pisin kävelymatka?
Minulla 8 km.
Mikä oli tämän päivän
18
522
Vastaukset
- rullatuoli tapaus
ei yhtään km.
- on niin
laiskuus estää niitten käyttämisen.
- kun syöminen
on ihanaa,kävely aika olis pois syömisestä,kyllä lihavat on lepposii.
- noin kun
makaat sairaalassa lonkkavikasi vuoksi vanhempana.
- olen varakas
noin kun kirjoitti:
ostan uuden lonkan yksityis sairaalassa.
Voin myös palkata muutaman nälkäkurjen kantamaan minua,hah hah. - vain sivusta.
noin kun kirjoitti:
Sinulla on synkkä sielu.
ei ole tullut käveltyä juuri mitään, ku on vapaa päivä. Täs vaan koneella tullu oltua ja jääkaapin väliä ravattua.
- olen teitä
paremmassa kunnossa, makoilkaa vain kyllä minä lenkkeilen teidänkin edestä.
Vaikka olen pian kuuskyt niin vielä kesällä meni
"kuupperin testi"2560 joten pistäkää paremmaksi, ehkä tewistä joku pistääkin mutta en usko että puoletkaan. - tein lapissa testin
olen teitä kirjoitti:
"kuupperin testi"2560 joten pistäkää paremmaksi, ehkä tewistä joku pistääkin mutta en usko että puoletkaan.17min ilman ryyppyä,onnistuuko?
- naureskelan vieläkin
tein lapissa testin kirjoitti:
17min ilman ryyppyä,onnistuuko?
paska kun jot pyrkii täydellisyyteen ja viimesellä viitan välillä ne itkee ja ihmettelee.
olen teitä kirjoitti:
"kuupperin testi"2560 joten pistäkää paremmaksi, ehkä tewistä joku pistääkin mutta en usko että puoletkaan.en minä ainakaan mistään makaamisesta ole puhunut. Mutta jos noin katsotaan, niin mää juoksen joka toinen päivä maratonin. Tai ainakin mun pumppu tekee niin, eikä tarvii heilutella jalkoja yhtään. Se taasen on hienoa että joillakin terveyttä riittää,ihan oikeeseenkin kuntoiluun.
- multa kaikkoo elämänhalu
tein lapissa testin kirjoitti:
17min ilman ryyppyä,onnistuuko?
eikö tämän ikäsenä muuta tehdä kuin kävellä??
- mutta tosi on
multa kaikkoo elämänhalu kirjoitti:
eikö tämän ikäsenä muuta tehdä kuin kävellä??
tulipa poikani kanssa väittely viimekesänä kun hän itse juoksi "kuupperin"3110 niin tulin kehasseeksi,että kyllä minäkin kaksi ja pulituhatta juoksen ja niin juoksin, naurakoon kukin niin paljon kuin haluttaa ,ei se minua haittaa.
mutta tosi on kirjoitti:
tulipa poikani kanssa väittely viimekesänä kun hän itse juoksi "kuupperin"3110 niin tulin kehasseeksi,että kyllä minäkin kaksi ja pulituhatta juoksen ja niin juoksin, naurakoon kukin niin paljon kuin haluttaa ,ei se minua haittaa.
kertoo meille ?
Sattuneista syistä voin sanoo että liikunta ei ole se portti josta mennään onnelaan.
Olen 25v asti harrastanut kaikkee mahdollista liikuntaa,itte pidän itteäni hyvä kuntosena.
Silti mun selkä leikattiin 90 luvun puolivälis,huono selkähän on rapakuntosen vitsaus,eikö näin sanota?
Pisteenä iin pääle pari vuot takaperin sanottiin et mul on pumppu sökö,aivan suonet tukos,sehän on kans syöpön ja laiskan vika,eikö niin ?
mulla oli ainakin sellanen olo et lääkärit on puhunu paskaa mulle,koska terveelliset elämän tavat ei pitäny sairauksii poissa.
Nyt on leikkaukset tehty ja liikun taas ja orotan seuraavaa vikaa ehkä se on päässä.
Pikkasen löysää noihin juttuihin,ei ole yhtä totuutta- kun täällä
koti-kiusattu kirjoitti:
kertoo meille ?
Sattuneista syistä voin sanoo että liikunta ei ole se portti josta mennään onnelaan.
Olen 25v asti harrastanut kaikkee mahdollista liikuntaa,itte pidän itteäni hyvä kuntosena.
Silti mun selkä leikattiin 90 luvun puolivälis,huono selkähän on rapakuntosen vitsaus,eikö näin sanota?
Pisteenä iin pääle pari vuot takaperin sanottiin et mul on pumppu sökö,aivan suonet tukos,sehän on kans syöpön ja laiskan vika,eikö niin ?
mulla oli ainakin sellanen olo et lääkärit on puhunu paskaa mulle,koska terveelliset elämän tavat ei pitäny sairauksii poissa.
Nyt on leikkaukset tehty ja liikun taas ja orotan seuraavaa vikaa ehkä se on päässä.
Pikkasen löysää noihin juttuihin,ei ole yhtä totuuttatiedetään asiat paremmin kuin asian omainen itse ja monen todistajan läsnä ollessa, mutta näinhän se kateellisten keskuudessa tuppaa olemaan , en mä kuitebnkaan siitä sen suuremmin välitä,, puhukaa te vain ei se minua lannista.
- kuntoilua harrastettua
jääkaapille on 4 metriä ja vessaan 6. Koipi vähän aristaa, kun lensin nurin jäisellä.
Ehkä jo huomenna pääsisi kunnon lenkille. Päivämatkat vaihtelee, mutta viikossa tavallisesti 60-100 km välillä 5-6 lenkillä. syystä?
Tänään tuli käveltyä 11 km.
Eilen puolet siitä.
Sitä ennen useita viikkoja ilman "vartavasten" lenkkeilyä.
Nyt on tarkoitus kävellä sauvakävelyä tuo 11km. niin kauan, kun on a.k. virkavallan hoteissa.:)- Pirre*
metriä..tai jos viiskytä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa691904- 1001839
- 1421724
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331354MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3151246- 601199
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761056Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446943