Mielisairaala

hulu

Mielisairaalan potilas istui osaston käytävällä ja onki pesuvadista. Psykiatri käveli ohi ja kysyi hullulta: "No tuleeko kalaa?". Hullu katsoi vähän hitaasti psykiatria ja vastasi: "Ei pesuvadissa mitään kaloja ole".

13

4972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vua

      Tyyppi pääsi mielisairaalasta ja lahjoitti lääkärilleen itsetekemänsä kirjan jonka nimi oli yksinäinen ratsastaja. Ensimmäiseltä sivulta viimeiselle luki: koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti koppoti...

      • mie vua

        Tutkija tuli mielisairaalaan ja kysyi johtavalta lääkäriltä että miten sairaala oli niin täynnä. Lääkäri sanoi:
        - Meillä on testi johon tulee vastata loogisesti. Jos on amme ja se pitää tyhjentää vedestä niin mitä näistä kolmesta käyttäisit siihen: käsiä, kauhaa vai ämpäriä.
        - Minä käyttäisin ämpäriä. sanoi tutkija.
        - Minä ottaisin tulpan pois. Teidän huoneenne on tuo toinen vasemmalla.


      • mie vua
        mie vua kirjoitti:

        Tutkija tuli mielisairaalaan ja kysyi johtavalta lääkäriltä että miten sairaala oli niin täynnä. Lääkäri sanoi:
        - Meillä on testi johon tulee vastata loogisesti. Jos on amme ja se pitää tyhjentää vedestä niin mitä näistä kolmesta käyttäisit siihen: käsiä, kauhaa vai ämpäriä.
        - Minä käyttäisin ämpäriä. sanoi tutkija.
        - Minä ottaisin tulpan pois. Teidän huoneenne on tuo toinen vasemmalla.

        Kumpi onkaan nyt hullu?
        - TOHTORI! VATSASSANI ON PERHOSIA!
        - HETKINEN. KÄYN HAKEMASSA HAAVINI.


      • mie vua kirjoitti:

        Kumpi onkaan nyt hullu?
        - TOHTORI! VATSASSANI ON PERHOSIA!
        - HETKINEN. KÄYN HAKEMASSA HAAVINI.

        Miksi kaikki ovat minulle aina niin ilkeitä? Olkaapa nyt vain hyvä ja menkää tiehenne siitä.


    • Mielisairaalasta. Ensimmäinen oli vähemmän hullu, toinen enemmän. Ensin vähemmänhullu kolisteli. Vartija: Kuka siellä? Vähemmänhullu: Miau! Sitte kolisteli enemmänhullu, vartija: Kuka siellä? Enenmmänhullu: Toinen kissa. HEH HEH HEH...

    • Mutta mikä on hulu?

    • Sisätauti ja mielenterveysosastot olivat poikkeusoloissa ihan vieretysten. Siinä 1 hullu keuhkotutinen katseli hullua, joka lähti hiihtämään keskellä parasta kesäpäivää. Mahtaa ne perkele olla hyvät hiihtokelit näin kesällä. Keuhkotautinen kähisi. Vaan mikäs tässä, kun keuhkot ovat kunnosssa. Vastasi hullu.

    • tohtori spy

      NE JOKKA ON JOUTUNU MIELISAIRAALAAN EI OO MITÄÄ NAURETTAVAA. VAIKKA ITTE JOUDUTTE MIELISAIRAALAAN JOSKUS....

      • hauki on kala

        Juuri sen takia nämä mielisairaalavitsit ovat parhaita, kun itseä vaivaa keskivaikea masennus ja somaattisin oirein ilmenevä ahdistus, tällöin ymmärtää elämän raadollisuuden!


    • HullutLääkärit

      Paras vitsi piilee siinä, että hoitohankalakunta eli hoitajat, lääkärit, vartijat jne. ovat suurimpia aivopestyjä hulluja, jotka yleisesti ottaen hoitavat/kaitsevat terveitä. Kerran, kun näet lääkäreiden hullut kasvonilmeet, maailma ei ole koskaan samanlainen kuin aikaisemmin.

      • yks hullu.

        hoitohankalakunta ??

        HOITOHANKALAKUNTA. Onko hoitajat hankalia??


    • Juha822222

      Tuo ensimmäinen on erinomainen vitsi, vähän on toi hoitajakin pipi päästään haha lol.........
      no vitsi vitsi

    • JK

      VAI IIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5320
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      155
      4101
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3800
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3532
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3141
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2564
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2423
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2400
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2286
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2207
    Aihe