Olen keski-ikäinen, oikeastaan melkoisen vanha, voin olla myös vanhus, tai en sittenkään, mutta kaikesta huolimatta...
Etsin naista
kuolevaista
ilman tuskaa
ja ruskaa,
ihmstä elävää
ken on täynnä elämää.
Etsin naista!!!!!!!!!!!!!!!!!!
56
2148
Vastaukset 56
mikä parkasu :))
Taijjat olla tosissas..no onhan täällä, tulit ihan oikeaan paikkaan..
Onnea "sille" joka sinut löytää :)piti kylläkin sano; "Onnekas ken Sinut löytää", ja Onnea matkaan juro-ukko, olet oikein symppiksen tuntuinen ihmeinen..:)
- Juro-Ukko
en olisi varma yhdestäkään asiasta.
"Onnea "sille" joka sinut löytää :)"
Voin olla myös pahin painajainen.:-)))))))))))) - viivi-amaldiina
voi jatkaa tähän pirren lausahdukseen, "herranpieksut".
Nyt on ukolla hätä, akkahan sille pittää hommata.
Olen varattu, en voi asiaa auttaa, mutta jos vien ilmoituksen tuonne kaupan ilimotus-taululle, ukko haluaa elävää naista, ei ruskaa eikä tuskaa. Juro-Ukko kirjoitti:
en olisi varma yhdestäkään asiasta.
"Onnea "sille" joka sinut löytää :)"
Voin olla myös pahin painajainen.:-))))))))))))varmaankin :), niinkuin yleensä ihmiset ovat..naisetkin.
Olet fiksun tuntuinen mies, kyllä siulle "ottajia" löytyy :)viivi-amaldiina kirjoitti:
voi jatkaa tähän pirren lausahdukseen, "herranpieksut".
Nyt on ukolla hätä, akkahan sille pittää hommata.
Olen varattu, en voi asiaa auttaa, mutta jos vien ilmoituksen tuonne kaupan ilimotus-taululle, ukko haluaa elävää naista, ei ruskaa eikä tuskaa.mutku mieki olen tätä elinkautista nauttimassa, mutta kyllä hiän kaupaks käypi, kiltti mies :)
- viivi-amaldiina
Pirrejuupas kirjoitti:
mutku mieki olen tätä elinkautista nauttimassa, mutta kyllä hiän kaupaks käypi, kiltti mies :)
ollakseen yksin. :)
- niin pisti
Pirrejuupas kirjoitti:
mutku mieki olen tätä elinkautista nauttimassa, mutta kyllä hiän kaupaks käypi, kiltti mies :)
miettimään.Voivoi ja miumau.
Pitkä on "kakku" mullakin :)
Tsemppiä vaan !
T. ^^j^^ - Juro-Ukko
Pirrejuupas kirjoitti:
varmaankin :), niinkuin yleensä ihmiset ovat..naisetkin.
Olet fiksun tuntuinen mies, kyllä siulle "ottajia" löytyy :)ja mulla on vielä tuo yksi jarru, nimittäin oma tytär. Oikeastaan tämä aloitukseni oli retorinen ajatuksenheitto. En minä naista niinkään kaipaa fyysilisessä mielessä, mutta ajatusten sympatia olisi paikallaan.
- fiksummalta
Juro-Ukko kirjoitti:
ja mulla on vielä tuo yksi jarru, nimittäin oma tytär. Oikeastaan tämä aloitukseni oli retorinen ajatuksenheitto. En minä naista niinkään kaipaa fyysilisessä mielessä, mutta ajatusten sympatia olisi paikallaan.
kuulostat :)
Tyttö ei ole jarru,eikä edes hidaste.
Puolivuotiaat kaksostytöt voisivat ollakin :) - Juro-Ukko
viivi-amaldiina kirjoitti:
ollakseen yksin. :)
minulla on lapset, tytär ja poika.
Juro-Ukko kirjoitti:
ja mulla on vielä tuo yksi jarru, nimittäin oma tytär. Oikeastaan tämä aloitukseni oli retorinen ajatuksenheitto. En minä naista niinkään kaipaa fyysilisessä mielessä, mutta ajatusten sympatia olisi paikallaan.
lapsi on muka jarru, siinhän se lapski männöö ku isäkkii.
...eli neuvoksi, -rupeat vain kirjoittelemaan hempeitä :)- ent.tehtaantyttö
Pirrejuupas kirjoitti:
piti kylläkin sano; "Onnekas ken Sinut löytää", ja Onnea matkaan juro-ukko, olet oikein symppiksen tuntuinen ihmeinen..:)
jos, ei vaivaudu edes etsimään..niin mitenkäs voi löytääkään...? Suloinen ja lahjakas pikku-tyttö on vaan sulle kuule plussaa...itsekin kun aikana yh-isään rakastuin...taisin siinä myös myös ihastua kauniisiin ja lahjakkaaseen 17v.tytärpuoleen samalla. No, myöhemmin erottiin mutta, ei tyttären vuoksi suinkaan. Ihan totta, ei lapsi ole suinkaan este, jos muuten synkkaa naisen kanssa synkkaa..älä kuitenkaan ota itsellesi naista joka ei voi hyväksyä tytärtäsi täydestä sydämestään..siitä tulee itsellesi vain surua...
tsemppiä Juris;
t.friidu - ent.tehtaantyttö
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
jos, ei vaivaudu edes etsimään..niin mitenkäs voi löytääkään...? Suloinen ja lahjakas pikku-tyttö on vaan sulle kuule plussaa...itsekin kun aikana yh-isään rakastuin...taisin siinä myös myös ihastua kauniisiin ja lahjakkaaseen 17v.tytärpuoleen samalla. No, myöhemmin erottiin mutta, ei tyttären vuoksi suinkaan. Ihan totta, ei lapsi ole suinkaan este, jos muuten synkkaa naisen kanssa synkkaa..älä kuitenkaan ota itsellesi naista joka ei voi hyväksyä tytärtäsi täydestä sydämestään..siitä tulee itsellesi vain surua...
tsemppiä Juris;
t.friiduja naisen täydestä sydämestä hyväksyä. Liian hätäisesti luin. Anteeksi. Juris.
t.friidu - ^^j^^
Pirrejuupas kirjoitti:
lapsi on muka jarru, siinhän se lapski männöö ku isäkkii.
...eli neuvoksi, -rupeat vain kirjoittelemaan hempeitä :)last jarruks,mut "vertauskuva" 50:see naisee,ni
mum miälest tuplavauvoi ei oikkee jaksais enää :)
Paitti,jos "olis pakko",kyl naine saa jostai voimaa.
Teini-ikäsist lapsist "mittää vaivaa oliska".Heil
piisaa ku äitipualel olis isot korvat ja suur syrän.
Varsinki tytöt kaipaa kuuntelijaa tos iäs.Pojakki,
mut isä ymmärtää paremmi miäste jutui. - Pirre*
^^j^^ kirjoitti:
last jarruks,mut "vertauskuva" 50:see naisee,ni
mum miälest tuplavauvoi ei oikkee jaksais enää :)
Paitti,jos "olis pakko",kyl naine saa jostai voimaa.
Teini-ikäsist lapsist "mittää vaivaa oliska".Heil
piisaa ku äitipualel olis isot korvat ja suur syrän.
Varsinki tytöt kaipaa kuuntelijaa tos iäs.Pojakki,
mut isä ymmärtää paremmi miäste jutui.ymmärsin Sinua, et tietenkään tarkoittanut mitään sellaista..:)
- Rikka-ruoho
Juro-Ukko kirjoitti:
minulla on lapset, tytär ja poika.
Papan galleriassa on tyttären valokuva? Pojastasi ei ole kuvaa, miksi vain tyttärestäsi? Onko yleistä laittaa lasten kuvia näytille? Onko tarkoituksenasi markkinoida itseäsi vai matkailuyritystäsi? Naisia näyttää persoonasi kiinnostavan. Onnea yritykselle.
- Juro-Ukko
Rikka-ruoho kirjoitti:
Papan galleriassa on tyttären valokuva? Pojastasi ei ole kuvaa, miksi vain tyttärestäsi? Onko yleistä laittaa lasten kuvia näytille? Onko tarkoituksenasi markkinoida itseäsi vai matkailuyritystäsi? Naisia näyttää persoonasi kiinnostavan. Onnea yritykselle.
Mulla kävi koneen kanssa pieni "onnettomuus". Palautin koneeni alkuperäiseen tilaan, koska kone ei ottanut enään vastaan tietoturvapäivityksiä. Samalla kadotin kuvatiedostot ainakin väliaikaisesti.
En markkinoi itseäni, lapsiani, enkä yritystäni, minusta on vain reilua, että kanssakeskustelijat näkevät kenen kanssa juttua ajavat ja kun ei ole salattavaa, ei ole myöskään pelättävää.
Ei ole myöskään erityisiä yrityksiä, sillä uskon vahvasti karman lakiin.
- nyt noin toivoton
Oo ?
Tässä olisi ollut hyvä, mutta meni ohi, kun oon juuri niitä RUSKA ihmisiä ja myös lappi.
Voi voi, sun puolesta vielä enemmän. Etpä tiedä mitä menetit kun laadit ehtoja.
Nainen- ent.tehtaantyttö
TUSKA ja RUSKA ihan sama se kuitenkin on;) elämässä kuitenkii...
t.friidu
- Laivat
Ei muuta kuin ilmoitat päivän, jolloin kaikki kiinnostuneet saavat tulla kyläilemään. Tyyliin Unelmien poikamies. Mahtuvatkohan kaikki laivalle...
- Juro-Ukko
että kylään vain kaikki palstalaiset. Osa mökeistä valmistuu ensikesäksi, samoin myös se puolimatkankrouvi. Kaikki rakennetaan ilman velkasidonnaisuuksia ja kaikki jää perillisille, mutta kuka on ensimmäinen vieras, olisiko hän.
http://www.youtube.com/watch?v=Izmwlk8PLr0 - Laivat
Juro-Ukko kirjoitti:
että kylään vain kaikki palstalaiset. Osa mökeistä valmistuu ensikesäksi, samoin myös se puolimatkankrouvi. Kaikki rakennetaan ilman velkasidonnaisuuksia ja kaikki jää perillisille, mutta kuka on ensimmäinen vieras, olisiko hän.
http://www.youtube.com/watch?v=Izmwlk8PLr0vai mitehän se oli?
Onko muuten tarkoitus hankkia polkupyöriä vuokrattavaksi? Meinaan ihan sellaisia mummomallisia. Minä kun olen tottunut ajelemaan sellaisella vaihteettomalla ja jalkajarrullisella, niin en enää suostu enää ajamaan henkeni kaupalla käsijarrullisella. Viimsissä kokkeilin, riitti mulle. Saarenmaalla olisi varmasti ihana pyöräillä. - Juro-Ukko
Laivat kirjoitti:
vai mitehän se oli?
Onko muuten tarkoitus hankkia polkupyöriä vuokrattavaksi? Meinaan ihan sellaisia mummomallisia. Minä kun olen tottunut ajelemaan sellaisella vaihteettomalla ja jalkajarrullisella, niin en enää suostu enää ajamaan henkeni kaupalla käsijarrullisella. Viimsissä kokkeilin, riitti mulle. Saarenmaalla olisi varmasti ihana pyöräillä.veneitä perämoottoreilla ja ilman tulee vuokrattavaksi. Itseasiassa eilen käydessäni venemessuilla kysyin tarjouksia 4-5 veneestä moottoreineen.
Saarenmaan tiet ovat hyväkuntoiset ja korkeuserot ovat vähäiset, joten pyöräily on täällä hyvä keino tutustua saareen.
- ,lkjh,.-,
Kyllähän netistä piparia löytää. Mutta ei keskustelupalstalta. Treffeistä ja chatista kyllä.
Laske vaatimustasoa, onnaa helpommin. Tuohon litaniaan kuin oisit vielä lisännyt "missin näköinen", saisitkin sitten opetella käsitöitä. Läheltä liippaa tosin nytkin. Toisekseen suurin osa nettikottaraisista on kuitenkin jo varattuja. Noissa nuoremmissa voi olla vapaitakin.
=DW= - säälittävä
Ei miehen jonka taustat on kunnossa tarvitse naista täältä etsiä.
Jo pitkään jatkunut itsesi esittely ei pidä kaikilta osin paikkaansa.
Olet miespuolinen namisuku.- ^^j^^
epäluotettava ? Aika rumasti vihjailet :(
- Juro-Ukko
varsinkin silloin, kun aletaan miettiä naapurin käyttäymismallia oman ajatusmaailman kautta.
- tutun
oloista tekstiä, mistä olet löytänyt sen hmmmmmmmmmm?
- handelle
taas tämäkin?
- ihmeessä
mitä tekemistä ruskalla on asiassa.
Eipä kuolevaine ole kovinkaa eläväine. - Juro-Ukko
ja asperinia...
- M.Ketta
Päänsärkyä ja närästystäkö tämä viestitys sai Sinulle aikaiseksi? :-)
- Juro-Ukko
M.Ketta kirjoitti:
Päänsärkyä ja närästystäkö tämä viestitys sai Sinulle aikaiseksi? :-)
ja nyt suhisee kaslikossa.
Autoihin on keksitty alkolukko, toimisikohan tuo viritys myös tietsikoissa. - M.Ketta
Juro-Ukko kirjoitti:
Autoihin on keksitty alkolukko, toimisikohan tuo viritys myös tietsikoissa.Liikaa tietokoneellako?
Mikäli tietsika on mallia "kannettava", niin vie se naapuriin pariksi päiväksi.
Varo tuota pöllö-öljyä, tiedä mitä se saa aikaiseksi....kosimaan saatat ryhtyä liian hepposin tiedoin :-). - Laivat
Juro-Ukko kirjoitti:
Autoihin on keksitty alkolukko, toimisikohan tuo viritys myös tietsikoissa.Aika lennokkaat jututhan sinulla eilen oli ja aattelinkin, että onkohan otettu kalsarikännit. Mutta ei mittään, aina hauskaa olla pittää:D
Minä olen myös miettinyt tuota tietokoneen alkolukkoa. Tai minulla se pitäisi olla täysikuulukko. Silloin tulee aina kirjoiteltua ihan hassuja... - Pirre*
arvata..
:)
tuo otsikkosi ei ollut muuten käsitettävissä, vai meinaatko liueta vastuusta :)) - Pirre*
http://www.youtube.com/watch?v=jp0mXrPRzyU
:))
Hyvää päivänjatkoa, tai ainakin parasta mahdollista.
- hande
Mutta en viitsi. Turhaan.
- Pirre*
siirtää vastuun puhheisttaan kuuntelijalle :), kai se pk -laisellekin..:)
- omaa
Pirre* kirjoitti:
siirtää vastuun puhheisttaan kuuntelijalle :), kai se pk -laisellekin..:)
erinomaisuuttaan täynnä.
- hande
omaa kirjoitti:
erinomaisuuttaan täynnä.
Ja iha syystäkkii...
- Meriläinen
parani sen jälkeen kun minä painuin pehkuihin.
No luoja tautia lisätköön, heh heh :))- taas*
näyttää jylläävän täällä?
- Meriläinen
taas* kirjoitti:
näyttää jylläävän täällä?
En ole huomannut :)
Taas kerran väärässä paikassa väärään aikaan! Kuljin taas kerran Onnin ohi kun seikkailin kaukana vierailla mailla....
kun sovitaan ja...
... saan kerätyksi auton täyteen sopivia ehdokkaita valittavaksesi. Riittääkö, että pääset vaattamaa vai tahaksitko puudutada myös? Voisin lupautua järjestämään teille sitten perinteiset pulmad vaikka jo ennen juhannusta.
Teenkö heti uuden aloituksen, vai pitäisikö päästää sinut valitsemaan sopivat ehdokkaat - vaikka omalta galleria-sivultasi? Luulen sieltä löytyvän melkoisen kokoelman toinen toistaan upeampia kuvia.;))
En kiellä muita palstalaisia antamasta ohjeita ja kommentteja hankkeen edistämiseksi.- Pirre*
ihminen enää säikyttele, - juro-ukko on jo peiton alla meitä piilossa..:))
- O - O
Pirre* kirjoitti:
lähteä mukaan avustajaksi, raadin jäseneksi ja pulmia järjestämään.;))
(Varoitin Juro-ukkoa jo edellisessä ketjussaan, että tulen tänne pelottelemaan. Toivottavasti uskaltaa lukea viestin, eikä vaan pelästy otsikkoa. - Voisi muuten alkaa juosta karkuun täälläkin.)
PS: pulmad = häät - Pirre*
O - O kirjoitti:
(Varoitin Juro-ukkoa jo edellisessä ketjussaan, että tulen tänne pelottelemaan. Toivottavasti uskaltaa lukea viestin, eikä vaan pelästy otsikkoa. - Voisi muuten alkaa juosta karkuun täälläkin.)
PS: pulmad = häätMieki luin vasta äsken tuon kirjoittamasi suunnitelman - viestin tuonne toiseen ketjuun..:)
Voipi ne korvat nyt jo soijja nukkujalla :))
P.s. arvasin että puhuit häistä.. - täällä*
O - O kirjoitti:
PS: pulmad = häätleikkivät täällä taas?
- ;))
täällä* kirjoitti:
leikkivät täällä taas?
Sun lapsenmieles kallis on
sit' ilman olet turvaton.
Sen kanssa aina turvaan jää
ja järjissään säilyy pää! - ;))
;)) kirjoitti:
Sen kanssa aina turvaan jää
ja järjissään säilyy pää!Sun lapsenmieles kallis on
Sen kautta yksin löytyy tie
mi taisteluista voittoon vie.
... vaikka taitaa se toimia myös turvana dementoitumista vastaan ja lisätä elämäniloa.;)) - Meriläinen
;)) kirjoitti:
Sen kautta yksin löytyy tie
mi taisteluista voittoon vie.
... vaikka taitaa se toimia myös turvana dementoitumista vastaan ja lisätä elämäniloa.;))Sun lapsen mieles kallis on
Sit` ilman olet turvaton.
Mutt` hevosilla turvat on
Siks et saa olla onneton. :) - Juro-Ukko
Pirre* kirjoitti:
höyrysaunassa hikoilemassa myrkkyjä kehosta pois.
Nyt alkaa olo olla, kuin ihmisellä.
Noita veneasioita on tullut tänään muutenkin tullut kelattua puoleen sun toiseen ja viimein teinkin päätöksen, no periaatteessa tein sen jo eilen.
Hankin put-put paatille toisen puuveneen kaveriksi sellaiseksi kalapaatiksi, mitä voi trailerin päällä
hinailla eri puolelle, vesien äärille.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=111&conference=669&posting=22000000042275462 Juro-Ukko kirjoitti:
höyrysaunassa hikoilemassa myrkkyjä kehosta pois.
Nyt alkaa olo olla, kuin ihmisellä.
Noita veneasioita on tullut tänään muutenkin tullut kelattua puoleen sun toiseen ja viimein teinkin päätöksen, no periaatteessa tein sen jo eilen.
Hankin put-put paatille toisen puuveneen kaveriksi sellaiseksi kalapaatiksi, mitä voi trailerin päällä
hinailla eri puolelle, vesien äärille.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=111&conference=669&posting=22000000042275462Niin se pittääki..
Onko se keskimoottorilla varustettu putputtaja, se veneesi, tai molemmatkinko?
Meillä oli joskus Olympus -putputtaja semmoisessa vanhassa puuveneessä, mutta sitten mies ei saanut ajoiksi sitä kunnostaa ja möikin sitten sen pois..
Poikamme oli pieni n. 5 vuotias ja tietenkin oli joka kammesta veivaamassa siellä moottorin kimpussa, ja saikin pyöräytettyä sitä sen verran että hyvä ettei katkennut sormet kun se potkaisi takaisin kynsille, voi sitä itkun määrää..
Nyt meillä on vaan noita muoviveneitä, tai mitä se materiaali lienee, lasikuituako..toinen katiskalla käyntivene ja toinen isommalla moottorilla oleva, ei mikään iso mutta sellainen ettei pieni aallokko pelota, iahn 30 moottori vaan ja onkohan se 7 metriä pitkä, jotain sellaista..
Trailerilla mekin sitä hinataan..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2112088
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491247Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861137- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 34688