"Täyttä potaskaa"?

JUMALAN OMAKIN VOI JOUTUA HARHAAN ELLEI VALVO.

EI JEESUS TURHAAN SANONUT;"valvokaa vieläkin minä sanon VALVOKAA."

Ja ei Jeesus tätäkään turhaan sanonut:"Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

Eikä Jeesus tätäkään turhaan sanonut:Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. 6. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat. 7. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen. 8. Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni. 9. Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani. 10. Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan."

Mutta Jeesukseen viinipuhun tulee oksastettua
vain ahtaasta portista sisälle käymällä.

Ei Jeesus turhaan siis sanonut:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; 14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

Järkyttävää Jeesuksen sanoma on TÄYTTÄ POTASKAA
SENSIJAAN puhutaan USKOSTA???????

MISTÄ USKOSTA KUN JEESUKSEN SANOMA on TÄYTTÄ POTASKAA?????

10

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..sanomiset...

>

ArmiK, sinuna varoisin herjaamasta Jeesusta. JOKAISESTA sanastasi joudut 'tilille' viimeisellä tuomiolla, vaikket pätkääkään uskoisi koko 'juttuun'.

• Näytä miten asetin uskon ja Jeesuksen sanan vastakkain?

• tuonelan lautturi

mutta mistä Armi on oppinsa saanut, kuka opetti hänet kirjoittamaan, kuka ajattelemaan.
        Kuka kertoi Armille Jeesuksesta Kristuksesta, ihminen, ihmisen poika.
        sillä kirjoitettu on.
        Neuvo viisasta, ja hän viisastuu yhä, opeta hurskasta, ja hän oppii lisää.

• tuonelan lautturi kirjoitti:

mutta mistä Armi on oppinsa saanut, kuka opetti hänet kirjoittamaan, kuka ajattelemaan.
        Kuka kertoi Armille Jeesuksesta Kristuksesta, ihminen, ihmisen poika.
        sillä kirjoitettu on.
        Neuvo viisasta, ja hän viisastuu yhä, opeta hurskasta, ja hän oppii lisää.

tietämätön olet? Sekoitat tämän maailman eri opit
        joita käytännön elämässä tarvitaan uskonasioita
        koskeviin oppeihin.

EIKÖ sinulla todellakaan OLE hajua, että RAAMATUSTA TUODAAN MITÄ ERILAISEMPIA OPPEJA IKÄÄNKUIN NE OLISIVAT JUMALASTA?

SANA sanoo YKSI USKO ja se tarkoittaa YKSI OPPI
        YKSI TOTUUS ON JUMALASTA. Muut lukemattomat eri totuudet ovat valheesta.

Kun sinä et Jumalan Totuudesta mitään tiedä silloin olet valheen totuudessa ja sitä tänne levität. MIKSI? Eikö yhtään hätkähdytä mihin valheen puhujat joutuvat?

• todella joudut tilille kerran ja sitä kovemman tuomion saat MITÄ ENEMMÄN OLET IHMISIÄ EKSYTTÄNYT.

Jumala ei minua omista sanoistaan tule tuomitsemaan
        joten älä huolehdi minusta vaan TARKISTA TODELLA
        OMA SUUNTASI ETTET HUKKUISI.

• Devout se oli joka sanoi TÄYTTÄ POTASKAA TOIT
        kun nuo aloituksessa olevat Jeesuksen sanat toin.

Se, että hän kiinnitti siihen vain huomion että
        ahtaasta portista sisälle käymällä tulee vasta oksastettua Jeesukseen ja sanoi TÄYTTÄ POTASKAA
        niin tuo sanoma teki kaikesta Jeesuksen sanomasta potaskaa.

Totuus on se VAIN KÄYMÄLLÄ JEESUKSEN TYKÖ VOI HÄNEEN
        PÄÄSTÄ KIINNITTYMÄÄN EI PORTIN ULKOPUOLELLA.

SE ON TOTUUS JA SE PYSYY VAIKKA KUINKA SITÄ YRITETÄÄN KIELTÄÄ.

• alex-kasi

sinäkin kuten Teuvo, että saatana käyttää ufoja lentovälineenään liikkuessaan ympäri maailmaa?

• alex-kasi

KUKA USKOO että Jeesusen sanoma on potaskaa?

Taidat sekoittaa asiat pahan kerran - ok, ihmiset sanovat USEIN että SINUN sanasi on potaskaa mutta ei monikaan väitä että JEESUKSEN sanat olisivat potaskaa..

Opi näkemään ero .. ja jos nyt on niin että sinun kirjoituksia ei ymmärretä oikein .. niin älä syytä siitä muita - vaan yritä kirjoittaa siten että asia on selvästi esillä.. eikä liikaa yhdellä kertaa ja olen varma että saatanalla herjaamiset eivät ainakaan tee kirjoituksiasi selvemmiksi.

Eikä sinun tarvitse hävetä "tietämättömyyttäsi" kun saat uutta uskoosi muilta uskossa olevilta.. sillä Isä yksin tietää kaiken..

• Sillä joka uskoo Poikaan, on ikuinen elämä, mutta joka ei TOTTELE POIKAA, se ei pääse näkemään elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen yllään.

Johannes 3:36

Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka TEKEE taivaallisen Isäni tahdon.

Matt. 7:21

Nuo Jeesuksen sanat puhuvat ja puhuttelevat ilman minun lisäilyjä.

• ne todella puhuvat niille jotka näkevät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5614
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1715
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1193
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1027
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      997
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      978
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      918
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      129
      916
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      910
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      858
    Aihe