Meno päällä. Vaatiko soitto tai tekstari länsirannikolta Suomeen jonkin erityisen puhelintyypin vai käykö toi tavallinen Nokialainen
kännykällä soitto Suomeen
11
1377
Vastaukset
- kapulastasi
löytyy amerikkalaset 850 ja 1900 MHz taajuusalueet (jompi kumpi tai molemmat) ja suomalaisella operaattorillasi on paikallinen roaming-kumppani niin ommistuu.
- pasandeer
jonkun kannattaa mielummin soittaa suomesta sulle!!!!!!!! tulee paljon halvemmaksi sulle kun sun soittaa! en tajua..mulla dna ja soitin vajaa 2min suomeen...makso 9,3€!!!!!!!!!!!!! mutta siis jos on 3taajuuspuhelin niin toimii. Mut jos joku soittaa sulle niin se on about 5krt halvempaa ku sun soittaa tänne päin. tekstarin ku lähetät se on about 0,3€
- suomal. liittymällä USAsta ...
pasandeer kirjoitti:
jonkun kannattaa mielummin soittaa suomesta sulle!!!!!!!! tulee paljon halvemmaksi sulle kun sun soittaa! en tajua..mulla dna ja soitin vajaa 2min suomeen...makso 9,3€!!!!!!!!!!!!! mutta siis jos on 3taajuuspuhelin niin toimii. Mut jos joku soittaa sulle niin se on about 5krt halvempaa ku sun soittaa tänne päin. tekstarin ku lähetät se on about 0,3€
Voiko jokaisella suomalaisella kännykällä ja liittymällä lähettää tekstiviestin USAsta Suomeen?
Kuka noista taajuuksista mitään tietää. Kai ne jossain ohjekirjassa voi olla kerrottu. Mistä voi kysyä Nokian kännyköiden taajuuksista? - samanlaiset pistorasiat?
suomal. liittymällä USAsta ... kirjoitti:
Voiko jokaisella suomalaisella kännykällä ja liittymällä lähettää tekstiviestin USAsta Suomeen?
Kuka noista taajuuksista mitään tietää. Kai ne jossain ohjekirjassa voi olla kerrottu. Mistä voi kysyä Nokian kännyköiden taajuuksista?Voiko siellä ladata kännyköitä suomalaisella laturilla ja suomalaisella kännykällä?
- Jakru
Nokian sivuilta, et jos sun puhelin on kolmetaajuusmalli (tai nelitaajuus) ja operaattorilla loytyy "kumppani" jenkeista, niin sit onnistuu. Numeron eteen pitaa sit tietty laittaa Suomen suunta eli 358.
- mäkeläinen
Kiitokset vihjeistä tuo 6610i näyttää täyttävän griteerit
- LadyXXLL
mäkeläinen kirjoitti:
Kiitokset vihjeistä tuo 6610i näyttää täyttävän griteerit
On sitten todella kallista ainakin toi soittelu, mä soitin ehkä yhteensä kahden viikon aikana alle puolen tunnin verran Suomeen niin laskua tuli yli 80 e :P
Ja onnistu ihan perus Samsungillakin soittelut. - tulisi halvemmaksi
LadyXXLL kirjoitti:
On sitten todella kallista ainakin toi soittelu, mä soitin ehkä yhteensä kahden viikon aikana alle puolen tunnin verran Suomeen niin laskua tuli yli 80 e :P
Ja onnistu ihan perus Samsungillakin soittelut.Jos jostain löytäisi nettikahvilan sopivaan kellonaikaan.
- mitensejaautuu
Tietääkö kukaan mitä maksaa soito Virosta.Suomalainen oli pääsiäisen Virossa ja soitti minulle sieltä.Minulla on dna?
- mitenjakaantuu
miten se jakaantuu siis soitto Virosta vastaanottajalle.
- ei_maksa
Ei se sinulle eli vastaanottajalle maksa mitään. Ethän sinä voi tietää, mistä puhelu kulloinkin tulee. Soittaja maksaa omien sopimustensa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812