nyt. Ollaan ystäviä, mutta nyt hän viestittelee että haluaisi olla enemmän kuin ystävä, haluaa ikuisesti kainalooni jne. Hän on vissiin karannut pidemmälle lomalle naisystävältään. Mitä vastaisin, kun ei näytä vastaukset tehoavan, että haluan olla vain ja ainoastaan ystävä, en sen enempää. Naisystäväänsä en tunne, enkä ole koskaan tavannut edes, mutta ei se kuulemma kovin kiva ole. Tekstareita satelee kokoajan. Huoh.
Varattu kiva mies
70
2835
Vastaukset
- ~olennainen~
Tuo on selvää seksuaalista häirintää.
- hulluRiitta
sehän on aloittajan hyvä ystävä, ei kai sellasta ystävän takia nosteta yhden viestittelyn takia?
- keksimä
hulluRiitta kirjoitti:
sehän on aloittajan hyvä ystävä, ei kai sellasta ystävän takia nosteta yhden viestittelyn takia?
pilkkanimi???eihän tuollaista nikkiä kukaan ITSELLEEN laita *huokaa*
- liehittelee...
keksimä kirjoitti:
hän sen varmaan on keksinyt, olet kai itsekin joskus lukenut niitä? Eli minä en katso nikkiään muuten kuin hauskaksi ja sitäpaitsi hän oli oikeassa vastauksessaan, lisäänpä sen tähän samaan. :)
- hulluRiitta
keksimä kirjoitti:
jollain teidänkin karvat pystyyn saatava. Kyse on aku ankan HulluRiitasta, ei mikään niin paha vai? Itse en pidä sitä pilkkanimenä siis. Hullu Riitta on erittäin kekseliäs ankka. ;)
Ukkoako oliis tarijoukses, no eipä oo kuultukkaan. Voi tätä maalimaa, tierä oikeen mitä saanoos. Vaikka et sä taira neuvoja kaivatakkaan?? Ja minä oon huono opas. Itkunkäräjät alakaa aina aikanansa ja arki maanantai tuloo kovasti äkkiä etehen. Teet ny niinkuun kivalta tuntuu...siitä kolomannestaki.
terv. seppä ja uniinen pieni Tiitu-kani täältä meirään kotoa vaan.- liehittelee...
oikeestaan siitä, että kuinka sanoa hänelle, hänen tunteitaan loukkaamatta ja edelleen silti ystävänä pysyen, ettei kiinnosta? Juuri tulleesta viestistä päätellen se on melkoises huppelis, kun kukatkin rakastaa minua. :D Huomenna sitä hävettää? Pitäisköhän vaan sulkee koko puhelin täks illaks, vai laittaa viesti, jossa uhkaan syödä koko vuoden rasvaista makkaraa ja kysyä sen jälkeen, että vieläkö haluaa ikuisesti kainalooni? :DD
Kiitos seppä ja Tiitu-kani terveisistä, oikees olit, teen kuten mielin, kaikkien eduks. Pistän huumoriks koko jutun, kuten aina kun itseäni ei kiinnosta. :))
- Tilja
Parempi naida kuin palaa.
- liehittelee...
Jotain sellaista mitä ei ole vielä edes pyydettykkään? En vissiin huomannut täsmentää riittävästi että mies on minun hyvä vanha ystäväni? Ystävä, jonka haluan myös hyvänä ystävänä pitää. :)
Naimahommat on asia erikseen ja niihin löytyy aina tekijä, jos tarvis, mutta hyvää ystävyyttä ei löydykkään ihan tosta noin vain. Eli tälläkertaa minä olen se joka pitää järjen mukana ja vääntää huumoriks koko jutun. :) -ystävyyden takia. - Tilja
liehittelee... kirjoitti:
Jotain sellaista mitä ei ole vielä edes pyydettykkään? En vissiin huomannut täsmentää riittävästi että mies on minun hyvä vanha ystäväni? Ystävä, jonka haluan myös hyvänä ystävänä pitää. :)
Naimahommat on asia erikseen ja niihin löytyy aina tekijä, jos tarvis, mutta hyvää ystävyyttä ei löydykkään ihan tosta noin vain. Eli tälläkertaa minä olen se joka pitää järjen mukana ja vääntää huumoriks koko jutun. :) -ystävyyden takia.Oletpa päässyt ikään 50 etkä ole aistinut, että vaikka kuinka olisi ystävyyttä, niin kaiken aikaa on jännite olemassa. Se hakee alinomaa keinoja vetää osapuolia tunnelmiin, jotka johtavat ties minne, vaikka seksiin.
- jännitettä toki
Tilja kirjoitti:
Oletpa päässyt ikään 50 etkä ole aistinut, että vaikka kuinka olisi ystävyyttä, niin kaiken aikaa on jännite olemassa. Se hakee alinomaa keinoja vetää osapuolia tunnelmiin, jotka johtavat ties minne, vaikka seksiin.
aina on ilmassa, mutta niihin pitää suhtautua järjellä hyvissä ystävyyssuhteissa. En ole muuten vielä viittäkymmentäkään, mutta tämä ystäväni on.
- nainen vaan
Sanonpa vaan,älä sekaannu varattuihin.Tee kaverille selväksi,että ystäviä voidaan olla,mutta ei muuta.Mietin asiaa siltä puolelta,voiko kaveriin luottaa jos varattuna lähettelee viestejä muille naisille jne.. Entä jos sinä olisit se hänen nainen ja hän muille viestittelisi,miltä se tuntuisi?
- liehittelee...
kun en ole hänen naisensa. Enkä aio tulla olemaankaan. Hyvä ystävä vain, jota huvittaa miehen huppeliviestit tällähetkellä. Noh, nyt se väitti laittavansa päänsä tyynyyn, huomenna se näkee viestinsä ja sit se on noloo taas ja yhtä mukavaa kuin aina ennenkin. :)
Joku vika joissain miesten naisystävissä kyllä täytyy olla, sillä ei tämä miespuolinen ystävä ole ainoa joka minulle soittelee ja viestittelee, vaikka on varattu. Ja koskaan en ole varattujen kanssa ollut seksuaalisissa tekemisissä missään muodossa, olen vain hyvä ystävä, mukava ja kiltti kuten nää muutamat miehetkin ja hyvä kaveri. Enkä provosoi laittamaan noita viestejäkään. On oikeestaan ihan kivaa olla niin kiva, että minut muistetaan. :)
Ystäväsi käyttäytyy ihan normaalin "uskollisen" aviomiehen tavoin. Oma kipakka nainen on tietysti varma nakki, mutta ystäväsi haluaa turvata myös selustansa sen vuoksi, jos oma nainen sattuisikin antamaan kenkää miehen palatessa ryyppyreissultaan. Silloin uusi suosiollinen neito on heti odotamassa unelmiensa prinssiä. Essolla näitä tarinoita voi kuulla päivittäin.
- liehittelee...
tiedät miten mies ajattelee, mutta tämä mies tulee kokemaan suloisen tappion, mikäli noin ajattelee. Prinssijonon pää kun on sitten jo jossain kolmannen korttelin päässä, seuraavan Esson kulmilla asti. :))) *nauraa hyväntahtoisesti*
tiedät miten mies ajattelee, mutta tämä mies tulee kokemaan suloisen tappion, mikäli noin ajattelee. Prinssijonon pää kun on sitten jo jossain kolmannen korttelin päässä, seuraavan Esson kulmilla asti. :))) *nauraa hyväntahtoisesti*
Ystäväsi ajattelee juuri niin, kuten Sinulle kerroin, mutta suloisesta tappiosta hän ei varmasti ymmärrä mitään. Mikä ihme siinä voisi olla tappiollista, jos lähettää pienessä tuiskeessa jonkin kauniin tekstiviestin sievälle ja mukavalle neidolle?
Minä ymmärrän asian niin, että ystävälläsi on vain voitettavaa tässä jutussa. Vaikka Sinä nyt siveästi kerrotkin ottavasi miehen lähentely-yritykset ihan huumorilla ja leikin kannalta, niin joskus voit ehkä olla tosissasikin. Viisas mies heittää aina (humalassakin) ongen järveen, sillä eihän sitä koskaan tiedä, milloin "kala nappaa koukkuun".
Jos ystäväsi jostakin kuulisi sen, että joku toinen prinssi on onnistunut pääsemään luoksesi iltakahville, niin sitten häntä vasta harmittaisikin, jos ei olisi itse lainkaan yrittänyt. Ystäväsi haluaa siis varmistaa etunsa Sinun suhteesi, ja siksi hän ei riskeeraa mitään humalassa ollessaan. Eihän sitä koskaan pääse asiaan, jos ei aina ole valppaana.- liehittelee...
Yleismies kirjoitti:
Ystäväsi ajattelee juuri niin, kuten Sinulle kerroin, mutta suloisesta tappiosta hän ei varmasti ymmärrä mitään. Mikä ihme siinä voisi olla tappiollista, jos lähettää pienessä tuiskeessa jonkin kauniin tekstiviestin sievälle ja mukavalle neidolle?
Minä ymmärrän asian niin, että ystävälläsi on vain voitettavaa tässä jutussa. Vaikka Sinä nyt siveästi kerrotkin ottavasi miehen lähentely-yritykset ihan huumorilla ja leikin kannalta, niin joskus voit ehkä olla tosissasikin. Viisas mies heittää aina (humalassakin) ongen järveen, sillä eihän sitä koskaan tiedä, milloin "kala nappaa koukkuun".
Jos ystäväsi jostakin kuulisi sen, että joku toinen prinssi on onnistunut pääsemään luoksesi iltakahville, niin sitten häntä vasta harmittaisikin, jos ei olisi itse lainkaan yrittänyt. Ystäväsi haluaa siis varmistaa etunsa Sinun suhteesi, ja siksi hän ei riskeeraa mitään humalassa ollessaan. Eihän sitä koskaan pääse asiaan, jos ei aina ole valppaana.kun kuitenkin pysyn hänen ystävänään, vaikka moni muu siellä jonon hänniltä on jo pudonnutkin ystävälistaltani. :)
Mutta olet kyllä oikeassa, eihän kannata jättää yrittämättä, jos mieli tekee. Lotossa sama juttu, voittaa voi vain kokeilemalla onneaan, eikä miettimällä asiaa yksikseen. ;)
- lopeta heti napakasti
Ota selville naisystävän nimi ja puh. numero.
Laita saamasi viestit hänelle ja oma kommenttisi
asiasta. Eiköhän mies tokene.
Selviytyköön ensin suhteestaan entiseen ja
vasta sen jälkeenon vapaa uuteen koitokseen.
Eikö tuo jo kerro sinulle jotain?Varaamatoon seppä lähtöö ny nukkumahan ku väsyttää jo kovin. Koittakaa ny päästä jonkunlaasehen kompromissihin täs asias ja jos se varattu kiva mies tuliis vielä järkiinsä. Ei sekään ennenkuulumatoontaa oo, eikä maharootontakaan.
Ihimeitä tapahtuu maan ja taivahankannen väliis.
Aamulla pitää olla taas työnsyrijääs.
Hyvää ja rauhasaa yötä kaikille teille, kirijootellahan vaikka taas sitten huomen ehtoolla lisää. Tiituki nukkunu jo sen kaks tuntia.
terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani täältä iltaöiseltä lakeurelta.- liehittelee...
sen että minulla on yks todella hyvä ystävä edelleen. :))
Naiset pitäkööt huolta omista miesystävistään, ettei heidän tarvitse etsiä sitä kaveria muualta ja nyt en puhu seksuaalikavereista, vaan muuten toista sukupuolta edustavasta HYVÄSTÄ kaverista, kuten minä näytän monille olevan. :) - liehittelee...
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Varaamatoon seppä lähtöö ny nukkumahan ku väsyttää jo kovin. Koittakaa ny päästä jonkunlaasehen kompromissihin täs asias ja jos se varattu kiva mies tuliis vielä järkiinsä. Ei sekään ennenkuulumatoontaa oo, eikä maharootontakaan.
Ihimeitä tapahtuu maan ja taivahankannen väliis.
Aamulla pitää olla taas työnsyrijääs.
Hyvää ja rauhasaa yötä kaikille teille, kirijootellahan vaikka taas sitten huomen ehtoolla lisää. Tiituki nukkunu jo sen kaks tuntia.
terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani täältä iltaöiseltä lakeurelta.seppä ja Tiitu-kani. :) Me ollaankin kaikki samalla alalla, sinä minä ja hyvä ystäväni huppelismies, joka on nyt lomalla. Kirjoittelemisiin varaamaton seppä. :)
- hulluR
sen että minulla on yks todella hyvä ystävä edelleen. :))
Naiset pitäkööt huolta omista miesystävistään, ettei heidän tarvitse etsiä sitä kaveria muualta ja nyt en puhu seksuaalikavereista, vaan muuten toista sukupuolta edustavasta HYVÄSTÄ kaverista, kuten minä näytän monille olevan. :)sittenkään.Liehitystäkin taidat vain uneksia.Voi sinua.
- liehittelee...
hulluR kirjoitti:
sittenkään.Liehitystäkin taidat vain uneksia.Voi sinua.
ensimmäinen epäilijä ketjussa. :))
Ei minun tarvitse tosiasioista uneksia. - häiriköintiä, vai.............
ensimmäinen epäilijä ketjussa. :))
Ei minun tarvitse tosiasioista uneksia.Olen koko ajan miettinyt, et olet täys kaheli
tai sitten kuvittelet itestäsi liikoja.
Siis oletko oikeanikäisten sivulla?
Kuka nyt noin kolli olisi?
Ja leikit kuin teinityttö et naurattaa.
Kerta pano vois lopettaa kiinnostuksen, oletko sitä harkinnut.
Mielesi tekee, mut epäilen et varanainen piipittää. - liehittelee*
häiriköintiä, vai............. kirjoitti:
Olen koko ajan miettinyt, et olet täys kaheli
tai sitten kuvittelet itestäsi liikoja.
Siis oletko oikeanikäisten sivulla?
Kuka nyt noin kolli olisi?
Ja leikit kuin teinityttö et naurattaa.
Kerta pano vois lopettaa kiinnostuksen, oletko sitä harkinnut.
Mielesi tekee, mut epäilen et varanainen piipittää.noista kumpaakaan, joten ajatuksesi menivät metsään.
En edes harkitse kertapanoa yhden parhaimman ystäväni kanssa. Eli mieleni ei edes tee.
Mikä osa viestistäni on mennyt sinulta ohi?
etten käy sellaisia keskusteluja ystävieni kanssa, enkä varsinkaan miespuolisten. Romantiikka yms. tulee kohdallani kyseeseen vain täysin vapaitten ihmisten kesken. Pysäyttäisin siihen suuntaan lähtevät keskustelut alkuunsa. Sanoisin, että koen hänen viestittelynsä kiusallisena. Olisin rehellinen ja tarvittaessa jämäkkä. Jos mies kiinnostaisi minua, sanoisin, että palaa sitten asiaan, jos joskus satumme molemmat olemaan samaan aikaan täysin vapaita.
Tuota ystävää en päästäisi kotiini yksin vierailulle. Jos vaikka joskus hän sitten sanoisi olevansa vapaa, ja alkaisin läheisempiin tekemisiin, juttu alkaisin hänen kotonaan, jolloin ehtisin saada varmuuden, ettei siellä asu muita. Monilla miehillä voi olla paljon erilaisia hoitopaikkoja.
Jos tosiaan haluaisin pitää miehen nimenomaan ystävänä, varoittaisin häntä, ettei pilaisi sinullekin arvokasta asiaa höpö-puheillaan ja viestittelyllään.- liehittelee...
nuo viestit minulle olivatkin, vaan kun huumorilla niihin vastasin, meni ne lopulta perille. :)
Kuten sanoin jo moneen otteeseen, tunnen miehen jo pitkän ajan takaa ja olen aivan varma että hän on uskollinen mies, oli vaimolleenkin. Tiedän eron syyn, mutten sitä täällä ala selittelemään muuten, kuin että se ei johtunut miehestä itsestään.
Ikäväkseni olen kuullut että hänellä on toinen samankaltainen naisystävänä nyt, kuin entinen vaimo oli. Siis jos on enää, emme ole keskustelleet nyt viimeks kuin viikko sitten, minä ja tämä miespuolinen ystäväni. Meistä naisista kun ei myöskään näe heti päältä päin, minkäluonteisia me todellisuudessa olemme, käy usein sitten niin, että erehtyy toisen kerran "huonoon ehdokkaaseen".
"Tuota ystävää en päästäisi kotiini yksin vierailulle. Jos vaikka joskus hän sitten sanoisi olevansa vapaa, ja alkaisin läheisempiin tekemisiin, juttu alkaisin hänen kotonaan, jolloin ehtisin saada varmuuden, ettei siellä asu muita. Monilla miehillä voi olla paljon erilaisia hoitopaikkoja"
-tunnen tämän miehen niin hyvin, että jos hän minulle sanoisi olevansa vapaa, olisi hän sitä sitten myös! Mutten ole kiinnostunut. Valitettavasti, hyvän miehen sais hänestä joku kunnollinen nainen. :)
Muuten ihmettelen naisten mies-vastaisuutta. Miksi se mies on heti huono ja pettäjä mies, jos hän viestittelee toiselle naiselle, joka on sen kamu, kuten minä olen ollut jo vuosia? - ehdottelee vai kuka ja mitä?
nuo viestit minulle olivatkin, vaan kun huumorilla niihin vastasin, meni ne lopulta perille. :)
Kuten sanoin jo moneen otteeseen, tunnen miehen jo pitkän ajan takaa ja olen aivan varma että hän on uskollinen mies, oli vaimolleenkin. Tiedän eron syyn, mutten sitä täällä ala selittelemään muuten, kuin että se ei johtunut miehestä itsestään.
Ikäväkseni olen kuullut että hänellä on toinen samankaltainen naisystävänä nyt, kuin entinen vaimo oli. Siis jos on enää, emme ole keskustelleet nyt viimeks kuin viikko sitten, minä ja tämä miespuolinen ystäväni. Meistä naisista kun ei myöskään näe heti päältä päin, minkäluonteisia me todellisuudessa olemme, käy usein sitten niin, että erehtyy toisen kerran "huonoon ehdokkaaseen".
"Tuota ystävää en päästäisi kotiini yksin vierailulle. Jos vaikka joskus hän sitten sanoisi olevansa vapaa, ja alkaisin läheisempiin tekemisiin, juttu alkaisin hänen kotonaan, jolloin ehtisin saada varmuuden, ettei siellä asu muita. Monilla miehillä voi olla paljon erilaisia hoitopaikkoja"
-tunnen tämän miehen niin hyvin, että jos hän minulle sanoisi olevansa vapaa, olisi hän sitä sitten myös! Mutten ole kiinnostunut. Valitettavasti, hyvän miehen sais hänestä joku kunnollinen nainen. :)
Muuten ihmettelen naisten mies-vastaisuutta. Miksi se mies on heti huono ja pettäjä mies, jos hän viestittelee toiselle naiselle, joka on sen kamu, kuten minä olen ollut jo vuosia?Kai sinun puhelimessasi on "auki ja kiinni"
näppäimet?
Miksi vaahtoat noin typerästä asiasta, ettet
jne.?
Perkule sano suoraan jos NIIN hyviä ystäviä
kerran olette.
Haisee ja pahasti.
Sano suoraan, se on ihmisen ja ystävän mittapuu. - liehittelee...
ehdottelee vai kuka ja mitä? kirjoitti:
Kai sinun puhelimessasi on "auki ja kiinni"
näppäimet?
Miksi vaahtoat noin typerästä asiasta, ettet
jne.?
Perkule sano suoraan jos NIIN hyviä ystäviä
kerran olette.
Haisee ja pahasti.
Sano suoraan, se on ihmisen ja ystävän mittapuu.ja suoraan voi sanoa monella tavalla, ystävällisesti ja epäystävällisesti. Minä hain sitä ystävällismielistä tyyliä sanoa se hänelle. :)
Muuten ihmettelen naisten mies-vastaisuutta. Miksi se mies on heti huono ja pettäjä mies, jos hän viestittelee toiselle naiselle, joka on sen kamu, kuten minä olen ollut jo vuosia?ehkä pohtia niitä omia parisuhdekoukeroitakin. Olemme ystävien kesken usein todenneet, että toinen sukupuoli antaa asioihin uudenlaisia näkökulmia, joita samaa sukupuolta edustavien kanssa tai itsekseen ei huomaisikaan.
Joskus luotettava ystävä voi auttaa kriisin aikana paria, jos osaa pitää keskustelut luottamuksellisina, keskittyä kuuntelemaan eikä kuvittele tietävänsä mitä toisten ihmisten pitäisi tehdä. Silloin on pakko pitää kieli keskellä suuta, eikä saa asettautua kummankaan puolelle. Se voi onnistua vain jos arvostaa molempia ja haluaa edelleen pitää heidät ystävänään.
Jos tosiaan olette hyviä ystäviä, etkä ole kiinnostunut miehestä, kannattaisiko sinun yrittää vaivihkaa esittää hänelle muutamia viisaita, silmiä avaavia kysymyksiä?- liehittelee...
optimisti-orvokki kirjoitti:
ehkä pohtia niitä omia parisuhdekoukeroitakin. Olemme ystävien kesken usein todenneet, että toinen sukupuoli antaa asioihin uudenlaisia näkökulmia, joita samaa sukupuolta edustavien kanssa tai itsekseen ei huomaisikaan.
Joskus luotettava ystävä voi auttaa kriisin aikana paria, jos osaa pitää keskustelut luottamuksellisina, keskittyä kuuntelemaan eikä kuvittele tietävänsä mitä toisten ihmisten pitäisi tehdä. Silloin on pakko pitää kieli keskellä suuta, eikä saa asettautua kummankaan puolelle. Se voi onnistua vain jos arvostaa molempia ja haluaa edelleen pitää heidät ystävänään.
Jos tosiaan olette hyviä ystäviä, etkä ole kiinnostunut miehestä, kannattaisiko sinun yrittää vaivihkaa esittää hänelle muutamia viisaita, silmiä avaavia kysymyksiä?meinasit että esittäisin hänelle?
En ääneen asettunut koskaan kummankaan puolelle, ystäväni ja hänen entisen vaimon. Mieleeni tuli kyllä kaikenlaista, varsinkin siitä ilkeästä vaimosta ja siitä kuinka ihmeessä ystäväni kestää sellaista kohtelua. Ystävälleni oli onni että vihdoin erosivat. Oma mielipiteeni, jota en ole ääneen sanonut.
Täälläpäin on tapana että jokainen pitää huolen omista asioistaan, ellei sitten tulla kysymään neuvoja. - O-Orvokki
meinasit että esittäisin hänelle?
En ääneen asettunut koskaan kummankaan puolelle, ystäväni ja hänen entisen vaimon. Mieleeni tuli kyllä kaikenlaista, varsinkin siitä ilkeästä vaimosta ja siitä kuinka ihmeessä ystäväni kestää sellaista kohtelua. Ystävälleni oli onni että vihdoin erosivat. Oma mielipiteeni, jota en ole ääneen sanonut.
Täälläpäin on tapana että jokainen pitää huolen omista asioistaan, ellei sitten tulla kysymään neuvoja.että alkaisit arvostella hänen ystävätärtään tai kyselemään ex-vaimosta, tai ylipäätään esittämään kysymyksiä, ellei mies itse ota asiaa esille ja ilmoita haluavansa jatkaa yksityisasioidensa pohtimista sinun kanssasi.
Ajattelin, että jos hän alkaisi puhua ongelmistaan, voisit esittää sellaisia kysymyksiä, jotka auttaisivat häntä itseään selvittämään tilannetta itselleen. Ehkä tuollaisen "häiriköinnin" jälkeen voisin kysyä ystävältä, onko hänellä ehkä ongelmia omassa parisuhteessaan. Voisin lisätä, että hän voisi halutessaan kertoa niistä minulle ja jutella ajatuksistaan. Piste ja pallo hänelle.
Jatkokysymyksiksi voisit valita esimerkiksi joitain seuraavista: Oletko ehtinyt toipua edellisestä ja päästä sinuksi itsesi kanssa?
Haluatko vaan naisen vai haluatko juuri tämän naisen?
Oletko tyytyväinen tilanteeseen?
Kannattaisiko miettiä tilannetta sekä ynnätä plussat ja miinukset?
Uskotko, että asiat paranevat sitoutumisen myötä, vaikkei ongelmia selviteltäisi yhdessä kumppaninsa kanssa?
Oletko vakuuttunut, että nainen on sinulle "se oikea"?
Kannattaisiko antaa ajan kulua ennen syvempää sitoutumista, jos kumppani ei tuntuisi oikealta?
Jos asiat kuulostaisivat olevan solmussa saattaisin harkita esittäväni kysymyksen: Oletko varma, ettet ole toistamassa samaa virhettä uudelleen?
Tuntuuko sinusta..., kerro mitä itse ajattelet... ymmärsinkö oikein, että tarkoitit...
haluatko kertoa lisää... miltä se sinusta vaikuttaa... oletko kysynyt naiseltasi... kannattaisiko keskustella asiasta hänen kanssaan... mitä arvostat naisessasi... oletko miettinyt, mitä suhde vaatii sinulta... luuletko, että teistä tulisi onnellisia... oletko miettinyt, mitä sinä itse haluat... luuletko, että saisit sen tästä suhteesta...
oletko pysähtynyt ajattelemaan, kuinka pitkälle olet valmis tekemään kompromisseja...
kannattaisiko sinun ottaa aikalisä ja pysähtyä miettimään asioita... oletko ajatellut millaisia vaihtoehtoja sinulla on....
Hiljaisuus, tilan antaminen ja kuunteleminen ovat parhaita kysymyksiä. Neuvoja en itse ryhtyisi antamaan ja yrittäisin muistaa, että naisesta saattaa kaikesta huolimatta tulla hyvän ystäväni vaimo.
Tuntematta ihmisiä on vaikea antaa yleispäteviä ohjeita. En tarkoita, että käyttäisit esimerkkikysymyksistä montaakaan, vaan yritin johdatella ajattelemaani suuntaan. Keskustelua ei voi suunnitella valmiiksi etukäteen. Jos löydät jotain tuosta hieman vastuuttomasta hutaisustani, hyvä on. Elleivät ne tunnu sinulle sopivilta, unohda koko juttu.;)) (Valitettavasti minulla ei ole aikaa pysähtyä pohtimaan asiaa pitempään ja lyhentää tekstiä. Heitin siihen vaan asioita niin kuin jutellessa, kun halusin vastata sinulle.)
Hyvää jatkoa sinulle! Sinä tiedät itse parhaiten, miten parhaiten voit ystävääsi auttaa jos te molemmat haluatte. - liehittelee...
O-Orvokki kirjoitti:
että alkaisit arvostella hänen ystävätärtään tai kyselemään ex-vaimosta, tai ylipäätään esittämään kysymyksiä, ellei mies itse ota asiaa esille ja ilmoita haluavansa jatkaa yksityisasioidensa pohtimista sinun kanssasi.
Ajattelin, että jos hän alkaisi puhua ongelmistaan, voisit esittää sellaisia kysymyksiä, jotka auttaisivat häntä itseään selvittämään tilannetta itselleen. Ehkä tuollaisen "häiriköinnin" jälkeen voisin kysyä ystävältä, onko hänellä ehkä ongelmia omassa parisuhteessaan. Voisin lisätä, että hän voisi halutessaan kertoa niistä minulle ja jutella ajatuksistaan. Piste ja pallo hänelle.
Jatkokysymyksiksi voisit valita esimerkiksi joitain seuraavista: Oletko ehtinyt toipua edellisestä ja päästä sinuksi itsesi kanssa?
Uskotko, että asiat paranevat sitoutumisen myötä, vaikkei ongelmia selviteltäisi yhdessä kumppaninsa kanssa?
Kannattaisiko antaa ajan kulua ennen syvempää sitoutumista, jos kumppani ei tuntuisi oikealta?
Jos asiat kuulostaisivat olevan solmussa saattaisin harkita esittäväni kysymyksen: Oletko varma, ettet ole toistamassa samaa virhettä uudelleen?
Tuntuuko sinusta..., kerro mitä itse ajattelet... ymmärsinkö oikein, että tarkoitit...
haluatko kertoa lisää... miltä se sinusta vaikuttaa... oletko kysynyt naiseltasi... kannattaisiko keskustella asiasta hänen kanssaan... mitä arvostat naisessasi... oletko miettinyt, mitä suhde vaatii sinulta... luuletko, että teistä tulisi onnellisia... oletko miettinyt, mitä sinä itse haluat... luuletko, että saisit sen tästä suhteesta...
oletko pysähtynyt ajattelemaan, kuinka pitkälle olet valmis tekemään kompromisseja...
kannattaisiko sinun ottaa aikalisä ja pysähtyä miettimään asioita... oletko ajatellut millaisia vaihtoehtoja sinulla on....
Hiljaisuus, tilan antaminen ja kuunteleminen ovat parhaita kysymyksiä. Neuvoja en itse ryhtyisi antamaan ja yrittäisin muistaa, että naisesta saattaa kaikesta huolimatta tulla hyvän ystäväni vaimo.
Tuntematta ihmisiä on vaikea antaa yleispäteviä ohjeita. En tarkoita, että käyttäisit esimerkkikysymyksistä montaakaan, vaan yritin johdatella ajattelemaani suuntaan. Keskustelua ei voi suunnitella valmiiksi etukäteen. Jos löydät jotain tuosta hieman vastuuttomasta hutaisustani, hyvä on. Elleivät ne tunnu sinulle sopivilta, unohda koko juttu.;)) (Valitettavasti minulla ei ole aikaa pysähtyä pohtimaan asiaa pitempään ja lyhentää tekstiä. Heitin siihen vaan asioita niin kuin jutellessa, kun halusin vastata sinulle.)
Hyvää jatkoa sinulle! Sinä tiedät itse parhaiten, miten parhaiten voit ystävääsi auttaa jos te molemmat haluatte.hän ei keskustele yksityisasioistaan, varsinkaan noin henkilökohtaisista minun kanssani, vaikka hyvät ystävät ollaankin. Sanoin jo tuolla jossain että tässä kaupungissa on tapana pitää huolta omista asioistaan, niin tulee parhaiten kaikkien kanssa toimeen. Ja se on pätenyt oikein hyvin.
Ainoa jota voisin harkita noista kysymyksistäsi esittäväni, ois sellainen kuin että meneeks hänel paremmin nyt sen nykyisen kanssa? Ja jättää loput hänelle. Enempää en osaa itsekään tässä spekuloida, eikä tee mieli sotkeentua miehen asiaan, joka ei minulle oikeestaan kuulu, vaikka kavereita ollaankin. Mutta jos hän itse aloittaisi, niin sitten olen kyllä kuulevana korvana, mutta tuskin hän niin tekee. :) - Falstaff*
O-Orvokki kirjoitti:
että alkaisit arvostella hänen ystävätärtään tai kyselemään ex-vaimosta, tai ylipäätään esittämään kysymyksiä, ellei mies itse ota asiaa esille ja ilmoita haluavansa jatkaa yksityisasioidensa pohtimista sinun kanssasi.
Hyvää jatkoa sinulle! Sinä tiedät itse parhaiten, miten parhaiten voit ystävääsi auttaa jos te molemmat haluatte.Ylitsevuotava naiviutesi on ennätyksellistä. Etkö todellakaan näe hölmöyttäsi vastatesssasi näihin itseensäkäpertyjien kysymyksiin avoimen hyväntahtoisesti. Todisteletko kenties meille erinomaisuuttasi pumpulin kääärityllä mitäänsanomattomuugellasi? Täsmävastaustesi osumatarkkuus horjuu!
- Pirre*
Falstaff* kirjoitti:
Ylitsevuotava naiviutesi on ennätyksellistä. Etkö todellakaan näe hölmöyttäsi vastatesssasi näihin itseensäkäpertyjien kysymyksiin avoimen hyväntahtoisesti. Todisteletko kenties meille erinomaisuuttasi pumpulin kääärityllä mitäänsanomattomuugellasi? Täsmävastaustesi osumatarkkuus horjuu!
, viisas ja hienotunteinen, sivistynyt ja ajtteleva ihminen, muuta on turha yrittää väittääkään.
Kaikki asiat voi sanoa monella tapaa, sivistyneestikin niinkuin hän sanoo - otetaan mallia :) - liehittelee...
Falstaff* kirjoitti:
Ylitsevuotava naiviutesi on ennätyksellistä. Etkö todellakaan näe hölmöyttäsi vastatesssasi näihin itseensäkäpertyjien kysymyksiin avoimen hyväntahtoisesti. Todisteletko kenties meille erinomaisuuttasi pumpulin kääärityllä mitäänsanomattomuugellasi? Täsmävastaustesi osumatarkkuus horjuu!
sulla horjuu sun itseluottamuksesi ja käytöksesi ja oikein hehkut kateutta. Sori, mutta vaikuttaa ihan ikävältä tosiasialta tapauksessasi. :)
- Falstaff*
sulla horjuu sun itseluottamuksesi ja käytöksesi ja oikein hehkut kateutta. Sori, mutta vaikuttaa ihan ikävältä tosiasialta tapauksessasi. :)
Yksinketaisen ihmisen yksinkertainen selittäminen horjuttaa vain uskoani siihen, että löytäisitkö minun kritiikilleni jonkun muun selittävän tekijän kuin viha, kateus tai katkeruus.
En hehku kateutta enkä vihaa, katkeruutta, aivan varmasti.
MUTTA tyhmyydelle olen vihainen kuin rakkikoira (Esko Nummisuutari).
O-O pystyy halutessaan puolustamaan itseään ilman apuasi, mutta epäilen hänen jättävän uheenvuoroni omaan arvoonsa ylimielisyydessään. - liehittelee*
Falstaff* kirjoitti:
Yksinketaisen ihmisen yksinkertainen selittäminen horjuttaa vain uskoani siihen, että löytäisitkö minun kritiikilleni jonkun muun selittävän tekijän kuin viha, kateus tai katkeruus.
En hehku kateutta enkä vihaa, katkeruutta, aivan varmasti.
MUTTA tyhmyydelle olen vihainen kuin rakkikoira (Esko Nummisuutari).
O-O pystyy halutessaan puolustamaan itseään ilman apuasi, mutta epäilen hänen jättävän uheenvuoroni omaan arvoonsa ylimielisyydessään.ole niin tyhmä, että haukut tuntemattomia ihmisiä itseensä käpertyjiksi ja vain siksi ettet usko itse asiaan.
- vonkaajia
ollut aina.. omaa itsetuntoa pönkittävät niin naiset kuin miehetkin..:)) Jos lankeat,niin huomaat että kakkosena pysyt... Sitä,jos haluat ,niin siitä vaan..:)) Mä sen verran ylpeä,etten koskaan menis tohon halpaan :))
- liehittelee...
onkeen on paha saada kalaa. Opetti mulle Yleismies äsken tässä ketjussa.
Sinunkin kannattais lukea koko ketju. :)
- liehitelty
Kun tuon rimpsun lukee, käy selvästi ilmi, että haluat paistatella tuon tyypin ihailussa niin hanakasti, että ainainen tekstarien räpsyminen kännykkääsi on sinulle kuin huumetta, josta et halua luopua mistään hinnasta, vaikka palstalla yrität niin vakuutellakin ja vielä neuvoja kysellä. Ota ihmeessä tuo kullanmuru omaksesi, saat kuulla hunajaiset viestit suoraan korvaasi. Mikäs sen makeampaa. Sitten kun saatte tarpeeksi toisistanne, ei ole näitä ongelmia.
- liehittelee*
sinua noin kovasti se, että hyvä ystäväni liehitteli minua tänään tekstiviestein ja minä tulin kysäisseeksi että kuinka sanon sille NÄTISTI, ettei kiinnosta?
Minä pääsen aika useinkin paistattelemaan miesten ihailussa, ei minun silti tarvitse heitä omakseni haluta. :)
- että ystävä
ei usko sanaasi. Minun ystäväni kyllä uskovat sen, mitä minä sanon.
Itse loukkaantuisin moisesta.- liehittelee...
hän oli huppelissa. Mutten olis loukkaantunut, vaikka selvin ois ne asiat sanonut. Hän uskoi kyllä, mutta kokeili vaan vielä kerran pari. :) Niin miesten tapaista? :) Hyvät yöt, aamulla töihin.
- ihan selvästi
näkee,että olet ihastunut siihen mieheen :))
Ennenkuin lankeat ,niin kysy itseltäsi,oletko ainoa ,jota hän vikittelee ? Tuskin... Jos mies eroaa ja ottaa sut ,niin ketä hän sit vikittelee ?? näillä tyypeillä aina joku kierroksessa :))))))))))- liehittelee...
lainkaan ihastunut siihen mieheen. Minulla on ihan erilainen miesmaku, vaikka hän mukava onkin. :)
Enkä katso hänen vikitelleen minua, en osaa ottaa niitä tekstareita sellaisina, hän vain sekoili ilmeisen huppelissa ajankulukseen. Miksi yrität saada hänen vaikuttamaan joltain "näiltä tyypeiltä", kun et edes tunne häntä?
- vapaa nainen
vakavassa tilassa olen enkä tiä kuinka tekisin,mies on avios ja rakastu minuun,avioliittonsa kuulemma vain kaveruutta eikä mitää rakkautta,jatkanko suhdetta vai en?
- sinulle:))
Juokse minkä kintuista pääset ja eri suuntaan ,kuin se mies :)) Sivusta seurasin ,kun ystis pilas eläämäänsä 15v. ukkomiehen takia !!!! Jos mies tosiaan rakastuu ,niin hän tekee päätöksen heti erosta, ei sitten joskus(ei koskaan),kakkosena siinä sinä sit roikut !!!! :)))
- joukko'
Iso joukko aikuisia ihmisia on jahnannut olemattoman kimpussa koko illan ja pitkälle yöhön. Ja sama jatkuu aamulla.
Aloitus on syntynyt aloittajan houreisessa päässä ja on tarkoitettu pönkittämään hänen itsetuntoaan.- Turha julkkis
Aloittajan itsekehu haisee niin pahalle, että yököttää. Estradilla keekailu on niin tärkeää, että joka toinen kommentti on hänen; sillähän saa virutettua keskustelua loputtomiin ja ihailla itseään, miten "suosittu" on.
- liehittelee...
vaikka niin, jos se sinua helpottaa. :)
- liehittelee...
Turha julkkis kirjoitti:
Aloittajan itsekehu haisee niin pahalle, että yököttää. Estradilla keekailu on niin tärkeää, että joka toinen kommentti on hänen; sillähän saa virutettua keskustelua loputtomiin ja ihailla itseään, miten "suosittu" on.
kalatkin vedestä. Niin on käynyt näköjään sinullekkin.
Jos joku vastaa minulle, niin tietenkin olen niin kohtelias että vastaan takaisin. Sinä mitä ilmeisemmin olet erittäin epäkohtelias ihminen, kun et sitä tajua ja näkyy se muutenkin tästä viestistäsi. Käy raittiissa ilmassa jos yököttää ja jätä tämän ketjun lukeminen väliin, niin helpottaa. :)
- Pirre*
täysi ikäinen, ts. 50 , jotenkin tämä haiskahtaa huiman kirjoitukselta..
- liehittelee...
tuohon kysymykseen täällä muistaakseni jo. Olen täysi-ikäinen, vaikka vielä alle 50v. Mitä merkitystä sillä on? Ystäväni on hiukan yli 50v.
Mitä tarkoittaa "huiman"? :) liehittelee... kirjoitti:
tuohon kysymykseen täällä muistaakseni jo. Olen täysi-ikäinen, vaikka vielä alle 50v. Mitä merkitystä sillä on? Ystäväni on hiukan yli 50v.
Mitä tarkoittaa "huiman"? :)Iltaa Liehittelee!!
