Teuvo Suni, tuo nykypäivän profeetta julistaa totuutta Hengen lahjan avulla ja ainakin parikymmentä vastavoiman saanutta pysyy hänen kintereillään jatkuvasti tehden erilaisia rienaavia ja herjaavia aloituksia Totuuden Hengen esille nostamia viestejä vastaan.
Sama kaava toistuu palstalla
11
406
Vastaukset
Hyvä iltasatu. kerro lisää.
- huomannut
käskeekö sisällesi luikerrellut henki kutsumaan totuutta "iltasaduksi"?
huomannut kirjoitti:
käskeekö sisällesi luikerrellut henki kutsumaan totuutta "iltasaduksi"?
Sunilla on "totuus", joka muuttuu koko ajan, miten se hänelle sillä hetkellä parhaiten sopii.
Hyviä satuja, ellei olisi niin vakasta eksytyksestä kysymys.
Sinun väärä profeettasi yrittää sielunvihollisen valhehengessä
kumota puhdasta pelastuksen evankeliumia, joka on Kristuksessa.
Tosiasiassa Suni julistaa sokealla kiihkolla vain omaa napaansa.
Kuulut ilmeisesti niihin aniharvoihin onnettomiin, jotka on saatu
eksytettyä 'pelastusta' niinkin olemattomasta paikasta kaivelemaan.
Saakoon 'nykypäivän profeettasi' löytää pelastuksen Jeesuksessa.
Hän, Jeesus, on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Heb. 13:8- aloituksen tekijä on
Suni itse! "Kukapase sen kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?"
- helposti
aloituksen tekijä on kirjoitti:
Suni itse! "Kukapase sen kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse?"
Oikein sanoo henkesi, aloitus paljastuu suni-raasun tekeleeksi!
- alex-kasi
sunilainen kommentti sunilaisista - ei muuta - mailmassa on suunnilleen 8 sunilaista ja heidän profeettansa on Teuvo Suni jonka he sanovat olevan synnitön.
- *_*
alex tiedätkö että saatana näyttää synnittömältä, koska sillä ei ole ruumista jossa olisi sen synnit näkösällä, saatanan synnit on ihmisruumiissa.
Joka sanoo olevansa synnitön ja Jeesuksessa,
onkin saatanan oma. - olla Herrassa.
*_* kirjoitti:
alex tiedätkö että saatana näyttää synnittömältä, koska sillä ei ole ruumista jossa olisi sen synnit näkösällä, saatanan synnit on ihmisruumiissa.
Joka sanoo olevansa synnitön ja Jeesuksessa,
onkin saatanan oma.Jos joku on Herrassa, niin ei Herrassa olla enää syntisiä, silloin Herrakin tulee syntiseksi, jos sen jäsenet ovat syntisiä. Kristuksessa ei ole yhtään ryppyä. Morsian on pyhä ja nuhteeton.
"että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta, saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton"
2. Kor. 5:17
Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut. - *-*
olla Herrassa. kirjoitti:
Jos joku on Herrassa, niin ei Herrassa olla enää syntisiä, silloin Herrakin tulee syntiseksi, jos sen jäsenet ovat syntisiä. Kristuksessa ei ole yhtään ryppyä. Morsian on pyhä ja nuhteeton.
"että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta, saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton"
2. Kor. 5:17
Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.Et ymmärrä Jumalan pelastus suunnitelmaa.
- MakeDonialainen
että tämä Suni, jota pidät nykypäivän profeettana ja jolla ajattelet olevan Hengen lahjan julistaa totuutta ja jonka profetoinnin arvostelun näet reinaaviksi ja herjaaviksi kirjoituksiksi, kuitenkin:
1) muuttaa omaa oppiansa, eli peritaatteessa peruu edellisiä tekstejään, niitä muuttaen
2) kirjoittaa Raamatun ilmoituksen kanssa ristiriidassa olevia oppeja
3) katsoo oikeudekseen itse herjata, nimitellä, halveksua toisia kirjoittajia mitä ilkeimmillä sutkauksilla: esim: äitisi on portto, eikö sinun
hapatettuihin aivoihisi kertakaikkiaan mahdu jne.
4) katsoo oikeudekseen olla kunnioittamatta Suomi24-palstan sääntöjä
5) katsoo itse saamansa hengenilmoitukset Pyhän Hengen "päivityksiksi", minkä perusteella esimerkiksi paavalin kirjeiden tekstit halvennetaan toisarvoisiksi 2000:n vuoden takaisiksi kirjoituksiksi, joita Teuvo Suni kyllä itse mielivaltaisesti lainailee.
6) Ei tunnusta, että Pyhästä Hengestä sikisi neitsyt marian kohtuun Jumalan Poika, Jeesus Kristus, vaan kirjoittaa marian Pojasta, jolla oli Pyhä Henki ja kääntää tunnustusvaatimuksen häneen itseensä, että hänen äitinsä synnyttämään
Teuvo-poikaan tuli Pyhä Henki, minkä tunnustamista hän vaatii.
7) Ei opeta Raamatun mukaisesti, että ihminen pelastuu yksin uskosta, yksin armosta ja yksin Jeesuksen tähden, vaan tekemällä täydellisesti Jumalan käskyjen mukaan.
8) Opettaa Raamatun vastaisesti, että suurin ja ensimmäinen käsky olisi, ettei kukaan pidä muita jumalia, kuin Raamatun Herraa.
9) Ei alistu arvosteltavaksi vaan mörköytyy luolaihmiseksi, joka tiuskii ja sadattelee, ei Jeesusta Kristusta kirkastaen ja Jeesuksen nimeä
kiittäen ja ylistäen, vaan keskimäärin joka 7. - 10. sana kiskastaa saatanan ja isolla S:llä.
(tästä listasta ei varmaan tule loppua jos vähänmkään vielä ruotaisee ja siksi lopetan tällä kertaa)
Niin Älä hyvä lukija tuomitse väärin sanomalla, että teuvo Suni on totuuden julistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511132
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1491128Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo81934Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45854Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55808Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54755KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692