RaamattuVastattu 8 v

Jeesus tulee portin läpi luoksemme!

Ilm 3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. 3:21 Joka voittaa, sen minä annan ist…
RaamattuVastattu 9 v

Tietopäivitys Teuvolle

Lähestyn sinua näin avoimella kirjeellä kun meillä ei muita yhteydenpitokanavia ole nykyisin. Kun tykkäät juoruta minusta asioita ihmisille ja enimmäkseen valheita, haluan päivittää tietojasi ajantasalle että tiedät juo…
RaamattuVastattu 7 v

Teuvo tuo kauhistuttava valehtelija ja kadotettu

Teuvo kirjoitti tänään """ Kun Saatanan palvelijat Jeesuksen tappoivat, salli Jumala sen tapahtua, koska Jeesuksen veri meni ennakkomaksuna Saatanalle. Sen tähden Jeesus siihen vedoten pystyy ostamaan valittunsa vapaaks…
RaamattuVastattu 10 v

Näkökulmaa1: Teuvossa on riivaajia

Nostin tämän todellisen helmen omaksi aloituksekseen. Paljon kiitoksia nimimerkki "Näkökulmaa1" Teuvossa on riivaajia. Koska Kirjoitukset sanovat, että riivaajat pääsevät valloilleen viimeisinä päivänä, on hyvä vähän av…
RaamattuVastattu 9 v

Devoit: Ellen White oli väärä profeetta

Sen osoittaa sekin mihin opetuslapseni Teuvo joutui toteutettuaan Ellenin oppeja fanaattisesti. En ollut mikään adventisti mutta luin Ellenin alfa ja omega kirjasarjaa ja kerroin liki päivittäin lukemani Teuvolle joka t…
RaamattuVastattu 11 v

Devoit: Totuus tekee vapaaksi teuvoista

Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi. Näin on tälläkin palstalla käynyt. Joka tulee tuntemaan Jeesuksen Totuuden, häntä ei hetkauta teuvolahkolaisen kiroukset, uhkaukset ja her…
RaamattuVastattu 11 v

Oivalla Totuus Raamatusta

Raamattu on itse itsensä selittäjä ja varmasti Totta. Raamatun sanaan turvautumalla tiedät varmasti että se on oikeasti Pyhän hengen henkeyttämää tekstiä. Jolla on rakkaus Totuuteen, menkööt Raamatun ääreen, eikä minkää…
RaamattuVastattu 12 v

Pastorin_poika

**********************Devoit, Sinulla on selkeästi historiasi Teuvon kanssa, johon minä en silti liity mitenkään. Noista tapahtumista on pitkä aika, jolloin moni asia voi muuttua. Teuvo voi tulla hengessään vahvemmaksi,…

Kävin Pyhäjoella :-)

Piti tehdä asiasta ihan oma avauksensa :-) Voi maharoton miten paljon lestadiolaisia onkaan, aina se seura-alueen laajuus ja ihmismäärä tekevät vaikutuksensa. PS. En vilkutellut, kun en nähnyt tuttuja :-)

Kysymys Melperille

Ihmeen hyvin näytät viihtyvän halveksimiesi vanhoillislestadiolaisten seurassa. Kun sinä näytät lisäksi uskovan että jokainen vanhoillislestadilainen on pedofiili tai ainakin potentiaalinen rilollinen . Luulisi sinun it…
UfotVastattu 12 v

Ufot ovat pahoja henkiä

Se on ennustettu jo Raamatussa, Saata,na saa lankeamaan tulenkin taivaasta maahan. Ilm. 13:13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
RaamattuVastattu 12 v

Natsien okkultismi =sunilaisuus

Petri Paavolalta hyvä tietopaketti natsien okkultiikasta. Samat pahat henget vaikuttavat myös Teuvon kautta. Lukekaa ja kauhistukaa http://www.kotipetripaavola.com/natsiokkultismi.html

Elämän varrella opittua

Olen huomannut elämäni varrella että vl-vihamielisiä tyyppejä yhdistää yksi ominaisuus: Asosiaalinen, eli antisosiaalinen persoonallisuus. Melperi mukaanlukien. Miksiköhöhän näin? Linnat taas on täynnä asosiaalisia riko…

Synnittömät vl,t ilmoittautukaa

Haluan että jokainen joka kokee itsensä synnittömäksi, ilmoittautuu tämän aloituksen alle. Muistutan vaan mitä Raamattu sanoo asiasta: 1Joh. 1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus…

Syntisi ovat anteeksi annetut

Luuk. 7:48 Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut." Rinnakkaisviitteet Matt. 9:2 Ja katso, hänen tykönsä tuotiin halvattu mies, joka makasi vuoteella. Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän h…