kännykällä soitto Suomeen

mäkeläinen

Meno päällä. Vaatiko soitto tai tekstari länsirannikolta Suomeen jonkin erityisen puhelintyypin vai käykö toi tavallinen Nokialainen

11

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapulastasi

löytyy amerikkalaset 850 ja 1900 MHz taajuusalueet (jompi kumpi tai molemmat) ja suomalaisella operaattorillasi on paikallinen roaming-kumppani niin ommistuu.

• pasandeer

jonkun kannattaa mielummin soittaa suomesta sulle!!!!!!!! tulee paljon halvemmaksi sulle kun sun soittaa! en tajua..mulla dna ja soitin vajaa 2min suomeen...makso 9,3€!!!!!!!!!!!!! mutta siis jos on 3taajuuspuhelin niin toimii. Mut jos joku soittaa sulle niin se on about 5krt halvempaa ku sun soittaa tänne päin. tekstarin ku lähetät se on about 0,3€

• suomal. liittymällä USAsta ...
        pasandeer kirjoitti:

jonkun kannattaa mielummin soittaa suomesta sulle!!!!!!!! tulee paljon halvemmaksi sulle kun sun soittaa! en tajua..mulla dna ja soitin vajaa 2min suomeen...makso 9,3€!!!!!!!!!!!!! mutta siis jos on 3taajuuspuhelin niin toimii. Mut jos joku soittaa sulle niin se on about 5krt halvempaa ku sun soittaa tänne päin. tekstarin ku lähetät se on about 0,3€

Voiko jokaisella suomalaisella kännykällä ja liittymällä lähettää tekstiviestin USAsta Suomeen?

Kuka noista taajuuksista mitään tietää. Kai ne jossain ohjekirjassa voi olla kerrottu. Mistä voi kysyä Nokian kännyköiden taajuuksista?

• samanlaiset pistorasiat?
        suomal. liittymällä USAsta ... kirjoitti:

Voiko jokaisella suomalaisella kännykällä ja liittymällä lähettää tekstiviestin USAsta Suomeen?

Kuka noista taajuuksista mitään tietää. Kai ne jossain ohjekirjassa voi olla kerrottu. Mistä voi kysyä Nokian kännyköiden taajuuksista?

Voiko siellä ladata kännyköitä suomalaisella laturilla ja suomalaisella kännykällä?

• Jakru

Nokian sivuilta, et jos sun puhelin on kolmetaajuusmalli (tai nelitaajuus) ja operaattorilla loytyy "kumppani" jenkeista, niin sit onnistuu. Numeron eteen pitaa sit tietty laittaa Suomen suunta eli 358.

• mäkeläinen

Kiitokset vihjeistä tuo 6610i näyttää täyttävän griteerit

• LadyXXLL
        mäkeläinen kirjoitti:

Kiitokset vihjeistä tuo 6610i näyttää täyttävän griteerit

On sitten todella kallista ainakin toi soittelu, mä soitin ehkä yhteensä kahden viikon aikana alle puolen tunnin verran Suomeen niin laskua tuli yli 80 e :P
        Ja onnistu ihan perus Samsungillakin soittelut.

• tulisi halvemmaksi
        LadyXXLL kirjoitti:

On sitten todella kallista ainakin toi soittelu, mä soitin ehkä yhteensä kahden viikon aikana alle puolen tunnin verran Suomeen niin laskua tuli yli 80 e :P
        Ja onnistu ihan perus Samsungillakin soittelut.

Jos jostain löytäisi nettikahvilan sopivaan kellonaikaan.

• mitensejaautuu

Tietääkö kukaan mitä maksaa soito Virosta.Suomalainen oli pääsiäisen Virossa ja soitti minulle sieltä.Minulla on dna?

• mitenjakaantuu

miten se jakaantuu siis soitto Virosta vastaanottajalle.

• ei_maksa

Ei se sinulle eli vastaanottajalle maksa mitään. Ethän sinä voi tietää, mistä puhelu kulloinkin tulee. Soittaja maksaa omien sopimustensa mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2855
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2407
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      1988
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      133
      1568
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      82
      1370
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1203
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      99
      1150
    8. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    9. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1019
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe