Rekisteröityjä haukutaan tolkuttomasti, varsinkin Ruunea. Ehkä hän tuon ansaitteeekin kirjotuksillaan?
Ei kuitenkaan pitäs ihmisarvoon puuttua nimityksillä. Oletteks jotan mieltä?
Nikittömät ampuvat puskista ilman tolkkua puskien suojassa.
Nikittömyyskö ainoaks
40
1991
Vastaukset
- nikittömyyden
kovasanaisuudellaan.
Ja poistoillaan.
Kuka tänne tulee mieltään pahoittammaan?- Se oli ..
vain toteamus,
mitä hän itse on itsestään sanonut.
Kovasanaisuus voi aiheuttaa nikittömyyttä.
Pelkkiä toteamuksia,
ei millään pahalla. - Todistaja*****
Se oli .. kirjoitti:
vain toteamus,
mitä hän itse on itsestään sanonut.
Kovasanaisuus voi aiheuttaa nikittömyyttä.
Pelkkiä toteamuksia,
ei millään pahalla.Ehkä hän ei tajua, että kovasanaisuus
aiheuttaa nikittömyyttä.
Tosiaan:
miksi tulisimme mielemme pahoittamaan tänne?
Elämässä on muutenkin vaikeaa, kaikilla.
Mutta on myöskin onnea ja iloa.
- Fanni
Kyltymätön jahtaaja liikkeellä. Tähtäimessä aina Ruune. Mielestäni hän Ruune kirjoittaa asiaa ja on tasapuolinen.
- ajastin
ehkäpä Ruune tietää asiota liian hyvin. Ehkä juuri joitakin se ärsyttää, kun ei itse ole huomannut kertoa samoin. Mutta kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä, niinkuin minullakin on. Ihmettelen vain useaa ilkeää sävyä kirjoituksissa. Miksi niin? Iloa silmäkulmiin, hetki täällä vain ollaan on sillon itselläkin parempi olo.
- Katicat2
Emme todellakaan tiedä montako henkilöä noiden ikävien viestien takana on, mutta ainakin yksi henkilö on aika ahkera. Hänet tunnistaa jo aika hyvin tyylistä.
Tapa jolla hän esiintyy vaikuttaa pakkomielteiseltä (mm.Ruuneperi on aina hänen mielessään). Jos se vaivaa, toiminta palstalla on pikemmin pakonomaista. Olen miettinyt että millaiseksi ihminen mahtaa tulla pahassa nettiriippuvuudessaan. Voikohan se käydä mielen päälle. - Hintriika*
Katicat2 kirjoitti:
Emme todellakaan tiedä montako henkilöä noiden ikävien viestien takana on, mutta ainakin yksi henkilö on aika ahkera. Hänet tunnistaa jo aika hyvin tyylistä.
Tapa jolla hän esiintyy vaikuttaa pakkomielteiseltä (mm.Ruuneperi on aina hänen mielessään). Jos se vaivaa, toiminta palstalla on pikemmin pakonomaista. Olen miettinyt että millaiseksi ihminen mahtaa tulla pahassa nettiriippuvuudessaan. Voikohan se käydä mielen päälle.Kai se on niin, että kun ihminen pahasti katkeroituu omassa elämässään, niin hän kokee sen epäoikeudenmukaisuutena itseään kohtaan. Tasapuolisuuden nimissä han haluaa, että kenelläkään muullakaan ei mene hyvin. Hänen ainoa ilonsa on yrittää saada paha mieli muillekin.
- Monella saitilla . kerrotaan
Katicat2 kirjoitti:
Tapa jolla hän esiintyy vaikuttaa pakkomielteiseltä (mm.Ruuneperi on aina hänen mielessään). Jos se vaivaa, toiminta palstalla on pikemmin pakonomaista. Olen miettinyt että millaiseksi ihminen mahtaa tulla pahassa nettiriippuvuudessaan. Voikohan se käydä mielen päälle.kirjoitat ja luet kaiken aikaa,,öisinkin,
- haluaakin
että muuta aiheita ei olekaan vain ruune ja hän
- nyt taas sinulla tuota
haluaakin kirjoitti:
että muuta aiheita ei olekaan vain ruune ja hän
jahtaamista.
- tämä on
Katicat2 kirjoitti:
Tapa jolla hän esiintyy vaikuttaa pakkomielteiseltä (mm.Ruuneperi on aina hänen mielessään). Jos se vaivaa, toiminta palstalla on pikemmin pakonomaista. Olen miettinyt että millaiseksi ihminen mahtaa tulla pahassa nettiriippuvuudessaan. Voikohan se käydä mielen päälle.Ei niitten viestien takana tarvi kuin yks henkilö,
joka saa kaiken näyttämään harmaalta ja synkältä.
Ruuneperi kirjoittaa aina asiaa eikä sen vierestä, ja
kun ei siihen osata vastata, niin heittäydytään,
vieläkin tyhmemmiksi. kuin mitä ollaan, ilkeilyn muodossa.
Tuossa vähän alempana valitetaan, ettei ole kirjoitusaiheita keksitty riittävästi.
Tämä nikittömyysaihe on niitä ikuisuusaiheita, jotka on aina mukava vetäistä esiin, kun ei muuta keksi.
Onko jollakin todella joku uusi ajatus tässä yhteydessä esitettävänä?pilvin pimein, luulisi että niistä olisi jo keskusteluun asti.
Onko asiallisia tai ei, niihin voi asiaallisesti vastata, aloituksen aiheeseen sopien.
Jos taas asia ei kiinnosta voi mennä toiseen ketjuun tai aloittaa uuden omalle mielelle ja aatoksille sopivan.
Tämä ainainen aloitusten "tölviminen" tai niiden keskusteluun sopimattomuus ei pitäisi olla ainoa asia mistä voi kirjoittaa.
Aloitus jatkuu jos vastataan aiheeseen, tottakai ketju rupeaa rönsyilemäänkin, mutta mitäpä pahaa siinäkään.
Keskustelua ei mielestäni ainakaan se, että heti perään aloitus mitätöidään.
Tietenkään aivan turhuudesta keksitty aihe ei kiinnosta, mutta sen voi jättää huomioimatta.Kolmatta vuotta tällä palstalla. Ihmetystä herättää, että aina pitää joku olla "hampaissa" moitittavana. Luulin että asioita osataan ajatella aikuisen ihmisen tavoin.
Ruunella on oma tapansa kirjoittaa asioista,kuten meillä kaikilla on oma tapamme.
samaa mieltä hänen kanssaan että puskista ne pahimmat solvaukset tulevat.Sieltä ne alkaa.
Yleensä ensin sieltä,, sitten kun niihin vastaa se on oikeutettua.Ei tule mieleen että kukaan nikillinen (ruunekaan) olisi niitä aloittanut. Ja minkä ihmeen vuoksi pitäisikään moittia toisia,,,
Meitä on niin moneen junaan, toisilla on ollut vähemmän leluja lapsena ja tiukka pipo.
Oliskohan aika hellittää,, edes eläkepäivinään.
Hymy pois "sieltä" ja naamalle !!Ja huumorin kukka rintaan.meri-kukka98 kirjoitti:
Kolmatta vuotta tällä palstalla. Ihmetystä herättää, että aina pitää joku olla "hampaissa" moitittavana. Luulin että asioita osataan ajatella aikuisen ihmisen tavoin.
Ruunella on oma tapansa kirjoittaa asioista,kuten meillä kaikilla on oma tapamme.
samaa mieltä hänen kanssaan että puskista ne pahimmat solvaukset tulevat.Sieltä ne alkaa.
Yleensä ensin sieltä,, sitten kun niihin vastaa se on oikeutettua.Ei tule mieleen että kukaan nikillinen (ruunekaan) olisi niitä aloittanut. Ja minkä ihmeen vuoksi pitäisikään moittia toisia,,,
Meitä on niin moneen junaan, toisilla on ollut vähemmän leluja lapsena ja tiukka pipo.
Oliskohan aika hellittää,, edes eläkepäivinään.
Hymy pois "sieltä" ja naamalle !!Ja huumorin kukka rintaan.Vuonna 1998 tulin palstalle ensimmäisen kerran ja voin sanoa ettei aiheet ole paljonkaan muuttuneet,
Samaa toisen nälvimistä kuin silloinkin.
Samma aiheiden mitätöimistä,
samaa toisen tietämättömyyden osoittelua,
samaa nikitön / rekattu keskustelua joka alkoi vuosia sitten,
samaa kitinää ja rutinaa, mutta ymmärtäähän senkin osittain oikeutetuksi, kaikkihan me olemme 10 vuotta vanhempia kuin 1998.
