Täällä etelässä on lunta n. 1mm mutta sää on mitä ihanin, aurinkoinen pikkain pakkain.
Kenellä talvi
7
317
Vastaukset
- Anniainen
Kuopiossa hiihtokelit. Joka ainoa pikkupakkas-aamu Kallavedelle hiihtämään ja illansuussa sama uusiksi. Täällä järvi tulee melkein keskustaan.
- hiihdellä
siellä. Tänne eteläisempään Suomeen ei taida lunta hiihtämisiin enää tullakaan. Mikäs siinä muu auttaa kuin sauvomaan kävellen. Tasan ei käy onnen lahjat.
- Pirkko3
hiihdellä kirjoitti:
siellä. Tänne eteläisempään Suomeen ei taida lunta hiihtämisiin enää tullakaan. Mikäs siinä muu auttaa kuin sauvomaan kävellen. Tasan ei käy onnen lahjat.
Etelässä nyt kaunista lumisadetta, tyyntä ja pakkasta n 2, musta kurainen maa peittyy valkoiseen lumeen. Ulkoiluilma mitä parhain, ei liukasta.
Nytkö se talvi tuppaa? Hienoa, antaa vaan tulla. - etsivivä-amadeus
Pirkko3 kirjoitti:
Etelässä nyt kaunista lumisadetta, tyyntä ja pakkasta n 2, musta kurainen maa peittyy valkoiseen lumeen. Ulkoiluilma mitä parhain, ei liukasta.
Nytkö se talvi tuppaa? Hienoa, antaa vaan tulla.satelee täällä Etelä-Savossa.Vanhaa lunta parikymmentä senttiä,luistava keli.
Pilkille lähdössä,sekä verkkoja kokemaan.
Jäällä hyvä keli,pientä pakkasta ollut.Nytkin on kuuden asteen verran. etsivivä-amadeus kirjoitti:
satelee täällä Etelä-Savossa.Vanhaa lunta parikymmentä senttiä,luistava keli.
Pilkille lähdössä,sekä verkkoja kokemaan.
Jäällä hyvä keli,pientä pakkasta ollut.Nytkin on kuuden asteen verran.Jos vielä vähän lisää sataa,
niin pääsen polkuani luutimaan.
Sitten tietysti liukastun
ja ranteeni naksautan.
Polille taaperran ja kipuani valitan.
Kipsiin se valetaan ja
vasenkätiseksi opetetaan.
Kaivakaa ystävät piikkipohjat esiin.
uuden kauniin lumen alla voi olla
petollisen liukas jää.- kuitenkin
Pirkko3 kirjoitti:
Etelässä nyt kaunista lumisadetta, tyyntä ja pakkasta n 2, musta kurainen maa peittyy valkoiseen lumeen. Ulkoiluilma mitä parhain, ei liukasta.
Nytkö se talvi tuppaa? Hienoa, antaa vaan tulla.Niin. Näin ikkunasta katsoen silmiä hivelee täällä etelässäkin vihdoin kunnon lumisateinen talvisää. Kuinka kauan tuota kauneutta vain kestäneekään. Jos säätiedotuksiin on uskominen, niin illansuussa kulkenemme jo kurasäässä...
- yli 70 vee
Ihmetellen katson ikkunasta, että etelärannikollakin sataa nyt lunta. Eilen otin valokuvan lumettomasta pihasta. Tänään on kaikki pusikot jo saaneet valkoisen peitteen.
Tuskin kestää, koska on liian lämmin sää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419