luin vaarallista tekstiä... siitä seurasi vaarallisia asioita. Yritin ja epäonnistuin... niinhän maailmassa kai menee?
"Yrittänyttä ei panna ja luovuttanutta ei lyödä"...
päinvastoin.
keksinkin ajatuksen:
Luovutin teille
MukaValle sielua
ei tykännyt hän
kun paljastui sielunsa
nimimerkittömänä
Yllätyin itsekin... miksi tuossa "oudossa" muodossa ja taas helpotukseni ja koulutukseni tuli avukseni: Arvaattehan?
Heikkoudessa vahvana
16
994
Vastaukset
- hammas'
Olet tarkoituksella vaikeaselkoinen. Ei tarkoitustasi täällä ymmärrä muut kuin minä.
- tankavaara
se oli tarkoituksenikin.
- Sinulla on
hyvä nimmari ja tosi hyvä aloitus.:)
- helisevä
jotain tuttua on - niin se on tuo nimimerkki muuten aivan utopiaa mutta mä en oo mikään välkky.
- tankavaara
tarkoitukseni on vain "hyvä".
- tankavaara
helisevä kirjoitti:
jotain tuttua on - niin se on tuo nimimerkki muuten aivan utopiaa mutta mä en oo mikään välkky.
heti ymmärsit!
- jotain tuttua
helisevä kirjoitti:
sillä jossain yhteydessä joskus käytin tuota sanaa, joten minulle se ei ole utopiaa, sanalle oli silloin ajatus.
- RosaLiiin
...kasvavat joskus...niin kuin nytkin...
Arvata koetan
tuskin keksin oikeaa
Mukavalle tie
mutkikas oikukas lie
ilohippusenkin vie
...pienikin voi olla iso ilo... Minkäs sille voi
kaikkki mukava kestää
tai ehkäpä ei
joskus karu maailma
iskee iskee nivuksiin
Että täämöinen tapaus tänään!;)- Jesuiitta.
Ihminen on juuri niin vahva, kun hän on heikoimmillaan.
EDGAR. J. WALLACE. Jos keskustelu
viiteen riviin tavuittain
viis seiska viisi
seiska seiska alekkain
vastaako tankavaara- Sinimarjanen
Olipas kiire,
justiin vielä kerkesin,
tänne juttuihin,
eli kotiin yöksi vaikk
päivä juuri valkenis.
Oletteko kokeneet samaa, vai minäkö vain?:)- jartsev
Hyvää yötä! Kauniita unia!
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
Hyvää yötä! Kauniita unia!
ja Kauniita Unia Sinullekkin.:)
- jartsev
Sinimarjanen kirjoitti:
ja Kauniita Unia Sinullekkin.:)
kerron, että minä olen tehnyt myös valituksen ja tehnyt myös ehdotuksen ylläpitäjälle palstalla vallitsevan kahlitsevan ilmapiirin poistamisesta. Hyvää yötä! Sinimarjanen:)
- Sinimarjanen
jartsev kirjoitti:
kerron, että minä olen tehnyt myös valituksen ja tehnyt myös ehdotuksen ylläpitäjälle palstalla vallitsevan kahlitsevan ilmapiirin poistamisesta. Hyvää yötä! Sinimarjanen:)
seurataan saavatko mitään aikaiseksi.:)
Hyvää Yötä! ja Kauniita Unia!:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302845
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371244- 761165
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251064- 53972
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil221924Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall112875