Suomalainen citypukeutuminen helteellä?

lantis

Mitähän sinne Hesan helteeseen osais laittaa päälleen?
Kuinka ne ihmiset siellä pukeutuu tässä helteessä?

Toivottavasti ei tarvitse ahtaa läskejänsä liian ahtaisiin
vaatteisiin, että vaikuttaisi trendikkäältä.
Mulla on sellainen soputelttaa muistuttava leninki -70 luvulta,
sitä ajattelin...

Kertokaa nyt hyvät ihmiset miltä siellä katukuvassa näyttää!
Vieläkö miehillä on verkkopaidat?

Nim. Ei kalastelemaan

4

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerron itsestäni : Hyppään bussiin ja menen Stadiin..En edes katsele,mitä ihmisillä on päällä,enkä siihen uhraa itsekään yhtään ajatusta..Asu vapaa,mutta pakollinen.
      On niin monennäköistä sukankuluttajaa,että sekaan sopii ,ihan millaisissa vetimissä vaan..Muistan,kun mummoni muutti Pietarsaaresta tänne,niin oli tosi iloinen,kun
      ei ihmiset seuraa vaikka olisi mitä päällä..Toista se on pikkukaupungeissa..
      Mukavaa päivää..t.Irkku

• Kirveli

Varaudu kaikkiin säihin. Jos Hesassa tuulee , niin se tuntuu helteelläkin vilpoiselta.
        Kukaan ei tosiaan ihmettele toisten vaatteita, kun on nähnyt niin monenlaista.
        Siistit vaatteet ja mitkä itse tuntee omaksi tyylikseen.
        Itse kuljen aina pitkissä housuissa, koska en halua esitellä sääriäni. Alla hihaton toppi , päällä joku paitapusero tai kevyt jakku.

• Kirveli kirjoitti:

Varaudu kaikkiin säihin. Jos Hesassa tuulee , niin se tuntuu helteelläkin vilpoiselta.
        Kukaan ei tosiaan ihmettele toisten vaatteita, kun on nähnyt niin monenlaista.
        Siistit vaatteet ja mitkä itse tuntee omaksi tyylikseen.
        Itse kuljen aina pitkissä housuissa, koska en halua esitellä sääriäni. Alla hihaton toppi , päällä joku paitapusero tai kevyt jakku.

minäkin, että ei tartte ottaa paineita pukeutumisesta. Kun metroon astuu, niin kyllä on monenlaista syrttysukkaa, ja mekkomiestä kyydissä. Kun sinne sitten uudessa jakkupuvussa ryntää, niin jopas alkaa itsestä tuntua, että olen väärään aikaan väärässä paikassa.

• lantis
        marja-liisa41 kirjoitti:

minäkin, että ei tartte ottaa paineita pukeutumisesta. Kun metroon astuu, niin kyllä on monenlaista syrttysukkaa, ja mekkomiestä kyydissä. Kun sinne sitten uudessa jakkupuvussa ryntää, niin jopas alkaa itsestä tuntua, että olen väärään aikaan väärässä paikassa.

Kiitos rohkaisevista viesteistä! Eli ei tarvitse kainostella, jos
        laittaa lenkkitossut jalkaan, että jaksaa katsella nähtävyyksiä.
        Shortsit ja t-paita ja reppu pykälään! Moi Hesa, tavataan tässä
        viikonloppuna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2032
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      394
      1811
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1808
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1475
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1317
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1253
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1123
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe