kaikille. Olen tänään jo 160 km reissun tehnyt. Oli pilvistä, aurinkoa ja lämpötila 0:n ja 1:n asteen vaiheilla. Lähden vaihteeksi itään, sieltä luoteeseen ja tapaan matkallani kaikki läheisimmät 5 henkilöä.Ottakaahan rauhallisesti ja liikkukaa luonnossa. Niin aion itsekin tehdä.
Hyvää pääsiäistä
10
621
Vastaukset
- 1047
Kotona ollaan, mutta ei se mitään. Luontoon pääsee, kun avaa oven. Eikä ole enää liukastakaan.
Enää yhdessä paikassa pajupuskat kaatamatta.. Sieltä saa muutaman oksan sisälle koristeeksi pitkästä aikaa. ja samoin Sinullekin, Hyvää Pääsiäistä!
- Kevättä ilmassa ja maalla
Minulla on niin ihana keväinen ja rauhallinen pääsiäistunnelma. Kevättä on ilmassa ja kaikki tuntuu niin heleältä. Onko osaa sinitaivaalla ja auringolla ja lämmöllä, mikä tuntuu paistavan suoraan rintaan. Iloiset keltaiset nairsissit, punaiset tulppaanit maljakossa, rairuoho ja pääsiäismunat koristeina tuosellaista väri-iloa ja riemun tunnetta sydämeen. - Lapset tulevat syömään ja tapaamme taas joukolla. - Toivotan myös hyvää pääsiäistä kaikille palstalaisille ja riemullisia pääsiäispyhiä!
- a-woman1
Hyvää pääsiäistä sekä sinulle että kaikille palstalla kävijöille!
- RosaLiiin
sinulle ja muille palstalaisille, iloista, aurinkoista pääsiäisen aikaa.
Tavallisesti olen viettänyt pääsiäisen
luonnon rauhassa ympärillä erinäinen joukko ihmisiä.
Nyt tulee hyvin erilainen pääsiäinen,
yksin keskellä suurkaupunkia, seurana vain vanha koira.
Onneksi mukanani on myös paljon papereita, siveltimiä, liituja, värejä...
Odotan innolla tätäkin pääsiäistä. - Tase pappa
Kiitos toivotuksesta. Samoin Sinulle Hyvää Pääsiäistä. Liikkeellä olo aina sohvalla löhöämisen voittaa.
Itselläni on Pitkänä Perjantaina kymmenen tunnin pituinen työpäivä,bussin ratissa. Onneksi sentään prosentit juoksee. Työpäivän jälkeen saunaan ja mämmin syöntiin. Näin kait,tahollasi,teet myöskin. Johan taas unikin maistuu.- 1947
hellyttävä kirjoitus tase papalla.
Ollaan kuin yhtä porukkaa. Pian tämä pääsiäinen onkin ohi. Hyvää arkea taas kaikille!
- 1943
odotusta kaikille. Onnistuin valitsemaan sellaisen pääsiäisenviettopaikan, että aurinkokin paistoi melko paljon. Tänään koko iltapäivän. Näin ojanvarressa ensimmäiset leskenlehdet. Täällä kotona oli kuulemma ollut vähemmän aurinkoista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384