kysy mitä tahansa

vastaan mitä hyvänsä

No kysy!

46

1176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhuuden tarkoitus?

Taidatkos vastata?

• vastaan

...rauhoittumiselle ja huokaukselle ennen kuolemaa.

• meidän

odoteta viisastuvan? Luopumisen opettelua tämä on.
        Tarkoitus olisi päästä perille, taivaallisiin.
        Lienee suurin osa matkaa toiseen suuntaan. Maan syvimpiin kolkkiin.
        Viisautta on erottaa nämä toisistaan.
        Me olemme sitä ikäluokkaa, jotka tietävät, mistä on kyse. Nuoremmat eivät enää saa oikeaa opetusta. Heillä voi olla vaikeuksia erottaa matkansa suunta.
        Ei silti, huolimatta opetuksen puuttesta muutamilla voi onnistaa. Jumala ei ole rajoitettu, kuten me olemme.
        Tyydyttikö vastaus?

• sanottu
        meidän kirjoitti:

odoteta viisastuvan? Luopumisen opettelua tämä on.
        Tarkoitus olisi päästä perille, taivaallisiin.
        Lienee suurin osa matkaa toiseen suuntaan. Maan syvimpiin kolkkiin.
        Viisautta on erottaa nämä toisistaan.
        Me olemme sitä ikäluokkaa, jotka tietävät, mistä on kyse. Nuoremmat eivät enää saa oikeaa opetusta. Heillä voi olla vaikeuksia erottaa matkansa suunta.
        Ei silti, huolimatta opetuksen puuttesta muutamilla voi onnistaa. Jumala ei ole rajoitettu, kuten me olemme.
        Tyydyttikö vastaus?

Harvoin näillä palstoilla näin viisaita kirjoiteltu. Itse olen samoilla linjoilla, nöyränä.
        Kiitos!♥

• matolääkkeen?

Kerro toimiva konsti!

• vastaan

Olen suorittanut kyseisen operaation muutamia kertoja. Konsti on paksut nahkarukkaset. Kissan jalat nipussa toiseen rukkaseen ja toisella rukkasella pitää kissan suuta auki. Apuri pudottaa lääkkeen kissan avoimeen kurkkuun. Kissa lasketaan irti vasta kun lääke on todistettavasti kadonnut kurkun syvyyksiin.

Ei kissa tästä ole moksiskaan, joten konsti on oiva ja käyttökelpoinen.

• meilläkin...

Tuo "pakolla" suuhun laitto ei tepsinyt meillä.

Jauhoin pillerin hienoksi ja pieneen kermatilkkaan sekoitin, onnistui jonkun aikaa, vaan ihan kuin olisi tajunnut, et sitä juksataa, lopetti.

On olemassa emulssiona madotusaine, pyyhkäistään selkään kohtaan, johon ei voi rapsuttaa ja varotaa ettei silitellä muutamaan tuntiin ko. kohdasta.

Saimme sen e-lääkärissä käydessämme, eli onko muualla , sitä en tiedä?

• Voinko toipua kumastakaan?

Virtsa on karkaillut jo n. 5 vuotta, mutta ukko jo 30 vuotta. Mitä teen? Mikä neuvoksi?

• vastaan

Kumpikin on luonnollimnen ilmiö. Tosin ukkoja saattaa karkailla sekä sinulta poispäin, että sinun suuntaasi, mutta virtsa karkailee vain poispäin.Vaippojen käytöllä on oma vaikutuksensa kaikkiin kolmeen karkailutyyppiin.

• usko tai älä

Virtsankarkailuun on ehdoton parannuskeino, TVT-leikkaus. Mene helkutissa lääkärille ja kerro vaivasi, jos on fiksu lääkäri niin neuvoo eteenpäin, jos ei niin mene toiselle. En selosta tässä tarkemmin, mutta kokenut sen olen ja elämänlaatu parani puolella jos ei enemmänkin, sairauslomakaan ei ollut kuin jokunen viikko. En ottaisi takaisin virtsankarkailuvuosiani, en!!!

Ai niin tuon ukon karkailu; minustahan se on vaan positiivista. Toivo ja rukoile että jäisi sille tielleen. Niin minä ainakin tekisin.

• ......:-))

minä olen?

• vastaan

ja jopa tunnenkin. En kuitenkaan halua julkisesti nimeäsi ilmaista osastolla!

• kerro*
        vastaan kirjoitti:

kun tiedät.

• vastaan
        kerro* kirjoitti:

kun tiedät.

on: 108&xxxxx=653&xxxxx=22000000017395327 . Senhä saat itse selville, jos haluat.

