nykyisessä kumppanissasi? Tai edellisessä, jos olet nyt sinkku. Oliko se jokin ulkonäöllinen seikka, olemus, ele, jokin mitä hän sanoi tai teki? Tai jokin erityisseikka, jokin yksityiskohta?
Mihin ihastuit/kiinnitit huomiota
26
428
Vastaukset
- persona-non-grata
kiinnitti se seikka, mitä miehen pään sisällä liikkui. Käytös kaikkinensa ja puheääni ... ihan mielettömän seksikäs ;).
- ...tapa mitekä..
..hää suhtautu muhu jutellessa..hää kuunteli oikiasti sekä keskusteli mun kaa oikee aatoksella..=o)
..myöskii hään ulkonäkö viehätti..iso pitkä mies..kauniil sinisil simmuil sekä nii ihanalla hymyllä joka kääntää suolet nurinpäi..jotta siihi hymykuoppaa hään poskessa mie sitte varmaa lankesin ja niihi tummii kulmakarvoihi takerruin...iha solmuu..=o)
...myöskii hyvä käytöksee oli kauhian vaikeeta olla ihastumatta..=o)- sitten huomasit
tehneesi virhevalinnan?
- ..sit huomannu...
sitten huomasit kirjoitti:
tehneesi virhevalinnan?
...mut mie oon semmosta huomannu että mie kyllästyn liiaksi rutiineihi..=o)
..jokku rutiinit luo turvaa mu jokkuu vain vituttaa..=o)..nih.. - kenenkään kanssa
..sit huomannu... kirjoitti:
...mut mie oon semmosta huomannu että mie kyllästyn liiaksi rutiineihi..=o)
..jokku rutiinit luo turvaa mu jokkuu vain vituttaa..=o)..nih..voi elää pelkästään turvan takia,silloin on parempi luovuttaa ennen kuin on liian myöhäistä.
- ..turvan tähe ...
kenenkään kanssa kirjoitti:
voi elää pelkästään turvan takia,silloin on parempi luovuttaa ennen kuin on liian myöhäistä.
..eläkkää mieheni kaa..mie rakastan häntä..hää on mulle oikee kelpo mies..en oikee uso jotta montaa semmosta miestä vastaa tulisi johoka voisin kiintyy sekä rakastuu niiko miun miehee...=o)
...hyvi harvas muutekii ne miehet jokka kelpaisi muutako kaveriksi..joteka..eäh...
...mie tahon vaihteluu iha muuhu ko miehee..=o)
- fionatar34
Minä kiinnitin huomiota hänen käytökseen ja yksi yksityiskohta mikä oli minusta puoleensavetävää oli miehen öljyiset ja tahraiset kädet kun se oli auton alla, siinä oli jotakin mikä veti minua.
Ne likaiset työhaalarit.- ölkwj
päälleni ja vessassa käydessäni en koskaan käytä wc-paperia tai pese käsiäni. En ylipäätään peseydy muutenkaan. Kiihotuitko?
- fionatar34
ölkwj kirjoitti:
päälleni ja vessassa käydessäni en koskaan käytä wc-paperia tai pese käsiäni. En ylipäätään peseydy muutenkaan. Kiihotuitko?
Tarkoitin miestä joka osaa tehdä käsillään jotakin ja kyllä se jälkensä jättää, eikös se oli eriasia kuin tuollaiset eriteleikit, mutta puskassa on hyvä haista.
- IIIIllll
Olen sinkku lähinnä arkipäivisin.. Ja tän viikonlopun kumppanissa kiinnosti se, miten hän vastasi niitä kuvauksia, joita sain hänestä parilta kaveriltani. Ja kuinka ollakaan, pimatsu oli just sellainen, kun hänen väitettiinkin olevan. Tosin siinä ei ollut mitään yllättävää, koska voin luottaa kavereihini 110 %.
- vänksy
Mä aina ihastun miehen käytökseen ja toimintatapoihin. Tietynlainen epävarmuus ja ujous vaan plussaa, herättää mielenkiinnon. En mä jaksais sellasta miestä, joka pälättää taukoamatta, vaikkei mitään asiaa olekaan.
oli se ensimmäinen seikka.
- ennenkin kuultua
Mut kyllä se on katse. Kiinnostuneen naisen katse, siinä oli jotain sytyttävää. Mä luulen että se saa naisen näyttämään entistäkin paremmalta.
- tosivaitaru
hyvä ja kaunis käytös minua kohtaan.
- scale__
joku siinä alkoi ärsyttämään heti. Se tuntui ylimieliseltä paskiaiselta ja minä ilmeisesti ärsytin sitä alusta asti, sen verran me toisillemme oudot ihmiset vittuiltiin toisillemme kun ekan kerran tavattiin. Ehkä molempia häiritsi se porukka ympärillä ja mä olin muuten kuskina sillä remusakilla.
Sitten kun tavattiin jonkin ajan päästä ihan kaksistaan ravintolassa, niin kaikki oli jotenkin toisin ja mä luulen, että se ensikerran kipinöinti oli se joka herätti kiinnostukseni.
Kyllä mä sen muistan, kun mä sen sitten ravintolassa näin, niin ajattelin, että katotaas pygminmulkku, (naiseni on pienikokoinen) kumpiko nyt vittuilee raskaammin. Mutta sillä olikin toinen ääni kellossa ja niin oli sitten mullakin. - dayum
alunperin semmoinen hommeli, että ensimmäisen kerran kun nähtiin ja oltiin illan aikana tekemisissä samoissa hipoissa, niin kiinnitin huomiota sellaiseen helppouteen olla hänen kanssaan yhdessä sellaisen aistittavissa olevan puoleensavetävyyden ja samankaltaisuuden kanssa. Pieni ikuisuus myöhemmin hommasta ei sitten tullut mitään.
- Vastaajatar
mies osasi haastaa minut verbaalisesti. Jutut kuulemma lensi kuin parikymmentä vuotta naimisissa olleilla...
- vänksy
parikymmentä vuotta naimisissa olleilla yleensä mene niin ettei juttua enää irtoo millään. :) Kaikki on jo moneen kertaan sanottu, mitä sanottavissa on...
- Vastaajatar
vänksy kirjoitti:
parikymmentä vuotta naimisissa olleilla yleensä mene niin ettei juttua enää irtoo millään. :) Kaikki on jo moneen kertaan sanottu, mitä sanottavissa on...
aina...
Noin meille kuitenkin sanottiin, ennen kuin oltiin yhdessä.
Jos en nyt puhu siitä exästäni, jossa ihastuin kaiketi alussa näenäiseen samankaltaisuuteen ja ajatusmaailmaan(sitä voi täysin erilailla ajattelevakin näköjään näyttää ajattelevan samallallailla) ja johonkin suloisuuteen... täytyy myöntää, että ihastuttavaa oli myös hänen ihastumisensa muhun... eli tosi hyvällä flirttailulla oli vaikutusta.
Helpompi sanoa, miksi ihastuin ziseliin: piristävä, iloinen, mukava, hyvää seuraa... tullaan juttuun(ainakin tultiin) ja on se niin välitettäväkin.- zisel
miten niin "tullaan juttuun(ainakin tultiin)"? :(
Mutta kiitos vaan kivoista sanoista :) zisel kirjoitti:
miten niin "tullaan juttuun(ainakin tultiin)"? :(
Mutta kiitos vaan kivoista sanoista :)ollaan niin vähän juteltu viime aikoina... mut kyllä me vielä keretään. Pieni ikävä vaan vaivannut. *hali*
- zisel
dazu kirjoitti:
ollaan niin vähän juteltu viime aikoina... mut kyllä me vielä keretään. Pieni ikävä vaan vaivannut. *hali*
kesällä ollut tosi vähän koneella. Oon mä tässä vähän aikaa sitten ollut täällä palstalla mutta olin niin naamat etten laittanu mesee päälle ollenkaan. Eli et ole mulla torjuttuna mesessä tms jos sellanen on kävässy mielessä :) Oon vaan ollut tosi paljo pois kotoo nykyään. Luitko muuten jo kun kerroin että mun kaveri muuttaa mun luo vähintään kuukaudeks? Siis nainen :)
zisel kirjoitti:
kesällä ollut tosi vähän koneella. Oon mä tässä vähän aikaa sitten ollut täällä palstalla mutta olin niin naamat etten laittanu mesee päälle ollenkaan. Eli et ole mulla torjuttuna mesessä tms jos sellanen on kävässy mielessä :) Oon vaan ollut tosi paljo pois kotoo nykyään. Luitko muuten jo kun kerroin että mun kaveri muuttaa mun luo vähintään kuukaudeks? Siis nainen :)
Oon kans ollut aika vähän koneella, käynyt yleensä joka päivä katsomassa palstaa pari kertaa... huomasin, että olit tehnyt jotain avauksia, mut ne oli jossain kauempana(ties kuinka monennella sivulla), että oli mennyt ohi aikalailla. En lukenut niitä sitten...
Mäkään en muuten taida olla mesessä tällä hetkellä. Latan päälle.
huikean hieno hiuspehko. :) Ystävällisyys, huomaavaisuus. Tietyt herrasmiehen elkeet. Välittömyys. Kiva kroppa. :P
- kirpela
luonne kroppa-kombinaatio, eellisessä samat toistepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531555
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785