IskelmäTV Harju &

1943

Pöntinen lähettää musiikkitoiveita kanavalla 51. Toivoisin ystävälleni lahjaksi musiikkia, mutta en saa selville puhelinnumeroa, kun ei ole TV:tä. Voiko joku auttaa, olen testannut numeron kerran keskiyöllä ja toive tuli miltei heti. Onko muilla kokemuksia? PS yritin netistä etsiä, en onnistunut.

22

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WanhaWaari

Vilkaisin juuri "Harju & Pöntinen" -tv-kanavaa 51 ja siellä olivat ruudussa opastukset iskelmätoiveitten esittämisestä puhelimitse.
      - Soittamalla numeroon 0600 392919 tai
      - Tekstiviestillä: toive ...(toiveesi)... ja lähetä viesti nroon 173035
      Erittäin kelvollinen tv-kanava tuo H&P. Muistuttaa radion vanhoja ohjelmia kuten lauantain toivottuja levyjä, ym. Tämä H&P toimii kuitenkin vuorokauden ympäriinsä. Noitten toiveitten esittämisessä taitaa olla jotain kelloaikarajoituksia, joita en muista ulkoa enkä ehtinyt äsken katsoa ruudusta. Toivottavasti saat toiveesi perille.

• 1943

vaarille. Meillä on tapana lukea jotain ja kuunnella musiikkia ellei tule mitään katsottavaa. Tiedän nuo rajoitukset. Toiveita otetaan vastaan klo 24 asti. Pitää ilmoittaa ystävälle, että on kuulolla.

• nikoteemus.

Tarvitaanko musiikon kuunteluun televisiokanavaa? Miksei sihen riitä radio?

• 1943
        nikoteemus. kirjoitti:

Tarvitaanko musiikon kuunteluun televisiokanavaa? Miksei sihen riitä radio?

tulee kanavalta välillä. Jostain syystä ystäväni on tykästynyt kyseisen kanavan kotimaiseen musiikkiin. Ja toive meni eilenkin perille, maksaa kyllä, mutta joskus on mukava saada muistaminen nopeasti ystävälle. Toivoin "Iltatuulen viestiä".

• niitä naisia
        1943 kirjoitti:

vaarille. Meillä on tapana lukea jotain ja kuunnella musiikkia ellei tule mitään katsottavaa. Tiedän nuo rajoitukset. Toiveita otetaan vastaan klo 24 asti. Pitää ilmoittaa ystävälle, että on kuulolla.

Kyllä ne mainokset H&P:llä on tosi vähissä. Linja-auto firman mainos tulee muutaman kerran päivässä. Itse vaihdan 51:ltä pois heti kun se yksi(itseasiassa niitä on kaksi) naista jotka painottavat suomen kielen päin jotakin.....

Lisäys otsikkoon:Ja viinaa en ota!

• kiitos kovasti!
        niitä naisia kirjoitti:

Kyllä ne mainokset H&P:llä on tosi vähissä. Linja-auto firman mainos tulee muutaman kerran päivässä. Itse vaihdan 51:ltä pois heti kun se yksi(itseasiassa niitä on kaksi) naista jotka painottavat suomen kielen päin jotakin.....

Naiset puheopetukseen. Hyvänen aika,miten painotetaan suomen kielen sanoja!!

• avuttomat neuvot :(

Miten niin, kun minä näppäillen no. 51 tulee joku aku ankka ohjelma, johon minun korttini ei tieten riitä, siis mitä te näppäilette? Olisi kiva saada asiallista ohjetta, jos ei asiasta mitään tiedä!!! Kun niin hieno on, suo se muillekin.

• 24h musiikkia
        avuttomat neuvot :( kirjoitti:

Miten niin, kun minä näppäillen no. 51 tulee joku aku ankka ohjelma, johon minun korttini ei tieten riitä, siis mitä te näppäilette? Olisi kiva saada asiallista ohjetta, jos ei asiasta mitään tiedä!!! Kun niin hieno on, suo se muillekin.

EI KUULU KAAPELITALOUDESSA! (jos olen oikein ymmärtänyt,näin tuttavat sanovat)

Eli tässä ohje,jos olet antenniverkossa: Kelaa digin kaukosäätimellä taaksepäin.TV1 jälkeen tullee 69 Digiviihde, 68 Klubi tv, 52 ISKELMÄ ja sitten 51 ja siinä lukee ISKELMÄ TV Harj.

24 tuntia kotimaista iskelmää. Iso osa reaaliaikaista toivemusiikkia,yöllä nauhoitettua,mutta muistaakseni 06.30 pärähtää toiveet käyntiin.

Mulla on koko ajan 51 päällä taustamusiikkina.

• kotimaista hyvää
        avuttomat neuvot :( kirjoitti:

Äsken tuli Jari Sillanpäätä ja nyt Anna E laulaa "pimeys päiviä piilottaa".

• ka-ma-laaaa
        niitä naisia kirjoitti:

Päivänsäde ja menniKÄINEN. Niinkö se sanotaan. Kuunnelkaa ihmiset.

