Bara vatten, hela natten...=))))
Klara Vappen...
15
452
Vastaukset
- Vappu´s vän
Men Vappu har redan drickat många flaskor öl. Hon är så...
- ummikko mitäkä mies
Meni vappu harakoille,tiskattiin paljon ja juotiin kaljaa ja huomenna on äreä olo ja karapula:) hyvvee vappua vaan teillekkin! :)
- paitsi kuppi kahvia
Jag var i arbete till klockan 19.00.Kaupat olivat kiinni ja kaikki ostokset jäivät ostamatta.Onneksi vietän vappua yksin,joten syön tarjousnuudeleita edelleen, kuten olen viime syyskuusta lähtien tehnyt.Tänään tein 13 tunnin työpäivän, vaikka olen kunnalla töissä.Muut tekivät normaalia lyhyemmän päivän työpaikallani.Iloitaan siis vapusta,kevään ihanasta juhlasta,selvin päin.Onneksi ole jo vanha, joten ei ole pelkoa huomisesta krapulasta tai muusta sellaisesta.
- sivupersooNaNa
Ei osaa tota sinikeltasta kieltä mutta kesän odotusta;=)
- viittoittamalla tiellä
..eli puutarhahommia! Käsissä jo rakot, mutta piha näyttää hyvältä:) Sain kesakoitakin nenänpäähän.. Tänään kyykkiminen vielä jatkuu. Illalla onkin mukava nostaa jalat rahille ja katsoa kiekkoa. Hyvä Suomi!
- HiljaR
tälle ja huomiselle! Vappenia ja simaisaa sellaista. Ainakin tälle lopulle päivälle.
- HiljaR
mohna kirjoitti:
Tämä taas on ohi... mukavia päiviä on pidellyt...=))))
... ehkä liiankin nopeasti arki taasen kajahtaa korville :( Aikansa kutakin hetkiä. Mieleenpainuva tämä vappu on ollut ehdottomasti :)
HiljaR kirjoitti:
... ehkä liiankin nopeasti arki taasen kajahtaa korville :( Aikansa kutakin hetkiä. Mieleenpainuva tämä vappu on ollut ehdottomasti :)
Kaikki hyvä loppuu aikanaan...=))))
spara vatten, bara snapsen! Ei saa rikkoa virallista etikettiä nääs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373057- 1392533
- 512489
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201838- 401469
- 481249
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191127- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241022