kännykällä soitto Suomeen

mäkeläinen

Meno päällä. Vaatiko soitto tai tekstari länsirannikolta Suomeen jonkin erityisen puhelintyypin vai käykö toi tavallinen Nokialainen

11

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapulastasi

löytyy amerikkalaset 850 ja 1900 MHz taajuusalueet (jompi kumpi tai molemmat) ja suomalaisella operaattorillasi on paikallinen roaming-kumppani niin ommistuu.

• pasandeer

jonkun kannattaa mielummin soittaa suomesta sulle!!!!!!!! tulee paljon halvemmaksi sulle kun sun soittaa! en tajua..mulla dna ja soitin vajaa 2min suomeen...makso 9,3€!!!!!!!!!!!!! mutta siis jos on 3taajuuspuhelin niin toimii. Mut jos joku soittaa sulle niin se on about 5krt halvempaa ku sun soittaa tänne päin. tekstarin ku lähetät se on about 0,3€

• suomal. liittymällä USAsta ...
        pasandeer kirjoitti:

jonkun kannattaa mielummin soittaa suomesta sulle!!!!!!!! tulee paljon halvemmaksi sulle kun sun soittaa! en tajua..mulla dna ja soitin vajaa 2min suomeen...makso 9,3€!!!!!!!!!!!!! mutta siis jos on 3taajuuspuhelin niin toimii. Mut jos joku soittaa sulle niin se on about 5krt halvempaa ku sun soittaa tänne päin. tekstarin ku lähetät se on about 0,3€

Voiko jokaisella suomalaisella kännykällä ja liittymällä lähettää tekstiviestin USAsta Suomeen?

Kuka noista taajuuksista mitään tietää. Kai ne jossain ohjekirjassa voi olla kerrottu. Mistä voi kysyä Nokian kännyköiden taajuuksista?

• samanlaiset pistorasiat?
        suomal. liittymällä USAsta ... kirjoitti:

Voiko jokaisella suomalaisella kännykällä ja liittymällä lähettää tekstiviestin USAsta Suomeen?

Kuka noista taajuuksista mitään tietää. Kai ne jossain ohjekirjassa voi olla kerrottu. Mistä voi kysyä Nokian kännyköiden taajuuksista?

Voiko siellä ladata kännyköitä suomalaisella laturilla ja suomalaisella kännykällä?

• Jakru

Nokian sivuilta, et jos sun puhelin on kolmetaajuusmalli (tai nelitaajuus) ja operaattorilla loytyy "kumppani" jenkeista, niin sit onnistuu. Numeron eteen pitaa sit tietty laittaa Suomen suunta eli 358.

• mäkeläinen

Kiitokset vihjeistä tuo 6610i näyttää täyttävän griteerit

• LadyXXLL
        mäkeläinen kirjoitti:

Kiitokset vihjeistä tuo 6610i näyttää täyttävän griteerit

On sitten todella kallista ainakin toi soittelu, mä soitin ehkä yhteensä kahden viikon aikana alle puolen tunnin verran Suomeen niin laskua tuli yli 80 e :P
        Ja onnistu ihan perus Samsungillakin soittelut.

• tulisi halvemmaksi
        LadyXXLL kirjoitti:

On sitten todella kallista ainakin toi soittelu, mä soitin ehkä yhteensä kahden viikon aikana alle puolen tunnin verran Suomeen niin laskua tuli yli 80 e :P
        Ja onnistu ihan perus Samsungillakin soittelut.

Jos jostain löytäisi nettikahvilan sopivaan kellonaikaan.

• mitensejaautuu

Tietääkö kukaan mitä maksaa soito Virosta.Suomalainen oli pääsiäisen Virossa ja soitti minulle sieltä.Minulla on dna?

• mitenjakaantuu

miten se jakaantuu siis soitto Virosta vastaanottajalle.

• ei_maksa

Ei se sinulle eli vastaanottajalle maksa mitään. Ethän sinä voi tietää, mistä puhelu kulloinkin tulee. Soittaja maksaa omien sopimustensa mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2431
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      1412
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe