Onko sinulla ystävinä

vastakkaisen sukupuolen

edustajia? Jos, onko niitä enemmän tai vähemmän kuin oman sukupuolen edustajia? Mitä teet heidän kanssaan, miten ystävyytenne ilmenee?

19

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llllllllllllllllllllllll

Minulla on ollut vanhempia mies puolesia ystäviä kauan aikaa sitten. Siis ihan kunnon ystävyyssuhteita. Mutta aina liikuttiin porukalla, oli pari sellaista joiden kanssa vietti aikaa ihan muuten vaan kaikesta keskustellen. Ne ystävyydet sitten lopahti siihen kun aloin seurustelemaan. En tiedä missä oli syy. Nykysin kyllä jutellaan jos nähdään jossain , muttei enää soitella. Sitten on näitä homoja joiden kanssa saan olla ihan vapaasti kaveri. Peräti nukkua vielä heidän luonaan yötä!
      Olen hyvin onnellinen näistä homo ystävistäni sillä he ovat ainoita vastakkaisen sukupuolen edustajia joiden kanssa voin olla vapaasti kontaktissa

• Insel

Onhan noita joitakin, tosin vähemmän kyllä ku oman sukupuolen edustajia eli naispuolisia. Miespuolisia kavereita tulee nähtyä harvemmin, varsinkin kun on parisuhteessa (väkisinkin hieman vaikuttaa..). Yleensä se on enemmän sellasta että ohimennen jossain törmätään tai silloin tällöin vaikka netin välityksellä jutellaan tms. Joskus tulee jonkun kanssa käytyä kahvilla tai leffassa. Yhden miespuolisen ystävän kanssa on yhteistä kiinnostus designia ja antiikkia yms. kohtaan ja käydään yhdessä mm. kirppareilla, missä ei ehkä yleensä saa miehiä niin hyvin viihtymään.. ;)

• sleepy_moo

miespuolinen ystävä. Tosin hän ei ole kovinkaan tyypillinen mies... Olemme tunteneet ihan nuoresta saakka, olimme joskus todella läheisiä, mutta koko aikuisikämme olemme asuneet niin kaukana toisistamme, ettemme enää useinkaan näe, vain silloin kun satumme olemaan kotipaikkakunnallamme samaan aikaan. Emme me mitään kummempaa tee; juttelemme ja nähdessämme käymme yleensä pitkällä kävelyllä.

• sleepy_moo

No, hän on aika herkkä (paljon herkempi kuin minä), ajattelee ihan eri tavoilla esimerkiksi parisuhteista ja naisista kuin suurin osa miehistä (hän on myös paljon romanttisempi kuin minä!), tykkää puhua sellaisista asioista, mitkä yleensä mielletään naisten jutuiksi (edelleen paljon enemmän kuin minä) :D ja muutenkin häneltä puuttuu kokonaan sellainen tarve todistella olevansa oikeanlainen mies. Hän uskaltaa olla oma itsensä, vaikka ei tyypillinen mies olekaan.

• sleepy_moo

lukioaikoina samaan kaveriporukkaan, joten olen nähnyt hänen käytöstään monenlaisissa porukoissa. Aina hän on samanlainen, ei hän miestenkään seurassa esitä mitään. Hän on vain vähän uniikimpi tapaus. :) Toisinaan vähän turhankin uniikki... :)

• afdfax
        sleepy_moo kirjoitti:

No, hän on aika herkkä (paljon herkempi kuin minä), ajattelee ihan eri tavoilla esimerkiksi parisuhteista ja naisista kuin suurin osa miehistä (hän on myös paljon romanttisempi kuin minä!), tykkää puhua sellaisista asioista, mitkä yleensä mielletään naisten jutuiksi (edelleen paljon enemmän kuin minä) :D ja muutenkin häneltä puuttuu kokonaan sellainen tarve todistella olevansa oikeanlainen mies. Hän uskaltaa olla oma itsensä, vaikka ei tyypillinen mies olekaan.

Monet naiset kadehtii teitä, joilla on oma homoystävämies.

• afdfax
        sleepy_moo kirjoitti:

lukioaikoina samaan kaveriporukkaan, joten olen nähnyt hänen käytöstään monenlaisissa porukoissa. Aina hän on samanlainen, ei hän miestenkään seurassa esitä mitään. Hän on vain vähän uniikimpi tapaus. :) Toisinaan vähän turhankin uniikki... :)

"Aina hän on samanlainen, ei hän miestenkään seurassa esitä mitään."

Esittivätkö ne muut kaveripiirisi miehet miesseurassa jotain? Mikseivät he olleet vain omia itsejään kuten kaveripiireissä yleensä voidaan olla? Oliko se koulunne pieni ja syrjäinen maalaiskoulu, maallahan saatetaan rehennellä?

• sleepy_moo
        afdfax kirjoitti:

Monet naiset kadehtii teitä, joilla on oma homoystävämies.

ihan avoliitossa ollut jo vuosikausia ja muitakin naisia on aiemmin ollut. :) Hän vain on erilainen.

• sleepy_moo
        afdfax kirjoitti:

"Aina hän on samanlainen, ei hän miestenkään seurassa esitä mitään."

Esittivätkö ne muut kaveripiirisi miehet miesseurassa jotain? Mikseivät he olleet vain omia itsejään kuten kaveripiireissä yleensä voidaan olla? Oliko se koulunne pieni ja syrjäinen maalaiskoulu, maallahan saatetaan rehennellä?

Jutut on ronskimpia, naisista puhutaan epäkunnioittavasti, sellaista perus kukaonenitenäijä- rehentelyä. Tai voi tietenkin olla, että he esittävätkin naisten seurassa, mutta sama asiahan se on, kenen seurassa ei uskalla olla oma itsensä.

• kumpiakaan.....

Noup.

• vänksy

kaksi miestä, jotka lasken ystäviksi. Heitä kohtaan vallitsee samat "säännöt", kuin lähimpiä naispuolisia ystäviänikin kohtaan: En pane heidän kavereidensa kanssa, en tapaile heidän kavereitaan, enkä varsinkaan aloittaisi suhdetta heidän läheisten kavereidensa kanssa, olen uskollinen heille, olen lojaali ja oikeudenmukainen. En käännä selkääni heille, enkä hyväksy, et heistä puhutaan aiheetta pahaa. Puolustan heitä.
      Nuo on ne seikat, jotka erottaa heidät ystäviksi muista pinnallisista "kavereista", joita mulla nyt ei hirveesti edes olekaan.
      Luotan heihin ja he voivat luottaa muhun. Ei tarvii pelätä jos näille ystävämiehille kerron jotain omia asioitani, et seuraavassa hetkessä koko kaupunki tietäis niistä. Enemmän vaan jutellaan. Sitten toisen kanssa autellaan puolin ja toisin. Ei oo mitään säännöllisiä tapaamisia kuitenkaan, niinkuin ei oo joidenkin naispuolistenkaan ystävieni kanssa. Kummassakin tapauksessa syynä välimatka ja elämäntilanteet. Lähinnä puhelimen tai netin välityksellä kommunikoidaan, joskus tietysti nähdään.

• vänksy

tarkoitin tietty et samalla tavalla, kuin en tapaile naispuolisten ystävieni exiä, niin en tee niin myöskään miespuolisten ystävieni kavereiden kanssa. Naispuolisten ystävieni muut naispuoliset ystävät kun ei nyt muutenkaan sukupuolestaan johtuen kiinnostaisi:)

• k32v

Miehiä on kuitenkin enemmän. Sekä mies- että naispuoliset ovat omilla tahoillaan parisuhteissa. Tapaillaan harvakseltaan, yleensä kyläillään puolin ja toisin, tai sitten sovitaan, että nähdään jossain toisaalla.

Jaa mitä teen/teemme? Hymyillään, kun tavataan, ehkä halataan, jos ei olla pitkään aikaan nähty. Miespuolisten kanssa paiskataan kättä tms. Vaihdetaan kuulumisia ja jos on jotain asioita, jotka painavat mieltä, niin niistä asioista jutellaan. Normaalisettiä. Vietetään iltaa ja sensemmosta.

Miten ilmenee? Ilmenee ystävyytenä. Vaikea keksiä äkkiä parempaa sanaa ystävyyden ilmenemiselle.

• Jazuli

...miulla on muutamia miehii iha ystävinä..mu kaveriksi kuttusin itte enemmistöö tahi nykyjää hyvänpäivän tuttaviksikii joitakii...joieka kans hyvi harvakseltaa tekemisis...=o)

..hmm..mitekä tuon sitte laskee..ystävinä taitasi mennä melko tasoihi sukupuolet...

=o)

...mie juttuan heiän kanssaa laidasta toisee..soittelen tahi tekstaan enimmäksee ko kaikilla on nii omat viritykset täs arjes..=o)

poikkeenpa kylässäkii ko sattuu passelisti kohillee jonnimoine hetki milloka piipahtaa kattomaa...mu heistäkii isoin osa on perheellisii..jokui sinkkukii mahtusi sakiaan sakkii..joteka sinkut lentelee sinkkuje tapaa..sitte perheelliset on nii kii arjessaa..jotta nii..

=o)))

..ystävyys kuiteski säilyy..sen niiko näkee sillokii ko nähää tahi puhutaa vaiks puhelimes nii käytös on iha ko oltasi joka päivä tekemisis...elikkäs se ei se me henki oo kadonnu mihkää aikojekaa päästä..=o)...
      miun ystävät ovat myöskii tulleet miun miehen kavereiksi..tahi ainaskii tuttaviksi..

• persona-non-grata

sukupuolen edustajia. Molempia sukupuolia on ystävinä suht saman verran. Mitä ystävien kanssa nyt yleensä tehdään? Ei sillä ole mitään eroa, onko mies vai nainen kyseessä.

• Enimmäkseen tai taitavat olla kaikki työn kautta kavereiksi tulleita. Saatan käydä joskus miesporukassa ainoana naisena kaljalla (pari kertaa vuodessa). Yhden kanssa käyn joskus kaksistaankin, tosin noin viiden minuutin päästä siinä onkin jo ympärillä iso porukka, jonkunlainen magneetti tämä kaverini. Hän on ehkä ainoa, jota voin kutsua varsinaiseksi ystäväksi. Hän esim. soittelee säännöllisen epäsäännöllisesti ja kyselee kuulumisia, kertoilee lomasuunnitelmistaan ja naiskuvioistaan. Kyselee neuvojakin, muttei kuitenkaan suostu noudattamaan niitä ja pieleen menee:P

Opiskelukavereista iso osa oli miehiä (poikia:)) ja heitä tapaan joskus, lähinnä työn merkeissä, joskus muutenkin, kun sattuvat Turun suuntaan. Silloin halataan ja muistellaan menneitä:)

• scamhunter

Livepuolella on molempia ----sexissaä olen äijät kokonaan pois outside jättäny

• Minulla on useita naispuolisia ystäviä, joskaan ei sentään niin paljon kuin miehiä. Pitkäaikaisin ystävänikin on nainen, jonka kanssa olen kavereerannut 10-vuotiaasta. Ja mitäkö me teemme? Sitä mitä miestenkin kanssa. Juhlitaan ja parannetaan maailmaa. Ja mitenkö ystävyys ilmenee? Luottamuksena ja toistemme seurassa viihtymisenä. Vaikka menisi monta vuotta näkemättä, niin jälleennäkemisen hetkellä tuntuu kuin oltaisiin tavattu vasta viime viikolla. Metka tunne, jota arvostan todella paljon.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5404
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1421
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      837
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      809
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      798
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      787
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      782
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      776
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      765
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      754
    Aihe