Voiko ystävyydestä syntyä

rakkaus?

Mitä mieltä? Onko kokemuksia?

15

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraava kysymys

• ystävyys on yksi rakkauden monista elementeistä. Kokemusta ei ole, mutta miksi ei voisi syntyä. Syntyä on ehkä vähän huono sana, rakentua olisi parempi.

• vänksy

Ja uskon, et nimenomaan just ystävyyspohjalta ne pisimmät ja onnellisimmat suhteet alkunsa saavatkin.

Pelkästä himosta alkavat suhteet ainakin useimmiten loppuvat ihan yhtä nopeasti, kuin ovat alkaneetkin.

• sininen_sitruuna

Kyllä vaan voi.. ;)

• näe edes muuta mahdollisuutta rakkauden syntymiseen. Ystävää voi tavata, hänen kanssaan keskustella, tutustua. Siitä voi syntyä rakkaus, jos on syntyäkseen.

• voi

Voi syntyä. Esim. olin nykyisen avokkini kanssa ensin pari kk ystävä. Meillä oli yhteisiä kavereita joiden kautta tapasimme ja myöhemmin aloimme nähdä kahdestaankin.

• ...

Onko se ystävyys sitten platonista vai suhdetta hakevaa ystävyyttä?

• makaamisesta

En usko että siinä enää sitä "platonista" olisi . Ihmiset kasvaa erilleen. Jotkut lopettaa siihen ja jotkut jää. Ja minulle on vain käynyt niin.

• the beach
        makaamisesta kirjoitti:

En usko että siinä enää sitä "platonista" olisi . Ihmiset kasvaa erilleen. Jotkut lopettaa siihen ja jotkut jää. Ja minulle on vain käynyt niin.

Olen tullut pidemmällä tähtäimellä siihen tulokseen ei ole olemassa mitään yhtä oikeaa, tai joku on tavallaan sen tietyn ajan. En nyt ala höpisemään mitään evoluution kaavoja että kuuden vuoden jälkeen kun poikaset ovat kasvaneet "isoksi" suhde loppuu siihen.

• Jazuli

..semmosestaki on kokemusta...ko lapsuuden ystis saapukii aikusena miehenä vuosien jälkee meiän kotopihaa..miepä olinki äimänä jotta missä välissä tuosta pikkupojasta kasvo nuin riuska ja komia nuori mies...=o)

...hmm..sii ko nähtii jokui kerta iha muis merkeis ja muistu menneetkii mielii nii sii kaveerates ni jossakii välis sitte rakastuttii...

=o)

mu se on myöski jälestäpäi harmittannu ko meiän ystävyys oisi saattannu olla parempi vaihtoehto sitte loppuviimeksi kuiteskii..

=o7

mu sitte perin kaikkien ystävien kans ei millokaa muutu tunteet rakkaudeksi eikä intohimoksi mikä vaadittasi rakkaussuhteesee..joteka saattas syntyy tahi olla perin syntymättäkii...=o)))

..*oon ilmassu itteni*..

=o)

• ja on kokemusta. ikävä vaan että juuri se ns. rakkaus voi aikaa myötenki pilata koko homman jonka jälkeen ei jää ees ystävyyttä käteen.

• Joissain vain on sitä jotain ja joissain ei ole. Naispuoliset ystäväni ovat periaatteessa paperilla hyviä seurustelukumppaneita. Hyvännäköisiä, hauskoja, fiksuja jne... Mutta kaikissa heissä on mielestäni jotain perustavanlaatuista vikaa, minkä takia seurustelu ei ole tullut kyseeseen. Ystävyys kun vaatii vähän eri asioita kuin rakkaus ja yhdessäasuminen. Eikä ole kannattanut kokeilla, saisiko hyvän ystävyyden pilattua panemalla.

• ..jo sanoi, rakkauden yksi olomuoto. Tottakai se voi syventyä rakkaudeksi, rakkaushan vaatii sen aikansa ja mikä onkaan parempi tapa tunnustella toista ihmistä kuin tutustumalla ja ystävystymällä. Mä ainakin oon aina pitänyt rakastamiani ihmisiä myös ystävinäni ja ystäviäni ihmisinä, joita rakastan, tietyllä tavalla :)

• A-siantuntija

Itelläni syntyy rakkautta lähes joka kerta kun käytän seksipalvelua, jonka tuottaa joku naisystävistäni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5323
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      769
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      762
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    10. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    Aihe