Metsästystä ilmeisesti vastustetaan kun tällainen palstakin on olemassa. Entäpä vesimetsästys eli kalastus, miksi kalastusta ei vastusteta? Kalastushan on erittäin julmaa touhua. Eläviä kaloja roikutetaan pitkiäkin aikoja koukussa joka on kiinni esim. kalan suupielessä. Miksi kalastus ei ole eläinrääkkäystä? Jos vaikkapa elävää jänistä riiputettaisiin sen suuhun kiinnitetystä terävästä koukusta kymmenisen minuuttia niin siitäpä 'riemu' nousisi!
Julman vesimetsästyksen vastustus?
12
448
Vastaukset
- naureskelija
Jaa, johtuisikohan siitä, ettei sellaista foorumia kuin kalastuksen vastustajat ole olemassa. Eipä silti, homppeleiden hommia se kalastuskin on.
- etpä sinä siitä
muuksi muutu. kerroppa mikä on sinun mielestäsi kyväksyttävää, homppeli ?
- itse aloittaisit
kalastuksen vastustamisen koska vähän väliä nostat asian täällä esiin.
- ekaa kertaa tästä
Minä käytännössä vastustan kalastusta siten että en suorita sitä.
- kunnon vastustusta
ekaa kertaa tästä kirjoitti:
Minä käytännössä vastustan kalastusta siten että en suorita sitä.
pitäisi tehdä jotain räväkkää sen eteen. Koitapa keksiä jotain sankarilista kalastuksen vastustusta.
- Alkuun vaikka.
kunnon vastustusta kirjoitti:
pitäisi tehdä jotain räväkkää sen eteen. Koitapa keksiä jotain sankarilista kalastuksen vastustusta.
"Älä osta uistinta", "Mato on symppis", "Kiiski on kumppanisi" etc banderollikulkue ja siihen 100 000 ihmistä Mannerheimintielle perjantai-iltapäivän kulkueena... Kyllä löytyy jatkossa kannatusta !
- siitä
ettei kaloilla ole kivaa pehmeätä turkkia joka muistuttaa lapsuuden halinallea. Kalat on piilossa eikä näkyvillä. Eikä ne huuda haavoituttuaan. Se on ihmisten luonnosta vieraantuneisuutta se metsästyksen vastustus. Se on todella sääli!
- barackmedvedev
Ei yhtään sille mille ne teddynallet tai hajuponit..
- NiFa1
Luin joskus jostain kirjasta, nimeä en nyt valitettavasti muista, mutta ko. kirjan johdannossa puhuttiin tästä samasta asiasta ja siinä oli oikeastaan vedetty esiin se että kala ei huuda kuollessaan. Sen vuoksi ihmisellä ei tule juuri hoivaviettiä kalasta. Pitääpä tarkistaa mistä kirjasta oli kyse...
kalasta enkä rääkkää kaloja. Kalastajat ovatkin vähän yksinkertaista sakkia. Sen sijaan tykkään syödä kalaa, olen oikein perso sille. Minulla jopa himottaa syödä esim. suolakalaa.
- ulkoistanut
tappamisen toisille ja silti paheksut sitä ?
Nielaise pääsi, niin pääset samalla eroon jakomielitaudistasi ! ulkoistanut kirjoitti:
tappamisen toisille ja silti paheksut sitä ?
Nielaise pääsi, niin pääset samalla eroon jakomielitaudistasi !paheksunut kalastusta. Sanoin vain etten kalasta, vaan jätän sen einareitten hommaksi.
Olethan sinäkin ulkoistanut esim. koulukirjojen tekemisen muille (vaikkapa minulle) ja silti yrität oppia jotain noista kirjoista. Taidatkin pelätä sutta? heh heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437