kaikille! Niin nipisti nenästä kun hain päivän lehden. Saatiin pakkaset takaisin. Onneksi on kuitenkin luvassa vähän lämpimämpää jo huomenna.
Hymyilytti Brysselin taideteos. Iso poruhan siitä nousi. Ja entä sitten Suomi-kuva. Kertoisiko joku missäpäin meillä juoksee norsuja, virtahepoja (näytti kyllä possulta) ja krokotiileja? Ei täällä ainakaa näy niitä.
Tänään pitää jännätä pääseekö Remu Euroviisuihin. Viime perjantain karsinta oli mielestäni pohjanoteeraus, joten ei tästä ainakaan voi huonompi tulla. Tuo on yksinomaan minun mielipiteeni, koska en oikein ymmärrä nykysoitantaa.
Erinomaisen hyvää alkanutta viikonloppua.
Hyvää perjantaita
10
336
Vastaukset
- tai päivää jo
sinnekin.
Hesassa -7' ja tuo laskevan kuun puolikas kilpailee valon tuomisesta aamun auringon kanssa.. On valoisaa jo.
Kauppareissu tehty, ja nyt matot ulos, vuodevaatteet onkin jo parvekkeella. Pakastin sulamassa, ja borssikeitton liemi porisee padassa.
Mukavaa päivää kaikille. - Tase pappa
HYVÄÄ HUOMENTA SIPULIINA
Enpä usko että meidän tarvitsee Remun puolesta jännätä. Remu on viihdemaailman peluri viimeisen päälle.
Hän tietää tasan tarkkaan että "mainos on valttia".
Puhutaan mitä puhutaan,kunhan puhutaan.
Tunnettavuus on se joka lopputuloksen ratkaisee.
Valitettavasti siellä Brysselissä ei ole minkään laatuista Suomi-kuvaa. Sen ovat omat johtajamme jättäneet luomatta. Puuttuu Remun kaltainen loppari. Jokainen tingelitangelin taiteilija saa luoda sellaisen Suomikuvan kun haluaa.
Ehkäpä asia saadaan korjattua kun nämä nykyiset johtajamme jäävä pois remmistä laiskottelemasta ja saadaan sivistynyttä Eurooppalaista verta kehiin. Talven köllyköitä kaikille. Näkeepä ken elää.- Asnkattoo**
Kaunis päivä tulossa, aurinko on värjännyt itäisen taivaan uskomattomilla valoväreillä.
Kyllä päivästä tulee hieno niin uskon, aamukahvikin maistuin niinkuin muinakin aamuina, lämpimät karjalanpiirakat siinä mukana.
Pakkasta mittarissa -7.2, ja olen jo käyttänyt autoni lämpimäksi, ja nyt sitten vaan asioille.
Rattoa päiväänne...
- a-woman1
Pakkasta 11 astetta, kirkas sää, muttei auringonpaistetta.
En kuunnellut euroviisuja, enkä taida kuunnella tänäänkään. Olen auttamattomasti tippunut kevyen musiikin kärryiltä, vaan haitanneeko tuo!
Mukavaa, kun on pakkasta, tuntuu oikealta talvelta, kunhan vielä saataisiin lunta sulaneen tilalle. - 1943
Sipuliina on palannut ja aurinko paistaa sen kunniaksi. Täällä pakkasta noin 12 astetta. Eilen illalla tein 5 km:n lenkin ja menomatkalla melko pureva pohjoistuuli teki ilman kylmemmäksi kuin ensin tuntui. Nyt näyttää tyyneltä ja ajokeli on kuiva. Kohta edessä 200 km:n reissu Suomen kulttuurimaisemissa.
Tulin tänne toivotuksineni, kun oli joku känkkäräkkä tuolla tämänpäiväisessä ketjussa.
Oli vissiin noussut peppu edellä ylös.
Uskaltaisinko kertoa, että meillä aamulla oli -18,9 astetta pakkasta, no kerrottu on.
Miksi muuten jotkut vakiketjut aina herättää närää, miksei voi jossain rupatella ihan niitä näitä. "Oikeeta" asiaa haluavat voivat jättää ketjun avaamatta.
Kaikesta huolimatta kaunista lauantaipäivää itse kullekin säädylle!- Hyvä aamu
Taas on lauantai, vastahan se edellinenkin oli kumma kun aika rietää hirveää vauhtia.
Olen tässä lähtemässä ruokaostoksille, pakkasta vaan on vielä 11,4 äskettäin, auton lasit paksussa jäässä, siinä taas hampaat irvessä saa avata näkökenttää! Pakko mennä autolla käteni ovat sen verran kipeät että kantaminen olisi vain pahitteeksi.
Niin olen samaa ajatusta kuin ed kirjoittaja, tällaiset rupatteluketjut voisi jäädä arvostelematta ja asiaketjut niitä joissa pohditaan aivan erilleen, kumma vaan kun sotketaan molempia?
Taitaa vaan olla aivan mahdotonta edes odottaa sopua ja normaalia *kynän käyttöä*, tuntuu löytyvän joka palstalle hapatusta. - ystäväsi
paras pysyä täällä perjantain puolella, ettei känkkäränkkä tartu.On se kumma että joittenkin pitää änkeä joka ketjuun, kun täällä olisi niin helppo ohittaa semmoinen mistä ei tykkää. oikeassa elämässä niin ei välttämättä ole.
- Sipuliina
Jäiköhän huomenet toivottamatta? No, nyt se on kuitenkin myöhäistä, joten toivotan hyvää iltapäivää kaikille.
Hui kauheeta! -18,9 astetta! Ja minä kun rehvastelin meidän -17 asteella. Siinä sen näkee, ei pidä rehvastella. Nyt on onneksi enää -7 astetta ja pian varmaan tulee lunta.
Olisikohan mahdoton juttu, jos känkkäränkät vaikka laittaisivat oman ketjun? Voisimme mekin mennä sinne sadattelemaan jos osuu huono päivä. Tai no ... ehkä ei. Jos sattuu olemaan huonolla tuulella, niin ei ainakaan halua ilkeitä vastauksia. Unhodetaan koko asia.
Mutta nyt toivotan kaikille oikein hyvää lauantaipäivän jatkoa. - ja kateellisille
Sipuliina kirjoitti:
Jäiköhän huomenet toivottamatta? No, nyt se on kuitenkin myöhäistä, joten toivotan hyvää iltapäivää kaikille.
Hui kauheeta! -18,9 astetta! Ja minä kun rehvastelin meidän -17 asteella. Siinä sen näkee, ei pidä rehvastella. Nyt on onneksi enää -7 astetta ja pian varmaan tulee lunta.
Olisikohan mahdoton juttu, jos känkkäränkät vaikka laittaisivat oman ketjun? Voisimme mekin mennä sinne sadattelemaan jos osuu huono päivä. Tai no ... ehkä ei. Jos sattuu olemaan huonolla tuulella, niin ei ainakaan halua ilkeitä vastauksia. Unhodetaan koko asia.
Mutta nyt toivotan kaikille oikein hyvää lauantaipäivän jatkoa.oma ketju, eivät sitten kävisi hyväosaisia joka ketjussa kadehtimassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1457321- 604217
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233852Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1383820Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253135Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413075Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383058- 482723
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422680- 492434