Ruotsalainen vitsi

Ruotsalainen vitsinkertoja

Suomalainen kulki viinakaupan ohi.

10

6811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

      Millä tavoin ruotsalainen poistaa aktin jälkeen kondomin?

      Pieraisemalla!

      • ilman kolmatta

        Miten ruotsalaismies teeskentelee orgasmin?

        Räkäsee Åken selkään.


      • T.A.

        Ruotsalainen Sture kulki homoklubin ohi.


      • Tauno R.
        ilman kolmatta kirjoitti:

        Miten ruotsalaismies teeskentelee orgasmin?

        Räkäsee Åken selkään.

        Suomalainen oli kutsunut 2 ruotsalaista työkaveriaan Egonin ja Pederin kotiinsa saunomaan.
        Kaikki 3 menivät ensin yhdessä saunaan. Tunnin kuluttua suomalainen alkoi jo väsyä kuumuuteen. Egon ja Peder jäivät vielä saunaan kun suomalainen oli lähtenyt. Kolmen tunnin kuluttua suomalainen meni viimein katsomaan olivatko ruotsalaiset jo lähteneet kotiinsa. Olivat toki, jäljellä saunassa olivat vain kortsut.


      • haluatvarmaansamaa

        No niin. Miten Jari Sillanpää sitten tekee jahaa että samalla tavalla. Seisoo sitten lavalla ja laulaa rakkaudesta ja "munan" mukainen mikrofoni kädessa, imee sitä sitten niin saatanasti.
        terv "hurri"


      • pakkoruotsiakaikille
        Tauno R. kirjoitti:

        Suomalainen oli kutsunut 2 ruotsalaista työkaveriaan Egonin ja Pederin kotiinsa saunomaan.
        Kaikki 3 menivät ensin yhdessä saunaan. Tunnin kuluttua suomalainen alkoi jo väsyä kuumuuteen. Egon ja Peder jäivät vielä saunaan kun suomalainen oli lähtenyt. Kolmen tunnin kuluttua suomalainen meni viimein katsomaan olivatko ruotsalaiset jo lähteneet kotiinsa. Olivat toki, jäljellä saunassa olivat vain kortsut.

        Axel Olof Freudenthal (1836-1911) Suomenkieliset olivat Freudenthalin mukaan tuomittuja älyn hitauteen. Ei sitten ollut kykyjä kulttuurin luomiseen tai sen ylläpitämiseen. Kaikki sivistys oli ruotsia puhuvan rodun varassa tässä Suomen maan varassa.
        terv "hurri"


    • Suomalainen joka asuu Ruots...

      Ruotsalainen: Miksi norjalaiset eivät koskaan syö spagettia?

      - Koska ei ole olemassa niin pitkiä lautasia!

      • Miten ruotslainen viljelee spaghettia? Hän ostaa peltotilkun, joka on sentin levyinen ja 10 kilometrin pituinen.


    • Kukasmuukaan

      Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen olivat joutuneet jättiläisen vangeiksi. Jättiläinen lupasi, että jos joku antaa hänelle sellaisen tehtävän, jota hän ei pysty suorittamaan, tehtävän antaja pääsee vapaaksi.
      Ensin norjalainen sanoi: "Syö kaikki maailman metsät." Jättiläinen söi kaikki maailman metsät.
      Sitten ruotsalainen sanoi: "Juo kaikki maailman järvet." Jättiläinen joi kaikki maailman järvet.
      Sitten suomalainen otti kuution ja porasi sen täyteen reikiä. Suomalainen asetti kuution takapuoltaan vasten ja pieraisi. Hän sanoi jättiläiselle: "Kerro minulle, mistä reiästä pieru tuli ulos." Jättiläinen osoitti erästä kuutiossa olevaa reikää ja sanoi: "Tuosta."
      "Ei, se tuli ulos persereiästä", suomalainen vastasi ja pääsi vapaaksi.

    • jk

      vai nin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      150
      692
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe