Poliisi ajoi metsämiesten kanssa otson takaisin metsään Joutsenossa.
Hätäkeskukseen tuli varhain tiistaina ilmoitus karhusta, joka juoksi henkilöauton edessä kohti Joutsenon keskustaa. Ensimmäinen havainto otsosta tehtiin kello 6.22 Saimaantiellä.
Eläin kääntyi pian Saimaantieltä paikallisen Honkalahden päiväkodin pihalle.
Ei tällä kertaa nalle saanut ipana paistia,oliko tämä juuri tuollainen ns. ulvojien märkä uni?.
Karhu seikkaili päiväkodin pihassa
3
167
Vastaukset
- nurkan takana
Maalaisten siivottomat pihat ja omat kaatopaikat nurkan takana houkuttelevat villieläimiä etsimään ravintoa asutusten läheltä. Moni pitää vielä koira-rakkia narussa ulkona. Haaskaa piisaa. Sitten ihmetellään, että miksi villieläimet änkeävät "pihapiiriin".
- kotirauha
taakse,pihapiirin hiipiviä risupartaisia tumputtajia?
Äkää hyvät ihmiset enää viekö lapsianne päiväkoteihin, jos siellä verenhimoiset karhut saavat tallustella pihalla. Pikku lapsonen on helppo suupala raatelijakarhulle. Lapsen voimat ovat olemattomat hirvittävään karhuun verrattuna. Lapsen etu on aina etusijalla, joten älkää syöttäkö tietentahtoen jälkikasvuanne karhuille.
Millaisia vanhempia siis oikein olettekaan, jos yhä viette lapsenne päiväkoteihin? Hävetkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224