• torstersSON
        ka-ma-laaaa kirjoitti:

Päivänsäde ja menniKÄINEN. Niinkö se sanotaan. Kuunnelkaa ihmiset.

Kuuntelin ylen paikallisuutisia maakunnista. En paljasta paikkakuntaa,mutta sieltä suunnalta kuitenkin missä tää H&P sijaitsee. Naistoimittaja sanoi lopuksi: HuomiSEEN. Onko vaikea sanoa huomiseen? Kuka j**a*auta näitä "toimittajia" kouluttaa tai on kouluttanut. ElämänvalttiKORTIT,voi viineri.

No nyt on kaikki hyvin,eihän kenenkään ole pakko kuunnella,joTEN.....

• 1943

toimiiko vain arkisin? Pitää testata. Jostain syystä en muista avata aamuisin edes radiota, vaan luen lehden hiljaisuudessa.

• miten ..

niitä monokuuluvuuksia jaksaa?

• ei kai

Eikö musiikki tule aamuun 06.30 asti nauhalta. Ja mielestäni samat yöstä toiseen. Itse laitan toosan kiinni kun juontajat tulevat. Nyt parhailaan on kisakysymys juhannuksesta, hyvänen aika sentään.

• im-elää,kauheeta

kertokaa,miten voisin poistaa juonnot,musiikista tykkään?

• 1943

käy mielestäni hyvin taustamusiikiksi, kun esim. lukee. Nyt kesällä ei tule kuunneltua, koska mökillä ei tämä kanava näy. Itsellänihän ei ole televisiota enkä esim. tänä aamuna ole radiotakaan avannut. Puhetta tulee paljon musiikin välissä, ilmeisesti paras tapa välttyä siltä on imuroida netistä tai soittaa CD:ltä. Tässä hiljaisuudessa on oma viehätyksensä.

• levyjä 100kpl
        1943 kirjoitti:

käy mielestäni hyvin taustamusiikiksi, kun esim. lukee. Nyt kesällä ei tule kuunneltua, koska mökillä ei tämä kanava näy. Itsellänihän ei ole televisiota enkä esim. tänä aamuna ole radiotakaan avannut. Puhetta tulee paljon musiikin välissä, ilmeisesti paras tapa välttyä siltä on imuroida netistä tai soittaa CD:ltä. Tässä hiljaisuudessa on oma viehätyksensä.

CD,tälläinen "metrinpituinen" JVC otettiin käyttöön. Kyllä on mahtava ääni,maksoi joskus yli 10-vuotta sitten "maltaita",mutta on hintansa väärtti. Active Hyber-Bass ja kasettisoitinkin löytyy,oikein tuplana, siis pystyy äänittämäänkin. Laatu maksaa.Samaa saa nykyään armeijan väreissä.

• tykkään
        levyjä 100kpl kirjoitti:

CD,tälläinen "metrinpituinen" JVC otettiin käyttöön. Kyllä on mahtava ääni,maksoi joskus yli 10-vuotta sitten "maltaita",mutta on hintansa väärtti. Active Hyber-Bass ja kasettisoitinkin löytyy,oikein tuplana, siis pystyy äänittämäänkin. Laatu maksaa.Samaa saa nykyään armeijan väreissä.

Tykkään juuri puikoissa olevasta miesjuontajasta,eli juuri aukaisin TV:n ja jatkan kuuntelemista.

• lässynlässynlää
        tykkään kirjoitti:

Tykkään juuri puikoissa olevasta miesjuontajasta,eli juuri aukaisin TV:n ja jatkan kuuntelemista.

Voi kauheeta,hellanlestas! No onhan nuita.

• kun ..

vastasit keisarinkruunu-uteluuni.
      En löydä sitä, jospa tämä tulisi perille. Enpä sahramililjaa ole tuntenutkaan, olen tainnut pitää sitäkin keisarinkruununa, niin samanvärisiäkin ovat.
      Kerroit toisaalla ruusuista, minulla vierähti puoli päivää, kun aloin ruusujen maailmaan netissä tutustua. On niitä valtavasti, toinen toistaan kauniimpia.

Minun viherpeukaloni ei saanut aikanaan olohuoneen ikkunan eteen ostettuja ruusuja kukkimaan, kuin yhden kesän.
      Varmaan maa ei ollut oikeanlaista, ja paikkakin oli ehkä liian kuuma ja aurinkoinen?

• 1943

reissulta kotiin ja pelkäsin, että liljakukon toukat ovat syöneet kaiken vihreän liljoistani. Pelko oli turha, minun liljani: 2 erilaista sahramililjaa, yli 50 marhan- ja varjoliljaa kukkivat täydessä loistossaan. Eivät ole koskaan olleet näin komeita. Ruusujen maailma on tosiaan kiehtova, minulla kukkii ihana kerrottu, muistuttaa "Pikkalaa" ja "Tunnelitietä", tuoksuu ihanasti. Kauniita hetkiä puutarhasssa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      43
      6801
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      105
      5380
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3622
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      50
      3271
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3187
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2915
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      40
      2441
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2361
    9. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      45
      2028
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1862
    Aihe