Huumoria oli silloin enemmän, häiriköinnistä huolimatta.
Kaikkiin arvosteleviin aloituksiin tuskin kannattaa edes vastata, koska sehän vain provosoi aloittamaan yhä uudelleen saman laulun, sävellaji vain voi vaihtua.- Tapettu on ja hirtetty
Tuoksuvattu kirjoitti:
Vuonna 1998 tulin palstalle ensimmäisen kerran ja voin sanoa ettei aiheet ole paljonkaan muuttuneet,
Samaa toisen nälvimistä kuin silloinkin.
Samma aiheiden mitätöimistä,
samaa toisen tietämättömyyden osoittelua,
samaa nikitön / rekattu keskustelua joka alkoi vuosia sitten,
samaa kitinää ja rutinaa, mutta ymmärtäähän senkin osittain oikeutetuksi, kaikkihan me olemme 10 vuotta vanhempia kuin 1998.
Huumoria oli silloin enemmän, häiriköinnistä huolimatta.
Kaikkiin arvosteleviin aloituksiin tuskin kannattaa edes vastata, koska sehän vain provosoi aloittamaan yhä uudelleen saman laulun, sävellaji vain voi vaihtua.Nykysin jo sovinnollisempaa sentään.
- Edellisen seriffin aikana
Tapettu on ja hirtetty kirjoitti:
Nykysin jo sovinnollisempaa sentään.
muistelkaahan vähän!
Minä haluan aktiivisesti unohtaa,
se oli hirveätä.
- Kun moukari nousee
ja isku tulee kovin sanoin,
eikö ole hyvä olla suojautunut?
Kysyit myös:
"Ehkä Ruune tuon ansaitteekin kirjoituksillaan."
Varmaa on, että riidan pelko saa nikin pysymään poissa.- Tänne ei
houkuta tulla moukaroitavaksi, tapettavaksi tai hirtettäväksi.
Hauskuutta ja hyvää mieltä haetaan. Ainakin minä.
On mukava katsoa, kun moukari iskee tyhjään kohtaan. - aina isku
Tänne ei kirjoitti:
houkuta tulla moukaroitavaksi, tapettavaksi tai hirtettäväksi.
Hauskuutta ja hyvää mieltä haetaan. Ainakin minä.
On mukava katsoa, kun moukari iskee tyhjään kohtaan.tyhjään kohtaan.
Tänne ei tulla pahaa mieltä hakemaan.
Jos on esim. nukkunut huonosti ja on paha olo,
se ei iskusta paremmaksi tule.
Hyvä ja hauska viesti sen sijaan auttaa paljonkin. - hyvä ja hauska viesti
aina isku kirjoitti:
tyhjään kohtaan.
Hyvä ja hauska viesti sen sijaan auttaa paljonkin.ihan vaan malliksi tai etsi täältä semmonen ja vastaa hyvästi ja hauskasti. Mieluiten tee hyvä ja hauska Aloitus ihan itse! koetetaan sitten vastata hyvästi ja hauskasti.
- en hauku lyttyyn
hyvä ja hauska viesti kirjoitti:
ihan vaan malliksi tai etsi täältä semmonen ja vastaa hyvästi ja hauskasti. Mieluiten tee hyvä ja hauska Aloitus ihan itse! koetetaan sitten vastata hyvästi ja hauskasti.
en iske moukarilla henkihieveriin
en osaa silti hauskoja viestejäkään
moni muu osaisi varmaan, esim. sinä ? - tarkoitan
aina isku kirjoitti:
tyhjään kohtaan.
Hyvä ja hauska viesti sen sijaan auttaa paljonkin.nikkiä "aina isku" tyhjään kohtaan.
Tuli mieleen isäni, joka pyysi lyömään häntä kämmenelle.
Aina kun löin, oli kämmen hiukan siirtynyt sivuun.
Sekös nauratti ja harmitti yht'aikaa.
- Laritsa M
Rekisteröityminen ei palvele mitään. Kuka tahansa voi rekisteröityä vaikka kuinka monella nimellä.
Antaisin arvoa sille, että käytettäisiin vakionimimerkkejä. Kaikista häiritsevintä on, kun jotkut nokkelat kirjoittavat osan tekstistään mielestään nerokkaasti nimimerkikseen. Silloin en voi tietää käynkö vuoropuhelua useamman kuin yhden kirjoittajan kanssa.