• .......... :-/
        vastaan kirjoitti:

T-murtoja?

• ----- :-I
        .......... :-/ kirjoitti:

T-murtoja?

on zzz merkki.

• ihan pakko

kysyä ensin? Voisihan aloittaa vastaamisella.

Ex-vaimoni oli tuossa lajissa hyvä. Kun vihille vein, pappi kysyi tahdotko. En ehtinyt edes aivastaa, kun nuorikko jo huusi: "Tahtoo se lykätä ylä- ja alamäkeeen.

Mitä siinä enää. Puheet vähisä.

• Sanoppa sinä mihin ne vanhat nikit ovat täältä kadonneet?
      Heitä kaipaillaan ja ei vain tunnu montaakaan löytyvän.
      Kyselee itsekin hukkateillä ollut Tellastiina.

• hukkateiltä

ethän mene sinne takaisin!;)

• vastaan

...ja monia nimimerkkejä. Osa perusti oman tarinaryhmänsä jonnekin muualle oltuaan tyytymätön kanssaveljiinsä ja -sisariinsa. Loput ovat sitten vaan kadonneet kuka minnekin.

• kysellä

Miksiköhän uusia nickejä ei ilmesty? Me vanhat vain haikaillaan vanhojen kadonneiden perään, eikä huomata malkaa omassa silmässä. Joka täältä lähti, tuskin palaa. On löytänyt muita foorumeita.

Minäkin aloittelin jokunen aika sitten. Mielestäni asiallisiin ja iloisiin kirjoituksiin sain niin ällöttäviä vastauksia, vihaa pursuavia jopa, että meinasin lentää tuolilta. Siitä huolimatta joskus täällä käyn. Keskustelusta ei voi puhua, ei muutaman rivin huudahduksia ja kommentteja voi oikein järkeviksikään mainostaa.

Päätin että vakinickiä en ota - sen verran on itsesuojeluvaistoa. Silloin tällöin on kuitenkin jokin fiksu kiva kirjoitus, jos ei olisi niin en olisi enää täällä päinkään.

Olen vissin varma että fiksuja ihmisiä on joukossamme pilvin pimein - siis myös kuuskymppisten ikäryhmässä. Eikö toivotettaisi heidät tervetulleiksi mieluummin kuin haukuttaisiin heti kättelyssä ulos?

• kysellä kirjoitti:

Miksiköhän uusia nickejä ei ilmesty? Me vanhat vain haikaillaan vanhojen kadonneiden perään, eikä huomata malkaa omassa silmässä. Joka täältä lähti, tuskin palaa. On löytänyt muita foorumeita.

Minäkin aloittelin jokunen aika sitten. Mielestäni asiallisiin ja iloisiin kirjoituksiin sain niin ällöttäviä vastauksia, vihaa pursuavia jopa, että meinasin lentää tuolilta. Siitä huolimatta joskus täällä käyn. Keskustelusta ei voi puhua, ei muutaman rivin huudahduksia ja kommentteja voi oikein järkeviksikään mainostaa.

Päätin että vakinickiä en ota - sen verran on itsesuojeluvaistoa. Silloin tällöin on kuitenkin jokin fiksu kiva kirjoitus, jos ei olisi niin en olisi enää täällä päinkään.

Olen vissin varma että fiksuja ihmisiä on joukossamme pilvin pimein - siis myös kuuskymppisten ikäryhmässä. Eikö toivotettaisi heidät tervetulleiksi mieluummin kuin haukuttaisiin heti kättelyssä ulos?

Anteeksi, että kysyin, luulin edes tämän ketjun viestit otettavan huumorilla!
        Pistän mietintämyssyyn olla vai eikö olla!

• kanssasi samaa
        kysellä kirjoitti:

mieltä. Asiallisia pohdintoja olisi mukava lukea enemmän.
        Juuri varosyistä minäkin vaihdan "nimeä". Käyn välillä, kun on sopiva hetki.
        Muuten, ah tätä rentoutta, kun voi olla vapaa työssäkäynnistä! Muuta puuhaa kyllä riittää. Puita pesään..

• vastaan
        Tellastiina kirjoitti:

Anteeksi, että kysyin, luulin edes tämän ketjun viestit otettavan huumorilla!
        Pistän mietintämyssyyn olla vai eikö olla!

ja keskusteluista saamme täsmälleen oman näköisiämme!

• AVKT

Näin ja Hamina yleensa myös talvi?

• vastaan

talvella ja kesällä, tanssien tai tanssitta.

• linssiin.

sahaaminen?

• vastaan

Näin paljolti uskotaan. Olemme todella sokean luottavaisia vain yhteen aistiimme näköön. Jos joku sahaa tähän totuudenaistimme herkimpään elementtiin linssiin, emme näe enää totuutta, koska meidän linssiimme on sahattu.

• tulevaisuudessa

Ostan tänään uuden puukiukaan uuteen saunaan,
      johon jo kerkesin ostaa myös sähkökiukaankin aiemmin.

Nyt olen miettinyt et kun sauna on vaan noin reilun 5 kuution kokoinen ja tulee kaksi kiuasta, et kumpaakohan tulee oikeasti käytettyä.

Niin kun on tuo piippu valmiina, ja aina on aiemmin ollut puukiuas, niin eilen menin ja tilasin tuollaisen kiukaan, minkä haen tänään kotia..;)

• vastaan

puukiukaan omistajalle. Kyseessä ei tietenkään saisikaan olla joko, tai asetelma. Omistan myös molemmat kiukaat ja paikalleen asenettuna töröttävät kumpikin saunassani. Tämä mahdollistaa kolmenlaiset löylyt:
        1. Normaali sähkösuna läylyt
        2. normaali puukiuaslöylyt
        3. Pikalämmitys puuu- sähkökiuaslöylyt. Kun kumpikin kiuas on samanaikaisesti päällä pääset nopeasti saunaan tai normaali kaavan kautta todella lämpimään saunaan.

Mielestäni kaikkiin suomen saunoihin olisi lakisääteisesti asennettava molemmat kiukaat.

• tulevaisuudessa
        vastaan kirjoitti:

puukiukaan omistajalle. Kyseessä ei tietenkään saisikaan olla joko, tai asetelma. Omistan myös molemmat kiukaat ja paikalleen asenettuna töröttävät kumpikin saunassani. Tämä mahdollistaa kolmenlaiset löylyt:
        1. Normaali sähkösuna läylyt
        2. normaali puukiuaslöylyt
        3. Pikalämmitys puuu- sähkökiuaslöylyt. Kun kumpikin kiuas on samanaikaisesti päällä pääset nopeasti saunaan tai normaali kaavan kautta todella lämpimään saunaan.

Mielestäni kaikkiin suomen saunoihin olisi lakisääteisesti asennettava molemmat kiukaat.

rautakaupassa kun hain polkupyörällä kiukaan. Eihän tuollainen paina kun 50kg, ja helposti tuli kotia polkupyörällä. Tosin tuohon rautakauppaan minulla ei ole matkaa kuin vajaa puolikilometriä. Työntää piti kyllä polkupyörää koko matkan..;)

Tuskin minulle tuollaiseen pikalämmitykseen tulee tarvetta enää tässä elämässä. Mutta kyllä aion kokeilla tuotakin ihan mielenkiinnosta. Mistä sitä muuten tietää, kuinka hyvät löylyt tuosta tosiaan voi tulla, jos ei kokeile kun nyt tulee mahdollisuus siihen.

Minulla oli aiemmin tässä talossa öljykeskuslämmitys, ja 2002 vaihdoin tänne maalämmöllä, ja laitoin vesikiertoisen lattialämmön. Nyt rakennan tuolla kellarissa saunan lisäksi lisälämmitystakan johon teen sellaisen systeemin että se lämmittää vesivaippaa tai säiliöä, ja tuosta teen liitoksen maalämpöön ja lattialämmitykseen, siihen tulee myös käyttöveden lämmitys kierukka. Elikkä tunnelmasta otetaan melkein kaikki hyöty irti,..;)

• vastaan
        tulevaisuudessa kirjoitti:

rautakaupassa kun hain polkupyörällä kiukaan. Eihän tuollainen paina kun 50kg, ja helposti tuli kotia polkupyörällä. Tosin tuohon rautakauppaan minulla ei ole matkaa kuin vajaa puolikilometriä. Työntää piti kyllä polkupyörää koko matkan..;)

Tuskin minulle tuollaiseen pikalämmitykseen tulee tarvetta enää tässä elämässä. Mutta kyllä aion kokeilla tuotakin ihan mielenkiinnosta. Mistä sitä muuten tietää, kuinka hyvät löylyt tuosta tosiaan voi tulla, jos ei kokeile kun nyt tulee mahdollisuus siihen.

Minulla oli aiemmin tässä talossa öljykeskuslämmitys, ja 2002 vaihdoin tänne maalämmöllä, ja laitoin vesikiertoisen lattialämmön. Nyt rakennan tuolla kellarissa saunan lisäksi lisälämmitystakan johon teen sellaisen systeemin että se lämmittää vesivaippaa tai säiliöä, ja tuosta teen liitoksen maalämpöön ja lattialämmitykseen, siihen tulee myös käyttöveden lämmitys kierukka. Elikkä tunnelmasta otetaan melkein kaikki hyöty irti,..;)

Myös minä irrottelen takkatunnelmasta lämmöt hyödyksi. Joskus nuorempana kun tunnelma oli jopa polttavaa, ei tarvittu takkaa, ei maalämpöä. Koko mökki lämpesi pelkällä tunnelmalla!

• Tilja

???

• vastaan

...juhlavaa tai upeata asuinpaikkaa kuten linnaa tai kartanoa. Residenssi voi myös tarkoittaa hallitopaikkaa. Itse asun omassa residenssissäni.

• koskaan

puhunut totta?

• vastaan

...päässyt käymään.

• olevasi?

Lienetkö koskaan väärässä?

• vastaan

Mutta aivan tavallinen ja ihan nöyrän sorttinen suurten tietojen edessä. Kun olen väärässä tunnustan asiantilan oitis ja nöyrästi. Niin ei vielä tosin ole päässyt käymään, enkä nyt tahallanikaan väärässä rupea olemaan.

• sinulla, tyyppi

identiteettikriisi? Saatko rintaasi röyhistetyä, kun täällä esität kaikkitietävää?

• vastaan

myöntävästi.

• löytää.

rakkaan miehen? Kerro miten?

• vastaan

aivan kuten lihava mieskin voi löytää rakkaan naisen. Kysyt miten? Konsteja on loputtomasti ja toinen toistaan oarempia. Eikä sitä löytämistä edes voi estää, ellei piilottaudu kaikelta kanssakäymiseltä jonnekin yksinäisyyteen,

• saisinko

tähän vastauksen, joka pitää?

• vastaan

Luonto toimii siten, että
        rakkaus, joka johtaa sukupuoliyhdyntään kestää lopun elämän tai vähintäin muutamia vuosia. Tämä johtuu evoluution valinnasta, jossa lyhytkestoisempaan rakkauteen tykästyneet keenit kuolevat käytännössä pois hoidon puutteessa. Vanhemman iän rakkauteen ja sen kestoon evoluutiolla ei ole vaatimuksia suuntaan jos ei toiseenkaan.

• vain vastauksestasi nousssu...
        vastaan kirjoitti:

Luonto toimii siten, että
        rakkaus, joka johtaa sukupuoliyhdyntään kestää lopun elämän tai vähintäin muutamia vuosia. Tämä johtuu evoluution valinnasta, jossa lyhytkestoisempaan rakkauteen tykästyneet keenit kuolevat käytännössä pois hoidon puutteessa. Vanhemman iän rakkauteen ja sen kestoon evoluutiolla ei ole vaatimuksia suuntaan jos ei toiseenkaan.

jos sukupuoliyhdyntä tapahtuu ilman että rakkaus on sitäedeltänyt? Onko ihminen hukassa lpoun elämänsä ja ei löydä koskaan oikeaa rakkautta edes tuhannen ja yhden testuksen jälkeen?

• vastaan
        vain vastauksestasi nousssu... kirjoitti:

jos sukupuoliyhdyntä tapahtuu ilman että rakkaus on sitäedeltänyt? Onko ihminen hukassa lpoun elämänsä ja ei löydä koskaan oikeaa rakkautta edes tuhannen ja yhden testuksen jälkeen?

ja armottomuudessaan suosii vain ympäristöön parhaiten sopivinta riippumatta tapahtumajärjestyksestä.

Tämä tarkoittaa sitä, että evoluutio karsii armotta geenit, jotka suosivat sukupuoliyhteyttä ennen rakkautta, mikäli yhteys ei samaisten geenien vaikutuksesta tuota myös suhdetta kantavaa rakkautta. Harvinaisen poikkeuksen tekevät kaikin puolin hyvät geenit omaavat urospuoliset hulivilihumpheijarit, joiden luonnonmukainen tarkoituskin on vain levitellä omia geenejään mahdollisimman laajalti pesueisiin, joissa jo on varma lullukkauros ruokintatoimijaksi valittuna.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      145
      7321
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      60
      4217
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3852
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      138
      3820
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3135
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      3075
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3058
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2723
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2680
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2434
    Aihe