minne veisit hänet?
Valitse
67
538
Vastaukset
- .
grilliin..
- Olen omavaltainen ja
valitsen ainakin Ukon ja Runontajan, sekä Jazulin, Papun ja Genion ja veisin heidät tähän lähistölle eräälle upealle järvelle, joka on oikea lintuparatiisi. Rauhallinen erämaajärvi milteipä kivenheiton päässä asutuksesta ;). Mukava patinkointireittikin mm. kiertää järven rantoja lintutorneineen.
Ukon ja Runontajan siksi, että uskon heidän olevan kiinnostuneita alueen laajasta kasvistosta ja eliöstöstä. Runontaja ja Genio saisivat siellä kenties jotain uutta pontta luovuudelleen taiteen/musiikin tekemiselle. Jazulille haluan antaa hetken vapautta toisesta puoliskostaan (vaikka miten rakas hänelle onkin) ja haluaisin muutenkin tavata hänet livenä ... pidän hänen persoonastaan. Papulle taas haluan antaa jotain ainutaatuista kokemusta, hetken irti synkkyyden syövereistä ... toveruutta, henkistä tukea. Hetken, jolloin hän saisi elää vain itselleen, vailla muita maallisia murheita ;).
Siitä voisi tulla mukava päivä kiikarointeineen ja lintujen bongauksineen, mukavaa tarinointia, hiljaisuutta, levollista yhteiseloa nuotiotulen räiskeessä syömisineen ja juomisineen, yhteislauluineen ja soittoineen, runonlausuntoineen (?) mm. Hetki irti arjesta jokaiselle.- vecdsc
teidät marssimassa peräkkäin soramonttua ympäri Internationaalia laulaen.
- Jazuli
..tuo oisi hiukeeta..thanks..=o)
..*niiata niksauttaa*..
=o7
..ottasin mieki kiikarit matkaa ja retkikassin selkää..ois ihan ihanaa oikiasti viettää tuommoi päivä..sitte hörppii nuotiolla pannukahveeta ja käristää makkaraa tikunnenäs..ai juku.. =o} - Jazuli
vecdsc kirjoitti:
teidät marssimassa peräkkäin soramonttua ympäri Internationaalia laulaen.
..dana internationaaliako..??..sit transua..??..=o)
elä kehtaa...x'D - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
..dana internationaaliako..??..sit transua..??..=o)
elä kehtaa...x'D..se on paremman näköi naisena ko mie..!!!..=oO
http://www.youtube.com/watch?v=L-1BUmbdC9A
..*märinää*..
=o( - keskellä nautittuna
Jazuli kirjoitti:
..tuo oisi hiukeeta..thanks..=o)
..*niiata niksauttaa*..
=o7
..ottasin mieki kiikarit matkaa ja retkikassin selkää..ois ihan ihanaa oikiasti viettää tuommoi päivä..sitte hörppii nuotiolla pannukahveeta ja käristää makkaraa tikunnenäs..ai juku.. =o}ruokakin maistuu paremmalta ;). Ja tietysti, jos hyvää seuraa, sen parempi. Oletko muuten koskaan paistanut tikkupullaa nuotiolla tai niitä ihania karamelliomenia?
- Jazuli
keskellä nautittuna kirjoitti:
ruokakin maistuu paremmalta ;). Ja tietysti, jos hyvää seuraa, sen parempi. Oletko muuten koskaan paistanut tikkupullaa nuotiolla tai niitä ihania karamelliomenia?
ruokahaluja..=o)..muistuu mieliin lapsena mustikkamettälläkii ko istuttii kalliolle muovipussin päälle ja kaadettii termarista kahvia mukii sekä avattii voileipäpaperii käärityt ruisleivät...nii iha siin vesi herahti suupielee..=o)..sitte mä sain kans tipan maitokahvii taikka mehukattii..
...namS..=o)
..eeen oo millokaa päässy paistamaa tikkupullaa enkä tota karamelliomppuakaa..=o)...ainaskii kuulostaa makosilta..=o) - joskus tulevaisuudessa
Jazuli kirjoitti:
ruokahaluja..=o)..muistuu mieliin lapsena mustikkamettälläkii ko istuttii kalliolle muovipussin päälle ja kaadettii termarista kahvia mukii sekä avattii voileipäpaperii käärityt ruisleivät...nii iha siin vesi herahti suupielee..=o)..sitte mä sain kans tipan maitokahvii taikka mehukattii..
...namS..=o)
..eeen oo millokaa päässy paistamaa tikkupullaa enkä tota karamelliomppuakaa..=o)...ainaskii kuulostaa makosilta..=o)tuo, että saat sitä tikkupullaa ja karamelliomenaa tai ainakin jompaa kumpaa nuotion ääressä :). Sen hyvän seuran lisäksi tietysti.
- Jazuli
joskus tulevaisuudessa kirjoitti:
tuo, että saat sitä tikkupullaa ja karamelliomenaa tai ainakin jompaa kumpaa nuotion ääressä :). Sen hyvän seuran lisäksi tietysti.
..eläkeikää..jottei tarvii kompuroida rollan kaa..eslasportilla siel risuissa ja kannoissa..=o)
...*jännittyneenä*..
=o)
heh..mun seura saattaa olla kaikkee muutako hyvää..ellei piä sitte yllätyksellisestä seurasta.. välimaastossa suu kii taikka hillitöntä naurun remakkaa..=o) - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
..eläkeikää..jottei tarvii kompuroida rollan kaa..eslasportilla siel risuissa ja kannoissa..=o)
...*jännittyneenä*..
=o)
heh..mun seura saattaa olla kaikkee muutako hyvää..ellei piä sitte yllätyksellisestä seurasta.. välimaastossa suu kii taikka hillitöntä naurun remakkaa..=o)..mun suusta tulee tasasta pulinaa..eikä kukaa kuuntele..kaikki vaa nyökyttelee..taikka kattelee johoki kauas..=o)
..;o) - erilaisiin persooniin,
Jazuli kirjoitti:
...*jännittyneenä*..
=o)
heh..mun seura saattaa olla kaikkee muutako hyvää..ellei piä sitte yllätyksellisestä seurasta.. välimaastossa suu kii taikka hillitöntä naurun remakkaa..=o)ja yllätyksellisyys on vaan hyvästä ;). Pääasia, että on oma, aito itsensä. Saa aikaan rakentavaa dialogia ... hiljaisuuskaan ei minusta tunnu kiusalliselta ;).
- Jazuli
erilaisiin persooniin, kirjoitti:
ja yllätyksellisyys on vaan hyvästä ;). Pääasia, että on oma, aito itsensä. Saa aikaan rakentavaa dialogia ... hiljaisuuskaan ei minusta tunnu kiusalliselta ;).
..mun dialogit on hyvikii vaihtelevii..=o)
..semmoi melko vakavahaa mie oon..jotta hiljasii hetkii tarvii oikee asennoituu..=o)
..mu tämmöi iha oma hömppä ihteni oon..vaikkakii jokkuu ei taho miun jutuis peräs pysyy.. =o7 - porukalla lähtisimme,
Jazuli kirjoitti:
..mun dialogit on hyvikii vaihtelevii..=o)
..semmoi melko vakavahaa mie oon..jotta hiljasii hetkii tarvii oikee asennoituu..=o)
..mu tämmöi iha oma hömppä ihteni oon..vaikkakii jokkuu ei taho miun jutuis peräs pysyy.. =o7luulisin muiden tasapainoittavan sinun persoonaasi sillain sopivasti :). Ja sitäpaitsi en usko sinun persoonasi olevaan ollenkaan liian hallitseva muihin nähden. Ylipäänsä on mukava, kun porukassa on ainakin yksi sellainen ihminen, joka piristää mukavilla jutuilla ja sen semmoisilla, kun toiset mahdollisesti vaipuvat mietteisiinsä ajattelemaan mahdollisuuksia ;).
- Jazuli
porukalla lähtisimme, kirjoitti:
luulisin muiden tasapainoittavan sinun persoonaasi sillain sopivasti :). Ja sitäpaitsi en usko sinun persoonasi olevaan ollenkaan liian hallitseva muihin nähden. Ylipäänsä on mukava, kun porukassa on ainakin yksi sellainen ihminen, joka piristää mukavilla jutuilla ja sen semmoisilla, kun toiset mahdollisesti vaipuvat mietteisiinsä ajattelemaan mahdollisuuksia ;).
...seurassa oo näi kovasti äänes..ko tääl..=o)
...nii ja puhunkii iha tasasee selvää suomee..niiko iha asiaakii..ettei vain hupia..hupin perää..=o)
..itseasias mie luulen jotta monikii yllättysi miut tavatessaa mimmoi mie oon niiko hapekkaas ilimas..en laisinkaa näi "päällekäyvä"..juttuineni ko tääl..
=o)
..mieki oon taipuvai vaipuu aatoksiini ja parantamaa maalimaa..miulla on nii monenlaista aatosta miun karvases kaalissain..kuiteskii niist on kivempaa puhuu iha kasvotuste ko veivaa tääl nii piirun tarkkaa...=o)
..sit ei yhtää tiie mimmosia nuo oisi hapekkaas ilimas..ties mimmosii räpättäjii ne onkaa..x'))).. ja oisin iha suut kii silmät ymmyrkäisinä.. - tälläisen porukan,
Jazuli kirjoitti:
...seurassa oo näi kovasti äänes..ko tääl..=o)
...nii ja puhunkii iha tasasee selvää suomee..niiko iha asiaakii..ettei vain hupia..hupin perää..=o)
..itseasias mie luulen jotta monikii yllättysi miut tavatessaa mimmoi mie oon niiko hapekkaas ilimas..en laisinkaa näi "päällekäyvä"..juttuineni ko tääl..
=o)
..mieki oon taipuvai vaipuu aatoksiini ja parantamaa maalimaa..miulla on nii monenlaista aatosta miun karvases kaalissain..kuiteskii niist on kivempaa puhuu iha kasvotuste ko veivaa tääl nii piirun tarkkaa...=o)
..sit ei yhtää tiie mimmosia nuo oisi hapekkaas ilimas..ties mimmosii räpättäjii ne onkaa..x'))).. ja oisin iha suut kii silmät ymmyrkäisinä..koska jotenkin tuntuu, että nämä persoonat antavat ehkä kaikkein eniten tilaa toisilleen olla sellaisia, kuin ovat. Kenenkään tahto ei mene ylitse toisten tahdon. Varma en tietenkään voi olla, mutta nyt tuntuu sellaiselta.
Tosi on, että ainahan maailmaa on kivampi parantaa face to face, kuin täällä netissä. - Jazuli
tälläisen porukan, kirjoitti:
koska jotenkin tuntuu, että nämä persoonat antavat ehkä kaikkein eniten tilaa toisilleen olla sellaisia, kuin ovat. Kenenkään tahto ei mene ylitse toisten tahdon. Varma en tietenkään voi olla, mutta nyt tuntuu sellaiselta.
Tosi on, että ainahan maailmaa on kivampi parantaa face to face, kuin täällä netissä....iha mahollista myöskii yllättyy..sitte ko oltasi kaikki kasvokkain..emmie sil ettenkä oisikii tutus seuras hyvikii avoin..ja seurallii..mu uskosin et nii oisi nuo toisetkii tutus poppoos...
...ko sit vieraammas sakis mie voisinkii vetäytyy miun normaalii roolii..niiko tarkkailijaksi..ko muut puhua pälisisi..emmiekää suinpäin tänne syöksynny..sillokaa ko iha alkujaa tänne saitille tulin mie kävin hissuksii tutustumas..niiko lukemas tuol takaa..ja tekemäl havaintoja ihmisis jokka tääl kirjottelee...=o)
...sit mullakii on pien varauksellisuus..kummiskii..
..mimmoi sie sitte oot...???..ko siulla on meist muista hahmoteltuna ajatus mimmosii myö oltas nii entä sie ite sitte...???
=o) - seurassa aktiivisen
Jazuli kirjoitti:
...iha mahollista myöskii yllättyy..sitte ko oltasi kaikki kasvokkain..emmie sil ettenkä oisikii tutus seuras hyvikii avoin..ja seurallii..mu uskosin et nii oisi nuo toisetkii tutus poppoos...
...ko sit vieraammas sakis mie voisinkii vetäytyy miun normaalii roolii..niiko tarkkailijaksi..ko muut puhua pälisisi..emmiekää suinpäin tänne syöksynny..sillokaa ko iha alkujaa tänne saitille tulin mie kävin hissuksii tutustumas..niiko lukemas tuol takaa..ja tekemäl havaintoja ihmisis jokka tääl kirjottelee...=o)
...sit mullakii on pien varauksellisuus..kummiskii..
..mimmoi sie sitte oot...???..ko siulla on meist muista hahmoteltuna ajatus mimmosii myö oltas nii entä sie ite sitte...???
=o)tarkkailijan ja havainnoijan roolissa. Näin vanhemmiten (en oikeasti mikään vanha kuitenkaan) sitä tulee kiinnostuneemmaksi siitä, mitä toisten pään sisällä liikkuu :) ... sitä todella kuuntelee toista ihmistä. En ole koskaan ollut mikään räpätäti, sosiaalinen kylläkin. Olen myös tietyllä tapaa varovainen muiden suhteen, etten kerro itsestäni kovinkaan paljoa heti ... en pyydä sitä muiltakaan. Minusta jokainen kertoo itsestään aina senverran, kuin haluaa ja silloin, kuin haluaa. Varovaisuus siksikin, koska tuntuu, että nykypäivänä ystävyyssuhteetkin ovat jollain tavoin kertakäyttökamaa. Enkä halua olla kellekään mikään kertakäyttökama ;). Sellainen, josta otetaan kaikki saatavissa oleva hyöty irti ja jätetään sitten, kuin nalli kalliolle.
Enimmäkseen olen sellainen pohdiskelija ja ajattelija ... huumorintajuakin löytyy, vaikkei ensinäkemältä uskoisikaan :). Tässä nyt jotain ... et sitten ottaisi mukaan noin hyvältä kuulostavalle retkelle? Luontoa ja runoutta, mitä muuta ihminen tarvitsee? Paitsi tietysti tanssia ja hyvää seuraa..
Noh, mieleni tekee mennä samoilemaan ja hiljentymään luontoon usein ihan yksin, korkeintaan kaksin vaikka kullan kanssa..- Ei vaineskaan, kyllä ...
emanuela kirjoitti:
et sitten ottaisi mukaan noin hyvältä kuulostavalle retkelle? Luontoa ja runoutta, mitä muuta ihminen tarvitsee? Paitsi tietysti tanssia ja hyvää seuraa..
Noh, mieleni tekee mennä samoilemaan ja hiljentymään luontoon usein ihan yksin, korkeintaan kaksin vaikka kullan kanssa..joukkoon mahtuisit mukaan. Tervetuloa! Kerroinkin tuossa jossain kohdin Jazulille, miksi valitsin alunperin ainakin tuon porukan mukaan viettämään luontopäivää. Täyttäisitkö sinä nuo? Periaate on, että kaikki osaisivat antaa tilaa toisilleen, olematta ketään liian hallitsevia persoonia toisiinsa nähden. Kenenkään yksittäisen tahto ei saisi ylittää muiden tahtoa. Erilaisuus on rikkautta, mutta sopivasti toinen toistaan täydentäen ...
Ei vaineskaan, kyllä ... kirjoitti:
joukkoon mahtuisit mukaan. Tervetuloa! Kerroinkin tuossa jossain kohdin Jazulille, miksi valitsin alunperin ainakin tuon porukan mukaan viettämään luontopäivää. Täyttäisitkö sinä nuo? Periaate on, että kaikki osaisivat antaa tilaa toisilleen, olematta ketään liian hallitsevia persoonia toisiinsa nähden. Kenenkään yksittäisen tahto ei saisi ylittää muiden tahtoa. Erilaisuus on rikkautta, mutta sopivasti toinen toistaan täydentäen ...
Luonnossa en tanssi ja tamppaa itseäni hikeen - paitsi ehkä Konemetsässä =P (sori oli iihan pakko tuosta rexona-jutusta.. =P)
Luonnossa kuljen tyynen rauhallisesti ja kunnioittavasti. Retkellä en olisi suuna päänä tallomassa kenenkään varpaille, pikemminkin myös hiljaisena ympäristön tarkkailijana, joka kulkee hieman syrjemmälla kuin huomaamatta, kuitenkin mukana eikä ihan omituisena tuppisuuna..- uk-ko
kauniista ajatuksesta. Uskon että viihtyisin hyvin järjestämälläsi retkellä. Kaikki elementit kuulostavat mainioilta. Runonlausuntakin on hienoa, kunhan minun ei sitä tarvitse suorittaa.
- edellispäivänä
uk-ko kirjoitti:
kauniista ajatuksesta. Uskon että viihtyisin hyvin järjestämälläsi retkellä. Kaikki elementit kuulostavat mainioilta. Runonlausuntakin on hienoa, kunhan minun ei sitä tarvitse suorittaa.
myös kotkan :). Se lähti lentoon suht lähettyviltä ja pitää myöntää, että uljas lintu on.
- uk-ko
edellispäivänä kirjoitti:
myös kotkan :). Se lähti lentoon suht lähettyviltä ja pitää myöntää, että uljas lintu on.
melkoisen upealta paikalta! Maakotkaa en ole itse eläissäni nähnyt, merikotkia kylläkin, kun ne ovat paikoin saaristossa jopa "tavallisia".
No kerran 80-luvulla Sodankylässä näin... linnun. En ole varma oliko se kotka vai huuhkaja. Kuljeskelin kairassa pienen joen vartta ja rantakuusesta pudottautui äänettömästi liitoon siihen joen päälle suuri ruskea lintu. Se liisi siivet levällään, kertaakaan siivillä iskemättä minusta pois päin ja katosi joen mutkan taakse. Todennäköisesti se oli huuhkaja, mutta olen aina halunnut ajatella että se oli kotka. - tulikin mieleeni ...
uk-ko kirjoitti:
melkoisen upealta paikalta! Maakotkaa en ole itse eläissäni nähnyt, merikotkia kylläkin, kun ne ovat paikoin saaristossa jopa "tavallisia".
No kerran 80-luvulla Sodankylässä näin... linnun. En ole varma oliko se kotka vai huuhkaja. Kuljeskelin kairassa pienen joen vartta ja rantakuusesta pudottautui äänettömästi liitoon siihen joen päälle suuri ruskea lintu. Se liisi siivet levällään, kertaakaan siivillä iskemättä minusta pois päin ja katosi joen mutkan taakse. Todennäköisesti se oli huuhkaja, mutta olen aina halunnut ajatella että se oli kotka.eräs vaellusreissu pohjoisessa, kun kaverini kanssa säikähdimme polkumme yli yht` äkkiä askeltavan ison urosporon jyhkeästä olemuksesta. Kaverini kertoi eteenpäin muille tohkeissaan nähneensä valtavan uroshirven lähietäisyydeltä, minä en kuitenkaan hennonnut sanoa hänelle, ettei kyse nyt mistään hirvestä ollut ;). Ehkä olisi pitänyt ...
- uk-ko
tulikin mieleeni ... kirjoitti:
eräs vaellusreissu pohjoisessa, kun kaverini kanssa säikähdimme polkumme yli yht` äkkiä askeltavan ison urosporon jyhkeästä olemuksesta. Kaverini kertoi eteenpäin muille tohkeissaan nähneensä valtavan uroshirven lähietäisyydeltä, minä en kuitenkaan hennonnut sanoa hänelle, ettei kyse nyt mistään hirvestä ollut ;). Ehkä olisi pitänyt ...
taisi olla vähän urbaanimpaa sorttia :-)
Muistin muuten väärin. Kaksi vuotta sitten Hetan yläpuolella näin maakotkan. Oltiin kavereiden kanssa pienellä patikoinnilla ja vietettiin iltaa yhdellä laavulla. Kauhee rääkynä alkoi kuulua ja ryntäsin laavusta ulos katsomaan miä on meneillään.
Korppi paineli jänkän yllä parkuen kuoleman hädässä ja kotka perässä puolen metrin päässä! Hitto ne menivät kovaa! Välillä kotka oli aivan pyrstön tuntumassa ja jäi taas jälkeen ja korppi huusi!
Ei saanut kotka korppia vaakalennossa kiinni. Kohta se luovutti ja nousi siivilleen, taivasta kohti. Korppi pintteli rääkyen vaaran taakse :-) - pohjoisessa vaeltamassa
uk-ko kirjoitti:
taisi olla vähän urbaanimpaa sorttia :-)
Muistin muuten väärin. Kaksi vuotta sitten Hetan yläpuolella näin maakotkan. Oltiin kavereiden kanssa pienellä patikoinnilla ja vietettiin iltaa yhdellä laavulla. Kauhee rääkynä alkoi kuulua ja ryntäsin laavusta ulos katsomaan miä on meneillään.
Korppi paineli jänkän yllä parkuen kuoleman hädässä ja kotka perässä puolen metrin päässä! Hitto ne menivät kovaa! Välillä kotka oli aivan pyrstön tuntumassa ja jäi taas jälkeen ja korppi huusi!
Ei saanut kotka korppia vaakalennossa kiinni. Kohta se luovutti ja nousi siivilleen, taivasta kohti. Korppi pintteli rääkyen vaaran taakse :-)käynyt. Karhunkierros esim. on aivan uskomattoman hieno elämys. Yksinäänkin on mukava patikoida, mutta onhan se rennossa ja mukavassa porukassakin kivaa.
- retki
onnistui?
- sininen_sitruuna
Mie häippäsisin jonnekin Lapin tuntureille samoilemaan, ja mukaan sais lähteä semmoset, jotka jaksais kattella mua viikon verran. :)
*tulisnytselomajoviimein* - hmh,,
No sen yhden mua aiheetta koko ajan haukkuneen voisin tavata. Veisin hänet vaikkapa Prismaan. Hän voisi sitten siellä todeta, että minä olen ihan tavallinen ihminen ja ettei hänen kannata aiheetta hyppiä minun kimppuuni. Kun ei näytä tavallista puhetta ymmärtävän, niin mahdollisesti kasvokkaiskontakti paljastaisi kyseiselle asioiden realistisen tilan. *puoliksi vitsi*
- ^_^
veisin Korkeasaareen :-)
http://www.youtube.com/watch?v=r2HE5_4yg7M- sinä yksinkertaisen
blondin ihailija joku rekattu Miehen Logiikka-palstalta? I"m just wondering...
- ^_^
sinä yksinkertaisen kirjoitti:
blondin ihailija joku rekattu Miehen Logiikka-palstalta? I"m just wondering...
sinä?
- nainen.
^_^ kirjoitti:
sinä?
Entäs sinä?
- ^_^
nainen. kirjoitti:
Entäs sinä?
olen,ehkä en. :-) Mitä väliä sillä on?
- janoavat
^_^ kirjoitti:
olen,ehkä en. :-) Mitä väliä sillä on?
uutta palstaparia, siksi haluamme tietää..Sekä juoruttavaa..;)
- ^_^
janoavat kirjoitti:
uutta palstaparia, siksi haluamme tietää..Sekä juoruttavaa..;)
ei ole mukavaa. :-)
- sivustaängen
^_^ kirjoitti:
ei ole mukavaa. :-)
että olet nainen, joka haluaa sekoittaa pakkaa..
Vai tietääkö blondi kuka olet? - ^_^
sivustaängen kirjoitti:
Vai tietääkö blondi kuka olet?nainen. Ei tiedä,mutta pystyy ottamaan selville :-)
sivustaängen kirjoitti:
Vai tietääkö blondi kuka olet?ei tiedä...
- ^_^
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
ei tiedä...
musiikkia mukavalle :-)
http://www.youtube.com/watch?v=rlDszIxl_0Q ^_^ kirjoitti:
musiikkia mukavalle :-)
http://www.youtube.com/watch?v=rlDszIxl_0QSisälsikö video vihjeen henkilöllisyydestäsi ;-) Sinä lapsena?
- ^_^
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Sisälsikö video vihjeen henkilöllisyydestäsi ;-) Sinä lapsena?
paljastuin. Anttihan se täällä ;-)
Vähän vanhempana ;-) http://www.youtube.com/watch?v=cdoXgflbUBg&feature=related
- voisi viedä
saunan taakse!
- ottaa tuo
ziseli mukaan sinne!
- kirpela
hurjapään veisin Härmään, ja yhen venäjälle, erään lappiin, ja niin, yhen mie toisin kotiin :)
- kirpela
Ratikka, se menis vesibussilla Kemiöön ;D
- hän veisi minut...
ja ottaisi minut.
vaikka viinilasilliselle.
- tietysti
:-)
- KoppavaHoro
Ratikan ja Timantin kainaloon ja veisin heidät Nykiin, jotta he tajuaisivat että se on paljon hienompi paikka kuin he tietävätkään.
Tämän jälkeen veisin Kundin meidän kesäpaikkaan Pohjois-Karjalaan, koska tiedän että meillä olisi mukavaa saunoen, viskiä juoden ja korttia iskien.
Sitten kutsuisin Vänksyn, Papun, Jazulin ja Yksinkertaisen Blondin tyttöjen iltaan (muutkin tytöt tervetulleita, jos haluavat), johon kuuluisi saunaa, mojitoja, musiikkia ja ehkä jopa baareilua.
Relaxin ottaisin mukaan autokaupoille.
Crankyn, ttuplain ja Dazun veisin laavulle maailmaa parantamaan strohkaakaon voimalla.
On niitä muitakin, jotka haluaisin tavata, mutta en tiedä missä merkeissä. Mitähän Enskalle voisi ehdottaa? Ehkä hänet ja Serpicon voisin raahata johonkin mukavaan public houseen, niin tylsältä kuin se kuulostaakin.- Jazuli
..tattista..oishaa immu matkassa mukana..=o)..???
...=o)
..naapurissa on nytte immumainen mäykky kesävieraana...choko..=o)
..kuulin haukahduksia..ja meitin koiruus vastasi hälle nii mul tuli sun immu mielee..=o) - KoppavaHoro
Jazuli kirjoitti:
..tattista..oishaa immu matkassa mukana..=o)..???
...=o)
..naapurissa on nytte immumainen mäykky kesävieraana...choko..=o)
..kuulin haukahduksia..ja meitin koiruus vastasi hälle nii mul tuli sun immu mielee..=o)Immu kulkee mukana kaikkialla muualla paitsi baareissa :)
Immumaisuus on hyvä ominaisuus koirassa. Mäykyt muuten osaavat halutessaan olla hyvinkin äänekkäitä: tykkäävät seurustella, heh. - KoppavaHoro
timanttia kirjoitti:
on nirsoillut nykin suhteen?
ja jos näin on niin teille pitää pitää käytännön kurssi! :)
KoppavaHoro kirjoitti:
ja jos näin on niin teille pitää pitää käytännön kurssi! :)
lähes kaikkeen joten sit vaan menox...mitkäs mestat ajattelit meille esitella kun ei omalla tutustumisella oo auennut?
- Jazuli
KoppavaHoro kirjoitti:
Immu kulkee mukana kaikkialla muualla paitsi baareissa :)
Immumaisuus on hyvä ominaisuus koirassa. Mäykyt muuten osaavat halutessaan olla hyvinkin äänekkäitä: tykkäävät seurustella, heh.kesävieraana majaileva mäykky herra haukahtaa iha joka ikii kerta ko avataa ulko-ovee taikka meiän koiruus "lentää" kaaressa tuosta rapulta pihalle kauhian räkötyksen kanssa...=o)
..sii mökkiläiset pitävät narussa pihalla..ko heil ei oo aidattua pihaa nii sitte lähtisis hiippailemaa omille teillee..keraakii eksy meiän pihaa ja mul tul kauhee kiirus ottaa meiän iso rohjake saku kii jottei tallaa sen pikkusen mäykyn päälle..se oli sillo iha pikkunen karvanesu ko hää tuli tähä meiän pihaa kattomaa isompaa tyttökaveria...=o)
...eikä tuo meiänkää tyttö siihi ihmeesti suhtautunu haisteli vaa kauhisati jotta mikä ihme se sie oot..=o)
..on ne nii ihania nuo eläimet...semmoi karvavauva se tuo immukii varmana on..=o)
..niiko tarvii ollakkii..=o) - KoppavaHoro
timanttia kirjoitti:
lähes kaikkeen joten sit vaan menox...mitkäs mestat ajattelit meille esitella kun ei omalla tutustumisella oo auennut?
nyt Queensin ja sen parhaat puolet sekä Bronxin ja Brooklynin. Long Islandillakin voisi käydä tai ainakin siellä suunnalla. Jersyn puolellakin ehikä.
Käytäisiin katsomassa stand-uppia ja pelaamassa bilistä ja sen sellaista sekä toki yökerhoilemassa vaikka Meat Packingissa.
En mä toki mikään ekspertti ole, mutta on se nyt jumakauta kumma jos ei sen mestan ihanuutta tajua! :D KoppavaHoro kirjoitti:
nyt Queensin ja sen parhaat puolet sekä Bronxin ja Brooklynin. Long Islandillakin voisi käydä tai ainakin siellä suunnalla. Jersyn puolellakin ehikä.
Käytäisiin katsomassa stand-uppia ja pelaamassa bilistä ja sen sellaista sekä toki yökerhoilemassa vaikka Meat Packingissa.
En mä toki mikään ekspertti ole, mutta on se nyt jumakauta kumma jos ei sen mestan ihanuutta tajua! :Dovat varmasti mielenkiintoisempia kuin manhattan. Me oltais lyömätön kolmikko yöllisillä jatkoilla kun tykätään kaikki tanssia :)
- KoppavaHoro
Jazuli kirjoitti:
kesävieraana majaileva mäykky herra haukahtaa iha joka ikii kerta ko avataa ulko-ovee taikka meiän koiruus "lentää" kaaressa tuosta rapulta pihalle kauhian räkötyksen kanssa...=o)
..sii mökkiläiset pitävät narussa pihalla..ko heil ei oo aidattua pihaa nii sitte lähtisis hiippailemaa omille teillee..keraakii eksy meiän pihaa ja mul tul kauhee kiirus ottaa meiän iso rohjake saku kii jottei tallaa sen pikkusen mäykyn päälle..se oli sillo iha pikkunen karvanesu ko hää tuli tähä meiän pihaa kattomaa isompaa tyttökaveria...=o)
...eikä tuo meiänkää tyttö siihi ihmeesti suhtautunu haisteli vaa kauhisati jotta mikä ihme se sie oot..=o)
..on ne nii ihania nuo eläimet...semmoi karvavauva se tuo immukii varmana on..=o)
..niiko tarvii ollakkii..=o)on myös tutkimusmatkailijan luonne... eli heille ei ole mikään karkureissu se, että lähtevät vähän tutkailemaan maailmaa muutamaksi päiväksi. Tulevat takaisin, kun aika on kypsä. ...paitsi toki meidän pikku-ukolla, joka on maailman suurin mammanpoika. Ei tarvita aitausta eikä edes hihnaa, kun äitiä pitää seurata kuin hai laivaa. Tai siis näin vielä toistaiseksi...
Jos on kiimaisia tyttöjä lähistöllä niin sitten kyllä lähtee kuin natonohjus, ei näe eikä kuule mitään. Jotain haluaa, muttei raukka tajua että mitä.
Mäykyillä on myös se "ikävä" piirre, että luulevat olevansa isojakin haukkuja, ts. itsesuojeluvaisto on hyvin puutteelinen oman ison egon takia. Mitä isompi tyttö sitä kovempi yritys, hehee.
Toisaalta se niistä niin ihania tekeekin. - KoppavaHoro
timanttia kirjoitti:
ovat varmasti mielenkiintoisempia kuin manhattan. Me oltais lyömätön kolmikko yöllisillä jatkoilla kun tykätään kaikki tanssia :)
eka hyvä stand-up komiikkaa ja muutama long island ice tea, siitä sitten klubille ja lanteet heilumaan.
...äh, ei saa! Kauhea matkakuume eikä oo edes lomaa! Tai olis, muttei voi pitää ennen syyskuuta. Pöh. KoppavaHoro kirjoitti:
eka hyvä stand-up komiikkaa ja muutama long island ice tea, siitä sitten klubille ja lanteet heilumaan.
...äh, ei saa! Kauhea matkakuume eikä oo edes lomaa! Tai olis, muttei voi pitää ennen syyskuuta. Pöh.startaa ylihuomenna...mitä ei nyt tässä yhteydessä pitäisi mainita. Mut syyskuuhuun ei oo enää kuin n. 2 kuukautta. Se menee nopeesti.
- KoppavaHoro
timanttia kirjoitti:
startaa ylihuomenna...mitä ei nyt tässä yhteydessä pitäisi mainita. Mut syyskuuhuun ei oo enää kuin n. 2 kuukautta. Se menee nopeesti.
Joka tapauksessa ja vilpittömästi hyvää reissua! :)
Tämä on pakko joskus toteuttaa... Oli vielä pakko kommentoida. Nyt nukkumaan, näen varmaan unia tuosta:)
- ...
mut hän ei ole vietävissä, joten hän saisi viedä mut. Ihan minne vaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725