Jos omaa pelkuruuttasi et uskaltaisi aloittaa suhdetta sinua kiehtovan ihmisen kanssa, johon olisit jo kauan ollut ihastunut. Vaan seurustelisit tutun ja turvallisen ihmisen kanssa. Mitä tuntemuksia se aiheuttaisi kaikkia osapuolia kohtaan?
Omaa pelkuruutta
17
186
Vastaukset
..varmaankin ainoastaan oma ongelmani, koska eihän sitä kukaan muu tietäisi. ;)
...onks pelkuruus hyvinkin yleinen syy sille, ettei mies vaihda naista lennosta toiseen? Itse luulisin, että se syy ois tunteet sitä seurustelukumppania kohtaan....
Ei niin pelkuria ihmistä olekaan. Syitä on monia, niinkuin Rikukin jo mainitsi.
- vaikeita asioita
Olin myös seurustelukumppanille kakkosvaihtoehto. Ajattelen tehneeni ihan oikein, ei siinä muuta. Olemme olleet yhdessä pitkään, meillä on pari lasta. Rakastan sitä ihastusta edelleen. Rakastan myös miestäni, mutta platonisesti.
- Kukkonen.
... voi sivuuttaa suht helposti ihan silleen järkisyihin vetoamalla jos ei ole yksinkertaisesti tilaa, aikaa tai halua muuttaa elämäntilannetta.
"Kiehtova ihminen" voi olla myös jotain täysin käsittämättömän päätöntä että se sivuunjättötuomio tulisi ilman sitä omaa olemassaolevaa suhdettakin. Ihastuminen on leikkiä unelmatasolla ja usein sille se jääkin.- kuullostaa.
naisten ja nuorten vaivoilta ;)
öyh. - Kukkonen.
kuullostaa. kirjoitti:
naisten ja nuorten vaivoilta ;)
öyh.Jos menettäisi kyvyn ihastua. Mulle tulisi hyvin psykopaatti olo sellaisesta jos kukaan tai mikään ei väräyttäisi sillä tietyllä tavalla.
- sitten.
Kukkonen. kirjoitti:
Jos menettäisi kyvyn ihastua. Mulle tulisi hyvin psykopaatti olo sellaisesta jos kukaan tai mikään ei väräyttäisi sillä tietyllä tavalla.
joskus ollut sellainen, jos kerran tiedät minkälaisia tuntoja se sinussa aiheuttaisi ?
- Kukkonen.
sitten. kirjoitti:
joskus ollut sellainen, jos kerran tiedät minkälaisia tuntoja se sinussa aiheuttaisi ?
Psykopatiaa lähentelevä tila ja paatumuksessa olen jo turhankin pitkällä. Tässä vaiheessa alkaa arvostamaan kaikkea sitä kaunista ja inhimillistä mikä vielä koskettaa tunnetasollakin.
Ihminen joka ei enää tunne - oikeasti tunne - vaan jättää kaiken automaattisesti järjen alle ei ole minusta millään tasolla kiinnostava tapaus. Hän kelpaa koneistoon loogikseksi palikaksi - ei muuhun. - jippii.
Kukkonen. kirjoitti:
Psykopatiaa lähentelevä tila ja paatumuksessa olen jo turhankin pitkällä. Tässä vaiheessa alkaa arvostamaan kaikkea sitä kaunista ja inhimillistä mikä vielä koskettaa tunnetasollakin.
Ihminen joka ei enää tunne - oikeasti tunne - vaan jättää kaiken automaattisesti järjen alle ei ole minusta millään tasolla kiinnostava tapaus. Hän kelpaa koneistoon loogikseksi palikaksi - ei muuhun.menitköhän vähän eri asioihin ?
Puhuttiin ihastumisesta ja sinä puhut siitä, että ei tunne mitään ??
No kaikkea sitä näkeekin. - Kukkonen.
jippii. kirjoitti:
menitköhän vähän eri asioihin ?
Puhuttiin ihastumisesta ja sinä puhut siitä, että ei tunne mitään ??
No kaikkea sitä näkeekin.Että olenko psykopaattinen... :)
Sellaista se on kun jättää vastaajalle tilaa tulkita kysymystä. - ole.
Kukkonen. kirjoitti:
Että olenko psykopaattinen... :)
Sellaista se on kun jättää vastaajalle tilaa tulkita kysymystä.olet vain vainoharhainen ;)
Ei ihan hauska. - Kukkonen.
ole. kirjoitti:
olet vain vainoharhainen ;)
Ei ihan hauska.Luonnehäiriötestissä vainoharhaisuudesta sain matalimmat pisteet kaikista häiriötyypeistä.
- nyt on.
Kukkonen. kirjoitti:
Luonnehäiriötestissä vainoharhaisuudesta sain matalimmat pisteet kaikista häiriötyypeistä.
joidenkin häiriköiden tekemiä testejä. Niillä ei ole muuta elämää ;)
- Kukkonen.
nyt on. kirjoitti:
joidenkin häiriköiden tekemiä testejä. Niillä ei ole muuta elämää ;)
Kun sulla näkyis olevan kaikessa tyyli olla erimieltä väenväkisin tai vääntää asiat pieleen jolloin millekkään mielekkäälle jutustelulle ei oikein jää tilaa. Kommunikaatio on ajatustenvaihtoa, ei ajatustenvälttelyä.
-> Tyyny - ehkä siitä
Kukkonen. kirjoitti:
Kun sulla näkyis olevan kaikessa tyyli olla erimieltä väenväkisin tai vääntää asiat pieleen jolloin millekkään mielekkäälle jutustelulle ei oikein jää tilaa. Kommunikaatio on ajatustenvaihtoa, ei ajatustenvälttelyä.
-> Tyynyetten ole joutunu tekemään luonnehäiriötestejä ;)
- Jazuli
...miepä koetan aatella tuon nii jotta ihastuksia tulis ja menis..ittekö ihastun normisti muuteki ihmisee niiko sen luonteen mukaa..jolloka iha ihastuttavii ihmisii törmää milloka vain sekä mis vain..eenkä sillain jotta ko ihastun nii ilimanmuuta tahtosin siitä ikinä mitää muutako kaveruutta taikka sitte syvimmillää ystävyyttä..=o)
.....hmm ihmiset muuteskii kiehtoo..mu hyvi harva nii et tahtosi rakkaussuhetta..niiko meinaan parisuhetta ...sitte ko on itteesä tyydyttäväs psrisuhtees nii sitäkää varmemmi ei ees rupee havittelma muutako ko kaveruutta..=o)
...simmoi niiko mitekä sanosin rajotin tuol pääs sanoo jotta upian mahtava ihmii..kunpa saisin tuosta hyvän kaverin taikka perin ystävän...niiko joistakii ihmisistä..mu mihikää miulla aianskaa ei katoa mun rakkaus mun miestä kohtaa...
enkä suinkaa oo häne kanssaa siksi jotta on tuttu aj turvallii..vaa mie oikiasti välitän hänestä..niiko ja tunnen rakkautta...hää on mulle iha hirmusen tärkiä ihmii..en mie vaihatasi sit mihikää..jollei miun taikka hänen tunteet loppusi..
sillo en oisi väkisn vaa luopusin suhteestani hänee..olkoos kumpasen puolelta tahasa semmoi tilanne et oisi tunteet niiko loppus..caput..=oI
=o)
...joteka tuommoi tilanee mul on nii utopistii..koska ilimanmuuta miköli oisin onneton suhteessani nii mie oon nii itsekäs jotten jäisi suhteesee vaa lopettasin sen takuulla..mu iha pienien loitontumisten takii mie en rupee sotkemaa liittoani..=o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725