kaikille. Olen tänään jo 160 km reissun tehnyt. Oli pilvistä, aurinkoa ja lämpötila 0:n ja 1:n asteen vaiheilla. Lähden vaihteeksi itään, sieltä luoteeseen ja tapaan matkallani kaikki läheisimmät 5 henkilöä.Ottakaahan rauhallisesti ja liikkukaa luonnossa. Niin aion itsekin tehdä.
Hyvää pääsiäistä
10
613
Vastaukset
- 1047
Kotona ollaan, mutta ei se mitään. Luontoon pääsee, kun avaa oven. Eikä ole enää liukastakaan.
Enää yhdessä paikassa pajupuskat kaatamatta.. Sieltä saa muutaman oksan sisälle koristeeksi pitkästä aikaa. ja samoin Sinullekin, Hyvää Pääsiäistä!
- Kevättä ilmassa ja maalla
Minulla on niin ihana keväinen ja rauhallinen pääsiäistunnelma. Kevättä on ilmassa ja kaikki tuntuu niin heleältä. Onko osaa sinitaivaalla ja auringolla ja lämmöllä, mikä tuntuu paistavan suoraan rintaan. Iloiset keltaiset nairsissit, punaiset tulppaanit maljakossa, rairuoho ja pääsiäismunat koristeina tuosellaista väri-iloa ja riemun tunnetta sydämeen. - Lapset tulevat syömään ja tapaamme taas joukolla. - Toivotan myös hyvää pääsiäistä kaikille palstalaisille ja riemullisia pääsiäispyhiä!
- a-woman1
Hyvää pääsiäistä sekä sinulle että kaikille palstalla kävijöille!
- RosaLiiin
sinulle ja muille palstalaisille, iloista, aurinkoista pääsiäisen aikaa.
Tavallisesti olen viettänyt pääsiäisen
luonnon rauhassa ympärillä erinäinen joukko ihmisiä.
Nyt tulee hyvin erilainen pääsiäinen,
yksin keskellä suurkaupunkia, seurana vain vanha koira.
Onneksi mukanani on myös paljon papereita, siveltimiä, liituja, värejä...
Odotan innolla tätäkin pääsiäistä. - Tase pappa
Kiitos toivotuksesta. Samoin Sinulle Hyvää Pääsiäistä. Liikkeellä olo aina sohvalla löhöämisen voittaa.
Itselläni on Pitkänä Perjantaina kymmenen tunnin pituinen työpäivä,bussin ratissa. Onneksi sentään prosentit juoksee. Työpäivän jälkeen saunaan ja mämmin syöntiin. Näin kait,tahollasi,teet myöskin. Johan taas unikin maistuu.- 1947
hellyttävä kirjoitus tase papalla.
Ollaan kuin yhtä porukkaa. Pian tämä pääsiäinen onkin ohi. Hyvää arkea taas kaikille!
- 1943
odotusta kaikille. Onnistuin valitsemaan sellaisen pääsiäisenviettopaikan, että aurinkokin paistoi melko paljon. Tänään koko iltapäivän. Näin ojanvarressa ensimmäiset leskenlehdet. Täällä kotona oli kuulemma ollut vähemmän aurinkoista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324141Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene122047Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko241942Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731416Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su441368- 291255
- 661234
- 821211
Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää
Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h111907Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla26773