Täällä sekoitetaan Jumalan armo

armahtavaisuus ihmisen armollisuuteen.
Vellit ja puurot ovat näin täydellisesti sekaisin.

Jumalan ARMOSSA, ARMATAMISESSA EI ole kyse ihmisestä, TOISEN IHMISEN armosta, armahtamisesta.

Saatanallista on sekoittaa sitä mikä Jumalan on siihen mitä ihminen on.
Näin vain käy silloin kun JUMALA EI ITSE SAA ihmiselle puhua, ihminen kerjää ihmisten, ihmisen hyväksyntää armoa, armollisuutta kaiken syntisaastansa päälle.

Niille joille Jumala saa puhua HE ETSIVÄT YKSIN JUMALAA HÄNEN ARMOAAN, ARMAHTAMISTAAN.

Ihmisten armot, armahtamiset johtavat ihmiset yhä syvempään pimeyteen jonne EI ENÄÄ loista hitustakaan sitä valoa joka JUMALASTA ON.

Näin näkyy täälläkin pimeys on sokaissut ihmisten
silmät he eivät näe kuin ihminen siellä ja ihminen täällä Jumalan nimi vain huulilla, mutta
SYDÄN KAUKANA Jumalasta.

Totuus on JUMALAN ARMO vain ihmisen pelastukseen johdattaa, vie, ihmisten armot vievät iankaikkiseen eroon Jumalasta. Tämä on Jumalan Totuus jota kukaan ihminen ei voi muuksi muutta
joten turmiollista on täällä hekumoida ihmisarmojen varassa se armo ei ihmistä pelasta.

31

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinuu.he

Kansojen kukistaja
      Kirjoittanut: Pikakirjoittaja 13.4.2009 klo 15.35

Ylpeyden synti

>>Kuinka olet taivaalta pudonnut,sinä kointähti,aamuruskon poika!Kuinka olet maahan syösty,sinä kansojen kukistaja!

Sinä sanoit sydämessäsi:Minä nousen taivaaseen,korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle,pohjimmaiseen Pohjolaan.

Minä nousen pilvien kukkuloille,teen itseni Korkeimman vertaiseksi. >>>> Jes.14:12-14

Uskovia ei vaani mikään synti niin paljon,kuin ylpeyden ja itsekorotuksen hirvittävä synti.Koska he ovat päässeet Jumalan suosioon mielestään,tulee tuo heidän osaksensa tullut armo kompastukseksi heille: omahyväisyyden,omavanhurskauden ja ihmisten suosiota etsivän ylpeyden kadotukseen johtavalle tielle.

Jumala vihaa ylpeyttä enemmän kuin mitään muuta.Miten kävi saatanalle,tuolle >>laajalti suojaavaiselle kerubille>> enkeleineen?He ylpistyivät kuvitellen olevansa Jumalan veroiset!Jumala heitti heidät pois taivaasta,eikä syyttä!

>>Eedenissä,Jumalan puutarhassa sinä olit.Peitteenäsi olivat kaikkinaiset kalliit kivet;karneolia,topaasia ja jaspista,krysoliittia,onyksia ja berylliä,safiiria,rubiinia ja smaragdia sekä kultaa olivat upotus-ja syvennystyöt sinussa,valmistetut sinä päivänä,jona sinut luotiin. >>>>Hes.28:13

Sinä olit kerubi,laajalti suojaavainen,ja minä asetin sinut pyhälle vuorelle;sinä olit Jumal´olento ja käyskentelit säihkyväin kivien keskellä.Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä,jona sinut luotiin,siihen saakka,kunnes sinussa löydettiin vääryys. >>>>Hes.28:14,15

>>Sillä sinä sanot:Minä olen rikastunut,enkä mitään tarvitse;etkä tiedä,että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. >>>>Ilm.3:17

Siinä vaiheessa,kun uskova luulee olevansa muuta kuin muut ihmiset,hän on käynyt saatanan tietä.
      En käsitä,miksi uskovien pitää esim.kokoontua >>erityisissä temppeleissä>> muka >>palvelemaan Jumalaa>>;vaikka Jumala ei TARVITSE MITÄÄN PALVONTAMENOJA!

Elämällä kunnollisesti,niin Raamattu sanoo,siinä on järjellinen Jumalanpalvelus!

Temppeleissään ihmiset itseasiassa palvelevat saatanaa ylpeyden synnissä,koska korottavat palvontamenot korkeammalle,kuin Jumalan.He tulevat myös kumartamaan toisiaan,kiilloittelemaan ulkokuortaan.Ihmisen ei pitäisi esittää >>Olen uskova,katsokaa ja ihmetelkää>>.Elämällä kauniisti ja niin,ettei mene maailman mukana sen rientoihin,sekä auttamalla niitä,joilla on vaikeaa,esimerkiksi;voi todistaa olevansa >>tähti,joka loistaa Kristus-valoa>>.

Kirkossa käyminen ei todista yhtään mitään,eikä sinne kukaan sydämestään uskossa oleva halaja mennäkään.Jos sisäisesti elämä on kunnossa,ei tarvita >>pönkitystä>> muualta,huterista >>temppeleistä>>.Ylpeyden synti tekee niitä uskovia,joiden hymy ei hyydy,ja jotka puhuvat ivapuheensakin >>sulosanoihin kätkettyinä>> myrkkymaljoina.

Teeskentely on ylpeydestä inhoittavimpia,ja aikamme ruttotauti.

Koko maailmahan on tätä suurta teatteriesitystä!Se joka hallitsee >>jalon taidon>>,menestyy.Saatana ei suinkaan vaikuta vain heissä,jotka eivät ole uskossa.Usein nuo valkeuden kaapuihin puetut kätkevät niin suurta pimeyttä,ettei pimeämpää olla voi!

Kun taas Jumala valaisee omilleen pimeydenkin!Jos ihmisellä ei ole enää omasta mielestään mitään opittavaa,on aika epätoivoista.Itse olen saanut ainakin sen armon,että tiedän olevani vajavainen tiedossa ja kaikessa,mutta saan kasvaa ja vaeltaa eteenpäin,en jää paikoilleni.

Ylpeys,joka sanoo olevansa Jumalan veroinen tiedossa,on kuollut harhaansa,ja jumittaa paikoillaan.Vaikka Raamattu on selkeää Sanaa,ei ihmisen mikään tieto ole kuin hiekanjyvän suuruinen Kaikkivaltiaan Jumalan rinnalla.

• se alennetaan

Kaksi miestä meni ylös pyhäkköön rukoilemaan, toinen fariseus ja toinen publikaani.
        Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.
        Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
        Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
        Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään.

(Luuk.18:10-14.)

• hyvä kohta

ylpeyden synti on synneistä pahimpia.

• juuri ylpeyden synnin vuoksi
        hyvä kohta kirjoitti:

ylpeyden synti on synneistä pahimpia.

Matt. 23:27

"Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!"

• Jeesuksen opetuslapsi

Profetia Jeesuksesta:
        Sinä olet ihmislapsista ihanin, suloisuus on vuodatettu sinun huulillesi, sentähden Jumala siunaa sinua iankaikkisesti. Vyötä miekka vyöllesi, sinä sankari, vyöttäydy kunniaasi ja korkeuteesi. Ole onnekas korkeudessasi. Nouse sotavaunuihisi totuuden, nöyryyden ja vanhurskauden puolesta, ja oikea kätesi opettakoon sinulle peljättäviä tekoja. Sinun nuolesi ovat terävät, kansat kaatuvat sinun allesi; kuninkaan vihollisten sydämet lävistetään. Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. Sinä rakastat vanhurskautta ja vihaat vääryyttä; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä enemmän kuin sinun osaveljiäsi.

Jeesus sanoo:
        "Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita, ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään, niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain, ja minä annan hänelle kointähden. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

Todellinen nöyryys on nöyrtymistä Herran Jeesuksen Kristuksen vallanalaisuuteen. Jeesus kehottaa katsomaan lapsia, jotka uskovat hänen sanansa, ja nöyrtymään ja tulemaan heidän kaltaisikseen.

Todellinen ylpeys on sotia Herraa Jeesusta Kristustusta ja Raamatun sanan totuuksia vastaan. Jumala rakastaa totuutta ja vihaa valhetta ja kaikkian sen tekijöitä.

Antikristus kansojen kukistajana kieltää Jeesuksen Herruuden ja vaatii kunnioitusta itselleen. Näin tämän maailman hirmuhallitsijat ovat tehneet jo ennen häntä.

Tärkeä on siis erottaa mikä on Jumalasta Jumalan kunniaksi ja mikä Saatanasta hävityksen kauhistukseksi. Saatana teettää kuvan pyhälle paikalle ja vaatii sen kumartamista.

Uskovia ei niinkään vaani ylpeyden synti vaan epäuskoisia, koska he eivät usko, että tuomio tulee, tai he kuvittelevat palvelevansa elävää Jumalaa vaikka eivät häntä kunnioita tai kiitä, kuten Sauluskin vainotessaan Jeesuksen opetuslapsia ennen Jeesuksen kohtaamista Damaskon tiellä. Tällöin siihen liittyy murhan- ja vallanhimoa ja kaikkea vääryyttä ja valhetta ja Herran Jeesuksen Kristuksen Pyhän Hengen kieltämistä.

• ruuttti)

1. Korinttolaiskirje 7

12 Sitten sanon vielä, en Herran sanana vaan omanani: Jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, miehen ei pidä jättää häntä.

13 Ja jos uskovalla naisella on aviomies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, vaimon ei pidä jättää miestään.

14 Mies, joka ei usko, on uskovan vaimonsa pyhittämä, ja vaimo, joka ei usko, on uskovan miehensä pyhittämä. Muutenhan teidän lapsenne olisivat epäpuhtaita; nyt he kuitenkin ovat pyhiä.

15 Mutta jos se puoliso, joka ei usko, tahtoo erota, niin erotkoon. Uskovaa veljeä tai sisarta ei tällaisessa tapauksessa sido mikään pakko. Jumala on kutsunut teidät elämään rauhassa. [Room. 12:18, 14:19]

16 Ja mistä tiedät, vaimo, voitko pelastaa miehesi? Tai mies, mistä tiedät, voitko pelastaa vaimosi?

Vahvistakaamme toisiamme.
      Kirjoittanut: Elia.. 14.4.2009 klo 12.57

Roomalaiskirje 12

18 Jos on mahdollista ja jos teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien kanssa.
      14:
      19 Pyrkikäämme siis rakentamaan rauhaa ja vahvistamaan toisiamme.

• Ps. 32:10

Ps. 32:10

Jumalaton saa osakseen paljon tuskaa, mutta Herran armo ympäröi sen, joka häneen turvaa.

Jaak. 4:6

Mutta vielä suurempi on se armo, jonka hän antaa. Siksi Raamattu sanoo: -- Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.

Ap. t. 15:11

Mehän uskomme, että meidät pelastaa yksin Herran Jeesuksen armo, samalla tavoin kuin heidät."

Room. 5:20

Laki tuli maailmaan sitä varten, että rikkomus tulisi suuremmaksi. Mutta missä synti on tullut suureksi, siellä on armo tullut ylenpalttiseksi. [Room. 3:20, 7:7,8; 1. Kor. 15:56; Gal. 3:19]

Room. 5:21

Niin kuin synti on hallinnut ja vienyt kuolemaan, niin on armo hallitseva ja johtava ikuiseen elämään, koska Herramme Jeesus Kristus on lahjoittanut meille vanhurskauden.

• Sillä armolla joka annetaan syntisen sydämen päälle, ja sillä mikä annetaan puhdistettuun sydämeen.

Antikristus jakaa auliisti armoaan, synnin päälle, se armo ei pelasta. Jeesus Kristus antaa armonsa, henkensä, vain puhdistettuun sydämeen, ei synnin päälle. Vain se pelastaa. Jeesus todella itse lahjoittaa sen vanhurskauden, niinkuin tuossa yhdessä sananpaikassa minkä toit, sanotaan. Sitä ei voi itse ottaa, eikä toinen ihminen antaa.

Eikä uutta viiniä lasketa vanhoihin leileihin. Silloinhan nahka halkeaa, viini valuu maahan ja leilit ovat pilalla. Ei, uusi viini lasketaan uusiin leileihin. Silloin molemmat säilyvät.

Niimpä emme enää arvioi ketään pelkästään inhimilliseltä kannalta. Vaikka olisimmekin ennen tunteneet Kristuksen pelkästään inhimilliseltä kannalta, emme enää tunne.
        Jokainen, joka on Kristuksessa, on siis uusi luomus. Vanha on kadonnut, uusi on tullut tilalle.

• Maruan-ne
        Hssu kirjoitti:

Sillä armolla joka annetaan syntisen sydämen päälle, ja sillä mikä annetaan puhdistettuun sydämeen.

Antikristus jakaa auliisti armoaan, synnin päälle, se armo ei pelasta. Jeesus Kristus antaa armonsa, henkensä, vain puhdistettuun sydämeen, ei synnin päälle. Vain se pelastaa. Jeesus todella itse lahjoittaa sen vanhurskauden, niinkuin tuossa yhdessä sananpaikassa minkä toit, sanotaan. Sitä ei voi itse ottaa, eikä toinen ihminen antaa.

Eikä uutta viiniä lasketa vanhoihin leileihin. Silloinhan nahka halkeaa, viini valuu maahan ja leilit ovat pilalla. Ei, uusi viini lasketaan uusiin leileihin. Silloin molemmat säilyvät.

Niimpä emme enää arvioi ketään pelkästään inhimilliseltä kannalta. Vaikka olisimmekin ennen tunteneet Kristuksen pelkästään inhimilliseltä kannalta, emme enää tunne.
        Jokainen, joka on Kristuksessa, on siis uusi luomus. Vanha on kadonnut, uusi on tullut tilalle.

ja "Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen (Gal.5:22).

"Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille" (Jaak.3:18).

• Hssu,.,
        Maruan-ne kirjoitti:

ja "Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen (Gal.5:22).

"Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille" (Jaak.3:18).

Jumalan uudestisynnyttämässä ihmisessä asuu Pyhä Henki, Antikristuksen "uudestisynnyttämässä" paha henki, jolla on nuo hengen hedelmät, mutta mitä kohtaan? Se kyllä iloitsee valheesta ja synnistä, on pitkämielinen, ystävällinen, hyvä, uskollinen sävyisä, hillitsee itsensä, syntisairaudessa eläviä kohtaan, niistä se pitää huolen, ettei kukaan paranisi, se on sen tahto. Ja se on selvästi huomattavissa. Ja nuo hedelmät ovat vielä korostuneesti esillä.
        Petosta kaikki.

Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

Pyhä Henki ei rakasta, ei iloitse, ei ole rauhassa, ei pitkämielinen, ei ystävällinen, hyvä, uskollinen, sävyisä syntiä, Saatanan tahtoa kohtaan.

Mutta minä sanon teille totuuden: teille on hyödyksi, että minä menen pois. Ellen mene, ei Puolustaja voi tulla luoksenne. Mutta mentyäni pois minä lähetän hänet luoksenne,
        ja hän tulee ja paljastaa, mitä on synti, mitä vanhurskaus, mitä tuomio.

Ei ollut Jeesus pitkämielinen Pietarista esiin tulevaa Saatanan tahtoa kohtaan:

Pietari veti hänet erilleen ja alkoi nuhdella häntä: Jumala varjelkoon! Sitä ei saa tapahtua sinulle Herra!
        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: Väisty tieltäni Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä.

• Ps;.
        Hssu kirjoitti:

Sillä armolla joka annetaan syntisen sydämen päälle, ja sillä mikä annetaan puhdistettuun sydämeen.

Puhut Armin suulla.

Milloin olet kuullut tuon jota väität,
        että
        armon saa syntisen sydämmen päälle.???

Oletkohan käsittänyt oikeen Kristuksen sovitus työn.

Mutta vielä suurempi on se armo, jonka hän antaa. Siksi Raamattu sanoo: -- Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.

• Ps;. kirjoitti:

Puhut Armin suulla.

että

pirun suulla ja Hssu Jumalan Pyhässä Hengessä.

• Ps;.
        ArmiK kirjoitti:

Totuus kirpasee.

• Hssu kirjoitti:

on ihmisopin nielleiden ymmärtää ON TODELLA valearmoa ja oikeaa armoa.
        On siis saatana joka ihmisen syntisen lihan armahtaa.Se kun kaikessa matkii Jumalaa näin sillä toden totta silloin on oma armonsakin jonka ihmisen on helppo ottaa ILOITEN VASTAAN tosta noin vain itse tai jonkun muun ihmisen antamana.

Mutta ihminen joka on saatanan armahtama EI TULE KOSKAAN JUMALAN YHTEYTEEN PÄÄSEMÄÄN ellei TEE PARANNUSTA ja käy sille tielle jolla AINOASTAAN voi tulla kohtaamaan JUMALAN ARMON.

ON TODELLAKIN VAIN YKSI TIE ja kaikki jotka sen ylön katsovat ulkopuolelle Jumalan valtakunnan jäävät. TÄMÄ ON JUMALAN TOTUUS sitä ei voi
        ihmiset muuksi muuttaa.

• ArmiK kirjoitti:

Miten ihmeessä Hssu voi puhua Jumalan Pyhässä Hengessä, kun ei ole uskossa?

• Ps;. kirjoitti:

Totuus kirpasee.

se saisikin sinua kirpaista, mutta ei kovin kepeästi
        olet liikkeellä valheen turvissa.

• Hssu kirjoitti:

"Antikristus jakaa auliisti armoaan, synnin päälle, se armo ei pelasta. Jeesus Kristus antaa armonsa, henkensä, vain puhdistettuun sydämeen, ei synnin päälle. Vain se pelastaa. Jeesus todella itse lahjoittaa sen vanhurskauden, niinkuin tuossa yhdessä sananpaikassa minkä toit, sanotaan. Sitä ei voi itse ottaa, eikä toinen ihminen antaa."

Miten tämä käytänössä toimii? Ihminen puhistaa ensin itsensä ja sitten odottaa, että Kristus antaa armonsa? Laita myös Raamatun kohdat, jossa näin sanotaan.

• trops.
        juhani1965 kirjoitti:

,
        Hssu kieltää ja sitten puhuu Armin suulla paskaa.

• Ps;.
        juhani1965 kirjoitti:

"Antikristus jakaa auliisti armoaan, synnin päälle, se armo ei pelasta. Jeesus Kristus antaa armonsa, henkensä, vain puhdistettuun sydämeen, ei synnin päälle. Vain se pelastaa. Jeesus todella itse lahjoittaa sen vanhurskauden, niinkuin tuossa yhdessä sananpaikassa minkä toit, sanotaan. Sitä ei voi itse ottaa, eikä toinen ihminen antaa."

Miten tämä käytänössä toimii? Ihminen puhistaa ensin itsensä ja sitten odottaa, että Kristus antaa armonsa? Laita myös Raamatun kohdat, jossa näin sanotaan.

Olettekohan käsittäneet vähän väärin Jumalan armon.??

• juhani1965 kirjoitti:

saivartelua. Mietin laitanko uusiksi, mutta
        se on se sama eipä sitä kuitenkaan ihmiset jotka ovat täysin ulkopuolella Jumalan Pyhän Hengen johdatuksen KUITENKAAN VOI YMMÄRTÄÄ.

Nyt sen selvennän jos niitäkin on joille Jumalan Henki saa puhua.

Hssun kohdalla ON NIIN Jumalan Henki saa häntä johdattaa hän kun on lähtenyt Jeesuksen osoittamalle tielle. Siis hän on uskonut Poikaa ja ollut kuuliainen Hänelle näin Jumala on Hssun silmät saanut avata ja näin Hssu on tullut näkemään ja ymmärtämään mikä on Jumalan.
        Ja tällaisen ihmisen kohdalla on niin Jumalan Henki johdattaa, johdattaa Jumalan Totuuteen.
        Ja se on silloin selvää selkeää sanomaa. Yksinkertaista jonka luulisi JOKAISEN YMMÄRTÄVÄN, mutta EI kun Jumalan Totuuden voi vain ymmärtää
        Jumalan Pyhässä Hengessä, Pyhän Hengen kautta.

Joten vääntöä piisaa ne joille Jumalan Henki EI saa puhua niin TODEN TOTTA heille on TÄYSIN UTOPIAA KAIKKI SE MIKÄ JUMALASTA ON.

• Ps;. kirjoitti:

Puhut Armin suulla.

että

Ylpeitä oman tien kulkijoita vastaan. Oikeaa nöyryyttä on alistua Jumalan tahtoon, mutta se ei tuokaan mukanaan ymmärtämättömyyttä, vaan ymmärryksen, jota pidetään ylpeytenä, itsensä korottamisena. Oman tahdon, uskon tien kulkijoiden nöyryyttä on ymmärtämättömyys, vajavaisuus, syntisairaus, se on heidän käsityksensä nöyryydestä, jos ei eläkään niistä, onkin ylpeä itsensä korottaja.

• Ps;.
        Hssu kirjoitti:

Ylpeitä oman tien kulkijoita vastaan. Oikeaa nöyryyttä on alistua Jumalan tahtoon, mutta se ei tuokaan mukanaan ymmärtämättömyyttä, vaan ymmärryksen, jota pidetään ylpeytenä, itsensä korottamisena. Oman tahdon, uskon tien kulkijoiden nöyryyttä on ymmärtämättömyys, vajavaisuus, syntisairaus, se on heidän käsityksensä nöyryydestä, jos ei eläkään niistä, onkin ylpeä itsensä korottaja.

.
        2. Moos. 34:7

Hän on armollinen tuhansille ja antaa anteeksi pahat teot, rikkomukset ja synnit, mutta ei jätä syyllistä rankaisematta. Lapset ja lasten lapset aina kolmanteen ja neljänteen polveen saakka hän panee vastaamaan isiensä pahoista teoista."

Neh. 9:31

Mutta suuressa armossasi et antanut heidän tuhoutua etkä hylännyt heitä, sillä sinä olet anteeksiantava ja laupias Jumala.

Ps. 13:6

Minä luotan sinun armoosi, saan iloita sinun avustasi. Minä laulan kiitosta Herralle, hän pitää minusta huolen.

Luuk. 1:68

-- Ylistetty olkoon Herra, Israelin Jumala! Armossaan hän on katsonut kansansa puoleen

Mehän uskomme, että meidät pelastaa yksin Herran Jeesuksen armo, samalla tavoin kuin heidät."

Joh. 3:18

Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan.

1. Kor. 16:23

Herran Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.

• Ps;. kirjoitti:

.
        2. Moos. 34:7

Hän on armollinen tuhansille ja antaa anteeksi pahat teot, rikkomukset ja synnit, mutta ei jätä syyllistä rankaisematta. Lapset ja lasten lapset aina kolmanteen ja neljänteen polveen saakka hän panee vastaamaan isiensä pahoista teoista."

Neh. 9:31

Mutta suuressa armossasi et antanut heidän tuhoutua etkä hylännyt heitä, sillä sinä olet anteeksiantava ja laupias Jumala.

Ps. 13:6

Minä luotan sinun armoosi, saan iloita sinun avustasi. Minä laulan kiitosta Herralle, hän pitää minusta huolen.

Luuk. 1:68

-- Ylistetty olkoon Herra, Israelin Jumala! Armossaan hän on katsonut kansansa puoleen

Joh. 3:18

Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan.

Itse pääset tuntemaan JUMALAN ARMON VAIN USKOMALLA
        POIKAAN JA OLEMALLA KUULIAINEN HÄNELLE. SE ON KUIN ONKIN AINUT TIE se YKSI TIE.

Joten parasta on lakata tuijottamasta TE JA TE
        vaan katso itseesi, kun Jeesusta vastaan sodit
        VALEARMOSSA SILLOIN OLET.

• ArmiK kirjoitti:

saivartelua. Mietin laitanko uusiksi, mutta
        se on se sama eipä sitä kuitenkaan ihmiset jotka ovat täysin ulkopuolella Jumalan Pyhän Hengen johdatuksen KUITENKAAN VOI YMMÄRTÄÄ.

Nyt sen selvennän jos niitäkin on joille Jumalan Henki saa puhua.

Hssun kohdalla ON NIIN Jumalan Henki saa häntä johdattaa hän kun on lähtenyt Jeesuksen osoittamalle tielle. Siis hän on uskonut Poikaa ja ollut kuuliainen Hänelle näin Jumala on Hssun silmät saanut avata ja näin Hssu on tullut näkemään ja ymmärtämään mikä on Jumalan.
        Ja tällaisen ihmisen kohdalla on niin Jumalan Henki johdattaa, johdattaa Jumalan Totuuteen.
        Ja se on silloin selvää selkeää sanomaa. Yksinkertaista jonka luulisi JOKAISEN YMMÄRTÄVÄN, mutta EI kun Jumalan Totuuden voi vain ymmärtää
        Jumalan Pyhässä Hengessä, Pyhän Hengen kautta.

Joten vääntöä piisaa ne joille Jumalan Henki EI saa puhua niin TODEN TOTTA heille on TÄYSIN UTOPIAA KAIKKI SE MIKÄ JUMALASTA ON.

Eli onko Hssu uskossa vai ulkopuolella uskon?
        Ei ole olemassa mitään puoliusko, joko uskoo tai ei. Ja vain uskovalla on Pyhä Henki sinettinä.

• Ps;. kirjoitti:

Olettekohan käsittäneet vähän väärin Jumalan armon.??

Hssu puhuu Jumalan armosta ja ihmisten valearmosta. Minä en tunne kuin Jumalan armon.

• samaa mieltä
        juhani1965 kirjoitti:

Hssu puhuu Jumalan armosta ja ihmisten valearmosta. Minä en tunne kuin Jumalan armon.

siunausta sinulle ja perheellesi!

• Ps.
        ArmiK kirjoitti:

Itse pääset tuntemaan JUMALAN ARMON VAIN USKOMALLA
        POIKAAN JA OLEMALLA KUULIAINEN HÄNELLE. SE ON KUIN ONKIN AINUT TIE se YKSI TIE.

Joten parasta on lakata tuijottamasta TE JA TE
        vaan katso itseesi, kun Jeesusta vastaan sodit
        VALEARMOSSA SILLOIN OLET.

• Ps. kirjoitti:

armo ei ole yhdenkään kaltaisesi kanssa jotka soditte Häntä vastaan.

Joten HERÄÄ jos tahdot sielusi pelastuvan, nyt kuljet kepeästi Jeesuksen vihollisena ja antikristuksen palvelijana.

• ne jotka tuntevat vain yhden armon ovat silloin juuri antikristuksen armon alla.
      Ne jotka ovat tulleet tuntemaan on Jumalan armo ja
      Jumalaa kaikessa matkiva saatanan armo niin heille
      ainoastaan Jumala saa puhua.

Valearmon varassa vaeltavat ovat niitä joille Jeesus sanoo kerran MENE POIS EN TUNNE SINUA.

Valearmon turvassa olevat ovat niitä jotka hokevat
      vain Herra, Herra mutta eivät tee sitä mikä on taivaallisen Isän tahto.

Valearmon turvassa ovat ne joista Jeesus sanoo:
      "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne elämän.
      En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
      Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
      Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

• Jeesuksen opetuslapsi

Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa, odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä, hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      166
      2981
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      292
      2662
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1758
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      47
      1655
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1530
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1296
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      103
      1203
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1174
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      369
      1113
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    Aihe