisi mukava/turvallista matkustaa.
      Pietariin lähden pääsiäisenä (4pv).
      Ei taida tässä kammarissa olla lähtijöitä.

      • Vain sujuviin systeemeihin

        En enää koskaan matkusta siihen maahan. Kolme kertaa olen ollut rajalla turhan panttina. Bussi seisoo tyhjällä raja-asemalla. Virkailijoita ei näy. Käyvätköhän levolla kesken työn.
        Mittani on täysi sinne suuntaan. Ei enää koskaan sinne.


      • ylen
        Vain sujuviin systeemeihin kirjoitti:

        En enää koskaan matkusta siihen maahan. Kolme kertaa olen ollut rajalla turhan panttina. Bussi seisoo tyhjällä raja-asemalla. Virkailijoita ei näy. Käyvätköhän levolla kesken työn.
        Mittani on täysi sinne suuntaan. Ei enää koskaan sinne.

        Tuleehan tuota matkusteltua jonkin verran, kerran, pari ulkomailla.(Virossa kylpylässä ja muuten Tallinnassa - niitä en laske "ulkomaiksi)
        Nyt en enää lähde Kanariansaaria pitemmälle. Syynä on terveydelliset ongelmat - turha hakea vaikeuksia itselleen. Joskus ajateltu matka siirtyy tai jää pois hoito-ohjelmien takia.
        Matkoille emme kaipaa "vertaisseuraa", sitähän löytyy kohteesta jos haluaa. Rantalomat eivät ole tavoite, en makaa rannalla. Meressä kyllä tulee porskuteltua.
        Esim. Las Palmas on meistä hyvä paikka, Helsingin kokoinen kaupunki, hyvä ranta ja ei joka käänteessä törmää turisteihin. Paikallisväestö on selvästi hallitseva osa.


      • Pietarinkävija
        Vain sujuviin systeemeihin kirjoitti:

        En enää koskaan matkusta siihen maahan. Kolme kertaa olen ollut rajalla turhan panttina. Bussi seisoo tyhjällä raja-asemalla. Virkailijoita ei näy. Käyvätköhän levolla kesken työn.
        Mittani on täysi sinne suuntaan. Ei enää koskaan sinne.

        Ei yhdestä kerrasta pidä kyllästyä. Viidennellä kerralla olet jo tottunut tuohon jonottamiseen. ...ja kaikki tuntuu helpommalta. Ajatteles niitä rekkamiehiä, jotka jonottavat tavaralastiensa kanssa rajalla.

        Junakyydillä pääsee hyvin Venäjän rajan yli ja kohtuullisen nopeasti. Kokeile


    • kai75

      Kyllä,
      kyllä,
      vastausta vaille jäät,
      ei ole,(muita erilaisia lupia, erikäyttö tarkoitukssin 4 kpl, joita viran omaiset vaatii sekä olen luopunut parista luvasta).
      ei enään suuremmin kiinosta.ja
      kokemuksista olisi ehkä joillekin apua.
      Toteaa änkyrä, vai olisiko vastarannan kiiski

    • jeweiler

      matkustelen mielelläni ,mutta olisi kiva olla kaveri, viimeksi panamassa maaliskuun.tietokone korttia ei ole autokortti löytyy.
      vastaus 70 onko noita sopiva ikä

      • Ikädonna

        Samoin minulla, 70 takana.
        Ikä mielestäni sopiva.
        Matkustelisin, mutta ei ole kunnon kaveria. Yksin matkustamiseen ei enää ole rohkeutta.
        Ajokorttia ei ole, ja tietokonekorttiakaan en ole kaivannut.


      • toinen orpo 70v

        Samat sanat: Lainaan sanomisiasi: -> "matkustelen mielelläni, mutta olisi kiva olla kaveri"
        Tosi on, mistäs löytyisi se kaveri ja minne menisimme?!
        Tetokone- ja autonajokortti minulla on.
        Odotellaan kesää ja '''''


      • jeweiler
        Ikädonna kirjoitti:

        Samoin minulla, 70 takana.
        Ikä mielestäni sopiva.
        Matkustelisin, mutta ei ole kunnon kaveria. Yksin matkustamiseen ei enää ole rohkeutta.
        Ajokorttia ei ole, ja tietokonekorttiakaan en ole kaivannut.

        onpa mielenkiintoista , oletko muuten kunnossa että voit lähteä vaikka kaveriksi , minä asun haminassa ,entä sinä terveusin jeweiler


      • Ikädonna
        jeweiler kirjoitti:

        onpa mielenkiintoista , oletko muuten kunnossa että voit lähteä vaikka kaveriksi , minä asun haminassa ,entä sinä terveusin jeweiler

        Vuositarkastukset meneillään. Kerron enemmän, jos lisäät profiilitietoihisi sp-osoitteen.


      • toinen orpo 70v kirjoitti:

        Samat sanat: Lainaan sanomisiasi: -> "matkustelen mielelläni, mutta olisi kiva olla kaveri"
        Tosi on, mistäs löytyisi se kaveri ja minne menisimme?!
        Tetokone- ja autonajokortti minulla on.
        Odotellaan kesää ja '''''

        Mitä nyt köyhä eläkeläinen voi omistaa.
        Autoa olen ajanut kohta 40 v.
        Tietokoneen kanssa olen täysi UUNO.
        S.postia käytän ,laskut koneella maksan. Muu onkin jo enempi hebreaa. Kuten todeta voi !

        Ai niin,, vanhoja valokuvia osaan skannata ja muokata ,muutenkin käsitellä !
        Filmit tietenkin koneelle ja kuva calleriaan laittaa. Matkoja ja kylpyläjuttuja koneella tilaan !
        Siinä ne on! mitä enemmän tähän koneeseen tutustuu, huomaa miten vähän tietää..........
        Oppimista olisi lopuksi ikää ja ohi siitä.....
        Pitäis olla henkilökohtainen opettaja...ja kun ei oo.

        Matkusteleminen on mukavaa ja sitä harrastankin.
        Kerran pari vuodessa vähän pitemmälle.
        Siihen löytyy innostunut matkakaveri mukaan !
        Pohjoismaita ei lasketa, ei viroa eikä venäjää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1725
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1345
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1157
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      192
      949
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      931
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      877
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      788
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe