Julman vesimetsästyksen vastustus?

miksi sitä ei esiinny?

Metsästystä ilmeisesti vastustetaan kun tällainen palstakin on olemassa. Entäpä vesimetsästys eli kalastus, miksi kalastusta ei vastusteta? Kalastushan on erittäin julmaa touhua. Eläviä kaloja roikutetaan pitkiäkin aikoja koukussa joka on kiinni esim. kalan suupielessä. Miksi kalastus ei ole eläinrääkkäystä? Jos vaikkapa elävää jänistä riiputettaisiin sen suuhun kiinnitetystä terävästä koukusta kymmenisen minuuttia niin siitäpä 'riemu' nousisi!

12

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naureskelija

      Jaa, johtuisikohan siitä, ettei sellaista foorumia kuin kalastuksen vastustajat ole olemassa. Eipä silti, homppeleiden hommia se kalastuskin on.

      • etpä sinä siitä

        muuksi muutu. kerroppa mikä on sinun mielestäsi kyväksyttävää, homppeli ?


    • itse aloittaisit

      kalastuksen vastustamisen koska vähän väliä nostat asian täällä esiin.

      • ekaa kertaa tästä

        Minä käytännössä vastustan kalastusta siten että en suorita sitä.


      • kunnon vastustusta
        ekaa kertaa tästä kirjoitti:

        Minä käytännössä vastustan kalastusta siten että en suorita sitä.

        pitäisi tehdä jotain räväkkää sen eteen. Koitapa keksiä jotain sankarilista kalastuksen vastustusta.


      • Alkuun vaikka.
        kunnon vastustusta kirjoitti:

        pitäisi tehdä jotain räväkkää sen eteen. Koitapa keksiä jotain sankarilista kalastuksen vastustusta.

        "Älä osta uistinta", "Mato on symppis", "Kiiski on kumppanisi" etc banderollikulkue ja siihen 100 000 ihmistä Mannerheimintielle perjantai-iltapäivän kulkueena... Kyllä löytyy jatkossa kannatusta !


    • siitä

      ettei kaloilla ole kivaa pehmeätä turkkia joka muistuttaa lapsuuden halinallea. Kalat on piilossa eikä näkyvillä. Eikä ne huuda haavoituttuaan. Se on ihmisten luonnosta vieraantuneisuutta se metsästyksen vastustus. Se on todella sääli!

      • barackmedvedev

        Ei yhtään sille mille ne teddynallet tai hajuponit..


    • NiFa1

      Luin joskus jostain kirjasta, nimeä en nyt valitettavasti muista, mutta ko. kirjan johdannossa puhuttiin tästä samasta asiasta ja siinä oli oikeastaan vedetty esiin se että kala ei huuda kuollessaan. Sen vuoksi ihmisellä ei tule juuri hoivaviettiä kalasta. Pitääpä tarkistaa mistä kirjasta oli kyse...

    • kalasta enkä rääkkää kaloja. Kalastajat ovatkin vähän yksinkertaista sakkia. Sen sijaan tykkään syödä kalaa, olen oikein perso sille. Minulla jopa himottaa syödä esim. suolakalaa.

      • ulkoistanut

        tappamisen toisille ja silti paheksut sitä ?
        Nielaise pääsi, niin pääset samalla eroon jakomielitaudistasi !


      • ulkoistanut kirjoitti:

        tappamisen toisille ja silti paheksut sitä ?
        Nielaise pääsi, niin pääset samalla eroon jakomielitaudistasi !

        paheksunut kalastusta. Sanoin vain etten kalasta, vaan jätän sen einareitten hommaksi.

        Olethan sinäkin ulkoistanut esim. koulukirjojen tekemisen muille (vaikkapa minulle) ja silti yrität oppia jotain noista kirjoista. Taidatkin pelätä sutta? heh heh...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe