Tsekatkaas Apollo-ohjelman kuvasatoa. Kuu on
kaunis paikka... Kunpa sinne pääsisi oman eliniän
aikana käymään...
http://www.tekniikkatalous.fi/kuvaraportit/article266223.ece?
Upeita kuukuvia
8
337
Vastaukset
- Pittsburgh
Kiitos hienoista kuvista!
Itse olen myös kiinnostunut kuu-kuvista ja kuusta koska olen lukenut sennimisen kirjan kuin "Kuumatka". Kirja on todella hyvä ja se kertoo Apollo 15 lennosta kokonaisuutena hyvin yksityiskohtaisesti ja on todella mielenkiintoinen ja hyvä kirja olen lukenut kirjan ainakin kaksi tai kolme kertaa.
Kirjassa on myös kuvia. Kun lukee kirjaa on melkein kuin olisi itse mukana kuulennolla, niin tarkkaan on kaikki selitetty. Muistan katselleeni kirjan kuvia jo 5 vuotiaana hyvin kiinnostuneena melkein 30 vuotta sitten kun vaarillani sattui olemaan se kirja hyllyssään.
Myöhemmin vaari kuoli ja minä sain kirjan sitten itselleni. Pidän kirjasta siksikin että se tuo lapsuuden mieleen ja kukapa ei tykkäisi muistella vanhoja aikoja?
Kirjan kirjoittaja on James B. Irwin (Apollo 15 lennon astronautti joka kävi kuun pinnalla)- Retrohetero
käydä lainaamassa. Kiitos vinkistä.
- Kössönöm
Siellä ei ole merta, palmuja eikä riippukeinuja.
Miksi ihmeessä ahtaanpaikankammoinen matkustaisi jossain pömpelissä kuuhun, missä pina-coladat häipyisivät lasista samantien ja mahdollisesta riippukeinusta pitäisi pitää kaksin käsin kiinni, jotta ei leijuisi ties minne.- Retrohetero
pitää juoda pillillä, eihän siinä ole ongelmaa.
Se on ongelma, kun on tullut juotua liikaa
pinacoladaa ja oksentaa avaruuskypärän sisään... - Kössönöm
Retrohetero kirjoitti:
pitää juoda pillillä, eihän siinä ole ongelmaa.
Se on ongelma, kun on tullut juotua liikaa
pinacoladaa ja oksentaa avaruuskypärän sisään...En vaan osaa kuvitella meneväni ikinä kuuhun. Lentokoneeseen menokin tekee jo tiukkaa.
Sinne ei kyllä meikäläinen mene ilman kunnollisia pohjia.
- upeita kuvia.
Eipä olisi uskonut kun pienenä seurasin suoraa lähetystä kuuhun laskeutumisesta että kestäisi pitkälle seuraavalle vuosituhannelle ennen kuin kuumatkoja jatketaan.Ja voisimme jo olla Marsissa...
On todella upeita kuvia, kiitos. Minuun vaikutti eniten ne kuvat, joissa maapallo häämötti upean sinisenä :)
- näkyvät
kuvat olleen. Mikä sinut sai luulemaan, että kuusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1662981Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2922662Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751758Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e471655Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221296
- 1031203
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141174Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3691113Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063