haluun lisää juttu seuraa meseen.
mielellään 14-16v. jätkä ja hyvännäkönen :D
ja plussa ois jos oisit keski-Suomesta.
Ite asun jyväskylän lähellä
Eli jos kiinnostaa ni vastaa tähän viestiin ni annan mun mese osotteen
seksikkäät poitsut lukekaa!
15
3315
Vastaukset
- Blondi94
Webbi kamerakin ois kiva :D
mä aattelin täs hiihtolomal ostaa webin- OHNOEZ
...joku pinnallinen kökäle taas. Ei millää pahal. :D
- Jonttu1991
Todella edustavan kuvan annat ilmoituksesi perusteella. Tämän lisäksi, hyvän ulkonäön voi perustella lukemattomilla tavoilla.
=> En usko, että kukaan täysjärkinen vastaa viestiisi, jossa haet ystävää ulkonäön perusteella.
Lycka till! - daaaa
OIIIh ihana -94 pikku pissis, joka etsii miestä LOLOLOLOLOLOLLOOOOOOOOOOOOOL
- 16vpoikka
laita osa johon voi laita postia
- VASTAA
Älä vastaa tolle 16vpoikkalle. Se on joku vanha äijä. Valehdellu monesti ikänsä. Näkeehän sen jo kirjotuksista ettei oo mikään normaali 16-vuotias poika...
- oon16vpoika
laitaosa
- 14 v
kiinostaa oon itekkin 14 ja asun Tampereel laitakko meses?
- minäpä vain tässä
Blondi94 kirjoitti:
Ole tyttö varovainen internetin ihmeellisessä maailmassa!älä luota ihmisiin liian helposti.mutta muuten tsemppiä verkostoitumisessa.
- lrrrrfromomicronpersei8
- rrrrrrrr
moro! ei kai haittaa et oon 92?ja jos ei haittaa ni laita sun mese ossas mulle ni lisään sut:) ja oon hyvännäkönen:)
- huohh...
Olet sitten pedofiili kun olet täysi-ikäinen ja yrität iskee alaikäsii
- koimo
saako sun mese ossan ni voitas jutella lisää? :) lähit niin äkkiä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019