Mutta eivät nämä niin tärkeitä asioita ole.- haluaakin
käyttää monia rekattuja ja monia vakinikkejä sehän on käytäntö?
- 1 x 2
haluaakin kirjoitti:
käyttää monia rekattuja ja monia vakinikkejä sehän on käytäntö?
Follover, eli tämän vitjan aloittaja on nim. Ruuneperg.
- Monia nikkejä kai
1 x 2 kirjoitti:
Follover, eli tämän vitjan aloittaja on nim. Ruuneperg.
hällä on? Rekattunakin ja muutenkin.
- katosi
GOOGLE CHROME syyllinen!
- "Vahvista lomakkeen pa...
kuka tietää miten?
Kirjoitin viestin siitä, että rekkaamattomiahan haukutaan enemmän kuin rekisteröityneitä,
vaikka aloittaja muuta esittää. - Anu.1
"Vahvista lomakkeen pa... kirjoitti:
kuka tietää miten?
Kirjoitin viestin siitä, että rekkaamattomiahan haukutaan enemmän kuin rekisteröityneitä,
vaikka aloittaja muuta esittää.Täältä on jäänyt pois niin monta nikkiä,
joita oli silloin kun minäkin aloittelin,
muistan kellohametta, sofiaa sun muita,
ehkä he ovat vieläkin täällä,
mutta erinikille rekisteröityneet.
Ruuneperi on vanha hyvä tekijä
tällä alalla, en nyt tosin tarkoittanut
iän puolesta vanha, vaan täällä kauimmin olevista.
Hän se alussa kannusti minua jatkamaan,
mutta nyt olen paljon vähentänyt täällä käyntiäni, koska
olen huomannut, miten upeita kirjoittajia
täällä on, ettei minun söhellyksiäni kaivata.
Mutta joskus haluan laittaa jonkusen sanan.
Sillä mielestäni kaikilla on sama oikeus näille palstoille. - Olet niitä lämpimiä,
Anu.1 kirjoitti:
Täältä on jäänyt pois niin monta nikkiä,
Sillä mielestäni kaikilla on sama oikeus näille palstoille.hyväntahtoisia viestijöitä, joita me kaipaamme takaisin.
Olit täällä silloin, kun tulin.
Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti täällä jonkun
sanan sanomassa, en ole käynyt muilla keskustelupalstoilla.
Ystävällisin terveisin
Satu Anu.1 kirjoitti:
Täältä on jäänyt pois niin monta nikkiä,
Sillä mielestäni kaikilla on sama oikeus näille palstoille.Olit hyvin arka palstalle tullessasi ja halusin rohkaista kirjoittamaan. Sinunlaisia ihmisiä palsta tarvitsee tai asiallinen kirjoittelu loppuu kokonaan.
Kaikkea hyvää vast'edeskin!- Kaikitenkin
Ruuneperi kirjoitti:
Olit hyvin arka palstalle tullessasi ja halusin rohkaista kirjoittamaan. Sinunlaisia ihmisiä palsta tarvitsee tai asiallinen kirjoittelu loppuu kokonaan.
Kaikkea hyvää vast'edeskin!Jos ilkeydet jätettäisiin omaan arvoonsa, eikä annettaisi mitään huomiota, olisi se aivan oikea ratkaisu.
Samoin ylitse menevä kehuminen, kun joku tykkää joku ei, mielipiteet kaikilla ja jokainen osaa kirjoittaa ja ajatella ketkä täällä käy.
Aivan erikoisesti sanon tämän koska olen huomannut eräiden luetteloivan ketkä osaa kirjoittaa. Omiaan nostamaan kiukkua ja vastaamaan omilla mielipiteillä, sanon...ärsytystä, sitä saa mitä tilaa, laulaa joku ja se on paikkansa pitävää. Kuka on oikeutettu arvostelemaan ja jakamaan, ehkä me kaikki omalta osaltamme, ärsytämme jotain tietämättämme, siis jatketaan ennenhän täällä on ollut kaikki hyvin.
Kaikki osaa, sanon teksti on luettavaa....
Ne jotka täällä yömyöhällä liikkuu ja kirjoittelee, tämä on aivan suotavaa ja monelle yksinäisyydessä ajan kulua, siitäkin paikkapaikoin aivan turhaa huomauttelua, asiatonta ja ikävää luettavaa.
Ihmettelenkin kun keskustelupalstoja on todella suuri valikoima, että täällä syntyy näitä ihmeellisiä *hyviä* ja *känkkäränkkiä*, päivittäin. - kommentilla
Kaikitenkin kirjoitti:
Jos ilkeydet jätettäisiin omaan arvoonsa, eikä annettaisi mitään huomiota, olisi se aivan oikea ratkaisu.
Samoin ylitse menevä kehuminen, kun joku tykkää joku ei, mielipiteet kaikilla ja jokainen osaa kirjoittaa ja ajatella ketkä täällä käy.
Aivan erikoisesti sanon tämän koska olen huomannut eräiden luetteloivan ketkä osaa kirjoittaa. Omiaan nostamaan kiukkua ja vastaamaan omilla mielipiteillä, sanon...ärsytystä, sitä saa mitä tilaa, laulaa joku ja se on paikkansa pitävää. Kuka on oikeutettu arvostelemaan ja jakamaan, ehkä me kaikki omalta osaltamme, ärsytämme jotain tietämättämme, siis jatketaan ennenhän täällä on ollut kaikki hyvin.
Ne jotka täällä yömyöhällä liikkuu ja kirjoittelee, tämä on aivan suotavaa ja monelle yksinäisyydessä ajan kulua, siitäkin paikkapaikoin aivan turhaa huomauttelua, asiatonta ja ikävää luettavaa.
Ihmettelenkin kun keskustelupalstoja on todella suuri valikoima, että täällä syntyy näitä ihmeellisiä *hyviä* ja *känkkäränkkiä*, päivittäin.on hyvä ja kannatettava asia.
Jos sinä edellä oleva "kuitenkin kaikitenkin" olet niin kateellinen, ettet sitä kestä tai siedä,
niin oma on ongelmasi!
Ruuneperi kertoi tuossa edellä rohkaisseensa Anua alkuun, ja samoin muistan hänen tehneen allekirjoittaneellekin, ja olen kiitollinen saamastani tuesta.
Ikinä en ole kokenut jonkun toisen kehumista tai kannustamista kielteisenä asiana!
Enemmän vain hyviä viestejä ja hyvää mieltä kaikille! ))))
toivottelee Satu. - Kielteinen
Kaikitenkin kirjoitti:
Jos ilkeydet jätettäisiin omaan arvoonsa, eikä annettaisi mitään huomiota, olisi se aivan oikea ratkaisu.
Ihmettelenkin kun keskustelupalstoja on todella suuri valikoima, että täällä syntyy näitä ihmeellisiä *hyviä* ja *känkkäränkkiä*, päivittäin.negatiivinen, masentava.
Oletko tyytyväinen siihen? - Koska taisi löytyä vastaano...
Kielteinen kirjoitti:
negatiivinen, masentava.
Oletko tyytyväinen siihen?No komments
- jos myönteisyyskin
kommentilla kirjoitti:
on hyvä ja kannatettava asia.
Jos sinä edellä oleva "kuitenkin kaikitenkin" olet niin kateellinen, ettet sitä kestä tai siedä,
niin oma on ongelmasi!
Ruuneperi kertoi tuossa edellä rohkaisseensa Anua alkuun, ja samoin muistan hänen tehneen allekirjoittaneellekin, ja olen kiitollinen saamastani tuesta.
Ikinä en ole kokenut jonkun toisen kehumista tai kannustamista kielteisenä asiana!
Enemmän vain hyviä viestejä ja hyvää mieltä kaikille! ))))
toivottelee Satu.tuomitaan täällä.
me 70 palstalaiset emme mitään sen parempaa voi toisillemme antaa kuin ystävällisyyttä, rohkaisua
ja kannustusta.
Päivän hyvä työ, jos niin teet! - muutenkin
jos myönteisyyskin kirjoitti:
tuomitaan täällä.
me 70 palstalaiset emme mitään sen parempaa voi toisillemme antaa kuin ystävällisyyttä, rohkaisua
ja kannustusta.
Päivän hyvä työ, jos niin teet!toisten viestit voitaisiin jättää rauhaan.
Pidetään huoli omista viesteistämme.
- Ei minusta,
aivan tavallisia viestejä kirjoittavat.
Tuo on vanha ennakkoasenne.- Muötäeläjä 55
Kyllä palautetta voi muutkin laittaa kuin rekatut, ja en minä nyt menis pahalla tuota arvostelemaan, kuten moni heti teilaa,,, asiaa tuntuu olevan.
Va li tet ta vas ti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396