Koska sinulle viimeksi

flirttailtiin?

Millä tavoin? Miten suhtauduit? Flirttailitko takaisin?

16

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,

vai mitä, mutta rakennustyömaalla eräs mies uhkasi laudanpätkällä ja kysyi "lyönkö!"

• vänksy

Joko otan sen vittuiluna, useimmin noin, tai sit luulen et se on joku (ulkomaalainen) gigolo, jos joku mies sattuukin flirttaaviksi tulkittavia eleitä eleitä mulle tekemään.

Ei toimi muhun kyllä kiinnostukseni herättämisesmielessä mikään firtti. Suora puhe vaan toimii, en tykkää mistään leikeistä.

• dayum

sinä yönä kun minun käskettiin mennä miesrakastajani luokse joka kuulemma unelmakodissaNI (ei siis -mme) odotti, ja silti piti pussata. Naiset...

• koskaan

mitään huomannu, en nähny enkä kuullu enkä ainakaan tunnusta ;)

• Jazuli

..hmm..siit oisi hurjasti aikaa...oisiko toukokuussa viimotteeks..=o)

...mieko suhtaudun siihi millo mitekii..välist en oo huomaavinani ja sitte välist nauran ja hymyilen leviästi niiko lirkutusta vastaa...tahi pistän itekki pientä lirttii takasipäi..=o)

...miusta tuo on iha harmitonta aikusten "leikkii"...iliman sen enempii taka-ajatuksiikaa..=o)

..nii emmie ainaskaa millokaa lirtatessain jonku muun kaa ko mieheni kaa nii funtsi jotta wausaa tuon mie viel kellistän..vaa iha niiko vain et heh..siinäpä on muksan mukava pojan viikari...=o)

..mukavalla kepeäl asenteel liikkeell..eikä nii naamta kurtus vakavana..=o)

..tuntuu hyvältä nähhä semmosii pilike silimäskulumas olevii miehii niiko naisiiki jokka nauraa tuol ilosesti ja on pirtsakoita ja seurallisii ihmisii hyvällä huumorilla..=o)

• "pilke silmäkulmassa"

• Jazuli

• kirpela

aamutuimaan, melkiste yöllä vielä. Taittaen sanan peistä, ja tottakai se on aina hauskaa. Tai no, lähes aina. Jotkut niljat eivät ymmärrä lopettaa vaikka vetäisee minkälaisen tiukkisroolin asiakirjatekstillä ja kela-mentaliteetilla.

• ...viimeksi ku kävin baarissa eli...ööö....helmikuussa.
      En flirttaillut takaisin, olin liian kännissä.

• oisko tää sitten flirttiä. Tapahtui muutama päivä sitten. Olen tullut moikkaustutuksi tiettyjen raksa- ja tietyömaaheebojen kanssa kun kävelen tai pyöräilen heidän ohitseen päivittäin. Eilen olin vähän äksynä kun en päässyt kulkemaan lainkaan paikasta a paikkaan b, joten kysyin, että mitä mun muka nyt pitäis tehdä päästäkseni kulkemaan. Niin yksi raksa-äijä levitti kätensä ja huusi, että hyppää syliin, niin kannan sut, mihin ikinä haluat:D

Mitenkä suhtauduin: tuhahdin: hmh ja löysin kuin löysinkin reitin, mistä mennä. Mut, joo, kyllä pokka ihan hieman petti:)

Ikinä en keksi mitään nasevaa näissä tilanteissa. Vasta jälkeenpäin kotona tulee mieleen, mitä olisi voinut sanoa:(

• scale__

tämän konttorirottahomman plussapuoliin kuuluu, että naisia on työtovereina ja kyllä se pieni flirtti kuuluu normaaliin työpäivään.

Mutta se on tosiaan viatonta työmaaläppää, välillä aika roisiakin, mutta kaikki tietävät pelin hengen. Eli ei kukaan tosissaan ketään vokottele.

Mä olen muutenkin aika varovainen, sillä mieshän se on se, jota aina syytetään ahdistelusta, ei naista. Flirtin ja ahdistelun väli saattaa joskus olla veteen piirretty viiva. Totuuden nimissä on sanottava, että kyllä noi naiset osaa välillä olla aika kaksimielisiä.

• en flirttaillut takaisin, olin niin pahalla tuulella juuri silloin.

• joku vuosi tällä vuosituhannella taisi olla, mutta...

Ei näin vanhana enää muista noita nuoruusaikoja ;)

• 70-luvulla muistaakseni

Taisin mennä aika hämilleni, en osannut suhtautua mitenkään.

• zisel

Tai oikeestaan se meni sillain että mä alotin yhen tyypin kyttäämisen ja sille hymyilyn ja se sitten alko ramppaa siinä lähellä edestakas ja katto pitkään takas ja hymyili oikeen leveesti aina kun ohi kulki :)

• Mistä te olette keksineet, että Suomessa flirttaillaan? Eihän Suomessa ole minkäänlaista flirttailukulttuuria, minkä takia sen yrityskin aiheuttaa ikäviä väärinkäsityksiä. Suomalaiset kun luulevat flirtin tarkoittavan kiinnostusta petipuuhiin. Lopputuloksena on mustasukkaisuusdraamoja ja pettymyksiä.

Menkääs katsomaan johonkin latinomaahan, miten parisuhteessaelävätkin piristävät päivää viattomalla flirtillä. Siis sellaisella, mikä ei oikeasti tarkoita mitään muuta kuin olla päivän piristys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe