Naiset petollisia

afkari

Joka toinen suomalainen nainen pettää miestään. Huh, huh mitä tekstiä, mutta totta varmaankikn, koska Iltalehdestä luin. Tämä siis ilmenee Iltalehden suorittamasta nettikyselystä, jonka mukaan noin puolet naisista on pettänyt puolisoaan.

Kyselyn mukaan lähes 60 prosenttia puolisoaan pettäneistä naisista päätyi ratkaisuun suhteessa ilmenneiden ongelmien takia. Toiseksi yleisin syy oli se, että tilaisuus yksinkertaisesti teki pettäjästä varkaan. Halu testata omaa viehätysvoimaa rankattiin tutkimustuloksissa kolmanneksi tärkeimmäksi syyksi pettämiseen. Kostoksi kumppaninsa uskottomuudesta petti vain joka kymmenes nainen.

Ystävät toverit, voisitteko neuvoa mistä löytyisi saitti, jossa voisi tutustua ulkomaalaisiin naisiin :- (

37

1646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petetty

petoja

• hyviä

naiset pahoja

• Enhän tyttöni

sua tiennyt petturiksi,
      en tiennyt että valoja sä vannoit vain.
      Pettäjän tie on tuskainen,
      käy harhaan, jo haihtui pois ...

vai miten se menikään...

• jääneesi

aisankannattajaksi ;)

• afkari

munivat toisten lintujen pesiin, mutta ei koske minua.

• Rapettaja
        afkari kirjoitti:

munivat toisten lintujen pesiin, mutta ei koske minua.

Tuo edellinen kirjoitus pitää paikkansa. "Käet munii toisten pesiin mutta ei koske minua".

Olen seurustellut naisen kanssa joka piti minua "ystävään" sitten muutuin kaveriksi ja nyt olen "platooninen ystävä".

Hän poistuu aina jonkun toisen miehen kanssa. Kosketukset jotka olen saannut "viileät halaukset" pari kertaa.

Hän on antanut ymmärtää jostakin aivan muusta. Edelleen kuvioissa ex miehensä ja kaverit.

Käsittämätöntä mutta totta "tekstiviesteihini tulee vedätyksiä" eivät täsmää puheitten kanssa.
        Ja niitten lauseitten kanssa pitäisi jatkaa.

Olenkohan jonkun koston uhri tai huijaus- yrityksen olen miettinyt monesti?

• hiukan totuutta

Tämä afkari tuntuu olevan naisten vihaaja.Joka kerta kun hän kirjoittaa jotain naisista, on se aina jotain provosoivaa ja erittäin negatiivista ylilyöntiä.Maailma on muutenkin täynnä kusipäitä miehiä, jotka kuvittelevat olevansa jumalia.Tämäkin ylijumalaksi itsensä korottanut ihmispolo uskoo kaiken, mitä lehdissä tai tv:ssa sanotaan.Hiukan pitäisi käyttää myös omaa järkeä, eikä uskoa kaikkea p...aa mitä mediassa on.Tunnen ainakin 60 naista, eivätkä he ole kyllä pettäneet miehiään koskaan.Eikö afkari ymmärrä, että näihin kyselyihin voi vastata kuka vaan ja mitä vaan!Hohhoijaa.

• afkari

noi kyselyt anna kuitenkin jotain suuntaa tilanteesta. Ja ihan turha syyttää afkaria tutkimustuloksista.

• joka toinen

iltalehden nettisivuja lukeva nainen ehkä pettää, mutta ei joka toinen suomalainen välttämättä. Mietipä esim sitä, millainen lukijakunta iltiksellä on. En jaksa uskoa että koostuu tasaisesti esim kaiken ikäisistä ihmisistä ja kaikista yhteiskuntaluokista. Vähän lähdekritiikkiä kaipaisin teiltä kyselyihin "perehtyneiltä". Alkaa rasittaa kun tästäkin vauhkotaan joka palstalla eikä mietitä oikeasti miten kysely on toteutettu.

• afkari

ne iltalehden verkkosivujen lukijat etupäässä ovat ja kyllä tuon perusteella voi jo vähän yleistää, ettette te suomalaiset naiset ihan puhtaita pulmusia ole mitä uskollisuuteen tulee, vaikka yritättekin näytellä “Madonnaa”.

• Pettäjä ja petetty

Afkari,

Pysähdy miettimään kahta tosiasiaa elämässä...

1) Jokainen saa tehdä ruumiillaan mitä haluaa

2) Se ei ole petetyn syy/vika jos toinen pettää

Jos sinua on petetty niin *vapaudu* siitä.

*Sinä* et _ihmisenä_ ole yhtään huonompi jos toinen ihminen pettää sinua. Sinä et ole hän eikä hän ole sinä. Hänen tekemiset eivät tee sinua huonommaksi tai paremmaksi.

• Råtta..

Googlettamalla löytyi seuraavankaltainen. Älä kysy onko hyvä, en tiedä. Oikeilla avainsanoilla varmasti löytyy lisää muita sivustoja. Onnea yritykseen!

http://www.udate.com/

Joka toinen suomalainen ei ole edes suhteessa. Selvennykseksi tarkoitit varmasti suhteessa olevia. Varmasti löytyy myös piikkejä iän, elintason, koulutuksen ym. mukaan. Joku jo aikaisemmin mainitsi otannan. Luotettavassa testissä pitäisi saada kaikki vastaamaan, tarpeeksi heterogeenisestä ryhmästä. Tällaisia ajatuksia :).

Ei kannata katkeroitua ja ei myöskään yleistää. Toisaalta kumppanin etsinnässä varmasti on hyvä katsella myös muita kansalaisuuksia.

• afkari

Niin, miksi kaikki naiset hyökkäävän minun kimppuuni, vaikka minulla ei ole ko. tutkimuksen kanssa mitään tekemistä. Sattui vaan silmiini kun kerran lehdessä oli kissan kokoisin kirjaimin kirjoitettuna ja vielä etusivulla. Jos on jotain valittamista niin valitukset voi osoittaa ko. lehdelle, josta aloitukseni olin lähes suoraan lainannut.

Naiset, kuka voi heidän kanssaan elää tai heitä ilman:-)

• Råtta..
        afkari kirjoitti:

Niin, miksi kaikki naiset hyökkäävän minun kimppuuni, vaikka minulla ei ole ko. tutkimuksen kanssa mitään tekemistä. Sattui vaan silmiini kun kerran lehdessä oli kissan kokoisin kirjaimin kirjoitettuna ja vielä etusivulla. Jos on jotain valittamista niin valitukset voi osoittaa ko. lehdelle, josta aloitukseni olin lähes suoraan lainannut.

Naiset, kuka voi heidän kanssaan elää tai heitä ilman:-)

Suosittelinhan sivustoakin. Lupaathan kertoa, miten kävi? Tiedän yhden, joka teki ratkaisun toisen maalaisen naisen suhteen. Mielestäni fiksua. Fiksumpaa kuin yksin olla. Eikä kysymyksessä ollut edes reppanamies.

Saat hyökkäykset kirjoitustyylistäsi. Toisaalta, mistä sitä tietää, kuka vastaaja on lopulta nainen ja kuka mies? Tuttua minulle. Siis se, että onnistun ärsyttämään muita :).

Totta. En pystyisi elämään ilman hyviä ystäviä, mutta ilman miehiä kylläkin :)). Näin olen päätellyt, hakattuani tarpeeksi usein päätäni seinään.

• afkari
        Råtta.. kirjoitti:

Suosittelinhan sivustoakin. Lupaathan kertoa, miten kävi? Tiedän yhden, joka teki ratkaisun toisen maalaisen naisen suhteen. Mielestäni fiksua. Fiksumpaa kuin yksin olla. Eikä kysymyksessä ollut edes reppanamies.

Saat hyökkäykset kirjoitustyylistäsi. Toisaalta, mistä sitä tietää, kuka vastaaja on lopulta nainen ja kuka mies? Tuttua minulle. Siis se, että onnistun ärsyttämään muita :).

Totta. En pystyisi elämään ilman hyviä ystäviä, mutta ilman miehiä kylläkin :)). Näin olen päätellyt, hakattuani tarpeeksi usein päätäni seinään.

ei mielestäni ole mitään vikaa, vaan joillakin naisilla ei tuo “ego” ole oikein kohdallaan, mutta minkäs minä sille voin.

Ja kiitos sivustosta. Kerron sitten kuinka hullusti kävi.

• Råtta..
        afkari kirjoitti:

ei mielestäni ole mitään vikaa, vaan joillakin naisilla ei tuo “ego” ole oikein kohdallaan, mutta minkäs minä sille voin.

Kirjoitit suoraan. Toisaalta on paljon ihmisiä, joista voi sanoa heidän olevan uskollisia. Enemmänkin on kysymys ihmisen luonteenlaadusta ja älykkyydestä. Tuon älykkyyden lisäsin, että älykkäät ihmiset pystyvät ennakoimaan tekojensa seuraukset ja siksi eivät niin herkästi riskeeraa.

Kun mietit maata, niin mieti myös tulevaisuuttasi. Kaikki kansalaisuudet eivät välttämättä viihdy kaikissa mahdollisissa maissa. Eli jos haluat jonakin päivänä palata esim. Suomeen, niin esti nainen sellaisesta kulttuurista, jolle muutto sopii.

Paljon mukavampi sotkea muiden elämää kuin omaansa :).

• afkari
        Råtta.. kirjoitti:

Kirjoitit suoraan. Toisaalta on paljon ihmisiä, joista voi sanoa heidän olevan uskollisia. Enemmänkin on kysymys ihmisen luonteenlaadusta ja älykkyydestä. Tuon älykkyyden lisäsin, että älykkäät ihmiset pystyvät ennakoimaan tekojensa seuraukset ja siksi eivät niin herkästi riskeeraa.

Kun mietit maata, niin mieti myös tulevaisuuttasi. Kaikki kansalaisuudet eivät välttämättä viihdy kaikissa mahdollisissa maissa. Eli jos haluat jonakin päivänä palata esim. Suomeen, niin esti nainen sellaisesta kulttuurista, jolle muutto sopii.

Paljon mukavampi sotkea muiden elämää kuin omaansa :).

tottuu ja sopeutuu helposti Suomeen kun niitä vähän kouluttaa ja pitää hyvää huolta.

• afkaaari
        afkari kirjoitti:

tottuu ja sopeutuu helposti Suomeen kun niitä vähän kouluttaa ja pitää hyvää huolta.

pitäisi hirttää munista kyllä jämpti on ni.

• Råtta..
        afkari kirjoitti:

Tuossa kohtaa poikkeaa miesten ja naisten ajatusmaailma. Nainen ei odottaisi mieheltä yhtä suuria uhrauksia suhteen tähden. Kuuntelisi myös toista osapuolta :). Rehellisesti sanottuna löytyy eroja myös naisten välillä, kuinka on vietävissä.

Jäämme kuitenkin mielenkiinnolla odottelemaan tuloksia.

• viä
        afkaaari kirjoitti:

pitäisi hirttää munista kyllä jämpti on ni.

roviolla.

• afkari
        viä kirjoitti:

roviolla.

osaa olla väkivaltaisia.

• afkari kirjoitti:

ei ole mitään wikaa tjn :=)
        se on wain muiden juttujen kopioimista :=)

mites sinun ego :=)

mikä tekee sinusta sellaisen että pitää laittaa prowoja kokoajan eteenpäin?

• et menisit Nuolemaan
        A.DONIS kirjoitti:

setäsi kaksi metriä pitkää kyrpää.

• come on
        A.DONIS kirjoitti:

olet ottanut itsellesi ihmeellisen oikeuden arvostella muita kirjoittajia. et vastaa avauksessa tehtyihin kysymyksiin, vaan sivustahuutelet persoonakohtaisia loukkauksia, useimmiten miehiä kohtaan. naisille osoitetut myötätunto sepustuksesi ovat säälittäviä. lopeta tuollainen keskenkasvuisen kakaran touhuilu, kovikset jäi 7-kymmentä luvulle.

• afkari
        A.DONIS kirjoitti:

eikä provoja.

• jiwe
        et menisit Nuolemaan kirjoitti:

setäsi kaksi metriä pitkää kyrpää.

siel puskis huutelee tuskissaan :=)

• jiwe
        come on kirjoitti:

olet ottanut itsellesi ihmeellisen oikeuden arvostella muita kirjoittajia. et vastaa avauksessa tehtyihin kysymyksiin, vaan sivustahuutelet persoonakohtaisia loukkauksia, useimmiten miehiä kohtaan. naisille osoitetut myötätunto sepustuksesi ovat säälittäviä. lopeta tuollainen keskenkasvuisen kakaran touhuilu, kovikset jäi 7-kymmentä luvulle.

wastasitko omasta
        waiko awaajan toiwomuksesta :=)
        luuletko ettei hän pysty pitää puoliaan :=)

pitäiskö naisia kohdella kowemmin?
        sitähän sinä kokoajan teet :=)

• et ymmärrä kirjoitettua
        jiwe kirjoitti:

wastasitko omasta
        waiko awaajan toiwomuksesta :=)
        luuletko ettei hän pysty pitää puoliaan :=)

pitäiskö naisia kohdella kowemmin?
        sitähän sinä kokoajan teet :=)

olet palstahäirikkö, pahanlaatuinen sellainen. syyllinen palstan alemmuustilaan.

• jiwe
        et ymmärrä kirjoitettua kirjoitti:

olet palstahäirikkö, pahanlaatuinen sellainen. syyllinen palstan alemmuustilaan.

juurineen pikku kullannupun nekkuun :=)

syyllinen palstan alemmuustilaan :=)
        just joo ja rommia pullo :=)

ite oot

• ja surullinen

Olen hieman opiskellut psykologiaa harrastukseksi ja olen huomannut ystäväpiirissäni ja jopa naapurustossa juuri 40 aviopareja ja voi että kyllä minun tekisi mieli antaa ihan LUPA joillekin naisille pettää miestään että he saisivat edes kerran taas tuntea huomiota, imartelua, lämpöä, välittämistä, arvostusta jne.

Ikävä kyllä oman seurantani mukaan suurin osa suomalaisista miehistä eivät a) osaa käsitellä naista (miten naiset heihin koskaan rakastuu?) ja b) unohtaa että se "vanha" vaimo on yhä IHMINEN joka tarvitsee arvostusta ja huomiota eikä naista pidä alistaa ja jyrätä.

Mistäköhän sen linkin löytäisi että voisin hakea näille naisille jonkun ulkomaalaisen miehen antamaan sekä henkistä että fyysistä "apua" arjen harmauteen...

Katsokaa miehet peiliin!

En tietenkään yleistä että kaikki miehet. Jotkut miehet jaksavat koko avioliiton pitää liekkiä yllä. Siunausta heille. Muut miettikää.

• tuuri mulla

sillä mä aina törmään noihin naisiin jotka eivät petä

• mulleekkin

mistäs niitä petollisia naisia oikein löytyy? Olis mukavaa jutella.

• löytää

Pettäviä naisia ei löydä lenkkipolulta, uimahalleista, kirkosta tms. vaan ihan juuri sieltä itsestään eli - kapakoista.

• muulta, kuin

pääkaupungin naiselta asiaa on kysytty? Kysyn vaan??

Eläkää oikeaa elämää, ei iltapäivälehtien kuvitelmaelämää!!

• alueen naiset

Juuri näin!!Tämä kirjoittaja on aivan oikeassa!

• sanottiinko

Tutkimuksessa myös, että kenen kanssa he pettävät? Joka toisen miehen kanssa?

Ei muuta kun joka toinen vaihtaa kumppania?

Ja sait sen vaikuttamaan siltä, että pettäminen olisi jatkuvaa, eikä esim jossain kriisitilanteessa kerran sattunutta.

• afkari

minulla ei ole saatavilla tuota koko tutkimusaineistoa, vaan se oli tuo Iltalehden vajaan puolensivun juttu aiheetsa. Koska minä asun ulkomailla minulla ei ole omakohtaisia kokemuksia asiasta, joten en voi kieltää enkä myöntää tämän olevan totta, mutta kaiketi se jotain suuntaa antaa nykyisestä tilanteesta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      231
      9143
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      120
      6499
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6004
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4220
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      70
      4130
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      33
      3279
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2895
    8. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2893
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2857
    10. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      48
      2783
    Aihe