Onko sellainen nyt joka vie oikeesti rahaa tai mennessä elämässä.
Vastaukset 35
- aikaan
varmaakin tupakointi eli vielä eilen.
noin 100 euroa /kk - tanssiva_tamma
parhaimmillaan kävin tunneilla kolmekin kertaa viikossa, kyllä rahaa paloi. Varusteetkin on aika arvokkaita. Eron jälkeen meitä onkin kaksi yksinäistä velkaista ihmistä, joten harrastuksetkin piti vaihtaa halvempiin.
- Pirre*
eikä ole ollutkaan koskaan..milläs sitä köyhä oisi niitä kalliita maksellu..
Mutta jos voitan lotossa enemmän kuin mitä viime lauantaina, 50 ekee, sit mää harrastan, vaikka mitä - hevosia, kalliita autoja, moottoripyöriä, suuria purjeveneitä, ilmailua, matkustelua ympäri maaliman..jne..*huoks*
:/- Kalle Kotton
Nuo haaveet unohtuisi siinä paikassa. Sinun päiväsi kuluisi miettiessä, minne ne rahat sijoittaisit, että saisit lisää rahaa. Sehän olisikin mielenkiintoista. Välillä olisit onnesi kukkuloilla, kun saisit hyvän koron, väliin taas kun myrskynmerkki allakan kulmassa, kun joku olisi höynäyttänyt sijoittamaan jonnekkin, että olisi mennyt pääomakin.
Kun Sinä sen harrikan sitten sieltä kellarista yhtenä päivänä kesällä hilaat tien päälle, päässäsi jyskyttää mäntien tahdissa, milloin mikin talletus erääntyy, ja minne ne uudelleen sijoittaisit.
Hyvää lottovoiton odotusta. - hande
Kalle Kotton kirjoitti:
Nuo haaveet unohtuisi siinä paikassa. Sinun päiväsi kuluisi miettiessä, minne ne rahat sijoittaisit, että saisit lisää rahaa. Sehän olisikin mielenkiintoista. Välillä olisit onnesi kukkuloilla, kun saisit hyvän koron, väliin taas kun myrskynmerkki allakan kulmassa, kun joku olisi höynäyttänyt sijoittamaan jonnekkin, että olisi mennyt pääomakin.
Kun Sinä sen harrikan sitten sieltä kellarista yhtenä päivänä kesällä hilaat tien päälle, päässäsi jyskyttää mäntien tahdissa, milloin mikin talletus erääntyy, ja minne ne uudelleen sijoittaisit.
Hyvää lottovoiton odotusta.Kalle Kotton osui asian ytimeen.
hande kirjoitti:
Kalle Kotton osui asian ytimeen.
mitä mie raha asioilla sitte päätäni vaivaisin, - se oisi toisten hommia se sijottelu, ja he olisivat vaan tulosvastuullisia minulle :)
Minä vain tuhlaisin - korkoja, pääomaan ei kantsis koskea .:)- hande
Pirrejuupas kirjoitti:
mitä mie raha asioilla sitte päätäni vaivaisin, - se oisi toisten hommia se sijottelu, ja he olisivat vaan tulosvastuullisia minulle :)
Minä vain tuhlaisin - korkoja, pääomaan ei kantsis koskea .:)Joka helvetin päivä on katottava netistä tai lehdestä kurssit.
Verenpaine nousee ja laskee indeksien myötä.
Jos jollain on joutavaa rahaa, luulen että nyt olisi oikea aika ostaa Nokiaa reilulla 7 eurolla, Ponssea ihan pilahinnalla, eihän metsäteollisuudella voi luvattoman pitkään huonosti mennä.
Se on harrastus, johon rahaa menee. Saattaapa tuottaakin joskus.
Itse olen touhunnut näissä kuvioissa 8 vuotta.
Toistaiseksi netolla... hande kirjoitti:
Joka helvetin päivä on katottava netistä tai lehdestä kurssit.
Jos jollain on joutavaa rahaa, luulen että nyt olisi oikea aika ostaa Nokiaa reilulla 7 eurolla, Ponssea ihan pilahinnalla, eihän metsäteollisuudella voi luvattoman pitkään huonosti mennä.
Toistaiseksi netolla...voi sijotella ja pelata :)), riskinsietokyky on alhaalla :)
- hande
Pirrejuupas kirjoitti:
voi sijotella ja pelata :)), riskinsietokyky on alhaalla :)
Hyvään sijotukseen, viiden vuoden päästä se voi olla tonni.Kaks.
Kyllä sillä uudet nilkkasukat ostaa... - mivon saes
hande kirjoitti:
Joka helvetin päivä on katottava netistä tai lehdestä kurssit.
Toistaiseksi netolla...Aina epäillään, että lottovoitto toisi paineita saada raha lisääntymään. Eihän sen tarvitse mennä niin. Laittais vain ihan tavallisille korkeakorkoisille tileille eri pankkeihin. Sitten eläisi leveästi halujensa mukaan, eikä ajattelisi onko siihen varaa. Pitäisi vain huolen, ettei maksa liikaa ylihintaa mistään.
On otettava tässä iässä huomioon elämän rajallisuus. Kyllä esim. 5miljoonaa euroa riittää mukavasti loppuelämäksi, ei sitä tarvitse jäädä haudan lämmikkeeksi yhtään. On ihan eriasia yrittää saada jokin pienempi summa kasvamaan korkoa, että siitä riittäisi loppuelämäksi.
Olen Pirren kanssa samaa mieltä, eikun menemään jos siltä tuntuu. Turha sitä olisi sitten enää murehtia tuottaako raha voittoa. - hande
mivon saes kirjoitti:
Aina epäillään, että lottovoitto toisi paineita saada raha lisääntymään. Eihän sen tarvitse mennä niin. Laittais vain ihan tavallisille korkeakorkoisille tileille eri pankkeihin. Sitten eläisi leveästi halujensa mukaan, eikä ajattelisi onko siihen varaa. Pitäisi vain huolen, ettei maksa liikaa ylihintaa mistään.
On otettava tässä iässä huomioon elämän rajallisuus. Kyllä esim. 5miljoonaa euroa riittää mukavasti loppuelämäksi, ei sitä tarvitse jäädä haudan lämmikkeeksi yhtään. On ihan eriasia yrittää saada jokin pienempi summa kasvamaan korkoa, että siitä riittäisi loppuelämäksi.
Olen Pirren kanssa samaa mieltä, eikun menemään jos siltä tuntuu. Turha sitä olisi sitten enää murehtia tuottaako raha voittoa.Itse olen onnellinen, kun olen saanut säästetyksi molemmille tyttärelleni omat kaupunkiosakkeet, ja sittä vähän juustoa leivän päälle.
- mivon saes
hande kirjoitti:
Itse olen onnellinen, kun olen saanut säästetyksi molemmille tyttärelleni omat kaupunkiosakkeet, ja sittä vähän juustoa leivän päälle.
siis jos, handelta unohtui kai tuo Pirren haave suuremmasta voitosta kuin tuo 50 egee. Siitä tämä johti tuohon epäsuureen elämykselliseen elintason nousuun kohdallani. :) Myy kaikki osakkeet ja laita menemään ennen ylösnousemusta, jälkipolvikin voi tienata elintasonsa itse.
- Kalle Kotton
Pirrejuupas kirjoitti:
Minä vain tuhlaisin - korkoja, pääomaan ei kantsis koskea .:)Sen päivän haluaisin nähdä. Nytkin on mennyt isoja talletuksia, ettei korkoa ole kertynyt juuri lainkaan, saattanut mennä pääomaakin.
Tämän päivän harrastus ei paljon maksanut. Kävin verkoilla, tuli made ja hauki, verkko ostettu toissa syksynä. Ostin viime syksynä verkon, mutta se on paketissa. hande kirjoitti:
Hyvään sijotukseen, viiden vuoden päästä se voi olla tonni.Kaks.
Kyllä sillä uudet nilkkasukat ostaa...pitäisi ryhtyä näkemään vaivaa pelkän rahan takia, ellei sitä oikeasti tarvitse enempää? Eihän rahalla sitten enää ole mitään arvoa.;))
Minä tietäisin ihan tarkkaan, mitä isolla lottovoitolla tekisin. Se asia tuli ratkaistuksi jo nuorilla päivillä ja riideltyä ;)))- ihan totta, melkein riitelimme - aviomieheni kanssa. Aion laittaa ylimääräiset yhteen hyvään suunnitelmaan, josta ei perheelle olisi koitunut taloudellista hyötyä.
Samoin muutama ihan hyvä ja ajan mittaan tosi hyväksi osoittautunut sijoitussuunnitelma on jäänyt muiden kiireiden ja motivaation puutteen vuoksi toteuttamatta. - Eikä oikeastaan edes harmita. - Ellen sitten vaan huijaa itseäni.;))- Pirre*
Kalle Kotton kirjoitti:
Sen päivän haluaisin nähdä. Nytkin on mennyt isoja talletuksia, ettei korkoa ole kertynyt juuri lainkaan, saattanut mennä pääomaakin.
Tämän päivän harrastus ei paljon maksanut. Kävin verkoilla, tuli made ja hauki, verkko ostettu toissa syksynä. Ostin viime syksynä verkon, mutta se on paketissa.paketissa, ei se siellä mitään "tuota" :)
P.s. käyttäisin niinkuin sanoin ammattisijoittajia, en vaivaisi omaa päätäni, - enkä luottaisikaan omaan kykyyni hoitaa semmoisia asioita..nää pikkupisnikset osaan hoitaa - nää tilipäivät..:) - Kalle Kotton
Pirre* kirjoitti:
paketissa, ei se siellä mitään "tuota" :)
P.s. käyttäisin niinkuin sanoin ammattisijoittajia, en vaivaisi omaa päätäni, - enkä luottaisikaan omaan kykyyni hoitaa semmoisia asioita..nää pikkupisnikset osaan hoitaa - nää tilipäivät..:)Mutta ei tule reikiäkään, mitä niillä liioilla kaloilla, hyvä oli toissa syksyn verkko.
Niihin ammattisijoittajinko luottaisit, jotka tuhiloivat aikaiseksi tämän laman. Sinne meni rahaa Nordealta ja op:ltä tais jonkin verran mennä.
Oliko muistelen Nordealta 50 miljoonaa, sanottiin, että volyymiin nähden pikku summa. Kun se menee omaa typeryyttä se on pikku summa, mutta kun päästään nokkimaan viimeisiä jyviä jonkin onnettoman vararikosta, niin muutama euro on jo iso summa. Meni vähän aiheesta ohi.
- viivatiina
personal trainerin kanssa kaks ja puol vuotta aikas rahaa vievää muttei kuitenkaan kalliimpaa kun fysikaalinen hoito tai hieronta olen saanut paremman avun niska hartia ja selkä vaivoihin pteeltä kun fysikaalisesta hoidosta ja sitähän voi sanoa harrastukseksi koska tunnit pidetään jumppasalissa punttisalilla tai uimahallissa kuntoilen muutenkin mutta se ei taas ole mitenkään rahaa vievää peeteestä se hyvä puoli että tulee ainakin kerran viikossa vahvistettua lihaksia ja venyteltyä.
- ent.tehtaantyttö
HYVÄ Tiina. Nuo hieronnat ja hoidot kun tosi paljon maksavat. No, kerran minäkin otin itselleni sellaisen kuntosali ohjaajan laatiman ohjelman..mutta, punttisalilla käynti jäi..treeni taisi olla liian kova kun sen jälkeen aina menin vielä uimaan...nyt pitäisi ottaa itseään taas niskasta kiinni ja aloittaa säännöllinen uinti- ja vesijumppa...enpä tuosta harrastuksesta joudu maksaaan kuin 50 e/vuodessa..Stadi täällä antaa sellaisen keltaisen uimakortin jos, vaikka sairastaa diabetestä, niinkuin minä...koskee myös muita..Kerran vuodessa tuo maksu ja uida voit milloin haluat...uimahalleja kun täällä Stadissa riittää mihin tuo lippu oikeuttaa..
Huomanut olen minäkin että niska-hartiakivut jääväät altaaseen....samoin kun ennen kärsin issaskivuista, enpä enää...vedessä on tullut tuo selkä hoidettua siellä kun hyvä venytellä...
t.friidu - viivatiina
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
HYVÄ Tiina. Nuo hieronnat ja hoidot kun tosi paljon maksavat. No, kerran minäkin otin itselleni sellaisen kuntosali ohjaajan laatiman ohjelman..mutta, punttisalilla käynti jäi..treeni taisi olla liian kova kun sen jälkeen aina menin vielä uimaan...nyt pitäisi ottaa itseään taas niskasta kiinni ja aloittaa säännöllinen uinti- ja vesijumppa...enpä tuosta harrastuksesta joudu maksaaan kuin 50 e/vuodessa..Stadi täällä antaa sellaisen keltaisen uimakortin jos, vaikka sairastaa diabetestä, niinkuin minä...koskee myös muita..Kerran vuodessa tuo maksu ja uida voit milloin haluat...uimahalleja kun täällä Stadissa riittää mihin tuo lippu oikeuttaa..
Huomanut olen minäkin että niska-hartiakivut jääväät altaaseen....samoin kun ennen kärsin issaskivuista, enpä enää...vedessä on tullut tuo selkä hoidettua siellä kun hyvä venytellä...
t.friidukävin tosiaan melkein kolme vuotta fysikaalisessa joka kerta se aukas lukon välillä niskasta välillä lapaluista välillä selästä seuraavalla viikolla kuiteskin taas sama juttu tän punttisali kautta uimahalli olen todennut paljon tehokkaammaksi ja siks oon pitäny sitä peeteetä että tulee lähdettyä miten se voikin välillä olla niin takkusta ja tikkusta on meillä täällä kylälläkin uimahalli pieni ja siisti sellainen ja vesijumppakin olis kaks kertaa viikossa muttei jotenkin inspiroi mennä asiakkaitten kanssa samaan jumppaan kun niiden kanssa joutuu muutenkin oleen seittemän päivää viikossa vesijuoksemassa kyllä käyn sillon tällön oletko muuten sinä tai joku muu vesijuossut kilon painot jaloissa ja kahdenkilon painot käsissä on muuten tehokasta ja raskasta ite sellaista tulis tehtyäkään mutta se peetee keksii ja tietää paljon juttuja mitä ei ite koskaan tulis tehtyä.
- ent.tehtaantyttö
viivatiina kirjoitti:
kävin tosiaan melkein kolme vuotta fysikaalisessa joka kerta se aukas lukon välillä niskasta välillä lapaluista välillä selästä seuraavalla viikolla kuiteskin taas sama juttu tän punttisali kautta uimahalli olen todennut paljon tehokkaammaksi ja siks oon pitäny sitä peeteetä että tulee lähdettyä miten se voikin välillä olla niin takkusta ja tikkusta on meillä täällä kylälläkin uimahalli pieni ja siisti sellainen ja vesijumppakin olis kaks kertaa viikossa muttei jotenkin inspiroi mennä asiakkaitten kanssa samaan jumppaan kun niiden kanssa joutuu muutenkin oleen seittemän päivää viikossa vesijuoksemassa kyllä käyn sillon tällön oletko muuten sinä tai joku muu vesijuossut kilon painot jaloissa ja kahdenkilon painot käsissä on muuten tehokasta ja raskasta ite sellaista tulis tehtyäkään mutta se peetee keksii ja tietää paljon juttuja mitä ei ite koskaan tulis tehtyä.
kylpylälomilla Virossa, jos ollaan niin ottaa näitä ylimääräisiä hierontoja..eikä niihin nyt säännöllisesti mekään aina lähdetä no, sitten kun mennään niin nämä hieronnat kyllä kokoporukalle aina otetaann...joskus nuorempana minullakin tuolla fysikaalisessa hoidossa, niskanikamia hoidettiin sellaisella kamalalla vetohoidolla, sen jälkeen oli pakko aika kovia särkylääkkeitä syödä, mutta puutuminen kyllä jäi...molemmat kädet kun rupesi yllättäen täysin puutumaan, sormista meni tuntoaisti miltei kokonaan..no, siitä kyllä jo aikaa onneksi..tuo vesijumppa vedessä auttaa kyllä siihenkin kun saa näitä olka-ja hartija lihaksia pyöritellä...Pitäisikö minunkin uudestaan tuo punttis aloittaa..taisin ottaa liian kovan kuurin kun molempia 4x viikossa...sitten, vähän tympääntyi siihen...
Kundi saa tuota omaa jumppaansa, mutta muutaman kerran ollaan kimpassa menty treenisalille..kovasti hänkin innostui...tuota personal juttua pitäisi minunkin kysellä..
Ei sitä kyllä pienellä paikkakunnalla halua asiakkaita nähdä varmasti enää vapaa-aikana. No, täällä tosiaan se hyvä puoli että, jos vaikka kävisi tuolla Vuosaaressa punttisalilla niin uimassakin voisi käydä vaikka tässä meidän lähellä..
Painoja en ole tuossa vesijuoksussa kokeillut, vaikka nuo tarrapainot kotona kyllä olisi. jotka nilkan tai ranteiden ympärille voi laittaa. Pitääkön olla jotku erityispainot? Vai voisikon ottaa mukaan nuo painot uimahalliin? Pitääkin kysyä.
