Kuinka ujo olet?

Kysely.

Asteikolla 1-5. 1=ei yhtään ujo, 5=erittäin ujo.

18

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,..,.,.,

5 erittäin ujo.

• uskalla vastata

tähän ollenkaa

• Jazuli

...asteikollasi..1-3..=o)

• Jazuli

..asteikollasi 4-5...=o)

• tuuli-
        Jazuli kirjoitti:

..asteikollasi 4-5...=o)

hattu

• Jazuli

• ..ujo, eli 1....sen sijaan olen hyvin varautunut uusia tuttavuuksia kohtaan...

• LaRito

vähä niinku tähän malliin. arempi ehkä mutta en niinkään ujo. joku 2.

• au-liskot

paljon väliä kun me halutaan kattoo telkkaria.

• .

5

• almasty

Johonkin 3-5 väliin en tosin niin voimakkaasti enää kuin joskus nuorena.
      Mutta niiltä ajoilta on silti jäänyt sellainen tapa että istun vaan turpa kiinni kun muut puhua päristää.

• Jazuli

..hyvää seuraa semmoselle joka tahtoo olla yksinää äänessä..=o)

..varmaan toki muutekii..=o)..ainaskii asiallii..

• pillastunut akka

Vieraiden ihmisten seurassa ujous aste on 5

Tuttujen seurassa 1

• kohtaan 2. Välillä hyppää kolmoseen, välillä ykköseen. Nuorempana oli usein nelosessa.

Mua luullaan yleensä ujommaksi kuin oikeasti olen, kiitos niukkasanaisuuden:)

• Jazuli

..luullaa rohkeammaksi ko oikiasti oonkaa....tattista vain käläpälä suun..=o)

• Jazuli kirjoitti:

..luullaa rohkeammaksi ko oikiasti oonkaa....tattista vain käläpälä suun..=o)

Ulkonäkö pettää;)

• Jazuli
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ulkonäkö pettää;)

..hehee..no nii vakavoidutaas sitte taas..nii taikka tää mun ulosanti tääl ennemikii mul pettää..ko oon nenutuste nii iha oisi siit toisesta kii mitekä saahaa suut auki..jos on yhtää tuppisuun vikaa nii miekii valun sille asteelle..ja sitte on hiljasta..=o/

...jotta aistin toisista iisii semmosen ujouden..enkä kummiskaa taho itteksein säestää..iha kohteliaisuussyistäkii..=o)

..mu kohaa saa suu auki nii sitte on siit eespäi mutkatonta rupatella mitä vain..=o)...alku olis aina hankalaa niiko sanotaa..

• Jazuli
        Jazuli kirjoitti:

..hehee..no nii vakavoidutaas sitte taas..nii taikka tää mun ulosanti tääl ennemikii mul pettää..ko oon nenutuste nii iha oisi siit toisesta kii mitekä saahaa suut auki..jos on yhtää tuppisuun vikaa nii miekii valun sille asteelle..ja sitte on hiljasta..=o/

...jotta aistin toisista iisii semmosen ujouden..enkä kummiskaa taho itteksein säestää..iha kohteliaisuussyistäkii..=o)

..mu kohaa saa suu auki nii sitte on siit eespäi mutkatonta rupatella mitä vain..=o)...alku olis aina hankalaa niiko sanotaa..

valkouvat..nii ymmärsitkös...meinasin kuitekii valokuvii..=o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe