Liian hyvännäköinen?

Voiko olla?

Olen huomannut, että tällaisena tavallisen näköisenä naisena kartan liian hyvännäköisiä miehiä, enkä oikeastaan edes kiinitä heihin mitään vakavampaa huomiota. En ajattele siis seurustelu mielessä tai muutenkaan. katselen mielummin ihan söpöjä ja mukavan näköisiä miehiä kuin komeita ja täydellisen vartalon omaavia. Onko miehillä samaa logiikka? Voiko mies sivuuttaa täysin liian hyvännäköisen naisen, jos on itse enintään tavallisen näköinen?

41

639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

tullut vastaan liian hyvännäköistä naista

• ap.

Hyvä ulkonäkö lumoaa aina kaikki miehet:)

• cwddss
        ap. kirjoitti:

Hyvä ulkonäkö lumoaa aina kaikki miehet:)

tarkoitti sitä, ettei ole vielä kenenkään ulkonäkö saanut häntä lumoutumaan. Mut sä olet vissiin jo ennalta päättänyt, että vääntelet vastaukset oman mielesi mukaisiksi.

• ei ikinä. Ko. tilassa ei ole myöskään estradia jolla ei voisi esittää balladin tai kaksi.

Ai logiikka - siis musta on loogista katsella niitä jotka silmää miellyttävät - ja niitä kutsun myös kauniiksi.

• To4D

On samaa logiikkaa. Se nyt tietenkin vähän vaihtelee, mikä on kenenkin mielestä hyvännäköinen, mutta ei jaksa panostaa niihin melkein kaikkien mielestä tosi hyvän näköisiin. Ne on kuin urheiluautoja: ihan kivoja katsella joskus, mutta yhteen kyllästyy kuitenkin, joten niitä pitäisi sitten olla tallillinen erilaisia.

Sitä paitsi niin rumaa naista ei vielä ole tullut vastaan, etteikö siitä pidemmän päälle löytyisi paljon muuta tähdellisempää korjattavaa kuin ulkonäkö.

• .
      Sama juttu. Itsekkin kyllä ihastelen kovastikkin niitä hyvännäköisiä mutten muuten noteeraa. Karkuun lähden jos sellainen tulee liian lähelle, eikä kyllä mielessä käy seurustelut. Olen kylläkin namin kanssa harrastanut tätä "hetken hupia". Siihen ne sopii oikein hyvin eikä liika komeus haittaa yhtään :)
      .

• ....

olet vai harrastanut irtosuhteita?

*en viitsi kommentoida enempää*

• .... kirjoitti:

olet vai harrastanut irtosuhteita?

*en viitsi kommentoida enempää*

.
        Niinhän tuossa luki, mitä sitä päivänselvää asiaa siinä toistelee eikä sitten muuta saakkaan sanotuksi. Hölmö..
        :)
        .

• ....
        Papu.Sparrow kirjoitti:

.
        Niinhän tuossa luki, mitä sitä päivänselvää asiaa siinä toistelee eikä sitten muuta saakkaan sanotuksi. Hölmö..
        :)
        .

hyi saatana

• .... kirjoitti:

hyi saatana

.
        Sitten? E V V K ;D
        .

• ....
        Papu.Sparrow kirjoitti:

.
        Sitten? E V V K ;D
        .

*****!

• ####*****#

Mikä h***n nami??

Olen kuullut naisia kutsuttavan namiksi, oliko tällä adoniksella mekko päällä?

• hyvännäköinen... naiset haluavat seksiä ja heittävät sitten pois, kuin roskan. :´(

• dazu kirjoitti:

hyvännäköinen... naiset haluavat seksiä ja heittävät sitten pois, kuin roskan. :´(

.
        On.. rankkaa :)
        .

• .... kirjoitti:

*****!

.
        Auennut tuo sinun ajattelusi huippuilmentymä. Sori.
        .

• ####*****# kirjoitti:

Mikä h***n nami??

Olen kuullut naisia kutsuttavan namiksi, oliko tällä adoniksella mekko päällä?

.
        En ole kuullut naisia sanottavan nameiksi mutta komeita miehiä kylläkin. Ei, ei se mikään Skotti ollut joten sillä ei ollut hametta :)
        .

• ....
        Papu.Sparrow kirjoitti:

.
        Auennut tuo sinun ajattelusi huippuilmentymä. Sori.
        .

tulee viisi kirjainta. Tiedät kyllä mitä ne ovat, vaikket myönnäkään...

• .... kirjoitti:

tulee viisi kirjainta. Tiedät kyllä mitä ne ovat, vaikket myönnäkään...

.
        Eli vaikkapa "komea"?? No en ooo.. en myönnä :)
        .

• ....
        Papu.Sparrow kirjoitti:

.
        Eli vaikkapa "komea"?? No en ooo.. en myönnä :)
        .

tiedät kyllä

• mun mielestä ollut liian hyvännäköinen (ei välttämättä yleisesti vaan liian mun makuun) olen ollut aika varpaillani ja etsinyt koko ajan merkkejä ja vihjeitä että hän ei ole kiinnostunut.

• Kukkonen.

"mun mielestä ollut liian hyvännäköinen (ei välttämättä yleisesti vaan liian mun makuun) olen ollut aika varpaillani ja etsinyt koko ajan merkkejä ja vihjeitä että hän ei ole kiinnostunut."

Ihan hirvee tilanne miehelle tollanen, koska luulisin että tuollainen vaikuttaa naisen käytöksen perusteella siltä että nainen haluaa väkisin tehdä kaikesta ongelman tai ei ota miestä tosissaan.

Ja sit vielä jos toi on tollasta "mun makuun" juttua niin eihän se mies voi tietää että kenkä puristaa just siitä että se on sun mielestä tosi kivan näköinen, jos sama heppu ei ole muissa naisissa juurikaan aiheuttanut hyvää vastaanottoa.

So: Mies voi kokea että on tavallinen pallinaama ja vieläpä että häntä suorastaan tönitään pois sen naisen toimesta joka häntä oikeasti kiinnostaa. Voi angst sentään. Tässä tulee väkisinkin palattua menneisiin ajatuksissaan ja mietittyä että voiko eräänkin naisen käytös olla tällä selitetty...

• dayum
        Kukkonen. kirjoitti:

"mun mielestä ollut liian hyvännäköinen (ei välttämättä yleisesti vaan liian mun makuun) olen ollut aika varpaillani ja etsinyt koko ajan merkkejä ja vihjeitä että hän ei ole kiinnostunut."

Ihan hirvee tilanne miehelle tollanen, koska luulisin että tuollainen vaikuttaa naisen käytöksen perusteella siltä että nainen haluaa väkisin tehdä kaikesta ongelman tai ei ota miestä tosissaan.

Ja sit vielä jos toi on tollasta "mun makuun" juttua niin eihän se mies voi tietää että kenkä puristaa just siitä että se on sun mielestä tosi kivan näköinen, jos sama heppu ei ole muissa naisissa juurikaan aiheuttanut hyvää vastaanottoa.

So: Mies voi kokea että on tavallinen pallinaama ja vieläpä että häntä suorastaan tönitään pois sen naisen toimesta joka häntä oikeasti kiinnostaa. Voi angst sentään. Tässä tulee väkisinkin palattua menneisiin ajatuksissaan ja mietittyä että voiko eräänkin naisen käytös olla tällä selitetty...

mutta voi olla kohtuullisen yleinen. Vaikka menneitä miten päin tahansa ajattelisi, kriittisestikin, niin jopa meikän kokemuksilla voin reilusti sanoa törmänneeni tuonkaltaiseen, eli nainen tavallaan useampaan otteeseen, ja eri tavoin, kyseenalaistaa minun halujani ja tarkoitusperiäni olla hänen seurassaan. Eli aivan kuin hän ei olisi "minun tasoiseni".

Toisaalta ymmärrän moisen käytöksen taustoja, mutta toisaalta on sitten kuitenkin himpun verran ikävää kun pitää tavallaan uudelleen ja uudelleen käydä samoja asioita läpi mistä taas seuraa se, että mulle jää maku ettei nainen aidosti uskoisi sanomisiani. Aivan kuin näyttäisin siltä, että puhuisin useinkin paskaa. Eikä lainkaan yllättävää, että ratkaisemattomia ongelmiahan noista on lopulta seurannut - naisten tekeminä.

• blondille..

piti mennä valittamaan, että miksi sä meitä sun mielestä hyvän näköisiä hyljeksit:D

• dayum

Niinhän sinä luulet!

• dayum kirjoitti:

mutta voi olla kohtuullisen yleinen. Vaikka menneitä miten päin tahansa ajattelisi, kriittisestikin, niin jopa meikän kokemuksilla voin reilusti sanoa törmänneeni tuonkaltaiseen, eli nainen tavallaan useampaan otteeseen, ja eri tavoin, kyseenalaistaa minun halujani ja tarkoitusperiäni olla hänen seurassaan. Eli aivan kuin hän ei olisi "minun tasoiseni".

Toisaalta ymmärrän moisen käytöksen taustoja, mutta toisaalta on sitten kuitenkin himpun verran ikävää kun pitää tavallaan uudelleen ja uudelleen käydä samoja asioita läpi mistä taas seuraa se, että mulle jää maku ettei nainen aidosti uskoisi sanomisiani. Aivan kuin näyttäisin siltä, että puhuisin useinkin paskaa. Eikä lainkaan yllättävää, että ratkaisemattomia ongelmiahan noista on lopulta seurannut - naisten tekeminä.

no, en tarkoittanut noin pitkälle menevää kyseenalaistamista. Lähinnä vain varuillaan oloa alussa. Jos ollaan jo niin pitkällä, että mies on sanonut jotain ratkaisevaa kiinnostuksestaan, niin en enää sitä kyseenalaista.

• Ööö...kyllä pyrin tutustumaan edes pintapuolisesti kaikkiin naisiin jotka minua lähestyvät. Riittää, että nainen on minusta kiinnostunut, uskaltaa lähestyä ja saa suunsa auki. Yleensä jo muutaman sanan jälkeen tietää haluanko jatkaa keskustelua pidemmälle vai "odottavatko kaverit tiskillä" tjms..

• dayum

Jos taas ei puhuta naisten tekemistä aloitteista, niin vähänpä niitä tulee itse tehtyä, melkein voisi sanoa että ainoastaan heitä kohtaan, jotka tuntuvat jollain tapaa puoleensavetäviltä. Jos silloinkaan sattuu kiinnostamaan. Tämä ei ole mitenkään sen kummemmin sidoksissa ulkonäköön.

• Komea mies.

No en osaa muuta sanoa kuin että sinähän siinä häviät.

• erehw

Mutta nyrpeät prinsessat tulee ohitettua.

• rapiskarpalo

karttelemaan liian hyvännäköisiä miehiä tai edes vähänkin hyvännäköisiä, mutta ei niin vaan näin menee kuten laulussakin lauletaan:

http://www.youtube.com/watch?v=Rxt_UwzGUhg

ja jos joskus joku hyvännäköinen tuijottaakin, niin se vaan tuijottaa että "yöks" tai sitten mitäköhän tuokin akka mulkkaa ja sitten en viitikään enää mulkata vieläks se mulkkaa, mutta muuten kyllä mulkkaisin mutta kun karkuuhan ne lopulta juoksee, eikä sit oikein viiti turhaakaan ketään juoksuttaa.

• Juutas35M

Minä kartan liian hyvännäköisiä ja syy on kokemus. Sellaset ajatteleevat yleensä vain itseään ja ovat ikänsä pelkkiä prinsessoja pintaliitoineen... ei sovi minulle. Tavalliset käy parhaiten ja luonnolliset.:)

• Tänäänkin kieltäydyin ruotsalaisesta ja valitsin tavallisemman näköisen rasian kotimaisia mansikoita. Mitkä maistuivat huomattavasti makoisimmilta mitä ruotsalaiset mansikat.

Ja varsinaiseen asiaan, vastaus on "Niin on käynyt."

• - Saako maistaa?

Pitääkin alkaa mutustelemaan niitä.

• mä...

kyllä tuijottelen juuri niitä miehiä, jotka omaa silmääni miellyttävät. Siis ovat mielestäni hyvännäköisiä. (en tiedä enkä edes ajattele ovatko he nyt yleisen komeus-käsitteen mukaisia...)

Mutta kuvittelen aina, että voin rauhassa tuijotella, enkä tajua että joku mies voi joskus kiinnostua takaisin:D
      no sitten jos sellainen hyvännäköinen kiinnostuu, niin menen ihan lukkoon.

En mä tiedä, pitäisikö sitten alkaa valkata, että ei katselisi niitä niin hyvännäköisiä. Jos sitä sitten uskaltaisi jopa jutella..voisi olla ideaa kyllä.

Mutta mun mielestä se on ihan spontaani reaktio, että katsoo sellaista mikä omaa silmää miellyttää!!
      Ihan sama kuin katselet kaupassa vaatteita tai verhoja, niin niitähän sä katsot mitkä silmääsi miellyttää.

• hmh..

Mulla menee siten, että juuri sen näköisiä miehiä katselen, kuin mua kiinnostaa ja juuri he useimmiten myös kiinnostuvat minusta, ts. sellainen on oma henkilökohtainen suhdehistoriani ollut. Jos en kiinnostu jostakin, on sellaisen olemuksessa oltava jotakin teennäistä tms. epämiellyttävää.

• "liian hyvännäköinen" ei kestä lähempää tarkastelua. Lähemmin katsottuna ne ei edes ole hyvännäköisiä. Mistä lie sellaisen mielikuvan on jotkut heistä luonut...

Mutjoo. Syyt on ollut muut kuin se "liika hyvännäköisyys". Siis siihen, etten kiinnostu.

• Serpico

että hyvännäköisyys on makukysymys. Mun mielestä hyvännäköinen saattaa olla monen muun mielestä ruma. sitten on sellaisia erikoistapauksia, että on kaunis monen mielestä ja samalla tarpeellisen persoonallinen. Ja sellaisiakin tapauksia on ollut, että ne ovat niin täynnä omaa ulkonäköään, etteivät ole tunteneet tarvetta olla millään muulla tavalla kiinnostavia. Ne on siis olleet siinä mielessä liian hyvännäköisiä, että niistä on tullut tylsiä.

Mä en tässä jaksa ruveta itsetehostukseen ja väittämään että minua aina ja kaikkialla näkee ainoastaan poikkeuksellisten kauniiden, ihanien ja taivaallisen tuoksun ympäröivien naisten seurassa. Nostan hattua sille joka jaksaa. Jatkakaahan samaan malliin ;) Mähän asun korvessa.

• vato retro

Taipumuksesi on yleinen naisten parissa.

Kohdallani se on johtanut siihen, että silloin harvoin kun yritän johonkin naiseen tutustua, valitsen sen kauneimman. Jostakin syystä tavalliset naiset karttavat minua, uberkauniit eivät.

Ihan turhaan tavallisen nätit naiset karttavat komeita miehiä. Ei ne sen kummempia ole kuin taviksetkaan.

• Kolmikymppinen mies

"Voiko mies sivuuttaa täysin liian hyvännäköisen naisen, jos on itse enintään tavallisen näköinen?"

Tuotahan tapahtuu kokoajan, sillä miehet ne tekevät aloitteet. Suurin osa tavallisista miehistä siis ei yritä iskeä kaupungin kauneinta naista. Jos taas nainen itse hyppää syliin, tilanne muuttuu täysin, mutta näinhän ei tapahdu kuin äärimmäisen harvion.

Mutta kyllä miehet aina huomiota niihin kauniisiin naisiin kiinnittävät, eli jos kävelee ohi nii kyllä sitä katsotaan, vaikka olisikin "yli oman tason".

• noin 90% ihmisistä on tavallisen näköisiä ihmisä ja n 10% komeita/kauniita ihmisiä. Emmä koe että joku ihminen olis liian hyvännäköinen. Minulle käy komee tai tavallisen näköinen mies. Luonne merkitsee enemmän.

• }{}{}{}{

Tärkeämpää on oikea asenne ja tavoite. Ja lisäksi tarvitaan hyvää osaamista tavoitteen saavuttamiseksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5504
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1555
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      14
      1013
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      64
      920
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      878
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      857
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe