Television puolella pyörhtää kohta käyntiin majuri Timo T.A:n ja puolisonsa, kotiäiti Mikkosen perhe-ohjelma ajankohtaisaiheista. Luultavasti natsi-Suomesta ja kotiäitiydestä noin ensi hätään. Aiotko katsoa? Mitä mieltä olet Mikkosista ? Ainakin Timo T.A on näissä ikäkuvioissa tunnettu, onhan hän ollut nuori silloin kun mekin.
Säälin aikanaan kumpaakin ex-puoliso Mikkosta, joiden avioeroa puitiin mediassa hyvin repivällä ja inhottavalla tavalla. Nyt Timo T.A:lla on jo vuosia ollut uusi puoliso ja uudet lapset.
Katson ensimmäisen ohjelman. Jos kiinnostaa, katson jatkossakin. Kaikki tämä herra majuri Mikkosen vuoksi. Itse asiassa on sääli, että hän ei ole enemmän esillä. Itsekorostus, jota herra majuri Mikkosella on ehkä tavallista pulliaista enemmän, ei minua häiritse, koska hän on hyvä journalisti. No jaa, eikä hän hassumman näköinen ikämieskään ole.
Mikkoset esiin
10
489
Vastaukset
voisi juuri vähempää kiinnostaa.
Pröstäilevä kukkopoika on onneksi kaukana veteraani sukupolvesta,kaveria ei jätetä...Kaikille tapaamilleni veteraaneille olen esittänyt kysymyksen,paleliko,40 asteen pakkasessa,heikoissa tamineissa,vastaus aina sama.Ei palellut,siinä tuli hiki.
Onneksi siinä on kaiketi mahdollisuus äänestää ohjelman jatkosta - ennakkoluulot jo ovat vastaan koko ohjelmaa!
- Tilja
:((
- vanha vaimo
pistetään syrjään tosta noin vaan, ja uusi, nuorempi kannetaan sisään samassa oven avauksessa.
Kuinka on äitisi sinut opettanut kohtelemaan ihmistä.- aloittaja
Jos tämä heitto on tarkoitettu minulle,kuten näyttää, toivoisin, etä et olisi noin sokea ja että taitaisit lukea tekstiä kuten se on kirjoitettu. En ole maininnut, mitä minä kannatan, ainoastaan sen,että kyseinen ero oli esillä ja se oli viikkotolkulla. Minä en ole heidän erostaan mitään mieltä eli siitä oliko se oikein vai väärin.
Erotetaan nyt kaksi tosiasiaa toisistaan, Mikkosen erosivat, emme sinä tai minä. Siinä on hyvin suuri ero, jonka toivoisin sinunkin ymmärtävän, kun hyökkäät tuohduksissasi lukematta tekstiä kunnolla. Luulo ei ole tietoa.
Me emme ulkopuolisina koskaan tule ymmärtämään kenenkään muiden eroja kuin omiamme (jos niitäkään). Siksi on viisainta jättää muiden eroamiset ja parinvalinnat arvostelematta. Vaikeaa uskoa, että kommenttisi on kuusikymppisen kirjoittama, niin nurkkakuntainen ja kypsymätön se on.
- sehän on huvia....
Miksi ei? Antaapa pariskunnan munata itsensä kaikessa viisaudessaan.
Mistä ruo itserakkaus kumpuaa, kun ei mitään ole annettavaa. Toki katson , nautin kun munaavat itsensä jälleen kerran.
Ei he tajua et heille nauretaan, eihän alkoholistikaan tiedä sitä olevansa!- yrittää
Kyllä Nina Mikkosen provosoivakin esiintulo päivähoi
tokeskustelussa sai hyvääkin aikaan,ryhmäkokoja pie-
nennetään.Esiintyminen TV:ssä oli jännittyneen ja e-
pävarman ihmisen pätemisen tarvetta,kyllä se siitä
helpottuu.Miksi Timo T.A.pitäisi lyödä lyttyyn ennen
kuin on nähty pätkääkään ohjelmasta?Ja mitä hänen
avioeroonsa tulee eipä lähtenyt hovioikeudesta hake-
maan lehdiltä korvausta,kuten jotkut muut.Timolla on
paljon tietoa,hyväksytään nyt vähän jämerämpikin e-
siintymistapa.Tosi-TV on aina mielenkiintoista. - minäkin..........
yrittää kirjoitti:
Kyllä Nina Mikkosen provosoivakin esiintulo päivähoi
tokeskustelussa sai hyvääkin aikaan,ryhmäkokoja pie-
nennetään.Esiintyminen TV:ssä oli jännittyneen ja e-
pävarman ihmisen pätemisen tarvetta,kyllä se siitä
helpottuu.Miksi Timo T.A.pitäisi lyödä lyttyyn ennen
kuin on nähty pätkääkään ohjelmasta?Ja mitä hänen
avioeroonsa tulee eipä lähtenyt hovioikeudesta hake-
maan lehdiltä korvausta,kuten jotkut muut.Timolla on
paljon tietoa,hyväksytään nyt vähän jämerämpikin e-
siintymistapa.Tosi-TV on aina mielenkiintoista.T.A ei koskaan suostunut mollattavaksi, vaan oli suorapuheinen, tv-ohjelmissa.
Sehän ei ollut mieleen, sipsuttajille.
Toki avioeronsa hoiti tökerösti, vaan kuinka monen ero on kättä heiluttamalla onnistunut?
Aijon katsoa, ja vasta sitten tehdä jatkopäätöksen.
- Mikkosella tai mikkoskalla
olisi mitään oikeaa annettavaa ja opetettavaa.
Jos ei ole muuta tekeillä katson tai ainakin vilkaisen ohjelmaa. Luultavasti se jää siihen, jos pelkkiä typeryyksiä laukovat.
Kasvatus- ja perheasiantuntijalta vaaditaan enemmän tietoa ja osaamista kuin RESERVISSÄ aktiivisten kertausharjoituksissa käymisen vuoksi majuriksi ylennetty suurta upseeria leikkivä Mikkonen voi edes kuvitella. Mies taitaa kuvitella, että osaisi toimia vaikka kenraalina elleivät tyhmät pykälät estäisi valitsemasta häntä niihin tehtäviin.
Vähän hirvittää jos pariskunta yrittää esiintyä kasvatusasiantuntijoina pelkällä mutu-tuntumalla ja tietämättömyyden suomalla varmuudella. Se taitaa olla nykyaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325661Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su813734Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene223234Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252685- 452601
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1122548Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla322041Maija Kajan
Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!1001775Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731576- 381487