Hyvää sunnuntaita

Sipuliina

sumun keskeltä. Minä täällä, Sipuliina. Ajattelin tulla huikkaamaan hyvät päivät teille kaikille. Olen täysin ulkona kaikesta mitä täällä on puhuttu, koska en ole moneen aikaan käynyt koko koneella. Tuli jonkinlainen netti-ähky.

Niin, sumua on ja paljon. Tuskin eteensä näkee. Ja luntakin on tullut kiitettävästi. Siinä kai tärkeimmät kuulumiset. Ei mitään mullistavaa.

Sitten vain toivotan sitä hyvää sunnuntaita teille ja lähden lenkille.

38

1045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää sapattia minunkin puolestani.

Meillä sataa ihan puhdasta puurovettä.
      Harmi, sillä eilen aamulla oli ihan kunnolla lunta maassa, siinä nyt kinokset laskevat.

Niin että tupapäivä taitaa tulla -
      meinasin mennä järvelle potkukelkan kanssa, siellä kun on aurattuja teitä, mutta eipä taida tuo sää houkutella.

• jutta-juulia

Hyvää sunnuntai aamua lounaisrannikolta! Aamulenkillä on jo käyty koirulin kanssa. Sumuista ja sateista on, sopiva pyjamapäivä, flunssakin tekee tuloaan. Kurkkua ja rintaa kirvelee, viluttaa. Eipä ole tullut sairasteltua flunssaa vuoteen, jossain vaiheessa sen pitää tulla.
      Päivä taitaa omalta osalta kulua peiton alla sohvalla telkkaria töllöttäessä.

• lupiini

minäkin meinaan tuijottaa klo 18 lähtien, kun tulee uusintana Tuulen viemää. Se on pitkä, mutta aion katsoa sen kokonaisuudessaan. Sitä ennen pitää lähteä ulkoilemaan, vaikka nyt näyttää satavan silkkaa vettä. Kun panen hyvät sadevarusteet päälleni ja ukkoni lähtee mukaan, niin saamme molemmat pienet happihyppelyt.

• lupiini

ei minullakaan ole ollut aikaa käydä tällä palstalla. Eilen onneksi sain kirjoitetuksi ja postitetuksi Kansanrunousarkistolle sen pyytämän selostuksen Suomalaisen päivä 2.2.2009:stä. Tuosta päivästähän toivottiin jokaisen suomalaisen kirjoittavan selostuksen oman päivänsä osalta. Vielä oli maanantain kulku sen verran mielessä, että muistin yksityiskohdat. Toivottavasti moni on tälläkin 60 -palstalla vastannut tuohon pyyntöön ja lähettänyt oman päivänsä selostuksen. Sitten tutkijoilla on myöhemmin hyvä kerätä materiaalia ja ihmetellä kansalaisten arkipäivää.

• Voi vieläköhän muistaisin ja ehtisin??
        Tosin kirjoitan kalenteriini, jossa on nyt tilaakin riittävästi, tarkkaan tapahtumia.
        Auringon nousu ja lasku, sää ja tapahtumia.

• 1943

olen väsännyt päiväkirjaa 2.2 tapahtumista. Runko on valmiina, melkein kaikki yksityiskohdatkin. Lähetin päiväkirjan myös 2.2.1999 tapahtumista. Kaivoin sen esille ja totesin, että paljon on tapahtunut kymmenessä vuodessa. Yhteistä oli se, että kumpanakin aamuna sain herätä miehen kanssa yhteisessä pesässä. Kymmenen vuotta sitten ei ollut kiirettä minnekään, tänä vuonna oli. Se niistä eläkeläispäivistä. Kiva kuulla Sipuliinasta. Täällä taitavat lumet sulaa ja talven hiihdot ehkä hiihdetty. Itse olen ollut pari päivää rauhallinen, on vähän flunssaa.

• Fridanna
        1943 kirjoitti:

olen väsännyt päiväkirjaa 2.2 tapahtumista. Runko on valmiina, melkein kaikki yksityiskohdatkin. Lähetin päiväkirjan myös 2.2.1999 tapahtumista. Kaivoin sen esille ja totesin, että paljon on tapahtunut kymmenessä vuodessa. Yhteistä oli se, että kumpanakin aamuna sain herätä miehen kanssa yhteisessä pesässä. Kymmenen vuotta sitten ei ollut kiirettä minnekään, tänä vuonna oli. Se niistä eläkeläispäivistä. Kiva kuulla Sipuliinasta. Täällä taitavat lumet sulaa ja talven hiihdot ehkä hiihdetty. Itse olen ollut pari päivää rauhallinen, on vähän flunssaa.

Tulipa huono omatunto! Minä kirjoitin myös 2.2.09 päiväkirjaa ja lähetin jo pikaisesti. Korjailin ja lisäilin hieman seuraavana päivänä, mutta sitten laitoin sähköpostina.
        En aiemmin ole kirjoittanut, mutta nyt huomasin lehdestä pienen jutun asiasta.
        Tulikohan kirjoitettua liian improvisoiden!

• lupiini
        annakatri kirjoitti:

Voi vieläköhän muistaisin ja ehtisin??
        Tosin kirjoitan kalenteriini, jossa on nyt tilaakin riittävästi, tarkkaan tapahtumia.
        Auringon nousu ja lasku, sää ja tapahtumia.

nimittäin suomalaisen päivästä voi lähettää selostuksen vielä helmikuun loppuun mennessä. Minäkin kirjaan päivittäin lämpötilat aamuin ja illoin sekä kirjoitan luontohavaintojani muistiin Sääpäiväkirjaan. Olen pitänyt sitä jo kolme vuotta.

• ja otin osteoporoosi lääkkeen. Sitten pitää odottaa puoli tuntia ennen kuin saa KAHVIA ym. Se on tuskaa se odotus. Siksi tässä kirjoittelen.

Sateista on ja pilvistä. Tosi harmaata. Meillä on tänään pikku tytön synttärit, joihin mennään. Minä olen isotäti.
      Hyvää sunnuntaita sinulle ja kaikille.

• "Reetta"

Kaikesta harmaudesta huolimatta, täältä itärajaltaki
        mittari näytti 1:tä, nuoskalunta on satanut.
        Voisi väsätä niit lumiukkoja;) Täs on päivän suunnitelmia käyny läpi, et mistä olisi aita matalin
        ton kuntoilun suhteen;) Lähtiskö, lumitöihin, sauva
        kävelee, uimaa jonka vois vaihtaa vesijuoksuu, vai
        jopa hiihtää. Vaik edellisestä hiihtoreissuta ei polvi ihan viel kunnos, siinäpä sitä olisi sarkaa.
        Mut koha ei menisi kokopäivää suunnitelles, mitä tekis?;)) Kaikille hyvää kynttilänpäivää!
        ps.Kiva kun teit aamuavauksen;)

• "Reetta"
        "Reetta" kirjoitti:

Kaikesta harmaudesta huolimatta, täältä itärajaltaki
        mittari näytti 1:tä, nuoskalunta on satanut.
        Voisi väsätä niit lumiukkoja;) Täs on päivän suunnitelmia käyny läpi, et mistä olisi aita matalin
        ton kuntoilun suhteen;) Lähtiskö, lumitöihin, sauva
        kävelee, uimaa jonka vois vaihtaa vesijuoksuu, vai
        jopa hiihtää. Vaik edellisestä hiihtoreissuta ei polvi ihan viel kunnos, siinäpä sitä olisi sarkaa.
        Mut koha ei menisi kokopäivää suunnitelles, mitä tekis?;)) Kaikille hyvää kynttilänpäivää!
        ps.Kiva kun teit aamuavauksen;)

Voi hyvätavaton! Ku aina se painovirhe-paholainen iskee, mittari näytti -1 eikä 1.

• meirikki

...vieläkö ehtii huomeniin, pianhan on päivä tervehdyksen aika:)

Tuulista tuntuu olevan, -7 näyttää mittari.

Laiskotellen aijon pyhäni kuluttaa, ja töllötintä tutkailla.

Mäkihyppyjäkin on tarjolla, iltapäivällä.

• mamaupendo

Voi Sipuliina.........mukavaa kun tulit taas virkistämään harmaata aamuamme! Sinua on aina mukava "tavata". Olenkin käynyt joka päivä täällä katsomassa, josko olisit jotain kirjoittanut........nyt on odotus palkittu! Kiitos! Täällä (kaakkois-kulmalla) sataa vettä niin, että ikkunat ropisee, mutta mitäs siitä..sisällä on kuivaa. Hyvää sunnuntain jatkoa sinulle....ja muillekin.

• meirikki
      • mamaupendo

AAAHHH!!! Voiko muuta sanoa.....?

• Tuli todella väristyksiä mummollekin, ei ole tuohesta... vai miten se meni?

Onko ihanampaa kuin komea italialainen tenori ja rakkauslaulu "Time to say goodby"
        KIITOS

• annakatri kirjoitti:

Tuli todella väristyksiä mummollekin, ei ole tuohesta... vai miten se meni?

Onko ihanampaa kuin komea italialainen tenori ja rakkauslaulu "Time to say goodby"
        KIITOS

minun masturboivan..

• meirikki
        annakatri kirjoitti:

minun masturboivan..

...eh ehhe heh.. jo nyt , ei lakkaa kummat kuulumasta...:)

Tuli niin nopee lähtö näppäimiltä, kun kaveri huomasi et muutama minsa pelata jotain veikkauspeliä, ja meinasin sotkea vastauksissani, o nyt on oolrinkissa...

Tuota...;) pitääköhän mun ...varovammin...laittaa, "ihgua" kipaletta, vaan mennäänkö vaan...rouheesti, erehdyksistä viis (pappa;))

• meirikki
        mamaupendo kirjoitti:

AAAHHH!!! Voiko muuta sanoa.....?

Tähän olin kirjoittavani, et mua nauratti kun mietin kuinka olet onnessasi,;))

Komia on mies, vaan vielä komeempi on ääni.

• "Reetta"
        meirikki kirjoitti:

...eh ehhe heh.. jo nyt , ei lakkaa kummat kuulumasta...:)

Tuli niin nopee lähtö näppäimiltä, kun kaveri huomasi et muutama minsa pelata jotain veikkauspeliä, ja meinasin sotkea vastauksissani, o nyt on oolrinkissa...

Tuota...;) pitääköhän mun ...varovammin...laittaa, "ihgua" kipaletta, vaan mennäänkö vaan...rouheesti, erehdyksistä viis (pappa;))

mut kun se koko ajan pätkii!! Ei pääse tunnelmaan;)
        Vaik eipä sitä tarviisi kun katella, NIIIIAAAUUUH
        kyl vatsan pohjas piip piip;)* Asiaan, onko toisil samal taval, et pätkii???

• meirikki
        "Reetta" kirjoitti:

..ei yhtään pätki, niin tulee kuin "koneella veisaten", mulla oli joskus joittenkin kipaleitten kaa tuollaista, ja tuon kaverin poika jotain teki? täälä poiketessaan, se loppui.

Ei tietoa mitä???

• "Reetta" kirjoitti:

Sulla on hidas laajakaistayhteys, siksi pätkii.
        Niin teki minullakin ennen, mutta sitten dna ihan omin lupineen muutti sitä ja yhteys parani, mutta niin nousi myöskin hinta!

• "Reetta"
        Tellastiina kirjoitti:

Niin teki minullakin ennen, mutta sitten dna ihan omin lupineen muutti sitä ja yhteys parani, mutta niin nousi myöskin hinta!

Taas on uusi viikko alkanut.. Olikin vähän satanut lunta, mittaris -1, aurinkokin näyttäyty mut kyllä on sohjosta. Lehenhakuun ei voinu töppösis mennä;)
        Yö meni vähän pipariksi pakotuksia kuunnelles, ropeista ei mitään taikaa.Taisi ottaa itteesä se vyöjuoksemin, miul ku vähän sitä vikaa et eikö se nyt rupee tokenee;)) Tyhmästä päästä kärsii koko
        ruumis, miun kohal sanonta pitää paikkasa!
        Kiitos oikeen paljon tuosta palautteesta, pitää mennä käymää siel liikkees. Sillon kun tän otin ei
        elisal ollu tänne muuta kuin tämä hidas. Sillon olin sitä mieltä et kyl miulle se riittää... Nyt tullu monia asioita esiin, kun ei pääsekään sinne eikä tänne... Nälkä kasvaa syyves;))
        Oikeen mukavaa päivän jatkoo kaikille!

• Elisa 30,90/kk
        Tellastiina kirjoitti:

Oikeastaan haluaisin kysyä sinulta, kuinka olen voinyt "möheltää" nuo alalaidan tiedot oikeaan laitaan?

Olen joskus sen hallinnut, mutta nyt en muista. Voisitko auttaa, sillä kokeiluni voi johtaa entistä suurempiin vaikeuksiin, kuten suomi24 postini lukkiutumiseen.

En tiedä, mitä tein, mutta aluksi tulee aina Login failed, try again. Sitten vasta aukeaa, kun yritän uudestaan, mutta hukkaa kuitenkin postejani katoaa, koska se aina lykkää tuota "yritä uudestaan".

Kiitollisena odotan vastaustasi, koska olet jo niin taitava tuolla toisella palstalla, josta minunkin pitäisi opetella nuo ihanat kuvakkeet, joita siellä voi käyttää.

• Elisa 30,90/kk kirjoitti:

Oikeastaan haluaisin kysyä sinulta, kuinka olen voinyt "möheltää" nuo alalaidan tiedot oikeaan laitaan?

Olen joskus sen hallinnut, mutta nyt en muista. Voisitko auttaa, sillä kokeiluni voi johtaa entistä suurempiin vaikeuksiin, kuten suomi24 postini lukkiutumiseen.

En tiedä, mitä tein, mutta aluksi tulee aina Login failed, try again. Sitten vasta aukeaa, kun yritän uudestaan, mutta hukkaa kuitenkin postejani katoaa, koska se aina lykkää tuota "yritä uudestaan".

Kiitollisena odotan vastaustasi, koska olet jo niin taitava tuolla toisella palstalla, josta minunkin pitäisi opetella nuo ihanat kuvakkeet, joita siellä voi käyttää.

Olen täysin "uuvatti" koneeni kanssa, joten valitettavasti en voi sinua auttaa - suo anteeksi nauramiseni, mutta huvitti vain, kun juuri minulta osuit kysymään.
        En ymmärrä edes sitä mitä tarkoitat alalaidan tiedoilla...
        Meillä on ehkä eri selain.

Tuohon kysymykseesi voin vastata, että laajakaistani dna:lla maksaa 31,90 €uroa/kk.

• Sipuliina

hävettää. Mikä emäntä se on, joka kutsuu vieraita, eikä sitten ole ovella ottamassa vastaan? Suuri määrä mukavia vieraita kävi, ja emäntä loisti poissaolollaan. Hyi minua. Ymmärrän hyvin jos olette näreissänne. Mutta jos vielä hyväksytte minut joukkoonne, lupaan ettei tällaista enää tapahdu. Annattehan ystävät anteeksi?

• "Reetta"

Kiva kun nyt kuiteskin kerkesit;)Ei varmaan kukaan
        pahasti närkästy. Huomenta nyt kuiteskin, meinas unohtuu! Tääl meil oli viien aikaa -8 mittaris, ja piha on nii hirvees kunnos sen loskan jäleltä, et
        kieli keskel suuta on liikuttava. Mie sitä rupesin neljänaikaa kukkumaa, sit viieltä aloi kahvinkeittoo
        mihi lie unet hävinny? Tulee päivälle pituutta, jos ei keksi jotain järkevää ajanvietettä, muuta ku peukalon pyöritystä... Hyvää päivän jatkoo kaikille;)

• Sipuliina
        "Reetta" kirjoitti:

Kiva kun nyt kuiteskin kerkesit;)Ei varmaan kukaan
        pahasti närkästy. Huomenta nyt kuiteskin, meinas unohtuu! Tääl meil oli viien aikaa -8 mittaris, ja piha on nii hirvees kunnos sen loskan jäleltä, et
        kieli keskel suuta on liikuttava. Mie sitä rupesin neljänaikaa kukkumaa, sit viieltä aloi kahvinkeittoo
        mihi lie unet hävinny? Tulee päivälle pituutta, jos ei keksi jotain järkevää ajanvietettä, muuta ku peukalon pyöritystä... Hyvää päivän jatkoo kaikille;)

toivotukset unohtui minultakin. Huomenta kaikille!

Vai sellaiset pakkaset teillä. Täällä ei puoli kuuden maissa ollut kuin -2 ja nyt näyttää jo nollaa. Harmaata on ja lunta tuli eilen oikein kunnolla. Voipi hyvin tulla tänäänkin.

Ota kuule kunnon tupluurit päivällä kun kerran noin aikaisin heräsit.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

• "Reetta"
        Sipuliina kirjoitti:

Vai sellaiset pakkaset teillä. Täällä ei puoli kuuden maissa ollut kuin -2 ja nyt näyttää jo nollaa. Harmaata on ja lunta tuli eilen oikein kunnolla. Voipi hyvin tulla tänäänkin.

Piti ruveta kertoo, mie en ole ikinä osannu päikkäretä "luuriaunia" ottaa. Aina olenkin sitä päivitellyt et miten toiset osaa asettuu päiväl nukkuu;) Sen myönnän et sillon kun olin työelämäs ja aamu löysin aikaan piti vaik viisminuttia sitä
        luuriaunta harjottaa, ni sit jakso vaik valvookin
        illalla pitenpää.

Muuten olisi RITGE jääny näkemätä;)

• 1943
        Sipuliina kirjoitti:

aurinko ja on pikkupakkanen. Ihana ulkoilusää olisi, mutta on niin liukasta, että koko ajan pitää varoa. Flunssani osoittautui sitkeämmäksi kuin luulin, vaikka kuumetta ei olekaan. Ääni on mennyt möreäksi ja öisin yskittää. Siksi olen ulkoilun suhteen ollut varovainen. Nyt pitäisi lähteä auto katsastamaan. Aurinkoa kaikille.

• Sipuliina

Nyt on mieli jotenkin maassa. Onkohan minullekin tulossa flunssa? Mikään ei nyt oikein innosta ja pääkin tuntuu painavan toista tonnia. Yleensä herään aamulla hyväntuulisena, mutta nyt oli sellainen plääh-tunne. Voi itku, en minä mitään typerää flunssaa halua. Toivottavasti muut ovat jo paranemaan päin.

Hyvää torstaita kaikille. Onhan se toivoa täynnä.

• 1943

täältä valtaväylän varrelta. Sitkeää tuntuu tuo flunssa olevan, varsinkin öisin alkaa yskittää ja sitkeää limaa kertyy kurkkuun. En pystynyt mitenkään juhlimaan tämän seksikkään vuoden alkua ja viikonlopun tanssimiset on jätettävä väliin. Ovatkohan yhteydessä toisiinsa nämä tanssimiset ja flunssat? Vuosi sitten ei ollut kumpaakaan, nyt jo toinen flunssa parin kuukauden sisällä. Työelämässä olin harvoin poissa sairauden takia. Lepää Sinäkin kunnolla. Minulla on mielenkiintoisen dekkarin lukeminen meneillään. Hyvää viikonlopun ja ystävänpäivän valmistelua kaikille.

• "Reetta"
        1943 kirjoitti:

täältä valtaväylän varrelta. Sitkeää tuntuu tuo flunssa olevan, varsinkin öisin alkaa yskittää ja sitkeää limaa kertyy kurkkuun. En pystynyt mitenkään juhlimaan tämän seksikkään vuoden alkua ja viikonlopun tanssimiset on jätettävä väliin. Ovatkohan yhteydessä toisiinsa nämä tanssimiset ja flunssat? Vuosi sitten ei ollut kumpaakaan, nyt jo toinen flunssa parin kuukauden sisällä. Työelämässä olin harvoin poissa sairauden takia. Lepää Sinäkin kunnolla. Minulla on mielenkiintoisen dekkarin lukeminen meneillään. Hyvää viikonlopun ja ystävänpäivän valmistelua kaikille.