Joo, samaa mieltä että, suhteellista kyllä tuo mistä kannattaa maksaa..mielummin hyvään kunto-ohjaukseen kun fysikaaliseen..
Hyvää iltaa vaan sinne päin;
t.friidu - viivatiina
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
kylpylälomilla Virossa, jos ollaan niin ottaa näitä ylimääräisiä hierontoja..eikä niihin nyt säännöllisesti mekään aina lähdetä no, sitten kun mennään niin nämä hieronnat kyllä kokoporukalle aina otetaann...joskus nuorempana minullakin tuolla fysikaalisessa hoidossa, niskanikamia hoidettiin sellaisella kamalalla vetohoidolla, sen jälkeen oli pakko aika kovia särkylääkkeitä syödä, mutta puutuminen kyllä jäi...molemmat kädet kun rupesi yllättäen täysin puutumaan, sormista meni tuntoaisti miltei kokonaan..no, siitä kyllä jo aikaa onneksi..tuo vesijumppa vedessä auttaa kyllä siihenkin kun saa näitä olka-ja hartija lihaksia pyöritellä...Pitäisikö minunkin uudestaan tuo punttis aloittaa..taisin ottaa liian kovan kuurin kun molempia 4x viikossa...sitten, vähän tympääntyi siihen...
Kundi saa tuota omaa jumppaansa, mutta muutaman kerran ollaan kimpassa menty treenisalille..kovasti hänkin innostui...tuota personal juttua pitäisi minunkin kysellä..
Ei sitä kyllä pienellä paikkakunnalla halua asiakkaita nähdä varmasti enää vapaa-aikana. No, täällä tosiaan se hyvä puoli että, jos vaikka kävisi tuolla Vuosaaressa punttisalilla niin uimassakin voisi käydä vaikka tässä meidän lähellä..
Painoja en ole tuossa vesijuoksussa kokeillut, vaikka nuo tarrapainot kotona kyllä olisi. jotka nilkan tai ranteiden ympärille voi laittaa. Pitääkön olla jotku erityispainot? Vai voisikon ottaa mukaan nuo painot uimahalliin? Pitääkin kysyä.
Joo, samaa mieltä että, suhteellista kyllä tuo mistä kannattaa maksaa..mielummin hyvään kunto-ohjaukseen kun fysikaaliseen..
Hyvää iltaa vaan sinne päin;
t.friidupitäis jokaisen harrastaa vaan ennen ainakin kuulin naisilta ettei ne halua lihaksia mutta eihän mitään näkyviä lihaksia saa kun proteiinin kanssa treenatessa ne lihakset on just ne jotka pitää meidän kropan kasassa ja terveenä ja suojaa kaikkia heikompia osia vatsalihastenkin merkityksen tajuaa vasta sitten kun joutuu oksentaessa istuun vessanpöntöllä eipä tarvi enää ja vielä niistä painoista ne on ihan tavallisia tarra painoja mitä käytetään kuivalla maallakin suosittelen kokeileen jos haluaa vähän haastetta enemmän mukavaa illan jatkoo sullekkin.
tiina - ent.tehtaantyttö
viivatiina kirjoitti:
pitäis jokaisen harrastaa vaan ennen ainakin kuulin naisilta ettei ne halua lihaksia mutta eihän mitään näkyviä lihaksia saa kun proteiinin kanssa treenatessa ne lihakset on just ne jotka pitää meidän kropan kasassa ja terveenä ja suojaa kaikkia heikompia osia vatsalihastenkin merkityksen tajuaa vasta sitten kun joutuu oksentaessa istuun vessanpöntöllä eipä tarvi enää ja vielä niistä painoista ne on ihan tavallisia tarra painoja mitä käytetään kuivalla maallakin suosittelen kokeileen jos haluaa vähän haastetta enemmän mukavaa illan jatkoo sullekkin.
tiinajust sellaiset pienet tarrapainot mulla on. Ongelma alue mullakin ovat nimenomaan vatsalihakset, niihin pitäisi joku kovempi treeni;) ei oikein mikään tehoa.. muut lihakset aika hyvässä kunnossa jo..taidan tuohon personal traineriin ottaa minäkin täällä yhteyttä..seuraavan kerran kun uimahalliin tästä lähden.
Ei tuo kevyt treeni muutakuin ainakaan minullakaan muuta tee, kun sen että, käsivarret ei niin lölly eikä reidet..pohkeet jonkun verran kapeni...
t.friidu
- Jekku Konttori
Eläkeläisenä olo koko loppu elämä on nyt jatkuvaa harrastamista.Toisaalta olen nyt jälkeäpäin huomannut,että kun olin työelämässä vielä mukana niin ei se ollut kovinkaan halpaa lystiä.Matkat,lounaat ja asusteet kuluttivat kukkaroa kummasti jos aikoi olla ajan hermolla ja aktivoitunut työhön jota tein.Vähitellen kuitenkin koko homma alkoi maistaa puulta pitemmän päälle ja siirryin hyvissä ajoin sivuun.
Mutta nyt oloneuvoksena ollessa harrastukseni eivät kuluta rahaa läheskään yhtä paljon kuin aika jolloin olin vielä toimessa.- unelmointi
Kuten kaikkien unelmoijien, taskuni ovat tyhjät.
- Pirre*
unelmointi kirjoitti:
Kuten kaikkien unelmoijien, taskuni ovat tyhjät.
toinen, unelmoija :)
..köyhän paras huvitus, on rikas mielikuvitus..:)
Mie suunnittelen matkoja, eli käyn eri matkatoimistojen sivuilla..ja siihen ne matkat jää..:)
- tankavaara
ostan liikaa kirjoja ja musiikkia... molempia saa
kirjastosta.
Kai sekin on hullua omistamisen halua, että kuvittelee tarvitsevansa hyllystä "juuri tällä sekunnilla" niitä... toistaiseksi en ole tarvinnut:) Vai muuttuuko harrastus jossain vaiheessa elämäntavaksi?
Vähemmän aikaa vievä olisi kai helpommin määriteltävissä harrastukseksi?
Olen kuitenkin päissäni kuvitellut ruuanlaittoa harrastuksekseni ja punttisalia elämäntavaksi.
Edellistä kestänyt satunnaisesti 21-vuotta enemmälti viimeiset 13-vuotta.
Rahaa menee!
Jälkimmäistä vasta reilu 4-vuotta tätä rupeamaa.
Vuosikorttikin maksaa mutta syömistä vähemmän!- viivatiina
onks kuvitelmat samat terveisiä vaan sulle multa en pysytyny oleen kysymättä ensin meinasin mutta kun käytit tota samaa sanaa kun mää niin oli ihan pakko.
- eivät vie liikaa
rahaa, kalleimmiksi ovat tulleet väärät valinnat tässä elämässä.
- Dee_dee
Ei ainakaan halpaa ole, mutta onhan se elämää rikastuttavaa toisaalta.
- kawe
matkoihin meni jossain vaiheessa suunnilleen kaikki mitä sain raavittua kasaan pakollisten jälkeen. On muistissa kulttuuria ja paljon muutakin, saamapuolelle luulen jääneeni.
- enm
- Autourheilua joskus aikoinaan harrastin... Siihen kyllä upposi kaikki mitä löytyi... Eikä ollut vapaa-aikana tekemisen puutetta.
- Kaupunkilainen
Tupakointi oli kallis harrastus, vuodessa siihen meni nykyrahaa yli 2000 euroa. Suunnilleen samaan aikaan kun lopetin tupakanpolton, hankittiin mökki, ja siihen on kyllä kulunut useammankin vuoden röökirahat. Joskus sitä laskeskelinkin ja pääsin jonnekin 40 - 50 000 euron tietämille.
En kuitenkaan luopuisi siitä mistään hinnasta, jos ei olisi pakko. Pakkotilanteessa sen joutuisi luultavasti myymään paljonkin alle 40 tuhannen. - Meriläinen
olis paljon rahaa silloin voisin hommata kalliin harrastuksen ja muutenkin elää äveriäästi.
Nyt vie eniten rahaa jos lähden matkoille.
Ja kun sitä ennen säästää ja elää köyhästi niin onko se siten kallis harrastus joa sitä rahaa sillä hetkellä on.
Pyöritteln vain tapsni mukaan ajatuksia ja sanoja. - Steffo
Kolmekymppisenä innostuin laitesukelluksesta ja olen sen jälkeen reissunnut kirkkaitten vesien perässä ympäri maailmaa. Siihen muutamia tonneja mennyt vuosittain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2112088
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491247Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861137- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 34688