Kumpi kivempi? Mies haluaisi nimeksi Simo, mutta minusta se ei sovi nykyajan lapselle. Simon olisi harvinaisempi. Kumpi olisi parempi suomen kielessä? :)
Vastaukset 10
- tietystikin
Simo. Simon on hankala, ei sitä mielletä Simoniksi. Simo on ihan kiva nimi, vähän erikoisempi, kuten esim. Pasi.
- Hanna
Miksi ei Simo-nimi sovi nykyajan lapselle? Ei kaikkien ole pakko olla Miroja.
Itse tykkään Simosta enemmän kuin Simonista. - Marienhof
on parempi suomenkieliselle lapselle, hyvä ja ajaton nimi. Simonin moni lausuu "siimon" niin sitä saisi olla sitten korjaamassa jos siis te lausuisitte "simon".
- oikein hyvä
Simo on aivan ihana nimi, joka sopii minkä ikäiselle miespuoleiselle tahansa. Simon on mielestäni tympeä, jos lapsi on ihan suomalainen.
- on..
oikein hyvä nimi! Simon on hankala: "simon", "siimon" vai "saimon"...
Sisu on myös hauska, jos Simo ei tunnu tarpeeksi trendikkäältä. ;) - Minusta
Simo on erittäin hyvä nimi.
Simon on hankala, koska sitä voi erehtyä luulemaan Simo-nimen genetiiviksi. - Täti
Olen samaa mieltä kaikkien edellä kirjoittaneiden kanssa,
että Simo on huomattavasti parempi kuin Simon.
Miksei Simo sopisi nykyajan lapselle :o - Mauriina
mutta suomalaisen sukunimen kanssa Simo sopii paremmin. Simo sopii ihan hyvin nykypojalle. Voi olla, että nimi taas pian yleistyy.
siis nimenomaan Simo-muodossa. Helpompi taivuttaakin tätä nimeä ja on mielestäni muutenkin kauniimpi kuin Simon.
- Anonyymi
Simosta tulee mieleen jotain positiivista eli Simo Häyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si80769On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43662Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12648- 50589
- 65571
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl46409- 26409
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14379- 38371
Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120368Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18352Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29349- 56347
- 59343
- 52338
- 26335
Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328- 28323