Keiden välillä on kemiaa ja säpinää, ainakin näiden:
dazu ja vänksy
Serpico ja xena-183
Persona non grata ja Mr. Kalluppi
Dayum ja yksinkertainen.blondi
zisel ja periaatteenmies
alruna ja Kukkomies
jazuli ja vili ja MMies
Laittakaa lisää!
Uusimmat palsta-
15
184
Vastaukset
- ...mitekä ihmees..
..mul ois kaks...ellei ne kaks oo oikeesti yks....???..=o)
...hmm..muutekaa tuo ei mee nytte iha kohillee tuo sun listasi nii..
=o))- sulla olis?
Periaatteenmiehen kohdiltako;)
- Jazuli
sulla olis? kirjoitti:
Periaatteenmiehen kohdiltako;)
....mu oisi tuos muutamaa muukii..=o)
...*piän ittelläin tiivon*..
=o7 - kelpaakaan
Jazuli kirjoitti:
....mu oisi tuos muutamaa muukii..=o)
...*piän ittelläin tiivon*..
=o7alrunalle? Genioko se olla pittää?
- Jazuli
kelpaakaan kirjoitti:
alrunalle? Genioko se olla pittää?
..mie ko sit tietäsin..???..=o}
..joskos iha hääl ihtelt kysytten..mie oon hys..
..=o))
..nih..teippaa suunsa - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
..mie ko sit tietäsin..???..=o}
..joskos iha hääl ihtelt kysytten..mie oon hys..
..=o))
..nih..teippaa suunsa..päivää vain jokaselle...=o)
http://www.youtube.com/watch?v=l9ViFkvzWxg
...*i must go*...
=o7
- rusalkaa
ukon ottaa :)
- Jazuli
...ainaski toine sulle..=o)...
..tahokko...???
=o)
...saat sie molemmatkii mikäli ne itte tahtoo vaihtaa...x')))
Nyt olen taas ajan tasalla näissä:)
- dayum
tiedon naisasioideni kohenemisesta. Aiemmin ne oli huonosti, mutta nyt ne näyttää olevan todella huonosti... *jää tarkkaavaisen uteliaana seuraamaan reaktiota*
- ...
dayum kirjoitti:
tiedon naisasioideni kohenemisesta. Aiemmin ne oli huonosti, mutta nyt ne näyttää olevan todella huonosti... *jää tarkkaavaisen uteliaana seuraamaan reaktiota*
Jätkällä on siis oikeesti pokkaa sanoa, että kun sut naitettiin yb:lle, niin nyt sun naisasiat on todella huonosti?
Aika suuret luulot sulla itsestäsi, ei voi muuta sanoa. - dayum
... kirjoitti:
Jätkällä on siis oikeesti pokkaa sanoa, että kun sut naitettiin yb:lle, niin nyt sun naisasiat on todella huonosti?
Aika suuret luulot sulla itsestäsi, ei voi muuta sanoa.Ymmärtää kuka ymmärtää. Niin kuin tähänkin asti.
varma tuosta mun ja vänksyn pariutumisesta... oon koittanut keskustella hänen kanssa, mut oon kuulemma rattopoika ja mun pitäis mennä anteliaammille vesille. :D Hän ei siis ilmeisesti halua puhua kanssani...
Ratikkakuski kirjoitti:
Eihän monessa muussakaan suhteessa mitään puhuta, joten ihan normisuhde ;-)
ehkä näin sitten on... :) Olemme siis tavallisessa suhteessa. Ehkäpä mun pitäisi vaan rohkeammin koittaa edetä tässä seksi asiassa hänen kanssaan... puhumatomuus, kun on normaalin suhteen merkki. Mikäli hän ei halua puhua siitä, meillä menee hyvin... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215404- 501421
- 11837
- 47809
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52787- 46782
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49776Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132765Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8754