Soon savon murretta tua "huiman" en mäkään tierä mitä se tarkoottaa, ei pohojanmaalla tuallaasia sanoja kuule. Tua Pirre on muutoon kyllä kovasti kultaanen ja kiva likka, vaikka ei ny justihin heti kaikkia sanoja ymmärtääsikään.
En tierä mikä näihin nykyihimisihin on oikeen menny. Enkä ymmärrä koko ero asioota.
Siitä yhtees elämästä teherähän niin tuhannen vaikiaa ja se yhtees elämä pitää vääntää sen helevetillisehen solomuhun. Mihinkään ei olla tyytyvääsiä eikä ilimeeseti mikää riitä.
Eihän se elämä tuallaasta ny trenkää olla.
Itte teen ainakin niin raskasta työtä ja pitkiä päiviä notta en jaksaasi joutavaa paskaa pohtia vapaa-aikoonani.
Vaimoo vainaan kans ikinä oltu eroamas ja oikia mies ei riitele, vielä vähemmin tappele akkaan kans. Täällä pohojanmaalla sellaaselle ukoolle tellättääsihin ruokooton lapsen trasuu leuan alle ja äireen luokse kasvamahan.
Jokaanen on omanonnensa seppä, eikä siinä trenkää ku pitää omasuunsa kiinni, kukaan ei yksin riitele.
Lähtöö uloos jos se kaveri alakaa pikkuusenkaan kovemmasti ränkkäämähän.
Eihän sitä kaks ihimiistä ikinä aattele kaikista asioosta aina justihin samoon. Vaimoosillahengillä on naisten asiat ja naista pitää kunnioottaa lähimmääsenä ja ihimisenä, sellaasena tasavertaasena kaverina ja lopettaa sellaaset joutavat voimia turhaan kuluttavat hullutukset.
Näin ku menettelöö ja vetää sitä elämänkortta niinkuun muurahaasetkin teköö samahan suuntahan niin mitään häiritteviä tekstiviestejä ei sitten tulekkaan varatuulta ukoolta. Poikamiehille se olokohon sallittua ja likkaihimisille.
terv. tällaanen pikkuusen vanhoollinen seppä pohojanmaalta ja pieni kultaanen samoon ajatteleva Tiitu-kani.- Pirre*
Mitä tarkoittaa "huiman"? :)sellainen alaikäinen, tai lapsellinen.
En lukenut muitten kommentteja, joten siksi huimittelu.
Mies on huima, tai sitten vaan..hmm..sellainen levoton sielu.
Ja niinkuin tuolla emw sanoikin, vaimonsa mollaajat ei ole kunnon miehiä, - akkamaisia he ovat, tai - heidän tarkoitusperät eivät siedä päivänvaloa. - Pirre*
Iltaa Liehittelee!!
Soon savon murretta tua "huiman" en mäkään tierä mitä se tarkoottaa, ei pohojanmaalla tuallaasia sanoja kuule. Tua Pirre on muutoon kyllä kovasti kultaanen ja kiva likka, vaikka ei ny justihin heti kaikkia sanoja ymmärtääsikään.
En tierä mikä näihin nykyihimisihin on oikeen menny. Enkä ymmärrä koko ero asioota.
Siitä yhtees elämästä teherähän niin tuhannen vaikiaa ja se yhtees elämä pitää vääntää sen helevetillisehen solomuhun. Mihinkään ei olla tyytyvääsiä eikä ilimeeseti mikää riitä.
Itte teen ainakin niin raskasta työtä ja pitkiä päiviä notta en jaksaasi joutavaa paskaa pohtia vapaa-aikoonani.
Vaimoo vainaan kans ikinä oltu eroamas ja oikia mies ei riitele, vielä vähemmin tappele akkaan kans. Täällä pohojanmaalla sellaaselle ukoolle tellättääsihin ruokooton lapsen trasuu leuan alle ja äireen luokse kasvamahan.
Jokaanen on omanonnensa seppä, eikä siinä trenkää ku pitää omasuunsa kiinni, kukaan ei yksin riitele.
Eihän sitä kaks ihimiistä ikinä aattele kaikista asioosta aina justihin samoon. Vaimoosillahengillä on naisten asiat ja naista pitää kunnioottaa lähimmääsenä ja ihimisenä, sellaasena tasavertaasena kaverina ja lopettaa sellaaset joutavat voimia turhaan kuluttavat hullutukset.
Näin ku menettelöö ja vetää sitä elämänkortta niinkuun muurahaasetkin teköö samahan suuntahan niin mitään häiritteviä tekstiviestejä ei sitten tulekkaan varatuulta ukoolta. Poikamiehille se olokohon sallittua ja likkaihimisille.
terv. tällaanen pikkuusen vanhoollinen seppä pohojanmaalta ja pieni kultaanen samoon ajatteleva Tiitu-kani.tämä elämä on riitelyyn ja toraan, - ihminen valitsee täällä maanpäällisen paratiisinsa - tai helvettinsä.
Ja kai vain siksi, että on ihminen :) Pirre* kirjoitti:
tämä elämä on riitelyyn ja toraan, - ihminen valitsee täällä maanpäällisen paratiisinsa - tai helvettinsä.
Ja kai vain siksi, että on ihminen :)No hei Pirre!
Sinä oot sellaanen hyvä tyttö ja osaat sanoa asiat lyhkääsesti ja niinkuun ne ovat, jokaanen teköö ne omat valintansa elämäs.
On useen puhuttu tualla pajaas miesten kans näistä asioosta, eli välihin tuloo puhuttua asiaakin.
Sitten taas nauretahan ku sillepäälle satutahan.
Yks syy pahoonvoitihin ihimiis-suhtehiis on tämä ainaanen kiires, kiires, ei mihinkään.
Ei oo aikaa ei ittelle eikä toiselle. Jos oliiski tuallaanen vaimoo ku Sä oot niin ilimanmuutahan heti ottaasin ainaki joka toisen viikoon rokulia töistä ja lämmitteleesin vaan sun aamutossujas päiväkuntohon.
Nua nuoremmat on niin tuhannen hätääsiä notta kaikki pitääs saara ja hetipaikalla, omaat taloot uusi autoo ja kesämökistä alakain. Sitten velekaanutahan ja ku rahat loppuu niin loppuu rakkauskin ja sitten riirellähän.
Omille nuariille oon useen teroottanu notta ei elämäs trenkää kaikkia yhyreelläkertaa saara ja pitää kerätä aluuksi sellaasta "pesämunaa" kyllä sitä ullakkotavaraa siitä alakaa sitten pikkuhilijaa kertymähän, jos se elämän onni on ny sitten rahoos ja tavaroos.
Minulla on tua miniä sellaanen hyvä ja järkevä ihiminen poika osteloo välijemmästi, eikä aina niinkään aattele notta mihin se raha laitetahan. Vaikka hyvin ne pärijää ja hyvät viraat kumpaasellaki.
Ja oppiahan soon ikä kaikki, meillä varttuneemmillaki, niin raha asioos ku ihimiis-suhtehis.
terv. seppä ja Tiitu-pikkuunen- liehittelee...
Iltaa Liehittelee!!
terv. tällaanen pikkuusen vanhoollinen seppä pohojanmaalta ja pieni kultaanen samoon ajatteleva Tiitu-kani.ihmisillä on tapana tehä elämästään turhan vaikeeta, joskus teen sitä itsekin ajattelematta, eri asioissa vain kuin eroasioissa. Samaa työtä, tai ainakin melkein taiejaan tehä sepän kanssa ja tämä hyvä ystäväni myös on samantapaisella alalla, pitkät on päivät, välillä, kuten tänään vähän lyhyempiäkin. Kaheksantuntisista ei puhettakaan. Olen nimittäin kerran huomannu lukea työstäsi täältä.
Tiijä onko se ystäväni enää varattu, kun viikoks ainakin lomalle yksin on menny ja kun kertoi vähän siitä uudesta eukostaan aijemmin, ymmärsin että on taas kirveensä kiveen hakannu sen kanssa, onneks eivät naimisiin ehtineet kuitenkaan. "poika" taitaa olla vähän noloa tänään, kun ei oo viestin viestiä tullut, vaikka usein niitä muuten hältä tulee. Nooh, mie laitoin sille jo viestin, ettei tarvi surra eilistä, tänään on tänään. Tarkoitin etten pahakseni pistäny, vaikka vähän kiusallisiahan ne eka olivat, kun ei ennen ole moisia minulle lähetelly, enkä heti tienny kuinka suhtautua. Mut kuten sanottu, huumorilla otin. :) Ite muuten olen ihan vapaa, vaan en nyt ole ukkoa ristikseni ottamassa ja jo työnkin takia ei tulis mitään varsinka hänen kanssaan, ku samalla alalla ollaan, eri firmoissa tosin, ja koton ollaan millo sattuu. Mut kuten sanoin aijemmin jo, hää ei oo minun tyyppiäni, vaikka mukava onkin.
No jotta tällästä, on vähän kiirus nyt täällä kotona, toivottavasti viestissäni oli jotain järjen häivää. :) - liehittelee...
Pirre* kirjoitti:
sellainen alaikäinen, tai lapsellinen.
En lukenut muitten kommentteja, joten siksi huimittelu.
Mies on huima, tai sitten vaan..hmm..sellainen levoton sielu.
Ja niinkuin tuolla emw sanoikin, vaimonsa mollaajat ei ole kunnon miehiä, - akkamaisia he ovat, tai - heidän tarkoitusperät eivät siedä päivänvaloa.tuskin vähä alta viiskymppistä voi sanoa ja mieleltäni olen milloin minkäkin ikäinen, aina tilanteen ja tunteitteni mukaan. Tämä ystäväni ei ole tätä uutta naisystäväänsä muullalailla mollannut, kuin sanonut että jutellaan sillon kun se ei siitä tiiä, kun se ei tykkää että hällä on naispuolisiakin tuttavuuksia, oli kuulemma ärähdellyt soitoistani, jotka ovat olleet itseasiassa ihan viattomia töihin liittyviä juttuja. Ilmeisesti mustasukkainen, koska ei olla vielä tavattu. Ystäväni olen tuntenut jo vuosikausia. :)
ei liehittelyvaiheessa olisi 'kiva'.
Kokemuksen (oman) perusteella voin vihjata, että vähennät hänen 'kivastaan' sellaiset yhdeksämkymmentä prosenttia, niin alkaa olla se mies kohdallaan.
Ei silti, paljon on sekin, jos hyvin sattuu!:)
jk. Tästä kyseisestä varatusta voin heti sanoa yhden pitkän miinuksen. Oikea mies, ei alennu arvostelemaan nykyistä tai ex- kumppania missään tilanteessa.
Hamekankaan antaisin tällaiselle mies pololle.;)- tammikuun likka
Samaa mieltä :) Kun ero on tosiasia, niin silloin ollaan tehty asiat "tavallaan" selviksi miksi eroon on päädytty. Siinä kohtaa menneisyys jää taakse ja on katottava eteenpäin. En ole (toivottavasti) mollannut lapsilleni heidän isäänsä eron jälkeen, eikä lasteni isäkään minua. Ero oli kaikella tavalla jopa traumaattinen nuorimmille lapsillemme ja itselleni. Aika on korjannut haavat ja nyt olemme voineet rauhallisesti puhua nuorimpiemme tulevaisuudesta ja valinnoista. Hyväksyvästi.
- liehittelee...
naisystäväänsä arvostellut, ei nykyistä, eikä entistä. kts. mitä vastasin pirrelle.
Olen tuntenut ystäväni vuosikaudet ja uskon pystyväni siksi sanomaan että hän on oikeasti kiva mies. :) liehittelee... kirjoitti:
naisystäväänsä arvostellut, ei nykyistä, eikä entistä. kts. mitä vastasin pirrelle.
Olen tuntenut ystäväni vuosikaudet ja uskon pystyväni siksi sanomaan että hän on oikeasti kiva mies. :)käsitin hänen sanomakseen avauksessa olleen 'arvion' hänen naisystävän 'mukavuudesta'.
Sehän näiden viestien hankaluus on, kun ei saa muutamaan riviin sanottua kaikkea mahdollista, mitä aiheeseen vaikuttaa.
Onneksi voi asioita tarkentaa ja saada 'säädöt' lähemmäksi oikeaa asian tilaa.- liehittelee...
emw34 kirjoitti:
käsitin hänen sanomakseen avauksessa olleen 'arvion' hänen naisystävän 'mukavuudesta'.
Sehän näiden viestien hankaluus on, kun ei saa muutamaan riviin sanottua kaikkea mahdollista, mitä aiheeseen vaikuttaa.
Onneksi voi asioita tarkentaa ja saada 'säädöt' lähemmäksi oikeaa asian tilaa.sattuuhan noita erehdyksiä muillekkin, tässäkin ketjussa. :)
- olla yksi
provoista?
- liehittelee...
tämä ole mitään provoa.
- HTZA
ovat hyviä paikkoja jauhamiseen.
Ota pari tyttöystävää mukaan ja ostakaa leivokset.
Mikään ei muutu mutta ompahan parempi olo ja voi sanoa että minähän söin päivällä vain ihan vähän.
Tulee kaksi valheellisuutta samalla kertaa.- liehittelee...
ala kateelliseksi?
- HTZA
ala kateelliseksi?
siellä sisällä on lämmin.
Nappeja on siellä auki.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762135
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo381483Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321174Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56932- 55866
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252845Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20802Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis202679