"anna elämäsi Jeesukselle" tai kun sitten sanotaan "annoin elämäni Jeesukselle"??? Kaikki tyyni petosta. Kukaan ihminen ei elämäänsä Jeesukselle voi antaa EIKÄ tule lihallisen mielensä kanssa antamaan. Tuo Jesukselle antaminen ja pyynnöt anna elämäsi Jeesukselle on sitä josta Jumala sanoo: "Väärän rauhan julistajat Kevyesti he parantavat tyttären, minun kansani, vamman, sanoen: 'Rauha, rauha!' vaikka rauhaa ei ole." Ihmisiä rauhoitellaan väärään rauhaan kun sanotaan anna elämäsi Jeesukselle vaikka Jeesus sanassa sanoo:"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, vedä häntä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Mitä on kun sanotaan
18
314
Vastaukset
- Taivaan Kuningatar
Ihminen kylvää. Jumala antaa kasvun. Vaikka se viipyisikin, kuolemanporteille asti. Ei ole meidän asiamme "kasvattaa", vaan kylvää/julistaa.
rikkaviljan kylväjiä piisaa harvassa tosi harvassa ovat Jumalan nisun, hyvän siemenen kylväjät.
- hyvän siemenen
ArmiK kirjoitti:
rikkaviljan kylväjiä piisaa harvassa tosi harvassa ovat Jumalan nisun, hyvän siemenen kylväjät.
kylväjiäkin on moneen lähtöön. 11 Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. [Jes. 58:2; Luuk. 16:15; Ilm. 3:17] 12 Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.' [Matt. 9:14 | Matt. 23:23 ] 13 Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!' [Esra 9:6; Ps. 51:3] 14 "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."
hyvän siemenen kirjoitti:
kylväjiäkin on moneen lähtöön. 11 Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. [Jes. 58:2; Luuk. 16:15; Ilm. 3:17] 12 Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.' [Matt. 9:14 | Matt. 23:23 ] 13 Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!' [Esra 9:6; Ps. 51:3] 14 "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."
kaikkihan NE LUULEE hyvää siementä kylvävänsä, niin sinäkin. Mutta kun toit valhetta, valheen asialla olet. Osoitit sanaa ihmiselle joka Jumalan armosta on itsensä alentanut ja juuri niin on KÄYNYT JUMALA ON YLENTÄNYT. Ei voi olla suurempaa ylennystä ihmisellä kuin että itse Jeesus saa ihmisen sydämeen tulla asumaan. Joten tee parannus omasta pyhyydestäsi jolla sodit kaikkea sitä vastaan mikä Jumalasta on.
- ilosanomaa
Kun paljon kansaa kokoontui ja ihmisiä kulki joka kaupungista hänen tykönsä, puhui hän vertauksella: "Kylväjä meni kylvämään siementänsä. Ja hänen kylväessään putosi osa tien oheen ja tallautui, ja taivaan linnut söivät sen. Ja osa putosi kalliolle, ja oraalle noustuaan se kuivettui, kun sillä ei ollut kosteutta. Ja osa putosi orjantappurain sekaan, ja orjantappurat kasvoivat mukana ja tukahuttivat sen. Ja osa putosi hyvään maahan, kasvoi ja teki satakertaisen hedelmän." Tämän sanottuaan hän lausui suurella äänellä: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon". Niin hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä, mitä tämä vertaus merkitsi. Hän sanoi: "Teidän on annettu tuntea Jumalan valtakunnan salaisuudet, mutta muille ne esitetään vertauksissa, että he, vaikka näkevät, eivät näkisi, ja vaikka kuulevat, eivät ymmärtäisi. Vertaus on tämä: siemen on Jumalan sana. Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, jotka kuulevat, mutta sitten perkele tulee ja ottaa sanan pois heidän sydämestään, etteivät he uskoisi ja pelastuisi. Ja mitkä kalliolle putosivat, ovat ne, jotka kuullessaan sanan ottavat sen ilolla vastaan, mutta joilla ei ole juurta: ainoastaan ajaksi he uskovat ja kiusauksen hetkellä luopuvat. Mikä taas orjantappuroihin putosi, ne ovat ne, jotka kuulevat, mutta vaeltaessaan tukehtuvat tämän elämän huoliin, rikkauteen ja hekumoihin, eivätkä tuota kypsää hedelmää. Mutta mikä hyvään maahan putosi, ne ovat ne, jotka sanan kuultuansa säilyttävät sen vilpittömässä ja hyvässä sydämessä ja tuottavat hedelmän kärsivällisyydessä. (Luuk.8:4-15.)
aloituksessa on niin on totta. Sinä yritit tuoda taas liudan Raamatun jakeita joista et tiedä mitä ne Jumalan Hengessä tarkoittavat.
- sielullinen
Nousee hengellinen
Jumala kyllä vetää, mutta ihminen itse ratkaisee ottaako Jeesuksen sanoman vastaan vaiko ei. Ei Jumala "väkivalloin" ketään uskoon pakota, siihen tarvitaan juuri tuo suostuminen, elämän antaminen Jeesuksen turvallisiin käsiin.
ArmiK kirjoitti:
eksyttävää sanomaa jolla ei ketään saateta Jumalan yhteyteen vaan yhä kauemmas Jumalasta.
Ei toki, ihan Raamatullista ja löytyy Raamatusta. Mutta eihän ole ensimmäinen kerta kun Raamatun kirkas sanoma on sinulle ihmisoppia, valitettavasti. Sinun Jumalasiko saattaa yhteyteensä väkivalloin?
- joka edelleen etsit;
Niin kertovat vanhat kirjat, tähden ohjanneen tietäjiä maahan syntyneen Kristus-valon luo. He toivat mukanaan kultaa, mirhaa ja suitsuketta. Metaforisesti: hengen kultaa, fyysisten kehokerrosten mirhaa ja sielun suitsuketta, savuhunnnun. Mikään lähde ei kerro tietäjiä olleen kolmea, mutta lahjoja oli kolme. Ne kuvaavat ihmisen kolminaisuuden kehon elementtejä. Tähden tietoisuus ohjasi tietoisia universumien mestareita, jotka osasivat lukea kosmista muistia. Tähteen he luottivat ja universaalisen kodin tietoon. Tähden alla syntyi uusi lapsi, Kristustietoisuuden valo maan puutarhaan.
et ole koskaan etsinytkään Jumalaa niin mikä olet mitään sanomaan sille joka on Jumalan armosta etsinyt ja myös löytänyt ELÄMÄN JEESUKSESSA. Tee siis parannus muutoin hukut.
- sinäkin löytäisit
ArmiK kirjoitti:
et ole koskaan etsinytkään Jumalaa niin mikä olet mitään sanomaan sille joka on Jumalan armosta etsinyt ja myös löytänyt ELÄMÄN JEESUKSESSA. Tee siis parannus muutoin hukut.
Jeesuksen sydämeesi. Eksyit pahasti lahkossa. Puolestasi kohotetaan esirukouksia. Nöyryyttä sinulta vielä puuttuu, eikä korskeaan sydämeen ole Jeesuksella pääsyä.
sinäkin löytäisit kirjoitti:
Jeesuksen sydämeesi. Eksyit pahasti lahkossa. Puolestasi kohotetaan esirukouksia. Nöyryyttä sinulta vielä puuttuu, eikä korskeaan sydämeen ole Jeesuksella pääsyä.
tekohurskastelemaan raamattupalstalle kun Jeesus on sinulla vain huulilla ei SYDÄMESSÄ.
- sydämeni tuntee
ArmiK kirjoitti:
tekohurskastelemaan raamattupalstalle kun Jeesus on sinulla vain huulilla ei SYDÄMESSÄ.
Jeesus joka siellä asuu. Et sinä eksynyt sydämiä edes näe. Tee parannus ja ano syntisi anteeksi Kristuksen Jeesuksen nimessä.
- se joka kävi täällä
Jumala on rakkaus ja Jeesus oli rakkauden suurlähettiläs. Anna elämäsi rakkaudelle ja sinä olet osa suurta suunnitelmaa. Ei ole jalompaa tekoa minkä ihminen voi eläessään tehdä kuin lähimmäisen rakkaus. Pyyteetön ja avoin rakkaus on se tie ... niin kuin on sanottu: minä olen totuus ja elämä ... minä olen tie. Ihmisillä on tapana sanoa: tee toiselle niin kuin haluaisit sinulle tehtävän. Se on Jeesuksen oppi, totuus ja tie. Elämän tie. Ei ole muita teitä, on vain päättyviä polkuja ja umpikujia. Valitse tie, valitse pyyteetön lähimmäisenrakkaus.
tuo tuota saastaista ihmisoppia tänne vaan KÄY JUMALAN YHTEYTEEN sen YHDEN TIEN kautta jonka Jeesus on sanassa sanonut: "ETSIKÄÄ ENSIN JUMALAA ja Hänen valtakuntaansa niin KAIKKI muukin teille annetaan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1662981Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2922662Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751758Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e471655Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381530- 1221296
- 1031203
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141174Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3691113Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063