Voi että miten teitä rankoo ne lentsut, uskon kyl et ole mukavaa;( Mie oon kyl aika ekspertti imuroimaan kaik kulkutauvit, mut nytko mie asunkin tääl huitsi nevadas! Eipäs tänne iskekkään;))
        Tääl oli aamust -8 mittaris ja pilvistähän tuo nättää olevan... Toivottelen kuiteskin paljon onnea sille alkavalle/alkaneelle seksy vuodelle;))
        Koittakaahan nyt tervehtyä siel!;)

• meirikki
        "Reetta" kirjoitti:

Voi että miten teitä rankoo ne lentsut, uskon kyl et ole mukavaa;( Mie oon kyl aika ekspertti imuroimaan kaik kulkutauvit, mut nytko mie asunkin tääl huitsi nevadas! Eipäs tänne iskekkään;))
        Tääl oli aamust -8 mittaris ja pilvistähän tuo nättää olevan... Toivottelen kuiteskin paljon onnea sille alkavalle/alkaneelle seksy vuodelle;))
        Koittakaahan nyt tervehtyä siel!;)

... kiitos Reetta vihjeestä, enpä niin korvienväliin laittanut, et "rva vuosiluku" niitä sexyjä täyttää;)))

Oliko se mikä päivä, haen kauneimman laulun, onkopa toivomuksia?

• 1943
        meirikki kirjoitti:

... kiitos Reetta vihjeestä, enpä niin korvienväliin laittanut, et "rva vuosiluku" niitä sexyjä täyttää;)))

Oliko se mikä päivä, haen kauneimman laulun, onkopa toivomuksia?

päivä, eikä yhtään tunnu 66, kun korvakin on tukossa.Oikein pani miettimään mikä laulu voisi olla.Ehkä Mamban "Mä oon lakannut huolehtimasta". Sain sen läpi viime perjantain "Puhelinlangat laulaa"-toivekonsertissa. Tuli ennakkoon merkkipäivälahjana. Kuvaa elämänasennettani. Lisäksi siinä on minua miellyttävä rytmi.

• meirikki
        1943 kirjoitti:

päivä, eikä yhtään tunnu 66, kun korvakin on tukossa.Oikein pani miettimään mikä laulu voisi olla.Ehkä Mamban "Mä oon lakannut huolehtimasta". Sain sen läpi viime perjantain "Puhelinlangat laulaa"-toivekonsertissa. Tuli ennakkoon merkkipäivälahjana. Kuvaa elämänasennettani. Lisäksi siinä on minua miellyttävä rytmi.

No johan teetti töitä löytää Mamban laulamana,

http://www.youtube.com/watch?v=IzwRZdVid8E&feature=related

Lämpimästi toivotan Sinulle paljon terveitä vuosia eteenkin päin

• 1943
        meirikki kirjoitti:

No johan teetti töitä löytää Mamban laulamana,

http://www.youtube.com/watch?v=IzwRZdVid8E&feature=related

Lämpimästi toivotan Sinulle paljon terveitä vuosia eteenkin päin

kävin juuri toivomassa kappaletta iskelmän listalle ja nyt sain kuulla sen tätä kautta. Oikeastaan en osaa lainkaan soittaa musiikkia netin kautta. Ei ole tullut puheeksi nuorten kanssa. Radiokaan ei ole usein auki, tänään ei lainkaan. Luultavasti viihdyn tässä hiljaisessa maailmassani. Kiitos sydäntä lämmittävästä toiveen täyttämisestä. Nyt paneudun taas dekkarin lukemiseen.

• Ja vieläkin toivotaan, että luulet vaan sen flunssan olevan tulossa.
        Mitäs kaikkia poppakonsteja niitä löytyy - valkosipulia (yäk) vaan vähän sinne sun tänne ja niin päin pois!

Mukavaa pakkaspäivän iltaa kaikille!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      6751
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      105
      5320
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3612
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3205
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3157
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2905
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      40
      2411
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2341
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      44
      1929
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1832
    Aihe