sudet ei tule lisääntymään

--------

siitä pitää huolen metsästäjät,jokainen lailinen mettämies koukistaa liipasinsormen kun hukka on jyvällä!ja niin on tehtävä. kyllä nämä "suden ystävät on suljetulla osastolla ennenpitkää,sen verran vajaa mielisiltä nää niiden jutut tuntuu.. vai mitä mettä miähet?

19

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsienmies

Eläessäni en ole metsällä puukkoa tai jousipyssyä kummempaa pitänyt ja kertaakaan en ole pelännyt vaikka olisin pimeässä yössä vaeltanut. En ymmärrä mikä teitä pelottaa niin perkeleesti, korkeintaan oman koirani puolesta pelkäisin mutta en oman henkeni.

• vuosia.

Kauanko olet metsiä kulkenut? Olen vaikka itse kehun kulkenut kauan, olen joutunut esm, hirven hyökkäyksen kohteeksi marjareissulla, onneksi oli automaattihaulikko mukana. Kyllä susikin voi tulla päälle, tapauksia on monta viimevuodelta.

• mehtästäjäukkeli
        vuosia. kirjoitti:

Kauanko olet metsiä kulkenut? Olen vaikka itse kehun kulkenut kauan, olen joutunut esm, hirven hyökkäyksen kohteeksi marjareissulla, onneksi oli automaattihaulikko mukana. Kyllä susikin voi tulla päälle, tapauksia on monta viimevuodelta.

voi teitä poikia :)

• susilauma
        vuosia. kirjoitti:

tuli viime vuonna päällesi? Eikös ne syöneetkään sinua? Ai niin, sinullahan oli se automaattihaulikko tietenkin mukana ja listit joka kerta koko laumallisen petoja itsepuolustukseksi.

• Tottakai uskotaan.

uskotaan tietenkin, että te metsästäjät olette laittomuuksien tekijöitä. Olemmehan koko ajan juuri yrittäneet tuoda esille millaisia lainrikkojia te joka asiassa olette. Ei teidän joka käänteessä tarvitse vakuuttaa että olette rikollisia, mehän jo tiedämme sen. Te olette vain niin ääliöitä, että sotkette laittoman teon lailliseksi, niin kuin tuosta sinun lauseestasi hyvin paljastuu.

" siitä pitää huolen metsästäjät,jokainen lailinen mettämies koukistaa liipasinsormen kun hukka on jyvällä!ja niin on tehtävä."

• järkeä

ja sekin aika vielä nähdään.

• ihmiset
        järkeä kirjoitti:

ja sekin aika vielä nähdään.

keihästivät toisiaan.. ettepä ole pitkälle näistä ajoista päässeet..

• ääliöiden

kirjoituksia. Ei kaikki metsämiehet koukista liipasinsormea suden kohdatessaan, jos sellainen harvinainen tapaus tulisi metsällä vastaan. Ainoastaan laillisessa häirikkösuden lupajahdissa mukanaolevat ampuvat suden. Muut oikeat metsästäjät eivät riskeeraa harrastustaan ja kallista asettaan jonkun suden takia. Näillä palstoilla kirjoittelevat alaikäiset ääliöprovosoijat, joilla ei edes ole starttipistoolia vaarattomampaa asetta hallussaan, eivätkä edes saakaan lupaa oikealle aseelle. Varsinaiset suden salametsästäjät eivät taatusti kirjoittele näillä palstoilla, korkeintaan naureksivat näille sudentappaja-uhoajille mikäli kehtaavat näitä naurettavia juttuja lukea.

• Metsästäjä...

Uskomatonta miten yrität mustamaalata metsästäjät lainrikkojiksi.Ja yllytät vielä muitakin metsästäjiä laittomuuksiin. Vituttaa tollaiset paskahousut.

• vihreä

Täysi provokaatioyritys,en usko että on
      metsästäjän näppiksestä.

• nämä palstat

on täynnä metsästäjien kirjoituksia. Ei kukaan jaksaisi joka päivä "tehtailla" näitä monia..
        Avatkaa nyt silmänne, kyllä niillä lupa siihen aseeseen usein on niillä salametsästäjilläkin. Harvoin ne mitään laittomia aseita on. Erälehdessäkin oli hyvää juttua tästä, lienet lukenut..

T: Suden suojelija

• vihreä
        nämä palstat kirjoitti:

on täynnä metsästäjien kirjoituksia. Ei kukaan jaksaisi joka päivä "tehtailla" näitä monia..
        Avatkaa nyt silmänne, kyllä niillä lupa siihen aseeseen usein on niillä salametsästäjilläkin. Harvoin ne mitään laittomia aseita on. Erälehdessäkin oli hyvää juttua tästä, lienet lukenut..

Kyllä tässä silmät pitäisi auki olla eli haetaan
        joku yksittäistapaus oli se nyt mikä hyvänsä ja
        tehdään siitä yleistävä kannanotto provosoivasti.
        Näinollen riittää potkua pitkäänkin ketjuun.
        Kyllä pennuilla riittää mielenkiintoa keksiä
        aiheita ja jos juttu tyrehtyy niin keksitään
        omaa aihetta vastaan aihe eri nimimerkillä,taas
        juttua riittää.
        Olen kuullut että lyödään vetoa siitä kuka
        vedättää pisimmälle ketjua.

• nämä palstat kirjoitti:

Nyt selvää, minkä osapuolen näppikseltä aloitus on lähtöisin.
        Mutta onhan totta, että näitä salametsästäjiäkin on muutama prosentti metsästäjäkunnassa. Tuo on varmaan totta, että kyllä ne ihan luvallisilla aseilla salametsästelevät. Paikoin ovat varmaan monenkin tiedossa, mutta asiasta vaietaan jostain kumman syystä. Kyllä se on täysin turhaa mustamaalata kaikkia metsästäjiä, näiden laista piittaamattomien takia.

• Huomiotu rivien välit.
        vihreä kirjoitti:

Kyllä tässä silmät pitäisi auki olla eli haetaan
        joku yksittäistapaus oli se nyt mikä hyvänsä ja
        tehdään siitä yleistävä kannanotto provosoivasti.
        Näinollen riittää potkua pitkäänkin ketjuun.
        Kyllä pennuilla riittää mielenkiintoa keksiä
        aiheita ja jos juttu tyrehtyy niin keksitään
        omaa aihetta vastaan aihe eri nimimerkillä,taas
        juttua riittää.
        Olen kuullut että lyödään vetoa siitä kuka
        vedättää pisimmälle ketjua.

aivan selvästi tietolähteesi tuolla ketjunvedätys vedolla ja se on te metsästäjät itse. Vai oletteko muka kimpassa joidenkin(penikoiden kanssa),jotka teille ovat moisesta kilvasta kertoneet. Minä veikkaan, että tuo vedätysjuttu on aivan tuulesta temmattu.

• vihreä
        Huomiotu rivien välit. kirjoitti:

aivan selvästi tietolähteesi tuolla ketjunvedätys vedolla ja se on te metsästäjät itse. Vai oletteko muka kimpassa joidenkin(penikoiden kanssa),jotka teille ovat moisesta kilvasta kertoneet. Minä veikkaan, että tuo vedätysjuttu on aivan tuulesta temmattu.

Minä en metsästä en myöskään vastusta metsästystä.
        Miksi tempaisin jotain hemmetin vedätysjuttuja
        tänne omastapäästä,en muuten ala asiasta
        enempää edes keskustelemaan.
        Tarjosin jutun senvuoksi kun täällä pyörii
        sellaisia ihmisiä joihin vedätykset uppoaa.
        Minulla,metsästäjillä ja penikoilla ei nyt
        kuitenkaan ole salaliittoa keskenään.
        Pyrippä tästä eteenpäin päättelemään
        vedätysjuttusi itse.

• Vai niin...
        vihreä kirjoitti:

Minä en metsästä en myöskään vastusta metsästystä.
        Miksi tempaisin jotain hemmetin vedätysjuttuja
        tänne omastapäästä,en muuten ala asiasta
        enempää edes keskustelemaan.
        Tarjosin jutun senvuoksi kun täällä pyörii
        sellaisia ihmisiä joihin vedätykset uppoaa.
        Minulla,metsästäjillä ja penikoilla ei nyt
        kuitenkaan ole salaliittoa keskenään.
        Pyrippä tästä eteenpäin päättelemään
        vedätysjuttusi itse.

dementian oireita,kun et muista,että sehän on sinun ilmoille laskemaa sauhua,toi vedätyskisa. Emmehän muuten siitä tietäisi, ellet itse olisi sitä laskenut ilmoille.

• vihreä
        Vai niin... kirjoitti:

dementian oireita,kun et muista,että sehän on sinun ilmoille laskemaa sauhua,toi vedätyskisa. Emmehän muuten siitä tietäisi, ellet itse olisi sitä laskenut ilmoille.

Jep,mutta tarkoitin että en ole itse vedättänyt.
        Kyllä se toi dementiakin taitaa nurkantakana
        vaania.

• toin päivänvaloon
        kerbiili62 kirjoitti:

Nyt selvää, minkä osapuolen näppikseltä aloitus on lähtöisin.
        Mutta onhan totta, että näitä salametsästäjiäkin on muutama prosentti metsästäjäkunnassa. Tuo on varmaan totta, että kyllä ne ihan luvallisilla aseilla salametsästelevät. Paikoin ovat varmaan monenkin tiedossa, mutta asiasta vaietaan jostain kumman syystä. Kyllä se on täysin turhaa mustamaalata kaikkia metsästäjiä, näiden laista piittaamattomien takia.

Paikoin ovat varmaan monenkin tiedossa, mutta asiasta vaietaan jostain kumman syystä. Kyllä se on täysin turhaa mustamaalata kaikkia metsästäjiä, näiden laista piittaamattomien takia.

sen asian, että tätä tapahtuu ja kovin usein laillisilla aseilla. Tuolla oltiin jo väittämässä siihen tyyliin, että eihän nyt me metsästäjät. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikki metsästäjät harrastaisivat sitä. Tiedän ja uskon, että hyvin pieni prosentti.

Ihan yhtä yleistä on varmasti, että luonnonsuojelijat ovat minkinvapauttajia tms ympäristörikollisia..

• Te kuukahdatte

Masennukseen ja toimettomuuteen, kun metsästä ei enää löydy mitään jännitystä, eikä toimintaa.
      Eikös juuri se tuo pirteyttä metsästykseen, ettei tiedä onko itse saalis vai metsästäjä?

Tiedättekö, te metsästäjät, että itse vaalitte maailman vaarallisinta petoa kotonanne?
      Vikko sitten eräs keski-ikäinen nainen menetti vasemman kätensä kotikoiran purtua sen poikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      208
      5269
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3736
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      67
      3623
    4. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      23
      3571
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      45
      3180
    6. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      34
      3158
    7. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2390
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2356
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      31
      2204
    10. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      76
      2150
    Aihe