Oletteko sinut vaistonvaraisten puutetarpeidenne kanssa ja päässeet itsennetoteuttamisen tasolle?
(Jokainenhan meidän ikäluokassamme tuntee toki tämän ikivanhan tarveteoreeman sisällön.)
Minkä kohdalla joudutte eniten kokemaan puutetta?
Suoraan asiaan ja rohkeasti
23
897
Vastaukset
- Pirre*
nyt ainakin, puutteita on paljon.
:)
Jääkaappi on lähes tyhjä, - ei auta kuin ruveta jäsentelemään puutteita so. kirjoittamaan ostoslistaa eli puutelistaa.- teitin
seuduille satanut lunta, se täyttää hyvin jääkaapin.
Olis vähän kuin suomalainen terveydenhoito. - pienet tulot
teitin kirjoitti:
Olis vähän kuin suomalainen terveydenhoito.aina puutetta.
- teitin
pienet tulot kirjoitti:
aina puutetta.
Ainakaan että tuolla suomalaisella terveydenhuollolla on.
Sain 27€.n laskun siitä että lääkäri on kuulemma yrittänyt soittaa? Vaikka mulla ei ole puhelinta????
Jos tuo sairauden hoito on tällaista tasoa niin hyvin toimii. Nyt yli kaksi vuotta odottanut pääsyä pieneen jälkihoito toimen leikkaukseen?
Siis sitä kun ekat kuvat otettiin, ja todettiin et tarvis tehdä jotain. Pyöritetty eri paikoissa kyllä on?
Pitää palkata pari tohtoria lisää, tutkiin että miksei homma toimi! - Pirre*
teitin kirjoitti:
Olis vähän kuin suomalainen terveydenhoito.paljoa mahaa täytä, - terveellisyydestäkään en ole ihan varma..:)
Lähden tästä kauppaan jahka saan leivät paistettua.
- naisena
puutelistan kärjessä komeilee läheisyydentarve ja olen sen kanssa sinut. En siis halua seksiä, koska siitä ei ole puutetta, sitä voin saada milloin vain, kunhan en pidä rimaa liian korkealla. Mutta tuo läheisyystarve ei täyty, kun sitä seksiä pitäisi tarjota "palkinnoksi", jota en viitsi, jos en halua itse, koska minun seksini ei ole "palkinto" kenellekkään...
- tanssiva_tamma
mua helpotti huomattavasti, kun hommasin koiranpennun :). Mä luulen, et varsinkin naisille läheisyydenpuute on paljon suurempi puute ku seksinpuute ikinä. Jotkut sitten harrastaa seksiä, että saisivat läheisyyttä...
- Kolme vuotta sitten eronnut
tanssiva_tamma kirjoitti:
mua helpotti huomattavasti, kun hommasin koiranpennun :). Mä luulen, et varsinkin naisille läheisyydenpuute on paljon suurempi puute ku seksinpuute ikinä. Jotkut sitten harrastaa seksiä, että saisivat läheisyyttä...
Nimenomaan HELLYYTTÄ kaipaan minäkin.
Monesti siitä hellyydestä ei osaa nauttia, kun tietää että sen jälkeen tyrkytetään seksiä...
(toki on miehiä monenlaisia kuten meitä naisiakin) - ajatellaan
tanssiva_tamma kirjoitti:
yleisemmällä tasolla, niin miksi niitä eroja tulee niin paljon 40-50 välillä. Kun se elo ei näytä monesti sen eron jälkeen olevan kovin auvoista.Tässä parissa vastauksessa tuo ymmärrys jo vähän lisääntyi. Tulevaisuudessa osaa joihinkin tilanteisiin suhtautua hieman toisin.
- Pirre*
ajatellaan kirjoitti:
yleisemmällä tasolla, niin miksi niitä eroja tulee niin paljon 40-50 välillä. Kun se elo ei näytä monesti sen eron jälkeen olevan kovin auvoista.Tässä parissa vastauksessa tuo ymmärrys jo vähän lisääntyi. Tulevaisuudessa osaa joihinkin tilanteisiin suhtautua hieman toisin.
päätä on vaikea saada kiinni.
- kai jokainen
yksinasuva voi sen myöntää, että elämä olisi kaksin rikkaampaa niin hyvässä kuin pahassa
- ehdottomasti.
kun säilytän kaiken, en pysty päättämään mitä hävitän, kun kaikki mahtuu.
Ja pahalta näyttää tulevaisuuskin,
on asuttu 35 vuotta ja edelleen asutaan,
muuttoa ole näköpiirissä.
ja toinen puoli,
lapset eivät todella mitään halua ja tarvitse,
tavaroistamme. vanhemmuus on vielä kokematta.
En kuitenkaan ryhdy painostamaan,( vanhin tytär on 28-v), vaikka omaa aikuistumista muistellen, hänellä ja avopuolisollaan on asiat paljon valmiimmalla tolalla, kuin itsellä aikanaan.
Siis talous/ asuntoasiat.
Muita 'tarpeita' ei ole mielessäni.- vaan minä en
tunne teoriaa.
Ainaista puutetta on ollut.
Kahta olen saanut. NE kaikki tietävät. - HTZA
yli hilseeni.
Mutta kirjoitustapa tuntuu jotenkin tutulta?- Pirre*
voi näköjään kysyä monella tapaa, - tässä hieman kultivoituneempi varsio edellä (alempana)olleista. :)
- nah..ors
ja hylätty ja uudelleen noussut teoria joka on täälläkin ollut esillä vasta ihan äskettäin ;)
tässä ei parhaimpia, mutta suloisimpia tapoja tuoda esille:
http://www.sampo2002.oulu.fi/surkeat/persoonallisuus.html - HTZA
nah..ors kirjoitti:
ja hylätty ja uudelleen noussut teoria joka on täälläkin ollut esillä vasta ihan äskettäin ;)
tässä ei parhaimpia, mutta suloisimpia tapoja tuoda esille:
http://www.sampo2002.oulu.fi/surkeat/persoonallisuus.htmlenkä näe vieläkään syytä katsoa muitten ihmisten tekemää juttua.
Ainoa poikkeus voisi olla että saisin ensin älykkään vastauksen ja lisäperusteluksi jonkun linkin.
Mutta en ole sellaista vielä saanut. - nah...ors
HTZA kirjoitti:
enkä näe vieläkään syytä katsoa muitten ihmisten tekemää juttua.
Ainoa poikkeus voisi olla että saisin ensin älykkään vastauksen ja lisäperusteluksi jonkun linkin.
Mutta en ole sellaista vielä saanut.olisitpa 'opettanut' / antanut tuon neuvon minulle silloin kun olin kuusitoistavuotias. Olisin nyt jotain ihan muuta :-*
ps. nyt sitten selvensit ettet ole koskaan määritellyt älykkyyden viitekehystä muiden kuin omien mutu-tuntemustesi kautta :) - HTZA
nah...ors kirjoitti:
olisitpa 'opettanut' / antanut tuon neuvon minulle silloin kun olin kuusitoistavuotias. Olisin nyt jotain ihan muuta :-*
ps. nyt sitten selvensit ettet ole koskaan määritellyt älykkyyden viitekehystä muiden kuin omien mutu-tuntemustesi kautta :)että myöhästyin. Jo kouluaikoina pyrin auttamaan kavereita.
Minä en pysty määrittelemään älykkyyttä mitenkään.
Huomaan sen eron vain keskusteluissa, suullisesti tai kirjallisesti.
Minulla on oma älykkyys, piste.
Se ei riitä siihen että havannoisin toisten älykkyyttä ja voisin arvostella.
Älykkyyden alapuolella olevia on helppo arvostella ne kun on helppo huomata. - nah...ors
HTZA kirjoitti:
että myöhästyin. Jo kouluaikoina pyrin auttamaan kavereita.
Minä en pysty määrittelemään älykkyyttä mitenkään.
Huomaan sen eron vain keskusteluissa, suullisesti tai kirjallisesti.
Minulla on oma älykkyys, piste.
Se ei riitä siihen että havannoisin toisten älykkyyttä ja voisin arvostella.
Älykkyyden alapuolella olevia on helppo arvostella ne kun on helppo huomata.se painopiste siinä älykkyydessä on enemmän kuitenkin sitä omaperäisen hoksaamisen jäsentynyttä esilletuloa ainakin jollain tasolla .... ???
Surullisena ei koskaan pitäisi tehdä aloitusta, sen opin tämään. Hyvää yötä. - HTZA
nah...ors kirjoitti:
se painopiste siinä älykkyydessä on enemmän kuitenkin sitä omaperäisen hoksaamisen jäsentynyttä esilletuloa ainakin jollain tasolla .... ???
Surullisena ei koskaan pitäisi tehdä aloitusta, sen opin tämään. Hyvää yötä.ei ole älykkyyttä, se on Sudokua.
Ymmärtäminen, pienestäkin vihjeestä ja sen korreloiminen ympäristöön nopeasti, ja vastauksen tajuaminen on ehkä sitä, en tiedä.
Surullisena tehdään paljon aloituksia ja yleensä kysymyksen jälkeen paetaan vessaan tai nukkumaan, ennen vastausta.
Se ei ole älykästä, se on suloisen naisellista.
- Masse setä
ei ole vielä ollut saatikka kivennäisvesiä.
Vyöruusua vastaan voi toki nykyään taistella esimerkiksi suostumalla rokotusohjelmaan, jossa tarjotaan joko kaupalliseen kokeilutarkoitukseen hyväksyttyä rokotetta tai plaseboa.
Voi ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232401
- 951526
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795