Tylsimmät

palstalaiset.

Serpico ja
Xena-123.

Muita ?

40

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olette.......

yhtä tylsiä, paitsi listaajat vielä tylsempiä

• otan ...

osaa.

• Musta nuo ei ole ollenkaan tylsiä. Perusteluja kaivataan.

• tässä tulee

Serpico heittää persoonatonta diipadaapaa ja jeesustelee.

• tässä tulee kirjoitti:

vasta toisesta. Luet kuitenkin hänen juttujaan tarkkaan, kun tiedät?

• tosivaitaru
        tässä tulee kirjoitti:

sun mielestä on jeesustelu? Käytätkö sanaa hurskastelun (tärkeilyn?)synonyyminä?

Yleensähän jeesustelua käytetään puhekielessä nimenomaan hurskasteluterminä. Sikäli hassua, kun jesse taisi olla ennemmin antihurskas? Uskonnon tietämykseni ei tosin ole parasta luokkaa, mutta näin minä asian näen.

Minä käytän jeesustelutermiä esim. Sarasvuon tapauksessa, missä Herra Sarasvuo suomii mediaa ja toimittajia. Mies on ollut itsekin toimittaja julkisuuden henkilö ja nyt aletaankin jeesustelemaan oman yksityisyyden perään. Erikoista sikäli, että aikoinaan kyseinen henkilö oli aika nokkivatyylinen toimittaja unohtaen kunnioituksen/ihmisten yksityisyyden sieltä sun täältä. Tämä jos mikä on jeesustelua.

• .........
        tosivaitaru kirjoitti:

sun mielestä on jeesustelu? Käytätkö sanaa hurskastelun (tärkeilyn?)synonyyminä?

Yleensähän jeesustelua käytetään puhekielessä nimenomaan hurskasteluterminä. Sikäli hassua, kun jesse taisi olla ennemmin antihurskas? Uskonnon tietämykseni ei tosin ole parasta luokkaa, mutta näin minä asian näen.

Minä käytän jeesustelutermiä esim. Sarasvuon tapauksessa, missä Herra Sarasvuo suomii mediaa ja toimittajia. Mies on ollut itsekin toimittaja julkisuuden henkilö ja nyt aletaankin jeesustelemaan oman yksityisyyden perään. Erikoista sikäli, että aikoinaan kyseinen henkilö oli aika nokkivatyylinen toimittaja unohtaen kunnioituksen/ihmisten yksityisyyden sieltä sun täältä. Tämä jos mikä on jeesustelua.

esimerkin Sarasvuon paparazzitouhuista?

• tosivaitaru
        ......... kirjoitti:

esimerkin Sarasvuon paparazzitouhuista?

nolata ihmisiä suorassa tv-lähtetyksessä kuin istua puskassa ottamassa kuvia? Yhtä ala-arvoista toimintaa Sarasvuo on itsekin median parissa tehnyt. Pahaltahan se tietysti tuntuu, kun joutuu itse kohteeksi.

• tosivaitaru kirjoitti:

sillä samaa kuin kaksinaismoralismi. Joo - ihmeellistä et tulemme näinkin hyvin toisten kanssa toimeen, kun useimmiten emme puhu edes samaa kieltä. Tosin puheessa on aikas helppo muusta yhteydestä erottaa merkitys -pitäs patentoida sellanen nyanssinäppäimistä, joka mittaa myös hikoilun ja näppäinten painantavoiman - ja lisää ne tekstiin vaik lihavointina tms.

Sarasvuosta samaa mieltä - tosin ko. hemmo on asiantuntija joka alalla eli miksei tuossakin.

• ..........
        tosivaitaru kirjoitti:

nolata ihmisiä suorassa tv-lähtetyksessä kuin istua puskassa ottamassa kuvia? Yhtä ala-arvoista toimintaa Sarasvuo on itsekin median parissa tehnyt. Pahaltahan se tietysti tuntuu, kun joutuu itse kohteeksi.

se on nolannut (paitsi itsensä)? Nythän ei puhuta Simo Rantalaisesta.

• tosivaitaru kirjoitti:

mun mielestä siinä on se ero, että Sarsvuon haastattelemilla oli vaihtoehtona haastattelusta kieltäytyminen.

• tosivaitaru
        ttuplai kirjoitti:

sillä samaa kuin kaksinaismoralismi. Joo - ihmeellistä et tulemme näinkin hyvin toisten kanssa toimeen, kun useimmiten emme puhu edes samaa kieltä. Tosin puheessa on aikas helppo muusta yhteydestä erottaa merkitys -pitäs patentoida sellanen nyanssinäppäimistä, joka mittaa myös hikoilun ja näppäinten painantavoiman - ja lisää ne tekstiin vaik lihavointina tms.

Sarasvuosta samaa mieltä - tosin ko. hemmo on asiantuntija joka alalla eli miksei tuossakin.

Yleensä paiskaan sen kaksinaismoralismin yhteyteen. Itse tehdään samaa mistä toista syytetään, mutta onhan se mukavampaa jeesustella miten toinen tekee samalla päin mäntyä.

Kyllä tässä varovainen saa olla, ties mitä tulee sanottua, vaikka tarkoittaa tietysti ihan muuta :)

Ei pöllömpi idis, keukeu.

• tosivaitaru
        Einsten1 kirjoitti:

mun mielestä siinä on se ero, että Sarsvuon haastattelemilla oli vaihtoehtona haastattelusta kieltäytyminen.

voihan sen noinkin ajatella. Toisaalta kuka julkisuuden henkilö kuvittelee kykenevänsä säätelemään julkisuutta sen jälkeen, kun siihen tieten tahtoen astuu?

Ai niin, Sarasvuo tietysti :)

• Einsten1 kirjoitti:

Joo - tosin aikas usein mediaa ollaan syyttämässä, kun se ei palvele omaa tarkoitusta - mut kerma kelpaa aina. Olkoot vaikka Susan ... Kuronen vai Ruusunen tai sinnepäin ... esimerkkinä.

• .........
        tosivaitaru kirjoitti:

voihan sen noinkin ajatella. Toisaalta kuka julkisuuden henkilö kuvittelee kykenevänsä säätelemään julkisuutta sen jälkeen, kun siihen tieten tahtoen astuu?

on sananvapaus, jonka nojalla julkisuuden henkilö saa valittaa kohtelustaan?

• tosivaitaru
        .......... kirjoitti:

se on nolannut (paitsi itsensä)? Nythän ei puhuta Simo Rantalaisesta.

mikäli sinäkin kommentoisit/kertoisit mielipiteitäsi ja ajatuksenjuoksuasi enemmän kuin yhden lauseen kerrallaan. Nyt vain keskityt lähinnä kyselypuoleen.

Katsele vaikka nauhoilta.

• tosivaitaru
        ......... kirjoitti:

Lue vaikka uudestaan yllä olevasta teksistäni, kirjoitin juuri niin.

• tosivaitaru kirjoitti:

kumpi on suurempi vääryys: Sarasvuon vaatimus (mä en itse asiassa edes tiedä mitä se on vaatinut, mutta kuhan nyt spekuloin) yksityisen suojasta vai vähemmän tekstiä sisältävien viikkolehtien puskasalavalokuvat?

• .........
        tosivaitaru kirjoitti:

mikäli sinäkin kommentoisit/kertoisit mielipiteitäsi ja ajatuksenjuoksuasi enemmän kuin yhden lauseen kerrallaan. Nyt vain keskityt lähinnä kyselypuoleen.

Katsele vaikka nauhoilta.

mieluummin tosiasioissa, enkä kritisoi inhoamaani henkilöä kuvitelluin perustein

• ttuplai kirjoitti:

Joo - tosin aikas usein mediaa ollaan syyttämässä, kun se ei palvele omaa tarkoitusta - mut kerma kelpaa aina. Olkoot vaikka Susan ... Kuronen vai Ruusunen tai sinnepäin ... esimerkkinä.

mutta näissä tuntuu olevan olevan selkeät aste-erot.

• tosivaitaru
        ......... kirjoitti:

mieluummin tosiasioissa, enkä kritisoi inhoamaani henkilöä kuvitelluin perustein

minä vuorostani keskityn vetämään juttujani ihan hatusta.

• ..........
        tosivaitaru kirjoitti:

minä vuorostani keskityn vetämään juttujani ihan hatusta.

on hyvä helteellä, hyvät päivänjatkot ja kiitos aikasi tuhlaamisesta :)

• tosivaitaru
        .......... kirjoitti:

on hyvä helteellä, hyvät päivänjatkot ja kiitos aikasi tuhlaamisesta :)

Mitäs tässä on muuta kuin aikaa tuhlattavaksi, ulkona on liian kuuma.

• Einsten1 kirjoitti:

mutta näissä tuntuu olevan olevan selkeät aste-erot.

on omalta osaltaan luonut mainetta aikas kärkevillä lausunnoilla - ja osa siitä tulee myös takaisin. En tiiä mikä osuus hemmolla itsellään on eri juttuihin - siis tapaan Matti Nykänen tai Sievinen - mut maine tuonee myös aikas paljon rahaa kirstuun - myös negatiivinen. Ongelmana toki on et kun kannen avaa niin sen sulkeminen on aina paljon vaikeampaa.

• ......... kirjoitti:

jos joku luo tyhjästä mainetta? Kaik ei toki ole sallittua, mut julkisuuteen pyrkineelle rajat ovat hivenen erit kuin sitä välttelevälle.

• fwjeklö
        Einsten1 kirjoitti:

kumpi on suurempi vääryys: Sarasvuon vaatimus (mä en itse asiassa edes tiedä mitä se on vaatinut, mutta kuhan nyt spekuloin) yksityisen suojasta vai vähemmän tekstiä sisältävien viikkolehtien puskasalavalokuvat?

Voitaisiin todeta, että Sarasvuo on tylsin palstalainen, se taida edes kirjoittaa mitään tänne.

• tosivaitaru
        fwjeklö kirjoitti:

Voitaisiin todeta, että Sarasvuo on tylsin palstalainen, se taida edes kirjoittaa mitään tänne.

Joo ihan mälsä jannu.

• tosivaitaru
        Einsten1 kirjoitti:

tohon vääryys-sanaan enkä kykene vastaamaan. Mun mieli lensi jo vaikka mihin vääryyteen maailmassa enkä saa sitä takaisin ap aiheeseen. Pikkasen voisit huolellisemmin sanasi asettaa, väärät sanavalinnat tuhoo mut.

:)

• tosivaitaru kirjoitti:

tohon vääryys-sanaan enkä kykene vastaamaan. Mun mieli lensi jo vaikka mihin vääryyteen maailmassa enkä saa sitä takaisin ap aiheeseen. Pikkasen voisit huolellisemmin sanasi asettaa, väärät sanavalinnat tuhoo mut.

:)

mä lupaan parantaa tapani.

• Cinnamon.Girl

nih

• mun suosikki

Henkevä ja syvällinen. Ihan ylivertainen muihin kyynikkokakkiaisiin nähden!! Se on vaan niin oikesssa, se sua rassaa. Eikä edes hauku ketään. On vissiin laittanut sullekin jauhot suuhun, kohteliaasti, niinkun aina =)

• mielipiteitähän

mahtuu tähän maailmaan. Minulla on omani.

En ole koskaan edes väitellyt kyseisen henkilön kanssa. Se on siihen liian rauhaa rakastava.

• siirry sarjiksiin

niissä ei oo liikaa sanoja sun luettavavaksi, jaksat keskittyä....

• olla viel aika paljon sanomaa ja vaativat liikaa keskittymistä. Musavideot toimii paremmin - tai 4D dokumentit.

• Minä?

• minä...

komppaan.

• minä...

komppaan.

• kiellon päälle
        minä... kirjoitti:

komppaan.

Tätä minä komppaan.

• kiellon päälle kirjoitti:

Tätä minä komppaan.

kerrankin joku kanssani samaa mieltä...

Ps. Kyllähän tylsä tylsät tunnistaa.

• genio.

et ole tylsä.

Ennalta arvattava välillä. Onneksi vain välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5404
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1421
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      837
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      809
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      798
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      787
    7. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      782
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      776
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      765
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      754
    Aihe