Mitähän sinne Hesan helteeseen osais laittaa päälleen?
Kuinka ne ihmiset siellä pukeutuu tässä helteessä?
Toivottavasti ei tarvitse ahtaa läskejänsä liian ahtaisiin
vaatteisiin, että vaikuttaisi trendikkäältä.
Mulla on sellainen soputelttaa muistuttava leninki -70 luvulta,
sitä ajattelin...
Kertokaa nyt hyvät ihmiset miltä siellä katukuvassa näyttää!
Vieläkö miehillä on verkkopaidat?
Nim. Ei kalastelemaan
Suomalainen citypukeutuminen helteellä?
4
123
Vastaukset
Kerron itsestäni : Hyppään bussiin ja menen Stadiin..En edes katsele,mitä ihmisillä on päällä,enkä siihen uhraa itsekään yhtään ajatusta..Asu vapaa,mutta pakollinen.
On niin monennäköistä sukankuluttajaa,että sekaan sopii ,ihan millaisissa vetimissä vaan..Muistan,kun mummoni muutti Pietarsaaresta tänne,niin oli tosi iloinen,kun
ei ihmiset seuraa vaikka olisi mitä päällä..Toista se on pikkukaupungeissa..
Mukavaa päivää..t.Irkku- Kirveli
Varaudu kaikkiin säihin. Jos Hesassa tuulee , niin se tuntuu helteelläkin vilpoiselta.
Kukaan ei tosiaan ihmettele toisten vaatteita, kun on nähnyt niin monenlaista.
Siistit vaatteet ja mitkä itse tuntee omaksi tyylikseen.
Itse kuljen aina pitkissä housuissa, koska en halua esitellä sääriäni. Alla hihaton toppi , päällä joku paitapusero tai kevyt jakku. Kirveli kirjoitti:
Varaudu kaikkiin säihin. Jos Hesassa tuulee , niin se tuntuu helteelläkin vilpoiselta.
Kukaan ei tosiaan ihmettele toisten vaatteita, kun on nähnyt niin monenlaista.
Siistit vaatteet ja mitkä itse tuntee omaksi tyylikseen.
Itse kuljen aina pitkissä housuissa, koska en halua esitellä sääriäni. Alla hihaton toppi , päällä joku paitapusero tai kevyt jakku.minäkin, että ei tartte ottaa paineita pukeutumisesta. Kun metroon astuu, niin kyllä on monenlaista syrttysukkaa, ja mekkomiestä kyydissä. Kun sinne sitten uudessa jakkupuvussa ryntää, niin jopas alkaa itsestä tuntua, että olen väärään aikaan väärässä paikassa.
- lantis
marja-liisa41 kirjoitti:
minäkin, että ei tartte ottaa paineita pukeutumisesta. Kun metroon astuu, niin kyllä on monenlaista syrttysukkaa, ja mekkomiestä kyydissä. Kun sinne sitten uudessa jakkupuvussa ryntää, niin jopas alkaa itsestä tuntua, että olen väärään aikaan väärässä paikassa.
Kiitos rohkaisevista viesteistä! Eli ei tarvitse kainostella, jos
laittaa lenkkitossut jalkaan, että jaksaa katsella nähtävyyksiä.
Shortsit ja t-paita ja reppu pykälään! Moi Hesa, tavataan tässä
viikonloppuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107