Galluppia pystyyn, onko teidän seurassa avaimet koulutusohjaajilla, kuluvalvonta vai mikä ratkaisu harkkahallin kanssa?
Vastaukset 4
- yksinkertaisuuteni
mutta mikä on Harkka?
- eli treenipaikan
lukituksesta oli kyse. Millä perusteilla esim. avaimen saa käyttöönsä?
Meillä harjoitsukenttä on ulkokenttä, joten sinne ei avaimia tarvita. Mutta tarvikevarasto on lukollinen tila kentän laidalla. Tuossa tilassa säilytettään mm. joitakin esteitä yms. koulutustarvikkeita. Avain tilaan on henkilöillä, jotka sieltä useimmin tavaraa tarvitsevat (mm. koulutusohjaajat) sekä osalla hallituksen jäseniä. Tuo järjestely tuntuu toimivan aivan hyvin.
Yleensä ollut muutamalla hallituksen jäsenellä,riippuen siitä onko itsellä vuoro,siis kenellä on.
Jos on tarvis ollut,esim.kun olen vetänyt jotain kurssiluonteista,niin tiloihin mihin tarvii,niin saa aina avaimet.
Ihan hyvin on homma toiminut,ja itse en edes halua mitään vastuuta ottaa mistään avaimista,ellei ole pakko.
Aikoinaan kun vedin rotuyhdistykseni alaisille roduille koulutusta,niin vain minulla ja toisella vetäjällä oli avainvastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1991921
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481106- 81956
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te153936En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56841- 68752
- 98716
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73677Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.324622- 23617