Pyhä Henki ja synti asuvat molemmat lihassa
sanamuoto: lihaan tullut
Kirjoittanut: KariHenrik 6.10.2008 klo 10.29
""Jeesuksen seuraajissa "Sana tuli lihaksi" tarkoittaa sitä, että Jeesuksen Henki ottaa ihmisen sielun asunnokseen. Ja sielu on ruumiissa (eli lihassa).""
SUNILAISUUDESSA
13
339
Vastaukset
- pyhitys
Jumalan Henki ei asu yhdessä synnin kanssa, vaan Isä ja Poika ja Pyhä Henki asuu valittujen sydämessä. Ei siellä mitään syntiä enää asu silloin.
"Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä." - Asiile
Jos olit tosissasi, niin selvennökseksi;
Vaikka lihalla voidaan tarkoittaa myös ruumista, silloin kun puhutaan lihan kuolemisesta ei tarkoiteta ihmisruumiin kuolemaa. Sillä tarkoitetaan ihmisen oman tahdon kuolemaa, koska ihmisen tahto ts. lihantahto ihmisessä sotii Jumalan tahtoa vastaan."Sillä tarkoitetaan ihmisen oman tahdon kuolemaa, koska ihmisen tahto ts. lihantahto ihmisessä sotii Jumalan tahtoa vastaan."
Tuolla keinoin otat riivahenkien tahdon ohjaamaan tekemisiäsi- pyhissä
Devoit kirjoitti:
"Sillä tarkoitetaan ihmisen oman tahdon kuolemaa, koska ihmisen tahto ts. lihantahto ihmisessä sotii Jumalan tahtoa vastaan."
Tuolla keinoin otat riivahenkien tahdon ohjaamaan tekemisiäsi"Tehän olette kuolleet, ja teidän elämänne on Kristuksen kanssa kätketty Jumalaan."
- Asiile
Devoit kirjoitti:
"Sillä tarkoitetaan ihmisen oman tahdon kuolemaa, koska ihmisen tahto ts. lihantahto ihmisessä sotii Jumalan tahtoa vastaan."
Tuolla keinoin otat riivahenkien tahdon ohjaamaan tekemisiäsiOman tahdon kuoleminenhan avaa oven Jumalan tahdolle, ts. silloin Jumala Henkensä kautta asuu ja hallitsee ihmisessä.
- vaikuttaa siltä
Devoit kirjoitti:
Tuolla keinoin otat riivahenkien tahdon ohjaamaan tekemisiäsiÄärimmäisen vaarallista
Kirjoittanut: Devoit 12.10.2008 klo 12.56
Tuolla keinoin otat riivahenkien tahdon ohjaamaan tekemisiäsi pyhissä kirjoitti:
"Tehän olette kuolleet, ja teidän elämänne on Kristuksen kanssa kätketty Jumalaan."
Aivopesua.
Asiile kirjoitti:
Oman tahdon kuoleminenhan avaa oven Jumalan tahdolle, ts. silloin Jumala Henkensä kautta asuu ja hallitsee ihmisessä.
Olet esimerkki siitä mitä aivopesu saa aikaan.
Kysytkö tältä "Jumalan hengeltä" sitten kun se saa sinussa täyden possession, että tunnustatko Jeesuksen lihaan tulleeksi synteimme sovittajaksi?- kristitty.
Devoit kirjoitti:
Aivopesua.
on vaarallista kutsua Jumalan sanaa "aivopesuksi"
tee siis parannus, jos vielä sydämesi ajatus sinulle voidaan anteeksi antaa kristitty. kirjoitti:
tee siis parannus, jos vielä sydämesi ajatus sinulle voidaan anteeksi antaaOletko Jumala? Tunnustatko Jeesuksen lihaantulleeksi syntiemme sovittajaksi?
kristitty. kirjoitti:
tee siis parannus, jos vielä sydämesi ajatus sinulle voidaan anteeksi antaaMiksi irrotat asiat yhteydestään?
Vastaan: Teet sillä asiilelle aivopesua.- rele.v.antti
sunilaisuudessa tätä Pyhän Hengen henkeyttämää Paavalin sanaa ei oikeaksi tunnusteta...
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
... jää sunilaisuudessa ainoaksi vaihtoehdoksi eksytys, missä Pyhä Henki ja synti asuvat molemmat lihassa.
""Jeesuksen seuraajissa "Sana tuli lihaksi" tarkoittaa sitä, että Jeesuksen Henki ottaa ihmisen sielun asunnokseen. Ja sielu on ruumiissa (eli lihassa)."" - kiertää
rele.v.antti kirjoitti:
sunilaisuudessa tätä Pyhän Hengen henkeyttämää Paavalin sanaa ei oikeaksi tunnusteta...
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
... jää sunilaisuudessa ainoaksi vaihtoehdoksi eksytys, missä Pyhä Henki ja synti asuvat molemmat lihassa.
""Jeesuksen seuraajissa "Sana tuli lihaksi" tarkoittaa sitä, että Jeesuksen Henki ottaa ihmisen sielun asunnokseen. Ja sielu on ruumiissa (eli lihassa).""Raamatun mukaan ihmisen sielu on ihmisen veressä.
1400-luvulla vasta keksittiin ihmisen verenkierto. Eli ihmisen sielu kiertää ihmisen lisassa kulkevissa verisuonissa, niin kyllä silloin myös Henki kiertää ihmisen lihan sisällä, jos Henki asuuu sielussa. Sanotaan myös että veri on sielu.
5. Moos. 12:23
Ole vain luja siinä, ettet syö verta; sillä veri on sielu, ja sielua sinun ei pidä syömän lihan kanssa.
1. Kun. 17:22
Ja Herra kuuli Eliaa, ja pojan sielu tuli häneen takaisin, ja hän virkosi henkiin.
3. Moos. 17:11
Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872275Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4382178Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771452Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671323
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071075Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811042Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2581036Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all161029Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691017