kännykällä soitto Suomeen

mäkeläinen

Meno päällä. Vaatiko soitto tai tekstari länsirannikolta Suomeen jonkin erityisen puhelintyypin vai käykö toi tavallinen Nokialainen

11

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapulastasi

      löytyy amerikkalaset 850 ja 1900 MHz taajuusalueet (jompi kumpi tai molemmat) ja suomalaisella operaattorillasi on paikallinen roaming-kumppani niin ommistuu.

      • pasandeer

        jonkun kannattaa mielummin soittaa suomesta sulle!!!!!!!! tulee paljon halvemmaksi sulle kun sun soittaa! en tajua..mulla dna ja soitin vajaa 2min suomeen...makso 9,3€!!!!!!!!!!!!! mutta siis jos on 3taajuuspuhelin niin toimii. Mut jos joku soittaa sulle niin se on about 5krt halvempaa ku sun soittaa tänne päin. tekstarin ku lähetät se on about 0,3€


      • suomal. liittymällä USAsta ...
        pasandeer kirjoitti:

        jonkun kannattaa mielummin soittaa suomesta sulle!!!!!!!! tulee paljon halvemmaksi sulle kun sun soittaa! en tajua..mulla dna ja soitin vajaa 2min suomeen...makso 9,3€!!!!!!!!!!!!! mutta siis jos on 3taajuuspuhelin niin toimii. Mut jos joku soittaa sulle niin se on about 5krt halvempaa ku sun soittaa tänne päin. tekstarin ku lähetät se on about 0,3€

        Voiko jokaisella suomalaisella kännykällä ja liittymällä lähettää tekstiviestin USAsta Suomeen?

        Kuka noista taajuuksista mitään tietää. Kai ne jossain ohjekirjassa voi olla kerrottu. Mistä voi kysyä Nokian kännyköiden taajuuksista?


      • samanlaiset pistorasiat?
        suomal. liittymällä USAsta ... kirjoitti:

        Voiko jokaisella suomalaisella kännykällä ja liittymällä lähettää tekstiviestin USAsta Suomeen?

        Kuka noista taajuuksista mitään tietää. Kai ne jossain ohjekirjassa voi olla kerrottu. Mistä voi kysyä Nokian kännyköiden taajuuksista?

        Voiko siellä ladata kännyköitä suomalaisella laturilla ja suomalaisella kännykällä?


    • Jakru

      Nokian sivuilta, et jos sun puhelin on kolmetaajuusmalli (tai nelitaajuus) ja operaattorilla loytyy "kumppani" jenkeista, niin sit onnistuu. Numeron eteen pitaa sit tietty laittaa Suomen suunta eli 358.

      • mäkeläinen

        Kiitokset vihjeistä tuo 6610i näyttää täyttävän griteerit


      • LadyXXLL
        mäkeläinen kirjoitti:

        Kiitokset vihjeistä tuo 6610i näyttää täyttävän griteerit

        On sitten todella kallista ainakin toi soittelu, mä soitin ehkä yhteensä kahden viikon aikana alle puolen tunnin verran Suomeen niin laskua tuli yli 80 e :P
        Ja onnistu ihan perus Samsungillakin soittelut.


      • tulisi halvemmaksi
        LadyXXLL kirjoitti:

        On sitten todella kallista ainakin toi soittelu, mä soitin ehkä yhteensä kahden viikon aikana alle puolen tunnin verran Suomeen niin laskua tuli yli 80 e :P
        Ja onnistu ihan perus Samsungillakin soittelut.

        Jos jostain löytäisi nettikahvilan sopivaan kellonaikaan.


    • mitensejaautuu

      Tietääkö kukaan mitä maksaa soito Virosta.Suomalainen oli pääsiäisen Virossa ja soitti minulle sieltä.Minulla on dna?

      • mitenjakaantuu

        miten se jakaantuu siis soitto Virosta vastaanottajalle.


      • ei_maksa

        Ei se sinulle eli vastaanottajalle maksa mitään. Ethän sinä voi tietää, mistä puhelu kulloinkin tulee. Soittaja maksaa omien sopimustensa mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe