siis se lähti, se on edesmennyt asia sitten, ryppy.
Lähti kuin kuppa töölöstä
82
2149
Vastaukset
- kotikiusattu
lähröt verrattavis ,hauen rannasta lähtöön tai jäniksen makuulta lähtöön?
- täti puskasta
aivan yleinen vertaus.
Joskus käy näin.
Se on siis lähtö kuin lähtö. - kotikiusattu
täti puskasta kirjoitti:
aivan yleinen vertaus.
Joskus käy näin.
Se on siis lähtö kuin lähtö.tarkottanut ,tuli vaan mieleeni kun noita vertauksia katteli että mikä noista olis se liukkain lähtö?
- täti puskasta
kotikiusattu kirjoitti:
tarkottanut ,tuli vaan mieleeni kun noita vertauksia katteli että mikä noista olis se liukkain lähtö?
kattoo sekuntaattorilla.
- täti puskasta
kotikiusattu kirjoitti:
tarkottanut ,tuli vaan mieleeni kun noita vertauksia katteli että mikä noista olis se liukkain lähtö?
ruokaöljyllä oikein kunnolla ja puristappa sen jälkeen porkkanaa, lentää taatusti kuin ohjus.
Se vois olla liukas lähtö. täti puskasta kirjoitti:
kattoo sekuntaattorilla.
auttaa ja kertoo mikä on liukkaan lähdön hyvä vertaus?
täti puskasta kirjoitti:
ruokaöljyllä oikein kunnolla ja puristappa sen jälkeen porkkanaa, lentää taatusti kuin ohjus.
Se vois olla liukas lähtö.onneks tää on perheohjelma,pitää kokeilla joskus.
- täti puskasta
täti puskasta kirjoitti:
Se vois olla liukas lähtö.rasvaa tietenki kopariaan keittössä, ettii porkkanaa.....
- täti puskasta
koti-kiusattu kirjoitti:
onneks tää on perheohjelma,pitää kokeilla joskus.
ruuasta puhutaan, öljystä ja porkkanasta. :)
täti puskasta kirjoitti:
rasvaa tietenki kopariaan keittössä, ettii porkkanaa.....
syötiin päiväl ,terveelliset elämäntavat nääs.
Mut älä huoli kyl mä jotain rutisteltavaa keksin ,rasvatuille kourille.- töti puskasta
koti-kiusattu kirjoitti:
Mut älä huoli kyl mä jotain rutisteltavaa keksin ,rasvatuille kourille.eihän niit turhaa rasvailla. :)
Mut varo sit ottamasta käsiis viiskiloisia painoja, tippuu varpail ja eiku piipaa aatolla appuu hakkeen. Siin voi kynnet mustua. täti puskasta kirjoitti:
rasvaa tietenki kopariaan keittössä, ettii porkkanaa.....
mieleen kotikylä perinne juhanuksen,siin piti paljain käsin kantaa sytytettyy pallokrilliä.
Miäs se joka pirempään purottamatta kantoi.- häveliäs
koti-kiusattu kirjoitti:
Mut älä huoli kyl mä jotain rutisteltavaa keksin ,rasvatuille kourille.kilttien ihmisten koodikieltä? :)
- täti puskasta
koti-kiusattu kirjoitti:
mieleen kotikylä perinne juhanuksen,siin piti paljain käsin kantaa sytytettyy pallokrilliä.
Miäs se joka pirempään purottamatta kantoi.olitko eka, vai vika.
koti-kiusattu kirjoitti:
Mut älä huoli kyl mä jotain rutisteltavaa keksin ,rasvatuille kourille.oikein hyvi jossei porkkana ol,hyvi sinkahtaa.
täti puskasta kirjoitti:
olitko eka, vai vika.
en mää tyhmä ole vaik vähä hassu olenkin,mää oli huutosakis.
- täti puskasta
koti-kiusattu kirjoitti:
en mää tyhmä ole vaik vähä hassu olenkin,mää oli huutosakis.
tuuletit kitarisoja ku toiset poltteli näppejään, viisas oot.
- vai missä
iltaisin päätän, huomenna aloitan positiivisen elämänasenteen.
aamulla sitä ei löydy, sitä uutta asennetta.- täti puskasta
se nukku-matti, nukku-matti aikuisten.
Asennekkin voi hukkua yön aikana, levätessään omalla leveällä sängyllä on hyvä luvata vaik mitä. :)
- lämpöinen
Missäs muut tytöt? Helisevä, enkelit ja Pirre. Olisitte kaikki viisi koolla.
- täti puskasta
onko kokkoo ja näkköö. :)
tääl on usein jollain paha mieli,ei sinua ole kukaan kieltänyt mukaan tulemasta.
mulle ainakin kestää sanoo monenlaista ja hyvist huulist ihan riemastun,ihan sama kenen kans kirjotan.
Kunhan vaan ollaan ihmisiks.- täti puskasta
koti-kiusattu kirjoitti:
tääl on usein jollain paha mieli,ei sinua ole kukaan kieltänyt mukaan tulemasta.
mulle ainakin kestää sanoo monenlaista ja hyvist huulist ihan riemastun,ihan sama kenen kans kirjotan.
Kunhan vaan ollaan ihmisiks.tulkaa ny mukaan kaikki, keskustellaan aiheesta kuin aiheesta.
Kuka keksii hyvän aiheen, juttelemme siitä. - oleilee
namisuku?
- täti puskasta
oleilee kirjoitti:
namisuku?
ilta-askareita ihmisillä on paljon.
Ei kaikki aina tänne kerkeä. - se mukaantulo
täti puskasta kirjoitti:
tulkaa ny mukaan kaikki, keskustellaan aiheesta kuin aiheesta.
Kuka keksii hyvän aiheen, juttelemme siitä.näkyy kun katsoo aloituksia, on tasaisesti paljon
- enkelitrio
Moikka vaa ja mukavaa torstait,pia jo vaihtuuki perjantaiks.
- täti puskasta
enkelitrio kirjoitti:
Moikka vaa ja mukavaa torstait,pia jo vaihtuuki perjantaiks.
upeaa.
- enkelitrio
täti puskasta kirjoitti:
upeaa.
tais kuuluu,ku kuulit :) sinne asti.
- täti puskasta
enkelitrio kirjoitti:
tais kuuluu,ku kuulit :) sinne asti.
piippu kaatu katolla,,,,,:)
No ei todellakaan. - enkelitrio
täti puskasta kirjoitti:
piippu kaatu katolla,,,,,:)
No ei todellakaan.koiraki sai iha hepulin ku kamala rytinä (mää istusi sisäl)kuulus pihalt.Lunta tippus katon päält pari oikkee issoo kinost.Onneks ei mittää menny rikki.Ei linnun mökkikää.
Kyl mää jo ajatteli hipsii koht peito alle.
Varsinki ku toi painonvartija tuli "tuppaa" :(
Onneks pikkupoika sanos kerra : et sää ....... ole
paksu,sää olet vaa lyhyt ja nii pehmone.
Oikias poika onki,olispa pual metrii pituut lissää,ni vautsi :)
T.pehmone mamma - täti puskasta
enkelitrio kirjoitti:
koiraki sai iha hepulin ku kamala rytinä (mää istusi sisäl)kuulus pihalt.Lunta tippus katon päält pari oikkee issoo kinost.Onneks ei mittää menny rikki.Ei linnun mökkikää.
Kyl mää jo ajatteli hipsii koht peito alle.
Varsinki ku toi painonvartija tuli "tuppaa" :(
Onneks pikkupoika sanos kerra : et sää ....... ole
paksu,sää olet vaa lyhyt ja nii pehmone.
Oikias poika onki,olispa pual metrii pituut lissää,ni vautsi :)
T.pehmone mammausko vaan pikkupoikaa.:)
Vartioita on joka lähtöön. :) - enkelitrio
täti puskasta kirjoitti:
usko vaan pikkupoikaa.:)
Vartioita on joka lähtöön. :)Viis vee,sanos "mamma,mää rakastan sua iha kuuhu asti"......jatkoi hetken pääst:"pelaaks mun kans
pleikkarii?
No,painelin nappulii erestakas minkä kerkisi,mittää erottanukka mikkä siäl pomppis.Yhtäkkii poika vaa
kiljus:MAMMAA,JEE,et sää olekka mikkää vanha korppu!
Anteeks mikä? No,isi on joskus sanonu...
Ai,emmää olekka vai? "ET OLE,me päästii uutee tasoo,"ilakoi poika ennätystään.
Simmone peli-ilta.
Mut nyt mennää nukkumaa.Hyvää ja levollista unta
kaikille ! - täti puskasta
enkelitrio kirjoitti:
Viis vee,sanos "mamma,mää rakastan sua iha kuuhu asti"......jatkoi hetken pääst:"pelaaks mun kans
pleikkarii?
No,painelin nappulii erestakas minkä kerkisi,mittää erottanukka mikkä siäl pomppis.Yhtäkkii poika vaa
kiljus:MAMMAA,JEE,et sää olekka mikkää vanha korppu!
Anteeks mikä? No,isi on joskus sanonu...
Ai,emmää olekka vai? "ET OLE,me päästii uutee tasoo,"ilakoi poika ennätystään.
Simmone peli-ilta.
Mut nyt mennää nukkumaa.Hyvää ja levollista unta
kaikille !hyvää yötä.:)
- eikä sitten muuta
koti-kiusattu kirjoitti:
kyl se siitä.
löysää täällä että saa katsoa ja osallistua, vain katsojana pääset 'osalliseksi' koska silloin et tajua että sinua ei haluta edes mukaan, oikkein.
- kotikiusattu
eikä sitten muuta kirjoitti:
löysää täällä että saa katsoa ja osallistua, vain katsojana pääset 'osalliseksi' koska silloin et tajua että sinua ei haluta edes mukaan, oikkein.
on sanottava kuin yks kaverini"kyllä minä lähden,jos minussa täitä on" heippa!!
- sill viissiin
kotikiusattu kirjoitti:
on sanottava kuin yks kaverini"kyllä minä lähden,jos minussa täitä on" heippa!!
uudet täältä noin lähtevätkin. Eivät tajua sinun usein toistamaasi totuutta ettei tällä palstalla mikään ole sitä miltä näyttää ja mies on useammin nainen kuin mies ja nainen useammin mies kuin nainen ja suurinosa on enemmän kuin yksi. Täällä uudet ovat siksi varottavia, että he ovat liian luonnollisia. Aito pelottaa epäaitoa.
- kotikiusattu
sill viissiin kirjoitti:
uudet täältä noin lähtevätkin. Eivät tajua sinun usein toistamaasi totuutta ettei tällä palstalla mikään ole sitä miltä näyttää ja mies on useammin nainen kuin mies ja nainen useammin mies kuin nainen ja suurinosa on enemmän kuin yksi. Täällä uudet ovat siksi varottavia, että he ovat liian luonnollisia. Aito pelottaa epäaitoa.
ei paljasta sukupuoltasi,mutta oletan naiseksi ja kirjoitan naiselle.
Uskon helposti että uuden kirjoittajan mieli menee pahaksi jos ei kukaan vastaa ,tai sanoo pahasti.
Lisänä on epäily vastaajan henkilöllisyydestä,mutta se riski on otettava.
Voi se olla jonkinlaista kanssakäymisen oppimistakin kun sokkona kirjoittelee,minähän oon tietenkin mies takarivistä.
Aluksi mulla oli jämpti nikki mutta ei siihen kukaan vastaillut,puol villanen tuulella käyvä kiusattu ei ole uhka kellekkään.
En kirjoittele herjoja ilman syytä .sillä elämä on muutenkin paskamaista,ei muuta ku voimii ja kirjoittele ellet muille uskalla niin mulle,mää ota sylkky jos ahistaa. - sill viissiin
kotikiusattu kirjoitti:
ei paljasta sukupuoltasi,mutta oletan naiseksi ja kirjoitan naiselle.
Uskon helposti että uuden kirjoittajan mieli menee pahaksi jos ei kukaan vastaa ,tai sanoo pahasti.
Lisänä on epäily vastaajan henkilöllisyydestä,mutta se riski on otettava.
Voi se olla jonkinlaista kanssakäymisen oppimistakin kun sokkona kirjoittelee,minähän oon tietenkin mies takarivistä.
Aluksi mulla oli jämpti nikki mutta ei siihen kukaan vastaillut,puol villanen tuulella käyvä kiusattu ei ole uhka kellekkään.
En kirjoittele herjoja ilman syytä .sillä elämä on muutenkin paskamaista,ei muuta ku voimii ja kirjoittele ellet muille uskalla niin mulle,mää ota sylkky jos ahistaa.puolivillainen, sinähän olet palsta naistennielijä jos pikkulintuja uskoo
- noi
on?
miten koolla? - on...
noi kirjoitti:
on?
miten koolla?S----XXL:n joten valitse niistä.
- Anskuliini
sanottiin, että lähti kuin täi löylystä.
- täti puskasta
olen aina kuullut sanonnan, tullee ku täi tervassa. :)
- Pirre*
versio sinulla, ja on tämäkin ku "lähti kun kuppari töllistä" :)
- täti puskasta
Pirre* kirjoitti:
versio sinulla, ja on tämäkin ku "lähti kun kuppari töllistä" :)
vai jäikös potilaaseen.
- Anskuliini
täti puskasta kirjoitti:
olen aina kuullut sanonnan, tullee ku täi tervassa. :)
sitä nyt tervasta liukkaasti lähtis. Ennen vanhaan terva oli semmosta paksua mönjää, siinä istui kuin täi tervassa.
- täti puskasta
Anskuliini kirjoitti:
sitä nyt tervasta liukkaasti lähtis. Ennen vanhaan terva oli semmosta paksua mönjää, siinä istui kuin täi tervassa.
aina hitaaksi leimattu.
- ihmisten läskeistä
se kun on pilkkaamista niin nättejä norsuja kohtaan.
- Otto-Vaan
Lähtö Lootillekkin Gomorasta.Vauhdista ei minulla ole tietoa.
- täti puskasta
kerro meillekkin.
Itse esim. vatsatauti, pois töistä kesken päivän ja suihkun kautta, yäk.- täti puskasta
se oli hirveetä.
- täti puskasta
koti-kiusattu kirjoitti:
kuin hatsalle yhtenä iltana.
kysyy,,,,,,,?
- Otto-Vaan
Montakin kertaa on tullut äkkilähtö, poikasena ampiaispesältä.:D
- täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Montakin kertaa on tullut äkkilähtö, poikasena ampiaispesältä.:D
meillä oli tehneet ampiaiset pesän halkopinon väliin.
Minä tietenki ronskina tyttönä otin pinosta aina reilun sylillisen ja ajoin niitä puita liiteriin.
Yks kaks huomasin pesän ja se oli iso.
Sillon lähti tämä tyttö ja apua ukosta hakemaan.
Just niin, jäin itse sisälle kahville ja isäntä paineli sen pesän kimppuun.
Oli tuhonnut sen, ja kehui että odota hiukan aikaa ennen kuin menet sinne.
No juu sitten kun menin aikain päästä, pesä oli poissa, ampiaisia pörräsi maassa tokkurassa.
Ihmettelin mitä ukkeli oli käyttänyt tuhoomisessa, niin minun kalliin hiuslakan työnti sinne ampiaispesään. Krrrh, sanoin pari sanaa,,,,,,,,, et kiitos. - anskuliini
on pytyllä ollut lähtö kuin varpuusparvella.
- Otto-Vaan
täti puskasta kirjoitti:
Minä tietenki ronskina tyttönä otin pinosta aina reilun sylillisen ja ajoin niitä puita liiteriin.
No juu sitten kun menin aikain päästä, pesä oli poissa, ampiaisia pörräsi maassa tokkurassa.
Ihmettelin mitä ukkeli oli käyttänyt tuhoomisessa, niin minun kalliin hiuslakan työnti sinne ampiaispesään. Krrrh, sanoin pari sanaa,,,,,,,,, et kiitos.Sen jälkeen ukolle äkki lähtöä.:)
Poikasena käytiin vähän aina härnäämässä ampiaisia
pesällään, varsinkin jos oli ihmisten kulkureitillä.
Siinä tuli sitten meille ilkiöillekkin äkkilähtö.
Muistin että kerran tuli ampiaisten takia
äkkilähtö niittokoneen pukilta.Maassa oli pesä ja
sieltä niittäessä joukolla hyökkäsivät hevosen kimppuun.
Hevonen pillastu siitä ja ampaisi armottomaan menoon.
Sinä hötäkässä ei sitten voinut nostaa
niittokoneen terää ylös.Terä tökkäsi kiveen
ja kone kippasi sillä silmänräpäyksellä kyljelleen.
Peeeerjantai äsken jo kerkisin sanomaan
tuolla etten ole kokenut leppä keihäs lentoa.
Tätä lentoa voisi kyllä ainakin vähän kuvitella vastaavaksi.:) - täti puskasta
Otto-Vaan kirjoitti:
Sen jälkeen ukolle äkki lähtöä.:)
Poikasena käytiin vähän aina härnäämässä ampiaisia
pesällään, varsinkin jos oli ihmisten kulkureitillä.
Siinä tuli sitten meille ilkiöillekkin äkkilähtö.
Muistin että kerran tuli ampiaisten takia
äkkilähtö niittokoneen pukilta.Maassa oli pesä ja
sieltä niittäessä joukolla hyökkäsivät hevosen kimppuun.
Hevonen pillastu siitä ja ampaisi armottomaan menoon.
Sinä hötäkässä ei sitten voinut nostaa
niittokoneen terää ylös.Terä tökkäsi kiveen
ja kone kippasi sillä silmänräpäyksellä kyljelleen.
Peeeerjantai äsken jo kerkisin sanomaan
tuolla etten ole kokenut leppä keihäs lentoa.
Tätä lentoa voisi kyllä ainakin vähän kuvitella vastaavaksi.:)ei ainuttakaan pistoa ukkoni siinä saanut.
Mutta varmasti on ollut kokemus hevoselle kuin kuskillekkin niiden hyökkäys kimppuunne. Hui. täti puskasta kirjoitti:
Ihmettelin mitä ukkeli oli käyttänyt tuhoomisessa, niin minun kalliin hiuslakan työnti sinne ampiaispesään. Krrrh, sanoin pari sanaa,,,,,,,,, et kiitos.Samat konstit oli viimeksi käytössä nelisen vuotta sitten.
Ison veneen hytistä piti saada ampiaispesä siististi, pudotettua muovipussiin!
Paras juttu mitä ampiaisiin liittyvänä tiedän tehdyn, oli kun jo kauan sitten edesmennyt mies suivaantui kun hänen ulkovessan vieressä seinän välissä oli ampiaispesä.
Hän sai taas kerran yhden piston ja tällä sertaa se oli yksi kerta liikaa.
Hän otti puhalluslampun ja kehui tehneensä ampiaisista jalkamiehiä.
Kyttäs siinä pesän suulla ja poltti niiden siivet!- täti puskasta
emw34 kirjoitti:
Samat konstit oli viimeksi käytössä nelisen vuotta sitten.
Ison veneen hytistä piti saada ampiaispesä siististi, pudotettua muovipussiin!
Paras juttu mitä ampiaisiin liittyvänä tiedän tehdyn, oli kun jo kauan sitten edesmennyt mies suivaantui kun hänen ulkovessan vieressä seinän välissä oli ampiaispesä.
Hän sai taas kerran yhden piston ja tällä sertaa se oli yksi kerta liikaa.
Hän otti puhalluslampun ja kehui tehneensä ampiaisista jalkamiehiä.
Kyttäs siinä pesän suulla ja poltti niiden siivet!isäntä polttanut tervastuohuksella, kepin-nokassa tuli ja piti sitä pesän edessä, nii ne palo kaikki.
elämän aikana tullut tehtyä.
Kun saa ilmoituksen sairaalasta, että läheisen pulssi on heikentynyt, ei siinä silloin paljon aikaile.- täti puskasta
StresslessCaptaiN kirjoitti:
elämän aikana tullut tehtyä.
Kun saa ilmoituksen sairaalasta, että läheisen pulssi on heikentynyt, ei siinä silloin paljon aikaile.ne on kauhun hetkiä, ikäviä asioita.
- melko pian kun kirjoitin
Pinet rypyt ei haittaa mutta miesten ja naisten roikkuva maha, keskivartalon lihavuus on ruma.
Tuota ei näköjään kestä tänne kirjoittaa ,se poistetaan.
Tuo on minun mielipide ja eikö täällä saa mielipidettä snoia ketään henkilökohtaisesti loukkaamatta.- yleistä
viihtyvyyttä viestilläsi nostat, omaasiko??
- tuo sellainen
yleistä kirjoitti:
viihtyvyyttä viestilläsi nostat, omaasiko??
asia josta ei voi keskustella.
Pitääkö täällä jostain karkista tai muusta lapsellisuudesta puhua, miksei oikeasta asiasta. - Anskuliini
tuo sellainen kirjoitti:
asia josta ei voi keskustella.
Pitääkö täällä jostain karkista tai muusta lapsellisuudesta puhua, miksei oikeasta asiasta.nyt sitten asiallisesti keskivartalolihavuudesta ts. metabolinen oireyhtymä, tämä saattaa syntyä "väärästä" lääkityksestä, potilaalla itsellään pitää olla lääketiede hallussa, että pystyy tarkistamaan lääkkeidensä kaikki sivuvaikutukset.
- täti puskasta
ja vartalo kuuluu jokaiselle, jos on jotain huomautettavaa, tee se jollekkin ihmiselle kasvotusten älä tänne tule arvostelemaan.
Jokainen on oma itsensä, anna arvo toisille, mutta arvosta myös itseäsi. - muutamilla
Anskuliini kirjoitti:
nyt sitten asiallisesti keskivartalolihavuudesta ts. metabolinen oireyhtymä, tämä saattaa syntyä "väärästä" lääkityksestä, potilaalla itsellään pitää olla lääketiede hallussa, että pystyy tarkistamaan lääkkeidensä kaikki sivuvaikutukset.
väärä lääkitys, kun katsot 15v,koululaisia niin osa on ällöttävän lihava ja entäs miehet ja naiset, ei kaikilla ole muuta lääkitystä kun kalja ja suklaa ym, muu makea.
Anskuliini kirjoitti:
nyt sitten asiallisesti keskivartalolihavuudesta ts. metabolinen oireyhtymä, tämä saattaa syntyä "väärästä" lääkityksestä, potilaalla itsellään pitää olla lääketiede hallussa, että pystyy tarkistamaan lääkkeidensä kaikki sivuvaikutukset.
muistan ikuisesti nuorimman tyttären iloiset "kuu kasvot" kortisonin jäljiltä.
- täti puskasta
Anskuliini kirjoitti:
kaikki ei sitä ymmärrä.
Toisilla voi tulla lääkityksestä aivan kauheita paino ongelmia, kerää nestettä, ym. ym.
Se on vaikea asia käsitellä täällä. - tulisi säätää
täti puskasta kirjoitti:
ja vartalo kuuluu jokaiselle, jos on jotain huomautettavaa, tee se jollekkin ihmiselle kasvotusten älä tänne tule arvostelemaan.
Jokainen on oma itsensä, anna arvo toisille, mutta arvosta myös itseäsi.ylipaino vero ja heidät pitäisi pakottaa syömään terveellisesti, sillä lihavuus ja sen aiheuttamat sairaudet on itsehankittu sairaus.
- täti puskasta
tulisi säätää kirjoitti:
ylipaino vero ja heidät pitäisi pakottaa syömään terveellisesti, sillä lihavuus ja sen aiheuttamat sairaudet on itsehankittu sairaus.
näin suora-sukainen, en ota tähän enempää kantaa.
Itse en ole ylipainoinen, mutta säälin niitä joilla sairaus ja lääkkeet ylipainon aiheuttaa. tulisi säätää kirjoitti:
ylipaino vero ja heidät pitäisi pakottaa syömään terveellisesti, sillä lihavuus ja sen aiheuttamat sairaudet on itsehankittu sairaus.
suunnattoman katkera kaikille jotka on minua parempia mutta se on vaan painettava pahkaansa.
Elämä on sellaista,ei muuta kun lisää veroa vaan kaikille jotka ärsyttää;)- Anskuliini
muutamilla kirjoitti:
väärä lääkitys, kun katsot 15v,koululaisia niin osa on ällöttävän lihava ja entäs miehet ja naiset, ei kaikilla ole muuta lääkitystä kun kalja ja suklaa ym, muu makea.
syöminen ja juominen on suuri ongelma, kaikilla ei ole tosiaankaan tietoa kuinka paljon kaloreita on yleensä kaikissa juomissa, limsassa, mehuissa ja oluessa.
Itse olen elänyt nuoruuteni sota-ajan jälkeen, jolloin ei ollut mitään herkkuja, ei ollut mitään mahdollisuuksia pyöristyä ja olen ollut koko aikuisiän anorektikon näköinen luuviulu.
Onneksi nyt mummuiässä on tullut pikkuisen pehmeää pyöreyttä, niinku mummuilla pitää ollakin. tulisi säätää kirjoitti:
nähnyt jotain tilastoja, miten ylipainoisen tai ihannepainoisen tase on kokonaisvaltaisesti.
Taseella tarkoitan nimenomaa sitä elämän mittaista yhteiskunnalle antamaa rahavirtaa ja sen taloutta rasittavaa menoa, joka erilaisista painoindekseistä kertyy!
Pahaa pelkään, että vanhuus tulee joka tapauksessa ja yhteiskunnan vanhuudenhoitokulut vievät itseasiassa enemmän resursseja vanhoiksi eläviltä 'ihanne henkilöiltä', kuin ylipainoisilta, joiden lyhyempi kuihtuminen haudan lepoon tulee yhteiskunnalle maksamaan.
Kunhan elät vanhaksi ja pääset aikanasi viettämään pitkän vanhuuden vaikkapa vanhainkodissa, niin ajattele niitä edesmenneitä ylipainoisia, joita ei "huolet paina eikä rasitu polla"!- Pirre*
ilmeisesti tästä asiasta jo monetta kertaa, onko sinulla joku henkilökohtainen syy palata tähän aiheeseen aina uudelleen?
Minusta paino ongelmistakin voi puhua monella tapaa, - ja mielestäni aloituksesi, kun se on ollut tuossa mainitsemassasi muodossa, on ylipainoisia loukkaava.
ammusvariko räjährys takavuosina,vartiomiehen jäljet loppui 2m ennen piikkilanka aitaa ja jatkui 3m sen takana.
Siin on mies mennyt kovaa.- täti puskasta
hyvää yötä ja rauhallista unta. ZZZZZZ.....ZZZZZ......
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232411
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19840MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795